oh? En dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik tieten
quote:
Ah, dus toch wel...quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]zij poste door t slotje heen (mod enzo), Boudibou had t topic moeten openen
Thanksquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha ik zie nu pas dat jouw avatar borsten zijn en niet echt Hello Kitty is, geniaal.
Myraela , ik verslik me steeds in de schrijfwijze van deze op zich erg mooie naam.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik ging door het slotje volgens mij. Maar dat is wel vaker verwarrend.
We vergeven het je.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah, dus toch wel...
Zal het de volgende keer doen, sorry boys.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik help single mannen wel met hun fantasie
Inderdaad ja!quote:
Met mn fantasie heb ik geen moeitequote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ook mogguh babyquote:
Oh, da's mooi. Dan hoef ik dat niet te doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de fantasie in reality brengenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met mn fantasie heb ik geen moeitehelp me liever met de realiteit
Ik eis orde en netheid hier !quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met mn fantasie heb ik geen moeitehelp me liever met de realiteit
Kijk, dat is nog eens behulpzaamheidquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de fantasie in reality brengen
Hee ik ben werkloos remember, hoelaat ben je híér!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens behulpzaamheidhoe laat ben je hier?
das nog eens iets met koppen en spijkersquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de fantasie in reality brengen
ander half uur rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hee ik ben werkloos remember, hoelaat ben je híér!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |