nee..quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
Handig topic zo, bedankt.
Oh lui die een ban opgelopen hebben mogen je wel even bedanken
het is een genoegen myraela echt..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Fijn dat je nog eens een kuttopic opent over kuttopics.
serieus ik weet hoe de computer aan moet, ik weet hoe ik in moet loggen meer niet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk vooral kutkloontjes van de TS zelf?
Dat zou zomaar eens kunnen. Alleen zijn nu de tijdelijke bans op. Permanente bans zijn er gelukkig onbeperkt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:41 schreef Nielsch het volgende:
nu al 3 met een ban, OP klopt niet meer... heb zo'n gevoel dat ik de volgende ben...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen. Alleen zijn nu de tijdelijke bans op. Permanente bans zijn er gelukkig onbeperkt.
Ja, met een ban.quote:
Bedankt, 1 NSB-er is genoegquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb ook nog een screenshot, weet niet of het nodig is. Meldt het maar.
geef maar door..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb ook nog een screenshot, weet niet of het nodig is. Meldt het maar.
quote:
ditquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef DeBassist het volgende:
voor je het weet hebben we ONZ 2.0
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga m'n dochtertje de fles geven.....
Als ik er daarna niet meer benBAN... tot ooit!
Tienervadertjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga m'n dochtertje de fles geven.....
Je bent bang hé?quote:
Ik heb er zin anquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef DeBassist het volgende:
daar gaat mijn koffie over het beeldschermquote:
gast... tienerjaren liggen al dik achter me... heb ik inmiddels een goede vaste baan en een dikke hypotheekquote:
vet stoer mangquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gast... tienerjaren liggen al dik achter me... heb ik inmiddels een goede vaste baan en een dikke hypotheek
Vreemd dat je dan overkomt als een kwijlende kutkleuter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gast... tienerjaren liggen al dik achter me... heb ik inmiddels een goede vaste baan en een dikke hypotheek
zegt wel iets over het baggeren,quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan overkomt als een kwijlende kutkleuter.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
je bent de enige gok ikquote:
die topic diarree mag ook van mij wel eens afgelopen zijn daaronder zouden ook 5 topics die tong achter elkaar opent wel mogen vallenquote:
terecht,quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die topic diarree mag ook van mij wel eens afgelopen zijn daaronder zouden ook 5 topics die tong achter elkaar opent wel mogen vallen
je post toch lekker mee?quote:
Ik zeur niet ik mag toch zeggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:04 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
je post toch lekker mee?
wat zeur je..
jij mag dat..quote:
Wat ben jij een mongool zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
18 september 2010.
Never forget.
mensen die dit topic niet waarderen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg
Sowieso dit topic))))
Ben benieuwd wat de regels dan gaan worden. Onzin wordt serious bizniz!quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef DeBassist het volgende:
Ik waardeer dit topic niet nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
mensen die dit topic niet waarderen..
Hey lul, waar en waarom ben jij mod?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Pezu.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die topic diarree mag ook van mij wel eens afgelopen zijn daaronder zouden ook 5 topics die tong achter elkaar opent wel mogen vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
Hey Quir. Tja, ze konden er nog wel eentje gebruiken denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey lul, waar en waarom ben jij mod?
ook goedemorgen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Over zoiets een topic moeten openen, wat een sneuheid_____!!!
ik hou van je swj echt..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Over zoiets een topic moeten openen, wat een sneuheid_____!!!
Ik ook, vanavond bij mij thuis?quote:
Kutkick...quote:Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Stink-UI je bent wel een beetje een nakkert
Misschienquote:Op zondag 19 september 2010 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry... Ik dacht even dat dit een ander topic was! Kun je me het ooit vergeven?
jawel, maar ik parles een beetje henk nuquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hoe kan je nu alweer unbanned zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oui, je parle un peu henk aussi!quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Misschien![]()
[..]
jawel, maar ik parles een beetje henk nu
Whut?quote:Op zondag 19 september 2010 14:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah oui, je parle un peu henk aussi!
quote:Op zondag 19 september 2010 14:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat yvonne een perfect mens was. Blijkbaar maakt zij ook verkeerde beslissingen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 14:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik neem 't mee naar achteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
quote:Op zondag 19 september 2010 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat yvonne een perfect mens was. Blijkbaar maakt zij ook verkeerde beslissingen dan.
quote:Op zondag 19 september 2010 15:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik neem 't mee naar achteren.
OmQ.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |