Daar heb ik me ooit eens in proberen te verdiepen, maar dat was zo omslachtig dat ik het weer heb opgegevenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Rauzer het volgende:
Nieuwsgroepen werken nog altijd het beste!
quote:
Jullie hebben beide PMquote:
Klopt wil ik ook maar ben op zoek naar een model dat me niet gaat teleurstellenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet toch een keer zo'n mediaspeler komen maar denk ik, werkt een stuk sneller dan alles op DVD branden
Dat is wel zo, maar geloof niet dat dat de reden wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat je alles op je laptop/pc bekeek en daarna weer wegsmeet?
Ik kijk dingen liever via de TV.
Heeeerlijk!!! Warm, lekker eten en morgen naar opaquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeeeee Miranda![]()
![]()
Hoe gaat ie daar ?????
Heeft ie een waterpistool?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Geile TT. Rauzer je maakt me nat.
Serieusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik me ooit eens in proberen te verdiepen, maar dat was zo omslachtig dat ik het weer heb opgegeven
Veel plezier verderquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeerlijk!!! Warm, lekker eten en morgen naar opa
Ik ga weer want heb geen wifi hier
Kusjes
Oje dan snel nokken idd want roaming data is errug duurquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusjes
He gatver, dat is wel het laatste dat ik wilquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Geile TT. Rauzer je maakt me nat.
Laterrrr c_a'tjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusjes
Je hebt een betaalde nieuwsgroepenservert ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Serieus? Het is echt het simpelste wat ik ken
. Ik zoek iets, klik een goeie aan, klik op downloaden en het wordt met een normale snelheid gedownload
!
Dan is het aangepastquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Serieus? Het is echt het simpelste wat ik ken
. Ik zoek iets, klik een goeie aan, klik op downloaden en het wordt met een normale snelheid gedownload
!
Oh zo is het tegenwoordig niet meer nee, als ik iets download gebeurt het aan elkaar plakken en uitpakken allemaal automatischquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het aangepast
Ik moest toen overal zoeken om iets te vinden, en daarna 200 bestanden downloaden om daarna op één of ander manier aan elkaar te plakken
Ja, samen met nog vijf andere personen, dus ik betaal zo'n 18 euro per jaar voor ongelimiteerd downloaden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt een betaalde nieuwsgroepenservert ?
misschien het ooit nog eens een kans geven danquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh zo is het tegenwoordig niet meer nee, als ik iets download gebeurt het aan elkaar plakken en uitpakken allemaal automatisch!
En de snelheid?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, samen met nog vijf andere personen, dus ik betaal zo'n 18 euro per jaar voor ongelimiteerd downloaden.
owww dan valt dat reuze mee iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, samen met nog vijf andere personen, dus ik betaal zo'n 18 euro per jaar voor ongelimiteerd downloaden.
Dat ligt aan de internetverbinding. Hier haal ik 800 kb/s, bij m'n broer zo rond de 1800.quote:
Nowhere Boy die moet ik ook nog zien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef D. het volgende:
Ik doe nu een nieuwe poging voor The Social Network
Daarnaast heb ik ook Nowhere Boy aanstaan, en probeerde ik eerdr vanavond The Lottery Ticket.
die laatste had zo'n negatieve recensies dat ik 'm een kans wilde geven
Ik vind 800 heel netjesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat ligt aan de internetverbinding. Hier haal ik 800 kb/s, bij m'n broer zo rond de 1800.
Die wilde ik al een hele tijd zien, maar vanavond schoot ie me ineens weer te binnen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nowhere Boy die moet ik ook nog zien.
Dat is het mooie van nieuwsgroepen, die hebben gewoon een constante snelheid n.a.v. je internetverbinding. Die van mij gaat gewoon niet harder dan 800, dus met torrents al helemaal nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 800 heel netjes
Mijn record is 1300, maar erg vaak wil ie de 100 per film niet over
Tijd voor glas in heel NLquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is het mooie van nieuwsgroepen, die hebben gewoon een constante snelheid n.a.v. je internetverbinding. Die van mij gaat gewoon niet harder dan 800, dus met torrents al helemaal niet!
Mijn record is 7200quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 800 heel netjes
Mijn record is 1300, maar erg vaak wil ie de 100 per film niet over
Ow, ja, dat valt wel meequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het gaat sowieso altijd met gemiddel 6,8 mb/s ofzo. 6800 kb/s dus
ja das wel het voordeel van de grote stad. 60mbit glasvezelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef D. het volgende:
Maar het lijkt me best prettig.
Zet je een film aan, ga je ff pissen, kom je terug, is ie al binnen
Haai Tomboquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:![]()
TVP voor morgen
Slaap lekker allen![]()
Ik ook niet, als ik iets download hoef ik het niet per se direct te zien, tweeënhalf uur wachten op een film is ook geen probleem dus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik download niet genoeg om een snellere internetverbinding te rechtvaardigen
Oh wacht, ik ga meequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
![]()
TVP voor morgen
Slaap lekker allen![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik download niet genoeg om een snellere internetverbinding te rechtvaardigen
Erg aso jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk is het asociaal. 6,5 mb per seconde is 390 MB per minuut. Is een DVD van 4,7 gig (4700MB) in 12 minuten
Rennen LLquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ga mee![]()
Truste allen
Ach, mijn werk betaalt sowieso 50% van mijn internetabo, dus dan is zo'n glasvezel abo van 40 euri per maand ineens veel aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
En al ligt het niet per se aan de hoeveelheid, maar om nu 40 euro per maand meer te betalen omdat je te ongeduldig bent om een paar uur op een film te wachten...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:![]()
TVP voor morgen
Slaap lekker allen![]()
Truste beidequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ga mee![]()
Truste allen
Sowieso gaan torrents niet per definitie sneller door een snellere internetverbinding toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
En al ligt het niet per se aan de hoeveelheid, maar om nu 40 euro per maand meer te betalen omdat je te ongeduldig bent om een paar uur op een film te wachten...
Tja, ik heb de optie niet eens, want de glasboer moet hier nog komenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, mijn werk betaalt sowieso 50% van mijn internetabo, dus dan is zo'n glasvezel abo van 40 euri per maand ineens veel aantrekkelijker
Die hebben het gewoon gemeld hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
Myr en Luna zijn zonder te zeggen gaan slapen ?
Het ligt volgens mij ook aan de aanbieder, en aan hoeveel mensen het bestand binnen willen halenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sowieso gaan torrents niet per definitie sneller door een snellere internetverbinding toch?
Heb met torrents maar zelden meer dan 1 mb/s gehaald, met standaard downloads vaak snellerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sowieso gaan torrents niet per definitie sneller door een snellere internetverbinding toch?
Hier ook nogquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik heb de optie niet eens, want de glasboer moet hier nog komen
We overwegen het tegen die tijd wel
Vooral aan hoeveel mensen online zijn die het bestand willen delen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij ook aan de aanbieder, en aan hoeveel mensen het bestand binnen willen halen
Hmmm dan heb ik ff zitten slapenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die hebben het gewoon gemeld hoor.
Ook datquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Rauzer het volgende:
Vooral aan hoeveel mensen online zijn die het bestand willen delen.
Kan ook aan je internetverbinding liggen dat het bij jou niet binnenkwam. Ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dan heb ik ff zitten slapen
Wordt waarschijnlijk weggedrukt omdat ik aan het downloaden ben ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kan ook aan je internetverbinding liggen dat het bij jou niet binnenkwam. Ligt er maar net aan.
Ja kijk dan mis je inderdaad de helft van de posts sowieso al.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk weggedrukt omdat ik aan het downloaden ben ook
Mannenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja ik moest rennen
Fijne avond nog mannen
Boeit toch ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam jij nu wel of niet?
Nee toch?
Ligt eraan wat we gaan doen en hoe mijn financiële situatie op dat moment is. Heb die avond een verjaardag en Utrecht ligt op de route, dus het is mogelijk als de meet daadwerkelijk in Utrecht is. Ik zie echter alleen nul inkomsten tussen nu en dan dus het wordt moeilijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam jij nu wel of niet?
Nee toch?
Hmmm zou leuk zijn, maar gaat niet is gaat niet inderdaad....quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat we gaan doen en hoe mijn financiële situatie op dat moment is. Heb die avond een verjaardag en Utrecht ligt op de route, dus het is mogelijk als de meet daadwerkelijk in Utrecht is. Ik zie echter alleen nul inkomsten tussen nu en dan dus het wordt moeilijk.
Bella en ik hebben een verleden dus wij samen op de meet is niet zo'n goed ideequote:
Ah toch een ingewijde die weet hoe ze eruit zietquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bella en ik hebben een verleden dus wij samen op de meet is niet zo'n goed idee
Rauzer en ik hebben een verleden dus wij samen op de meet is niet zo'n goed idee.quote:
ghehehehehequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rauzer en ik hebben een verleden dus wij samen op de meet is niet zo'n goed idee.
Ze heeft hier al een aantal foto's geplaatst dus zo'n geheim lijkt me dat nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah toch een ingewijde die weet hoe ze eruit ziet
Haha, flauw hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rauzer en ik hebben een verleden dus wij samen op de meet is niet zo'n goed idee.
Hoe lang ga je nog beweren dat die rar mijn schuld is trouwens?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
Bellatrix.rar is algemeen bekend?
hmmm die heb ik dan gemist, en volgens mij velen met me....quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze heeft hier al een aantal foto's geplaatst dus zo'n geheim lijkt me dat niet
Het is toch ook gewoon zo waarom gaf je iedereen die link op msn dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe lang ga je nog beweren dat die rar mijn schuld is trouwens?
ow die met die veelbesproken swaffel en golden shower scenes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
Bellatrix.rar is algemeen bekend?
Ach ja in 428 topics wil je wel eens wat missen he. Maar ik denk dat het merendeel ze wel gezien heeft hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm die heb ik dan gemist, en volgens mij velen met me....
Dushi echt, ik heb geeneens MSN, waar praat je overquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon zo waarom gaf je iedereen die link op msn dan.
zal Benny eens vragen, die kent ze letter voor letterquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ach ja in 428 topics wil je wel eens wat missen he. Maar ik denk dat het merendeel ze wel gezien heeft hoor!
Ik weet niet waar jij allemaal op googlet, maar ik denk toch dat we het over een andere rar hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow die met die veelbesproken swaffel en golden shower scenes?
Dat valt ook tegen trouwens, toen ie na z'n vakantie beweerde dat ie alles gelezen had wist ie niet eens dat ik geslaagd wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal Benny eens vragen, die kent ze letter voor letter
Oh sowieso hoor. Meer variatie ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Persoonlijk vind ik hem mooier dan de pluiskonijn.rar. maar ik ben natuurlijk ook gewoon bevooroordeeld.
Ok, soms ontlok je me nog een glimlachquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Persoonlijk vind ik hem mooier dan de pluiskonijn.rar. maar ik ben natuurlijk ook gewoon bevooroordeeld.
selectief gelezen dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat valt ook tegen trouwens, toen ie na z'n vakantie beweerde dat ie alles gelezen had wist ie niet eens dat ik geslaagd was
Ouch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
selectief gelezen dan waarschijnlijk
Hij heeft waarschijnlijk alleen ge-CTRL+F't op bennyquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
selectief gelezen dan waarschijnlijk
En emmer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk alleen ge-CTRL+F't op benny
Kun jij niet iemand anders gaan vervelen ipv iedereen die negatief over mij doet een veer in z'n reet te steken?quote:
Niet zo aangebrand.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kun jij niet iemand anders gaan vervelen ipv iedereen die negatief over mij doet een veer in z'n reet te steken?
quote:
In het echt wel. Hier doe ik alleen maar stoer. Maar ik ga filmpje kijken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je ook wel een lieverd!
Ik doe hier ook alleen maar stoer, vooral om de chicks te imponerenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het echt wel. Hier doe ik alleen maar stoer. Maar ik ga filmpje kijken.
So so lobi.
Ja, ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik doe hier ook alleen maar stoer, vooral om de chicks te imponeren!
Ik ga in ieder geval het goede voorbeeld geven. heb het gehad na een lange dagquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik moest gaan slapen. Maar het was even gezellig op FOK!.Ik ga zo wel.
Silly me.quote:
quote:
Toch wel.quote:
quote:
Mogge miauwquote:
ah daar is de eerste slaapkopquote:
Ben jij dat met die bult op zijn kop?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:03 schreef crv het volgende:
ff iedereen wakker schudden
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
nee is personeel, een franse luilakquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben jij dat met die bult op zijn kop?
Fijne dag CRV!quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:07 schreef crv het volgende:
jeetje 't is "al" klaar![]()
nou prettige dag iedereen
thanksquote:
Wat een intieme vraagquote:
Je gaat niet meer terug? En wat is daar te beleven?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga straks naar Zaandam, 2 en halfuur reizen voor een enkeltje
Jawel hoor, ben 5 uur aan het reizen vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat niet meer terug? En wat is daar te beleven?
Waarom daar dan? Kon je die niet dichter bij huis bestellen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor, ben 5 uur aan het reizen vandaag
ik ga naar Saturn Zaandam, een game ophalen en wellicht een nieuwe console.
Vanwege prijsquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:57 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom daar dan? Kon je die niet dichter bij huis bestellen?
Maar 5 uur in de trein kost toch ook geld?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanwege prijs
Game kost hier 65 euro daar 29.
En console is daar ook redelijk wat goedkoper.
Studenten OV weekendquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Maar 5 uur in de trein kost toch ook geld?
En verschillen die prijzen dan per vestiging?
Nou, veel succes ermee danquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Studenten OV weekend
En ja de prijzen verschillen per vestiging.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, veel succes ermee dan
*richting sauna gaat
quote:
Ah oke, muziek meequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zo.
Ik ga hier om 10 over 10 weg
Jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Kwam er gister 8er dat er op een of andere manier geen muziek meer op mijn iPod stond.
Net ff er snel wat muziek op gekwakt
Hierquote:
5 uurquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja 2 en half uur zonder muziek is wel erg lang
Ja oke maar dan zit je vol adoratie naar je console en game te starenquote:
Halo Reach, met miss de nieuwe Xbox360 slim als ze hem op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke maar dan zit je vol adoratie naar je console en game te staren![]()
Welke ga je kopen?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Halo Reach, met miss de nieuwe Xbox360 slim als ze hem op voorraad hebben.
Ik heb ook PS3quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de PS3 en de Wii (en wat voorgangers daarvan)
Ja ik met kinderspelletjesquote:
Ik speel er nooit opquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik met kinderspelletjes![]()
O nee wacht en Fifa
Ik ookquote:
Ja hier wordt er wel op gespeeldquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik speel er nooit op
Miss ga ik hem verkopen.
Neequote:
Have fun en succesquote:
Komt omdat er al zoveel verschillende dingen daarvan zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar Mario rules![]()
Die speel ik al eeuwen en blijft leuk
Ja die laatste speel ik vooral, altijd samen met mijn beste vriend en dan liggen we dubbel (speel ik al met hem sinds we 13 ofzo waren) vreselijk, echt de slappe lach dan ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat er al zoveel verschillende dingen daarvan zijn. Mario football, basketball, tennis, en dan nog een hele zooi aan gewone spellen waarbij je altijd sterren moet verzamelen en Bowser moet verslaan
![]()
.
Er is nou ook zo'n Mario op de Wii die je met z'n 2en kunt doen, dat je elkaar op kunt pakken en weggooien, ook gegarandeerd succesquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die laatste speel ik vooral, altijd samen met mijn beste vriend en dan liggen we dubbel (speel ik al met hem sinds we 13 ofzo waren) vreselijk, echt de slappe lach dan ook
Is dat niet gewoon de Super Mario Bros ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er is nou ook zo'n Mario op de Wii die je met z'n 2en kunt doen, dat je elkaar op kunt pakken en weggooien, ook gegarandeerd succesben alleen ff de naam vergeten.
Zou best kunnen, ik heb geen Wiiquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de Super Mario Bros ?
Want die speel ik en dat kan wel
Da's tof met vriendenquote:
Naar Ben, naar Benquote:
Yessssssssssssssss, daar is mijn favo PI weerquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is een welkom waar iedereen blij van zou worden
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yessssssssssssssss, daar is mijn favo PI weer![]()
![]()
Nope... ik heb wel alles teruggelezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk alleen ge-CTRL+F't op benny
BLOKNOOTJE is hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
Ik toen niet met een kladblokje naast me alles wat ik tegen kwam genoteerd ofzo hoor
Oeh, in de buurtquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo richting Barendrecht voor een voetbalpotje.
Jawel en ja hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje geslapen? Nog aan het bier gezeten trouwens?
Die 2 gaan meestal hand in hand danquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel en ja hoor
Hoe is het met jou?
Te verhuizen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 2 gaan meestal hand in hand dan
Met mij is het goed hoor. Lekker weekend, misschien weer sushi maken. Ook maar eens kijken om misschien weer eens te verhuizen e.d.
Klopt, maar Fok ziet dat wat andersquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft weinig met Fok te maken, gok ik?
Serieus?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt, maar Fok ziet dat wat anders
Dat is toch allemaal net weer voorbij?quote:
kthxbaiquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:03 schreef Graseter het volgende:
Maandag AKG K701 bestellen.![]()
Jottum.
D. is een vertraagdequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal net weer voorbij?
Ik geloof dat zodra er ergens 2 FOK!kers heengaan we tegenwoordig er een themaweek van maken
Geen idee. ik zag het net pasquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal net weer voorbij?
Ik lees net: FOK! goes Japanese!quote:Ik geloof dat zodra er ergens 2 FOK!kers heengaan we tegenwoordig er een themaweek van maken
Ik zou voor de K801 gegaan zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:03 schreef Graseter het volgende:
Maandag AKG K701 bestellen.![]()
Jottum.
Niemand die mij iets vertelt heeft hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het lekker onde die steen van je?
Ja t was allemaal een beetje last minute en slaat imho niet echt helemaal aan. Zitten wel wat leuke dingetjes tussen though, maar zeker op het forum laat het zich nou eenmaal niet dwingen. Mensen lullen over wat ze willen, en niet waar ineens van 'hogerhand' een stortvloed aan topics over gelanceerd word.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. ik zag het net pas
[..]
Ik lees net: FOK! goes Japanese!
Beetje 'een poging tot' zeg maar
VIESPEUK!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou voor de K801 gegaan zijn
*geen idee heeft waar het over gaat, maar probeert mee te praten
Slecht gecommuniceerd danquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen D.
Is al een paar dagen zo... FOK! goes Japanese!
Dat dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja t was allemaal een beetje last minute en slaat imho niet echt helemaal aan. Zitten wel wat leuke dingetjes tussen though, maar zeker op het forum laat het zich nou eenmaal niet dwingen. Mensen lullen over wat ze willen, en niet waar ineens van 'hogerhand' een stortvloed aan topics over gelanceerd word.
Het was mijn niet duidelijk hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste 2 dagen was het wel duidelijk... daarna is het snel minder geworden.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het was mijn niet duidelijk hoor
En ik kom toch regelmatig op dit forum
Nee dat is de 802 S, die heeft ook die pulsrotor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is die met roterende kop en diverse snelheden toch? Die K802?
Misschien was ik er toen wat minderquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was jij er toen wel?
Die dagen was er een overvloed aan JAP-topics..
Ik kan best tegen een stootje hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
De 46honderdvijfentwintig?
Wil je die jongen dood hebben ofzo
Wat voor snoepjes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een doos vol snoepjes gekregen bij m'n stage. Ik kan er niet vanaf blijven.
Ben je zwakzinnig?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een doos vol snoepjes gekregen bij m'n stage. Ik kan er niet vanaf blijven.
Nee, dat kloptquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begint man.
Promostunt van je tandartsquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Napoleons, hopjes en nog meer van dat soort dingen.
Het wordt wel erg dozig zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stage, niet tandarts.
Ze hebben daar hele dozen vol staan met van die doosjes.
Allemaal zoet en plakkerig dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Napoleons, hopjes en nog meer van dat soort dingen.
Werk jij in een inpakfabriekquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stage, niet tandarts.
Ze hebben daar hele dozen vol staan met van die doosjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |