SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn valide KLB2.0 klacht. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Boudibou is toch van de Jeugd van Tegenwoordig? Ja, Chip Skylark is van FOP. En je bent best griezelig, want in mijn ondertitel op MSN staat een zin uit het liedje uit jouw fobo. Ben jij mij ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef Boudibou het volgende:
Skylark..das toch van Fairly Odd Parents?
Overigens msnen,,das toch iets uit de jaren 90 ofzo...
Dacht ik al ja. Kwam me ergens bekend voor..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boudibou is toch van de Jeugd van Tegenwoordig? Ja, Chip Skylark is van FOP. En je bent best griezelig, want in mijn ondertitel op MSN staat een zin uit het liedje uit jouw fobo. Ben jij mij ofzo?
En ik MSN soms nog, meestal met matties ofzo. Het echte meester maken van chicks doe ik met telefoon.
Oh okay, ik was al bang maar je antwoord stelt me gerust. Dankjewel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dacht ik al ja. Kwam me ergens bekend voor..
Griezelig? Toeval. Dit nummertje wordt wel eens bij 'mijn' club gedraaid, dus vandaar. Ik ben jou niet nee.
Idd.. maar ik heb ze al een week ofzo. Beta MSN versie voor windows 7 kwamen ze bij mee. Dus wen er alvast maar aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Nikmans het volgende:
Wat een afschuwelijke gedrochtentering zeg
Hij is nog veel bazer, hij doet namelijk dit dansje:quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Jouw pedobear smiley is sowieso baas
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik schreef net een mailtje, en ik wilde een toepasselijke smiley invoegen (normaal doe ik dat niet in mails), en toen ik die wilde selecteren zag ik dat ze vernieuwd waren.
Het kan natuurlijk niet lang meer duren voordat deze gedrochten verplicht worden bij MSN Messenger, dus tijd voor protest voor het zover is.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Bonus omdat je dit topic hebt gelezen, mijn persoonlijke smileys op MSN:TS heeft geen ipod touch/iphone waarop de nieuwe emoticons standaard gebruikt worden in messenger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn valide KLB2.0 klacht. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
![]()
TS typt kennelijk met enige regelmaat "sielug" en "bokpoot".
Verder deels een terechte klacht; sommige zijn er beter op geworden veel ook niet.
Je suis Charlie Sheen
Neger alsjeblieft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
TS heeft geen ipod touch/iphone waarop de nieuwe emoticons standaard gebruikt worden in messenger.![]()
TS typt kennelijk met enige regelmaat "sielug" en "bokpoot".
Verder deels een terechte klacht; sommige zijn er beter op geworden veel ook niet.![]()
Ik had eerstquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:42 schreef Dastan het volgende:
Voor de-smiley de toetsencombinatie ::) hebben.
1 |
Dan kotst die ene smiley in de bek van die ander waar het uitlooptquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:51 schreef Billy_Talent het volgende:
Skylark.-topic. Automatisch terechte klacht.
En, wtf is die bwugh smiley van jou?
Kijk. KIJK naar die smileys. KIJK hoe lelijk ze zijn. Nou dan. Hou die standaard KLB reacties lekker voor je.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef Appelknaller het volgende:
Gewoon fok smileys gebruiken dan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik schreef net een mailtje, en ik wilde een toepasselijke smiley invoegen (normaal doe ik dat niet in mails), en toen ik die wilde selecteren zag ik dat ze vernieuwd waren.
Het kan natuurlijk niet lang meer duren voordat deze gedrochten verplicht worden bij MSN Messenger, dus tijd voor protest voor het zover is.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Bonus omdat je dit topic hebt gelezen, mijn persoonlijke smileys op MSN:die heb je ook bij hotmail : PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn valide KLB2.0 klacht. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Lost my ipod :`(
T-Ford heeft ook historische waarde, maar daarom mogen we toch wel met zijn allen in modernere wagens rijden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
Hoezo een kuttopic? Ik vind deze nieuwe smileys echt lelijk, en ik vind dat die oude historische waarde heeft. Ik zou met die nieuwe deniet eens meer durven gebruiken.
Ja en dat is dus precies mijn punt, MSN Messenger gaat die moderne wagens door onze strot duwen zodat we geen T-Ford meer KUNNEN rijden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
T-Ford heeft ook historische waarde, maar daarom mogen we toch wel met zijn allen in modernere wagens rijden?
En waarom zou je dan perse messenger willen gebruiken?, het zal jou toch een zorg zijn wat voor smileys een ander te zien krijgt. Dus kun je voor jezelf elke smiley zet erin zetten in het programma van jou keuze.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja en dat is dus precies mijn punt, MSN Messenger gaat die moderne wagens door onze strot duwen zodat we geen T-Ford meer KUNNEN rijden.
Ik was vergeten dat die erbij stond, ik heb die via CNquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Heheh ts leuke smilie van Anes![]()
![]()
!!
ik dacht in 1x eeeey bekend gezichtquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat die erbij stond, ik heb die via CN!
Je wordt toch wel gedwongen om te updaten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef Ploertendoder het volgende:
De smileys vind ik het minst erge. De komende versie van messenger bevat ook veel sociale meuk. Dus ik hou het maar bij versie 2009
Maar niet gedwongen om messenger te gebruiken, zijn veel meer programma's waarmee je op msn kunt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Je wordt toch wel gedwongen om te updaten.
Deze:quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef Poemgirl het volgende:![]()
![]()
![]()
Lelijkheid.
Trouwens, is er een mogelijkheid dat je de pedo-bear smiley hier post zodat ik m kan opslaan?
Ik zoek m al heel lang
Vertel verder...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak geen grapje, ik keek gisteren in dit topic en ik heb serieus over die lelijke smileys gedroomd vannacht.
Dat ik dit nu pas zie, wat een logica ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:37 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Maar niet gedwongen om messenger te gebruiken, zijn veel meer programma's waarmee je op msn kunt.
Dat en Terechte Klachtquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:05 schreef Pizzalucht het volgende:
Die smileys zitten al in de nieuwe MSN beta, ik vond het zo kut dat ik terug ben gegaan naar de normale versie
Pass mij :T een keer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Hey hallo goed topic terechte klacht
Als blijk van waardering hier mijn emoticons op msn.
[ afbeelding ]
penenbaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
penenba?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Je msn'ed toch meestal met je ''matties''.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
En ik MSN soms nog, meestal met matties ofzo.
Kan toch ook met de chici's.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:47 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je msn'ed toch meestal met je ''matties''.
Want over het algemeen msn ik niet met wildvreemden..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef Ploertendoder het volgende:
In de nieuwe versie van Messenger zijn nicknames verleden tijd
Ik heb nergens last van. Ik gebruik nog steeds een oude versie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Guanabana het volgende:
UP!
Het is gebeurd, de nieuwe msn met de gedrochten van smileys is nu verplicht voor iedereen. Plus dat je je eigen nickname niet meer kunt invullen, waardoor ik nu voor + achternaam heb, lekker dan
Ja ik snap het. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Deze shit moet opgelost!!!!!!!!111111quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:35 schreef blckbb het volgende:
Ik heb dit topic even gebookmarkt aangezien ik hem toch erg graag wilt volgen snap je dus even een bookmark gedaan.
Emojiquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:06 schreef J.Appleseed het volgende:
Voor de moeite even wat emoji![]()
[ afbeelding ]
zulke reactiesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |