SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn valide KLB2.0 klacht. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Boudibou is toch van de Jeugd van Tegenwoordig? Ja, Chip Skylark is van FOP. En je bent best griezelig, want in mijn ondertitel op MSN staat een zin uit het liedje uit jouw fobo. Ben jij mij ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef Boudibou het volgende:
Skylark..das toch van Fairly Odd Parents?
Overigens msnen,,das toch iets uit de jaren 90 ofzo...
Dacht ik al ja. Kwam me ergens bekend voor..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boudibou is toch van de Jeugd van Tegenwoordig? Ja, Chip Skylark is van FOP. En je bent best griezelig, want in mijn ondertitel op MSN staat een zin uit het liedje uit jouw fobo. Ben jij mij ofzo?
En ik MSN soms nog, meestal met matties ofzo. Het echte meester maken van chicks doe ik met telefoon.
Oh okay, ik was al bang maar je antwoord stelt me gerust. Dankjewel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dacht ik al ja. Kwam me ergens bekend voor..
Griezelig? Toeval. Dit nummertje wordt wel eens bij 'mijn' club gedraaid, dus vandaar. Ik ben jou niet nee.
Idd.. maar ik heb ze al een week ofzo. Beta MSN versie voor windows 7 kwamen ze bij mee. Dus wen er alvast maar aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Nikmans het volgende:
Wat een afschuwelijke gedrochtentering zeg
Hij is nog veel bazer, hij doet namelijk dit dansje:quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Jouw pedobear smiley is sowieso baas
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik schreef net een mailtje, en ik wilde een toepasselijke smiley invoegen (normaal doe ik dat niet in mails), en toen ik die wilde selecteren zag ik dat ze vernieuwd waren.
Het kan natuurlijk niet lang meer duren voordat deze gedrochten verplicht worden bij MSN Messenger, dus tijd voor protest voor het zover is.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Bonus omdat je dit topic hebt gelezen, mijn persoonlijke smileys op MSN:TS heeft geen ipod touch/iphone waarop de nieuwe emoticons standaard gebruikt worden in messenger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn valide KLB2.0 klacht. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
![]()
TS typt kennelijk met enige regelmaat "sielug" en "bokpoot".
Verder deels een terechte klacht; sommige zijn er beter op geworden veel ook niet.
Je suis Charlie Sheen
Neger alsjeblieft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
TS heeft geen ipod touch/iphone waarop de nieuwe emoticons standaard gebruikt worden in messenger.![]()
TS typt kennelijk met enige regelmaat "sielug" en "bokpoot".
Verder deels een terechte klacht; sommige zijn er beter op geworden veel ook niet.![]()
Ik had eerstquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef Dastan het volgende:
Voor de-smiley de toetsencombinatie ::) hebben.
1 |
Dan kotst die ene smiley in de bek van die ander waar het uitlooptquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef Billy_Talent het volgende:
Skylark.-topic. Automatisch terechte klacht.
En, wtf is die bwugh smiley van jou?
Kijk. KIJK naar die smileys. KIJK hoe lelijk ze zijn. Nou dan. Hou die standaard KLB reacties lekker voor je.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef Appelknaller het volgende:
Gewoon fok smileys gebruiken dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |