Ik heb er 3 van 650 pags in 2 maandenquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Granaatappel het volgende:
Ik zit dus met een boek van 650 pagina's in 2 maanden, echt geen idee hoe ik dit ga doen ...
Zelfde probleem..quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef Granaatappel het volgende:
Ik zit dus met een boek van 650 pagina's in 2 maanden, echt geen idee hoe ik dit ga doen ...
Ja ik een van 650 en twee van om en nabij de 400.quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 van 650 pags in 2 maanden
boeit ons niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef The_Yakuza het volgende:
Technische Bedrijfskunde
Gemiddelde: 7,7
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Meende dat men op de eerste twee pagina's dat postte?
Lucky you dat je de week vóór je tentamens vrij hebtquote:Op zondag 26 september 2010 19:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Studie: Economie (2ejaars)
Gemiddelde van vorig jaar: 7,4xx
Leertechniek: 5 Weken vrij weinig doen, de (vrije) week voor de tentamens oefententamens voor elk vak uitprinten en oefenen en die als basis voor de leerstof gebruiken.
Eventueel hoorcolleges online terugkijken en hoorcollegesheets leren.
Bestals ik het zo teruglees eigenlijk.
Ik heb die week ook gewoon collegequote:Lucky you dat je de week vóór je tentamens vrij hebtWij hebben gewoon nog college in de week dat we ook tentamens hebben.
Zelf doe ik ook TBK. Hogeschool of Universiteit? En je leertechniek dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef The_Yakuza het volgende:
Technische Bedrijfskunde
Gemiddelde: 7,7
Dat zou ik ook eens moeten doen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef ThierryNL het volgende:
Sowieso als je eenmaal van school thuiskomt eventjes snel doorlezen wat je die dag hebt gedaan doet wonderen. Verder schrijf ik veel samenvattingen.
Aha, en de bijbehorende 'studie' (opleiding, gok ik zo) ?quote:Op woensdag 29 september 2010 03:58 schreef kleinuuh het volgende:
Gem. 7
Op maandag denken aan leren
Op dinsdag aanstalten maken om uiteindelijk toch maar niet te gaan leren
Op woensdagavond om 22:00 het boek er bij pakken, en na 5 minuten wegleggen omdat je het toch wel kent.
Donderdag toets en nog bijna te laat komen, omdat je lekker bent wezen stappen^^
Een levend bewijs van de verloedering van het hoger onderwijs in Nederland.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef Platina het volgende:
Ik doe HBO voedingsmiddelentechnologie. Sta gemiddeld een dikke 7.
Lees 1 of 2 dagen voor het tentamen het boek/dictaat door. Bekijk de powerpoints van de colleges en zet eventueel wat formules in mijn rekenmachine.
Ik zoek het echt niet om langer van te voren te beginnen of een samenvatting te typen. besides we hebben echt vaak open boek tentamens. dan vouw ik alleen oortjes bij de pagina's die ik denk nodig te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |