Zie de OP.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik eis orde en netheid hier !
Goede discipline begint met goede afspraken over wie wat doet..
Watjequote:Op zaterdag 18 september 2010 11:38 schreef PeuRac het volgende:
nog geen PM gehad
![]()
heeft ook geen nut, auto rijden en stoeien zijn niet zo goed voor mn nek
dan word het maar kijken naar het stoeien..quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:38 schreef PeuRac het volgende:
nog geen PM gehad
![]()
Ander keertje dan maar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:38 schreef PeuRac het volgende:nog geen PM gehad
![]()
Als t twee vrouwen zijn die stoeien, zou ik dat ook niet verkeerd vindenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan word het maar kijken naar het stoeien..mja dat is het ook net niet
Daar heb je gelijk in , ik zat eens op sint michiels gestel op een zomeruitje van de voetbalclub.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:38 schreef PeuRac het volgende:nog geen PM gehad
![]()
Nah, er zijn altijd newbies die de OP niet snappenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t twee vrouwen zijn die stoeien, zou ik dat ook niet verkeerd vinden
Ik dacht eigenlijk dat je Myraela ermee bedoelde...quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, er zijn altijd newbies die de OP niet snappen
Nee, zij vindt zichzelf boven de wet verheven en post gewoon door het slotje heenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je Myraela ermee bedoelde...
Siberië wordt dat dus..quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zij vindt zichzelf boven de wet verheven en post gewoon door het slotje heen
Het is niet dat ik hem niet begreep hoor. En het gaat uberhaupt slecht lukken om een topic te openen vanaf mijn mobiel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, er zijn altijd newbies die de OP niet snappen
Voor jou welquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef Yuki het volgende:
Waarom is er iedere zaterdag om kwart voor 12 een uitvaart hier?
En... Is t al 5 uur?![]()
Gelukkig niet zeg. Ik moet nog douchen, aankleden, nieuwe router halen. En dat allemaal nog voor die tijd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef Yuki het volgende:
Waarom is er iedere zaterdag om kwart voor 12 een uitvaart hier?
En... Is t al 5 uur?![]()
Ganz Einfach.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet begreep hoor. En het gaat uberhaupt slecht lukken om een topic te openen vanaf mijn mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |