O gelukkig...quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik bedoelde ook die van joedat jij er geen heb weet ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel goed van jequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:21 schreef -Engel- het volgende:
Oke ik ga nu naar de sportschool.....
Ik zei sportschoolWHY
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O gelukkig...mijn stagekinderen vragen altijd wanneer ik mn man en kinderen eens meeneemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
( come on! zo oud ben ik toch niet? )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Dat laatste heeft dan niet veel geholpen toch als je je nu nog steeds zo voelt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet...... ik ben totaal a-sportief... maar ik voel me gewoon nog steeds niet ok.... misschien heb ik hetzelfde als vorige jaar..... toen heb ik me ongeveer 5 mnd
gevoeld omdat ik niet wist wat ik met mijn huis moest gaan doen....
Toen ben ik uiteindelijk maar weer eens gaan verhuizen
Vertel , hoe oud ben je ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn stagekinderen vragen altijd wanneer ik mn man en kinderen eens meeneem![]()
( come on! zo oud ben ik toch niet? )
23quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Vertel , hoe oud ben je ?
(is onbeleefd een dame te vragen natuurlijk.....)
quote:
heb je wel n goed kussen dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je wel n goed kussen dan?
ja, om 5 uur vanmorgen. Nog wel weer geslapen daarna.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heeft je kereltje je wakker gemaakt?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets met auto ongeluk icm stress.
wou ik ook net zeggen....quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je wel n goed kussen dan?
kan door stress komenquote:
T ongeluk was vorig jaar.Mn nek was daavoor ook al matig. Recentelijk weer een klap gehad en nu is t roulette bij t wakker worden. Overigens kan ik er meestal prima mee doorgaan, mezelf masseren helpt ook goed vaak.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm dat zuigt wel. Heb ook n keer n ongeluk gehad, bizar hoe lang dat blijft doorzeuren, en dan is het twee maanden weg en dan steekt het de kop weer op
.
Is het bij jou iets blijvends of is t ongeluk nog niet zo lang geleden?
das wel balen dat je nooit weet hoe je wakker word... hoop dat je niet te veel belangrijke dingen hoeft te doen vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ongeluk was vorig jaar.Mn nek was daavoor ook al matig. Recentelijk weer een klap gehad en nu is t roulette bij t wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |