nee..quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
Handig topic zo, bedankt.
Oh lui die een ban opgelopen hebben mogen je wel even bedanken
het is een genoegen myraela echt..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Fijn dat je nog eens een kuttopic opent over kuttopics.
serieus ik weet hoe de computer aan moet, ik weet hoe ik in moet loggen meer niet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk vooral kutkloontjes van de TS zelf?
Dat zou zomaar eens kunnen. Alleen zijn nu de tijdelijke bans op. Permanente bans zijn er gelukkig onbeperkt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:41 schreef Nielsch het volgende:
nu al 3 met een ban, OP klopt niet meer... heb zo'n gevoel dat ik de volgende ben...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen. Alleen zijn nu de tijdelijke bans op. Permanente bans zijn er gelukkig onbeperkt.
Ja, met een ban.quote:
Bedankt, 1 NSB-er is genoegquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb ook nog een screenshot, weet niet of het nodig is. Meldt het maar.
geef maar door..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb ook nog een screenshot, weet niet of het nodig is. Meldt het maar.
quote:
ditquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef DeBassist het volgende:
voor je het weet hebben we ONZ 2.0
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga m'n dochtertje de fles geven.....
Als ik er daarna niet meer benBAN... tot ooit!
Tienervadertjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga m'n dochtertje de fles geven.....
Je bent bang hé?quote:
Ik heb er zin anquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef DeBassist het volgende:
voor je het weet hebben we ONZ 2.0
daar gaat mijn koffie over het beeldschermquote:
gast... tienerjaren liggen al dik achter me... heb ik inmiddels een goede vaste baan en een dikke hypotheekquote:
vet stoer mangquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gast... tienerjaren liggen al dik achter me... heb ik inmiddels een goede vaste baan en een dikke hypotheek
Vreemd dat je dan overkomt als een kwijlende kutkleuter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gast... tienerjaren liggen al dik achter me... heb ik inmiddels een goede vaste baan en een dikke hypotheek
zegt wel iets over het baggeren,quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan overkomt als een kwijlende kutkleuter.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan overkomt als een kwijlende kutkleuter.
je bent de enige gok ikquote:
die topic diarree mag ook van mij wel eens afgelopen zijn daaronder zouden ook 5 topics die tong achter elkaar opent wel mogen vallenquote:
terecht,quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die topic diarree mag ook van mij wel eens afgelopen zijn daaronder zouden ook 5 topics die tong achter elkaar opent wel mogen vallen
je post toch lekker mee?quote:
Ik zeur niet ik mag toch zeggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:04 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
je post toch lekker mee?
wat zeur je..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |