abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86557149
Het vorige deel: <invullen aub >
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 99% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 17-09-2010 23:46:14 ]
pi_86557164
:s)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 17 september 2010 @ 23:19:18 #3
70532 loveli
N
pi_86557167
tvp en ik ga er vandoor.
crap in = crap out
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:20:19 #4
236335 neen
schone schijn
pi_86557210
Veel plezier loveli hoi hè
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? vrijdag 17 september 2010 @ 23:21:08 #5
70532 loveli
N
pi_86557236
Oh crap. Panties: nee, maar blote voeten kan ook niet :')
crap in = crap out
pi_86557280
Ik vertelde zo het adhd-verhaal
en hij nou.... je bent ook wel een beetje een druktemakertje.......

en even later: maar in mijn ogen ben je normaal hoor. als je al iets zou hebben dan zou het een milde vorm zijn. en het is toch juist fijn als je het weet, kun je daarna nog beslissen er wel/niet iets mee te doen. Het maakt je geen ander persoon doordat je het weet.

Zeiden jullie ook al hoor, maar toch wel fijn om te horen :o!
pi_86557283
Me = :Z :Z :Z :W

Veel plezier allen op deze vrijdagavond! :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:23:23 #8
236335 neen
schone schijn
pi_86557332
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef loveli het volgende:
Oh crap. Panties: nee, maar blote voeten kan ook niet :')
Panty's aan hophop
  Vis een optie? vrijdag 17 september 2010 @ 23:23:54 #9
70532 loveli
N
pi_86557352
sokken :+ doei
crap in = crap out
pi_86557564
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
:s)
Ja doei.
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:29:18 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86557566
Ik ga plat :W. Fijne avond aan zij die de hort opgaan.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86558456
Heb vannacht beddengoed gewassen, vanmorgen vroeg om 08.00 opgehangen hier in huis ... en het is nog nat! :? :{
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86560652
Net bijna 2 uur met m'n mams aan de telefoon gezeten! Gezellig O+

nu slapen :z
Ja doei.
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:53:34 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86560674
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
Net bijna 2 uur met m'n mams aan de telefoon gezeten! Gezellig O+

nu slapen :z
ik heb een hele indrukwekkende documentaire over zimbabwe gezien. Samen met al het leed dat ik lees op m'n werk ben ik nu wat van slag. Ik duik er ook maar in.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86560808
Hoi :@
Trusten, mensen die gaan slapen!

5 paginas teruglezen, nooit moeten vragen wie gemeet hebben :D

ff lezen dan maar
(btw, de wraps waren als eerste op :D)

[edit] Arachnaphobia is er op ! :D [/edit]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86560872
Heb jij twee jaar geleden Secret Santa georganiseerd, PF? Ik doe hoe dan ook mee!

Nu slapen, want morgen half 8 op en morgenavond een feest wat best wel eens de hele nacht zou kunnen duren.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:40:40 #17
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86561557
w/
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86561769
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef _Calimero_ het volgende:
w/
Floris is O+
(sorry, filmpje staat in m'n youtube gesch. en mis een huisdier)

Teruggelezen!
(te veel om op te reageren, wel leuk dat boel slankies elkaar kennen)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 18 september 2010 @ 05:07:35 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86562928
Benne gij al weer thuis Loveli?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86563121
Mijn bonkende hoofd en ik zeggen goedemorgen. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86563163
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn bonkende hoofd en ik zeggen goedemorgen. ;( .
:X Succes vandaag!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86563177
mogguh

Lijstje:

O: Allbran en sinasappelsap
D: Mosselen, friet en zure mayo

De rest moet ik nog even verzinnen O-)

S: Kast die aan 2 wanden vast zit eruit slopen, muur stuccen en als nodig een vloertje egaliseren. Wish me luck :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86563256
Sterkte met het hoofd, D&D, en luck with the wall, aurum.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86563276
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

-O-
Oh potverdorie, ik had al zo'n gevoel dat ik iets vreselijk vergat. Het was wel een leuk uitstapje. Ik heb jouw vent nog gezien toen 'ie nog al z'n vingers had!
De andere aanwezigen herinner ik met niet echt, die kende ik niet en zij elkaar wel, geloof ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86563461
moggeuh
Kwak
pi_86563464
Moggels :)
Ik lig al een uur naar gekef te luisteren, de mensen naast de flat hebben ineens vier(!) van zo'n kleine hondjes in hun tuin, en die keffen en piepen en blaffen. In de woonkamer hoor ik ze niet, maar daar staat m'n bed niet.

En 's avonds dan nog die grotere hond ergens in de buurt die elke avond tussen 10 en 11 aan 1 stuk blaft.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 08:58:49 #27
70532 loveli
N
pi_86563480
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 05:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Benne gij al weer thuis Loveli?
Ja hoor. Sta alweer te trappelen om aan het werk te gaan.
crap in = crap out
pi_86563484
Mogge! :W
Secret Santa! Hoe werkt het precies :@
Vandaag heb ik familiedag: we gaan naar de Veluwe en naar het museum als het regent. :)
Succes met klussen aurum!
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 09:14:51 #29
70532 loveli
N
pi_86563606
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 08:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoor. Sta alweer te trappelen om aan het werk te gaan.
En ik heb het naar m'n zin gehad ;)
crap in = crap out
pi_86563626
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij twee jaar geleden Secret Santa georganiseerd, PF? Ik doe hoe dan ook mee!

Nu slapen, want morgen half 8 op en morgenavond een feest wat best wel eens de hele nacht zou kunnen duren.
Ja ik heb het geïntroduceerd :9~
pi_86563636
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:14 schreef loveli het volgende:

[..]

En ik heb het naar m'n zin gehad ;)
De sokken waren een goede keus! ^O^
pi_86563686
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 08:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! :W
Secret Santa! Hoe werkt het precies :@
Vandaag heb ik familiedag: we gaan naar de Veluwe en naar het museum als het regent. :)
Succes met klussen aurum!
- Iedereen die mee wil doen zegt dat
- Dan spreken we een datum af van opsturen & uitpakken (bijv 10 december versturen en 21 december uitpakken)
- We spreken een bedrag af (ik denk nu aan 20 euro excl verzendkosten. Als je nu elke maand 5 euro spaart lukt dat wel)
- Dan worden er lootjes getrokken. Bijv. Ik heb jou en jij hebt loveli etc. Dit is geheim.
- Dan zoekt iedereen zo leuk mogelijke cadeautjes en pakt die erg mooi in.
- Op de datum dat het uit mag worden gepakt, pakt iedereen zijn cadeautjes uit O+!!!! En maakt foto's.

C'est tout :7
pi_86563744
Klinkt leuk :s)
Vriendlief heeft zn nette schoenen aan en is bang dat ze vies worden in het bos! :')
pi_86563751
mogguh :O

DaD :*
veel kusplezier Aurum!

oh secret santa O+ dit jaar wil ik wel meedoen hoor!

ging ik net supergoed al helemaal mijn was uitzoeken om meteen maar een wasje te draaien vandaag, is de wasmachine bezet }:| ja dat krijg je natuurlijk als je met 7 kamers een wasmachine deelt en op 2 van die kamers wonen 2 mensen ipv 1 en op 1 kamer zelfs een man met vrouw en klein kind :X
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86563777
oh en ik heb me ook maar weer eens gewogen net, ben nog altijd netjes stabiel op 63 kg 8-)
pi_86563778
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

- Iedereen die mee wil doen zegt dat
- Dan spreken we een datum af van opsturen & uitpakken (bijv 10 december versturen en 21 december uitpakken)
- We spreken een bedrag af (ik denk nu aan 20 euro excl verzendkosten. Als je nu elke maand 5 euro spaart lukt dat wel)
- Dan worden er lootjes getrokken. Bijv. Ik heb jou en jij hebt loveli etc. Dit is geheim.
- Dan zoekt iedereen zo leuk mogelijke cadeautjes en pakt die erg mooi in.
- Op de datum dat het uit mag worden gepakt, pakt iedereen zijn cadeautjes uit O+!!!! En maakt foto's.

C'est tout :7
ik vind 20euro excl. verzending aardig duur eigenlijk :@
Kwak
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:33:35 #37
236335 neen
schone schijn
pi_86563783
Sparen :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:38:45 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86563834
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de gezondheidsmanie eigenlijk de laatste tijd?
:D.

GOeiemorgen :W. Als je werkt, geniet je met volle teugen van je vrije tijd O+.

Nee, PF, dat was niet 'tout' over Secret Santa ;). Even en aanvulling:

- op je lootje noteer je ook een verlanglijstje
- de lootjes worden via internet getrokken, dus niemand weet wie wie heeft.

En ik ben het met kwak eens dat ik 20 euro excl verzenden ook best veel vind (té veel om eerlijk te zijn: als het niet in de brievenbus past, en dat heb je al gauw, ben je meer dan 25 euro kwijt). 15 euro exclusief verzenden vind ik al een heel aardig bedrag. Wat vindt de rest vd deelnemers daarvan?
Niet meer actief op Fok!
pi_86563861
Zullen we het er in november verder over hebben?
pi_86563970
Denk dat we anders als SS moe zijn tegen de tijd dat het er is en wie weet hoe je er dan over denkt :) (Ik weet nog van vorige keer dat we 12? euro deden en iedereen achteraf zei van dat het wel erg moeilijk was om voor dat bedrag iets leuks te kopen. Vandaar 20. Maar ik sta voor alles open ;))
pi_86564003
ik herinner me nu ineens weer dat ik meegedaan heb toen, was t vergeten :')
Kwak
pi_86564013
Ooooooo ik sms/mail iedereen maar niemand reageert :(
Zo irritant!!!
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:54:27 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86564029
Ja, had ik jou toen niet, kwak? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_86564031
Goedemorgen. :)

Zij die graszoden gaan leggen groeten u. :W
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:54:38 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86564032
Ja, ik had jou! :D. Het boek van Louis Theroux :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:55:10 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86564041
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen. :)

Zij die graszoden gaan leggen groeten u. :W
Ja, en zij die gaan douchen en dan hun fiets gaan laten repareren op Scheveningen groeten u ook :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_86564126
Ik had leuke dingen van Pip gekregen van XM, dat rode motief.

Hier heeft iemand er een taart van gemaakt:

Kende het merk niet, heb nu een begin van het servies gekregen voor mijn verjaardag O+
Deze:
pi_86564166
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja, had ik jou toen niet, kwak? :@.
ja :Y leuk boek gekregen van jou!
Ik had Mo, die heb ik wat engelse literatuur gestuurd :)
Kwak
pi_86564199
O hai! :W

Ik ga vandaag op de galerie bijlezen/scrollen en (daar waar gewenst :P ) reageren, dus maak ik nu mijn rentree maar even met een planningslijstje.

O: gekookt eitje, 2 wasacrackers met filet americain
T: bakje optimel vla/yoghurt
L: 2 crackers met mayo en rauwkost en eentje met filet A.
T: ham/augurk rolletje
S: hardlopen
T: wodka katjang
D: hartige taart denk ik.
pi_86564216
Al weet ik niet of ik nu alle dingen er van wil & alles in het roze..

Deze vind ik ook leuk:

en deze:

En ik denk dat als ik alles roze & vogeltjes doe dat het
1. hysterisch druk is
2. helemaal niet leuk, zo gemaakt en afgepast..
pi_86564317
Cuuuuute!

Ik ben echt jaloers op DaD, bij mij gaat het altijd al mis bij het biscuit :'(!
pi_86564609
ik ga vanavond weer eens zelf pizza maken :9 zo maar eens wat deeg maken!
pi_86564622
Bedrag maakt me niet zoveel uit, ik werk, dus ik sluit me gewoon aan bij zij met minder liquide middelen :+.

Ben wezen RPMen net :@. Jajaja, " o|O " enzo, maar ik moest vanochtend weer huilen omdat ik het zo mis en toen had ik er even helemaal genoeg van en ben ik gegaan. Wel op kneuzentempo, ben niet buiten adem geweest en heb de weerstand redelijk laag gehouden. Maar het was zo fijn om ff weer te fietsen O+. En nu zal ik braaf wachten tot dinsdag :Y.

En ik ga zo een banaantje door mn havermout frotten, wil wel eens proberen of dat idd zo lekker is :D.
pi_86564664
Jee wat een prachtige taarten!!!
Niet normaal.

Secret Santa is spannend en lachwekkend. Ik mail al 6 jaar met een groep meiden en wij doen dat ook.
Wat kennen veel elkaar hier. Dat meeten is ZO leuk. Die spanning vooraf en dan elkaar zien. O+

Goeiemorgen allemaal. De man des huizes is fietsen met vrienden in Limburg. Ook wel eens fijn even zonder.
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
pi_86564859
Goedemorgen!

Hier volet het hoofd weer een stukje beter, hopelijk goed genoeg om naar feestje te gaan vanavond.

Secret Santa klinkt wel erg leuk!!

XM, als het RPM'en je echt goed heeft gedaan dan zeg ik thumbs up ;)
pi_86564875
Ik had Co, maar ik had en mijn naam op het pakje gezet, en een lot gegeven waarvan de trekking al was geweest tegen de tijd dat het pakje open mocht. 8)7
Maar ze had wel 7 euro gewonnen! Oid :')

Dus dit jaar ga ik er iets beter bij nadenken, hehe.
pi_86564884
XM :*

Ik doe heel graag mee met SS O+ Ik hou van kadootjes!!! *O*

Bah bah, al vanaf 7 uur wakker want misselijk, maagzuur, zwanger? :') :N
pi_86564951
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had Co, maar ik had en mijn naam op het pakje gezet, en een lot gegeven waarvan de trekking al was geweest tegen de tijd dat het pakje open mocht. 8)7
Maar ze had wel 7 euro gewonnen! Oid :')

Dus dit jaar ga ik er iets beter bij nadenken, hehe.
_O- het gaat om de gedachte he :P

Hoi Co trouwens :W
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:47:36 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86565001
Goeiemorgen....Net uit bed gerold. Op de ene of andere manier vind ik de weekeinden lastig hier, omdat ik niet zo veel mensen meer ken voel ik me wat eenzaam. Terwijl ik toen ik hier wel mensen kende ik ook wel eens een heel weekeind niemand zag...Stom he!

Zo, ik ga zo maar eens een rondje hardlopen. Helemaal geen zin in, maar dan is dat gebeurd. Daarna foodgawker en kookboeken doorspitten en een boodschappenlijstje maken....En vliegtickets boeken!
pi_86565021
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh potverdorie, ik had al zo'n gevoel dat ik iets vreselijk vergat. Het was wel een leuk uitstapje. Ik heb jouw vent nog gezien toen 'ie nog al z'n vingers had!
:D
quote:
De andere aanwezigen herinner ik met niet echt, die kende ik niet en zij elkaar wel, geloof ik.
Volgens mij kende de rest elkaar wel inderdaad. Waren een paar mensen van CUL maar ik weet zo ook even geen namen meer. :@

Mogguh!
Ik lig nog in bed. O+
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:50:18 #61
236335 neen
schone schijn
pi_86565049
O goedemorgen :9 ik ga zo even in bad O+

En cadeautjes, vroeger vond ik het leuk nu is het meestal onzin. Maar goed, in materiële zin heb ik alles wat ik hebben wil wel dus wat moet je iemand geven die tevreden is? Als ik straks jarig ben komen ook weer van dat soort vragen terwijl ik niets hoef. En ik wil al helemaal geen geld krijgen van anderen :{w
Mijn ouders willen nu dus misschien verhuizen, zegt m'n vader dat hij in een 55+ complex wil wonen wat m'n moeder absoluut niet wil :') ach uiteindelijk beslist m'n moeder en betaald m'n vader zo gaat dat tegenwoordig.

Tickets naar Deutschland Nynke?

Ik wilde vandaag dus ook een tripje regelen, had ik bedacht waar ik dus naartoe wilde maar ik kan die datum helemaal niet :|W
pi_86565121
Cadeautjes zijn leuk, maar als je dit filmpje ziet..
http://www.storyofstuff.com/
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:56:56 #63
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86565141
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef neen het volgende:
O goedemorgen :9 ik ga zo even in bad O+

En cadeautjes, vroeger vond ik het leuk nu is het meestal onzin. Maar goed, in materiële zin heb ik alles wat ik hebben wil wel dus wat moet je iemand geven die tevreden is? Als ik straks jarig ben komen ook weer van dat soort vragen terwijl ik niets hoef. En ik wil al helemaal geen geld krijgen van anderen :{w
Mijn ouders willen nu dus misschien verhuizen, zegt m'n vader dat hij in een 55+ complex wil wonen wat m'n moeder absoluut niet wil :') ach uiteindelijk beslist m'n moeder en betaald m'n vader zo gaat dat tegenwoordig.

Tickets naar Deutschland Nynke?

Ik wilde vandaag dus ook een tripje regelen, had ik bedacht waar ik dus naartoe wilde maar ik kan die datum helemaal niet :|W
Yes, tickets naar duitsland...En misschien naar Nederland en naar Madrid en naar Munchen. ik heb zoveel vrienden die ik moet opzoeken!
pi_86565158
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:59:59 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86565187
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:00:13 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86565189
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
:P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86565241
goedemorgen :@ net wakker :@
Ja doei.
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:11:42 #68
236335 neen
schone schijn
pi_86565379

:{

[ Bericht 29% gewijzigd door neen op 18-09-2010 11:22:37 ]
pi_86565462
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:11 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
:{
Wehehe. (Een schildpadje?)
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:33:36 #70
236335 neen
schone schijn
pi_86565805
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:15 schreef nienja het volgende:

[..]

:Y
pi_86565898
Ik wil internet op mijn telefoon maarrrrrrr lukt niet :(
pi_86565995
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:15 schreef nienja het volgende:

[..]

Oh, lol. Dit is wat ik dacht: "schildpad? Maar, dat is toch gewoon een kat?". Duurde beschamend lang voor ik het door had :')
pi_86566017
Goedemorgen trouwens!

Las iets over secret santa: leuk idee :)

Vandaag zijn O+ & ik een jaar getrouwd *O*
pi_86566044
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen trouwens!

Gefeli *O*
pi_86566050

S: RPM :@
O: bak havermoutpap met banaan + glas smoothie
T: speculaasje
L: ?
T: ?
D: zelfgemaakte uiensoep, met stokbrood met kaas uiteraard.

We gaan zo richting stad, dus denk dat de L daar gaat plaatsvinden :+.
pi_86566092
Gefeliciteerd Coco!

Gisteren belde schoonmams, dat ze weer wat beter is! Ze was erg ziek geworden na de bestralingen (darmwandinfectie, veel overgeven enzo) maar nu is ze weer aan de beterende hand/beter dus nu kan ik morgen een lekkere taart voor haar meenemen
Ja doei.
pi_86566125
Wat fijn Mo!

Feli Coco!
pi_86566158
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:33 schreef neen het volgende:

[..]

O+
Ons allerleukste, liefste, grappigste was er een.
Nu hebben we Harrie, een grote kater die in het verkeerde lichaam is geboren. Het is eerder een haas. Een bange haas. Een voorbij vliegende hommel is al reden om onder de tuintafel te duiken. Iemand die zijn voet verzet terwijl hij net voorbij loopt, Har springt een meter de lucht in. Om al die momenten te vermijden slaapt ons hij vooral. En dat kan hij goed!
pi_86566191
Feli Coco! En wat fijn dat je schoonmams weer wat beter is Mo.

Zo, ik werd net mee uitgevraagd :') Door een dude van minstens 50 die in de tijd dat we in de rij bij de kassa stonden zijn levensverhaal heeft verteld aan me. Van de weg gereden met 150 km per uur en daar een lamme arm en been aan overgehouden. En flink hersenletsel zo te merken :@ Gelukkig geloofde hij me meteen toen ik zei dat mijn vriend het niet zo leuk zou vinden als ik met 'm koffie zou gaan drinken.

Zo sneu wel, dat je van eenzaamheid/beschadiging zo tegen iedereen gaan aankletsen die je tegenkomt :{
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86566201
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen trouwens!

Gefeliciteerd!
pi_86566217
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef nienja het volgende:

[..]

O+
Nu hebben we Harrie, een grote kater die in het verkeerde lichaam is geboren. Het is eerder een haas. Een bange haas. Een voorbij vliegende hommel is al reden om onder de tuintafel te duiken. Iemand die zijn voet verzet terwijl hij net voorbij loopt, Har springt een meter de lucht in. Om al die momenten te vermijden slaapt ons hij vooral. En dat kan hij goed!
En de stofzuiger? :D Wij hebben ook zo'n bange kat. Als je het geluid van de stofzuiger alleen maar nadoet, rent hij al in paniek weg :')

Thanks voor de felicitaties allemaal :)
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:52:37 #82
236335 neen
schone schijn
pi_86566225
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef nienja het volgende:

[..]

O+
Deze is ook leuk :P loopt altijd tot de weg mee naar de winkel en wacht dan tot je terug komt lopen :')

Oh, zo een had mijn moeder vroeger ook. Een grote rode kater, Brutus. Echt een beest op de foto, wel bang voor vlinders, dat wel.

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Gefeli *O*
pi_86566233
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd Coco!

Gisteren belde schoonmams, dat ze weer wat beter is! Ze was erg ziek geworden na de bestralingen (darmwandinfectie, veel overgeven enzo) maar nu is ze weer aan de beterende hand/beter O+ dus nu kan ik morgen een lekkere taart voor haar meenemen *O*
Fijn dat ze zich wat beter voelt :) Lekker van de taart genieten morgen :Y
pi_86566264
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En de stofzuiger? :D Wij hebben ook zo'n bange kat. Als je het geluid van de stofzuiger alleen maar nadoet, rent hij al in paniek weg :')

Thanks voor de felicitaties allemaal :)
Bij het zien van de stofzuiger moet ik wel eens hartmassage toepassen.
Ben je ook 10 jaar :')
pi_86566295
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:54 schreef nienja het volgende:

[..]

Bij het zien van de stofzuiger moet ik wel eens hartmassage toepassen.
Ben je ook 10 jaar :')
:D !
pi_86566463
Mijn katten zijn beide schijtluizen, Mini blaast altijd zeer fanatiek naar de stofzuiger maar vlucht wel zo ver mogelijk mijn bed op , want daar komt de stofzuiger niet. Sasha zit bij bezoek vaak bibberend onder het bed en beide katten hebben pleinvrees. Als de voordeur opengaat duikt Sasha meteen onder het bed en Mini neemt nog weleens een kijkje buiten de deur, maar ze durft niet verder dan 1 meter bij de deuropening vandaan.

Mijn heldinnen O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:04:34 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86566492
Wow, ik heb bijna een uur gelopen....Nu ben ik doodop...
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:11:39 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86566665
Zo, fiets weggebracht en ik kan hem pas vanaf vrijdag weer ophalen (nieuw zadel, nieuwe kettingkast, verlichting repareren en de versnellingen bleken er ook bijna uit te hangen :')), dus ik heb een leenfiets meegekregen. Echt een tof dingetje! Ik houd hem maar gewoon, denk ik :+. Nachtwacht is weg - naar de super denk ik - en als hij terug is, gaan we maar even de stad in :). Wasrekje halen, inschrijven bij de bieb...
Niet meer actief op Fok!
pi_86566667
Brutus, haha. Goeie naam.

WIj hebben ook nog Jip. Dit is een besje van 18, maar jong van lijf en lede. Mijn zus kreeg haar in haar handen geduwd in de trein, net geboren, oogjes nog dicht. Mensen :{w. De dierenarts zag het somber in, maar met om de drie uur voeden en heel veel TLC heeft ze het gered. Mijn zus was bijna overspannen van de gebroken nachten :') . Je zou echt niet zeggen dat ze al een dametje op leeftijd is. Voor de duvel niet bang. Heel grappig. Ze kijkt een beetje scheel, wat haar nog aandoenlijker maakt. Al zou ze het woord 'aandoenlijk' zelf verschrikkelijk vinden.
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:14:13 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86566722
Wat een kattenpraat weer :r ;).

Gefeli met jullie jubileum, Coco!

XM, wat heb je weer leuke smileys ontdekt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86566739
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:04 schreef AKnynke het volgende:
Wow, ik heb bijna een uur gelopen....Nu ben ik doodop...
Wat goed! Voel je je wat beter nu?

Ik heb vanaf eind mei niet meer gelopen. Voetblessure, moest zelfs naar de neuroloog. Wilde graag een halve marathon in Eindhoven lopen. Het gaat een stuk beter, hopelijk kan ik snel weer lopen.
pi_86566740
ik heb zojuist mn kledingkast winter/herfstklaar gemaakt. zó fijn om je vacuumzakken onder je bed vandaan te trekken en je ineens te herinneren dat je ook die leuke winterjurkjes nog had, en dat ze dan nog steeds passen. met mn nieuwe aankopen erbij (donderdag geshopt en neiuwe h&m bestelling binnen) kan ik de winter voorlopig wel weer door. de herfst in elk geval....
Kwak
pi_86566819
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb zojuist mn kledingkast winter/herfstklaar gemaakt. zó fijn om je vacuumzakken onder je bed vandaan te trekken en je ineens te herinneren dat je ook die leuke winterjurkjes nog had, en dat ze dan nog steeds passen. met mn nieuwe aankopen erbij (donderdag geshopt en neiuwe h&m bestelling binnen) kan ik de winter voorlopig wel weer door. de herfst in elk geval....
Ik ben nu ook lekker op de H&M site aan het rondneuzen :) Leuke herfst/winter-dingetjes inslaan O+

Wat heb je nu binnen gekregen van de hm?
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:19:38 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86566833
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef nienja het volgende:

[..]

Wat goed! Voel je je wat beter nu?

Ik heb vanaf eind mei niet meer gelopen. Voetblessure, moest zelfs naar de neuroloog. Wilde graag een halve marathon in Eindhoven lopen. Het gaat een stuk beter, hopelijk kan ik snel weer lopen.
Ja, een heel stuk beter! Nu ga ik douchen en ontbijten/lunchen......M"n zweet begint op te drogen en ik krijg het koud..

m'n hoofd word altijd zo heelrijk helder van lopen!
pi_86567029
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet nog even gaan shoppen... dat is mijn conclusie. Maar ik vind dat ik altijd te weinig kleding heb.
pi_86567064
ik shop niet ^O^
Ja doei.
pi_86567065
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:

[..]

m'n hoofd word altijd zo heelrijk helder van lopen!
Ik heb dat altijd met fietsen. Lekker is dat hé O+
pi_86567075
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik shop niet ^O^
Dan hoef ik minder vaak te wassen! :D
pi_86567132
Morgen!
Feli coco!

Denk dat ik volgende week een voorzichtig moet shoppen bij HM als salaris binnen is. Heb wel geteld 1 lange broek en 1 lange legging. Daar kom je de winter dus niet mee door!

Net half uurtje wakker en zo eerst maar eens douchen. Gisterenavond nog even tijdje op bank gezeten bij meneer en broertje, maar viel als snel in slaap. Toen ik wakker werd wild eik wel janken van mn hoofdpijn, wist niet waar ik het zoeken moest. Mn hele nek zat ook vast, meneer moest eerst masseren voor ik uberhaupt weer opnieuw kon liggen.
Dus toen even het zwaardere geschut gepakt: advil en nu gaat het wel weer. Moet wel voorzichtig doen met eventuele spontane nek bewegingen :P

Weet nog niet wat ik ga ontbijten, duik zo wel even de kasten in :)
pi_86567265
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben nu ook lekker op de H&M site aan het rondneuzen :) Leuke herfst/winter-dingetjes inslaan O+

Wat heb je nu binnen gekregen van de hm?
voornamelijk zwarte leggings :') daar was ik compleet doorheen...

verder een grijs vest (ruim vallend) en een paarse top. dat was 't.

bij shoeby heb ik van zoi (voor grotere maten maar echt tof) een spijkerrokje, een zijden/katoenmix top, een hemdje en een paarse trui gekocht. oh, met bijpassende ketting en armbanden :@
Kwak
pi_86567323
zeg even dat mijn vrouwelijkheid niet minder wordt als ik :') all stars :') aan doe
pi_86567519
/care

doe aan wat jij aan wilt trekken
Ja doei.
pi_86567535
Ik wil ze niet aan :+ Maar op hakjes zeilen is gegarandeerd commentaar. Ik kan het wel :+
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:46:54 #104
236335 neen
schone schijn
pi_86567565
:') Zeilen op hakken :')
pi_86567694
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

voornamelijk zwarte leggings :') daar was ik compleet doorheen...

verder een grijs vest (ruim vallend) en een paarse top. dat was 't.

bij shoeby heb ik van zoi (voor grotere maten maar echt tof) een spijkerrokje, een zijden/katoenmix top, een hemdje en een paarse trui gekocht. oh, met bijpassende ketting en armbanden :@
Oh ja, leggings moet ik ook nog hebben. Ik vind bijpassende accessoires altijd tof, maar ben er zelf heel slecht in ^^
pi_86567712
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil ze niet aan :+
nou, dan doe je ze niet aan
Ja doei.
pi_86567720
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil ze niet aan :+ Maar op hakjes zeilen is gegarandeerd commentaar. Ik kan het wel :+
Trek gewoon die all stars aan! Ben je nog steeds 100000x mooier/aantrekkelijker/vrouwelijker dan de rest, die wél hakjes aan hebben, wedden? ;)
pi_86567730
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:46 schreef neen het volgende:
En dit idd :P
pi_86568048
quote:
Maakt voor mij geen verschil :9
pi_86568155
Oh ja shoppen, dat moet ik ook hoognodig weer eens doen! Heb net mijn bijna volledige esprit-bestelling weer teruggestuurd, en mijn nieuwste lievelingsspijkerbroek ook want die is van de week gescheurd -O- hoop dat ik er mijn geld nog voor terugkrijg..

Heb wel net mascara gekocht in de hema (4 euro! :+ ) waar ik warempel best tevreden mee ben! Maar verder vallen de shopmogelijkheden hier in Wageningen een beetje tegen :')
pi_86568401
Ik ga 2 broodjes pindakaas eten :)
pi_86568578
Ik ben lekker 10 km fietsen, maar tis best saai dus ondertussen aan het mee lezen :9
pi_86568588
Ik ga zo even schijten denk ik :)
Kwak
pi_86568607
:')! O+
Ja doei.
pi_86568620
Route komt langs Chico's huis dus ff zwaaien :D
pi_86568907
Vet goed idee dit, vooral de10 km terug zo....
  zaterdag 18 september 2010 @ 13:36:51 #117
236335 neen
schone schijn
pi_86568923
Vet wel
pi_86569115
Nou vet ben ik niet na afloop
pi_86569252
Pff, ruzie met meneer.
Doet net alsof ik klein kind ben als ik achter de computer zit. Blijf je hier vanaf, blijf je daar vanaf. Pas op! Niet op klikken! Denkt dat ik zn download wegdruk :')
Dus heb gezegd dat het net zo goed mijn computer is. Dacht het niet zegt hij. Dus toen zei ik ga je maar buiten de deur staan, als je zo gaat beginnen, alles in huis is van mij :( Puh :6

Ik heb een kort lontje vandaag .. zucht
pi_86569271
Goedemiddag!

Coco (en man) gefeliciteerd!

Pokeren was leuk gisteren, alleen had een maat voor mij absinth meegenomen.
Halve fles opgedronken en nu zo brak :(

Netjes PF ^O^
Succes met de terugreis!
pi_86569411
Nou, ik en mn korte lontje gaan maar eens een boodschappenlijstje maken.
En het is 18 september vandaag! Betekent dat meneer en ik 5,5 jaar samen zijn ... en dat met mijn korte lontje :')
pi_86569457
OOoooooh net zo heerlijk gesport! Echt fijn weer O+
En ik ga zo maar een shopdate afspreken met iemand want dat vind ik ook wel een goed idee :Y
pi_86569471
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef j.t het volgende:
Nou, ik en mn korte lontje gaan maar eens een boodschappenlijstje maken.
En het is 18 september vandaag! Betekent dat meneer en ik 5,5 jaar samen zijn ... en dat met mijn korte lontje :')
Koop een langer lontje, als je toch boodschappen gaat doen :P
pi_86569570
:')!
Ja doei.
pi_86569593
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef Swietje het volgende:

[..]

Koop een langer lontje, als je toch boodschappen gaat doen :P
Staat genoteerd :9
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:14:02 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86569833
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Maakt voor mij geen verschil :9
Jou niet, maar de eigenaar van de boot wel. Hakjes maken het dek kapot.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:16:03 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86569882
En fietsen en internetten tegelijk daar maak ik mij ook weleens aan schuldig :P
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:20:10 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86569973
Lijstje:
T: mueslireep
S: 55 minuten hardlopen
O/L: grote bak met muesli, yoghurt en aardbeien
T: geen idee
D: zalmchowder
T: iets lekkers...warms. Het is hier echt herfst, dus dat mag wel eens......
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:22:57 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86570037
bluh, het is hier zo donker en regent zo hard dat ik de lampen maar aangedaan heb. En ik zit ook te denken over de verwarming. En ik moet nog boodschappen doen (5 km. fietsen), en naar de stad (10 km. fietsen). getsiederrie......
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:57:19 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86570796
Lekker dan: ik ging met Nachtwacht naar de stad. Wasrekje gekocht, brood gekocht (van dat ovenverse :9~) en toen moesten we nog naar de Blokker voor een koekenpan. Hij zocht even uit op z'n iPhone waar we precies moesten zijn en ik zei: "Ik fiets wel vast die kant op." (want ik wist wel ongeveer waar we moesten zijn). En toen ik weer afstapte om op hem te wachten was hij in geen velden of wegen te bekennen. Dus alleen naar de Blokker gegaan en nu ben ik alleen weer thuis en hij neemt z'n foon niet op. Eerst was ik boos, nu bezorgd...
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:59:21 #131
236335 neen
schone schijn
pi_86570842
Huh? Hij zoekt de weg naar een plek op waarvan jij weet hoe je erheen moet om er samen heen te gaan dus jullie gaan apart?
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:01:50 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86570902
Hij is er al! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86570925
Waar wastie nou dan? :o
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:06:00 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86571034
Zo, lekker gelunched in de stad. En nu ff relaxen :z.
pi_86571080
Nynke, hier staat de verwarming aan :@ Heerlijk! Hoewel de zon wel schijnt af en toe.

Ik heb net weer voor 150 euro aan H&M spul bijeengeklikt, het staat nog op mijn verlanglijstje, maar twijfel of ik 't niet toch maar in de shopping basket gooi ..... oO<
pi_86571152
zo, ik ben een uur bezig geweest om te beslissen wat ik aan ging trekken :')

het werd uiteraard datgene waarmee ik begon :')

modeshow!

Kwak
pi_86571261
Leuk Kwakz! Hele leuke jurkjes ook :9 Bloemenbloesje op spijkerrokje vind ik niet zo leuk, is een beetje alledaags zo tussen de rest van de combinaties, die zien er specialer uit. Ketting & armbanden ook heel geslaagd :Y
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:18:34 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86571322
leuk kwak, indeed!

Ik ga de regen maar in, want het wordt toch nooit meer droog. Als troost ga ik vavond chocoladecakejes maken. 2. Heel zielig. Maar wel lekker!
pi_86571432
Kwak, je roze outfitje vind ik het allerleukste! :Y

Nyn, geniet er alvast van! :P
pi_86571483
ik heb nu ook iets heel alledaags aan hoor syrena, die paarse trui is ook niet echt bijzonder :P

had niet zo'n zin in t opgedirkte gevoel van de jurkjes, dit zit lekker en is leuk genoeg voor "meet the parents part 2" morgen :)
Kwak
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:28:56 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86571568
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef neen het volgende:
Huh? Hij zoekt de weg naar een plek op waarvan jij weet hoe je erheen moet om er samen heen te gaan dus jullie gaan apart?
Het bleek dat hij niet gehoord had dat ik vast die kant op ging. Ik vond het ook stom van hem dat hij dáár ging staan kijken hoe 'ie er naartoe moest, terwijl we, als we die kant vast op gingen die hele iPhone niet nodig hadden, maar gewoon de winkelstraat in konden kijken.

Anyway, maakt niet uit. Hebben een nieuwe pan en het gaat nu goed met de pannenkoeken *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86571646
Ik ga vaak ook voor lekker zittend i.p.v. opgedirkt hoor Kwak :P

Vik, de weg zoeken met je Iphone is ook gewoon stom, vind ik. :{ Fijn van de pannenkoeken! :9

O: Pannenkoek met suiker + halfvolle melk
S: uurtje hockey! *O*
L: 1 boterham met fricandeau + multivruchtensap
D: kofta met rijst, paprika en zilveruitjes
T: verse sinaasappelsap
pi_86571769
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef kwakz0r het volgende:

modeshow!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Rechtsonder *O*
pi_86571843
midden rechts *O* want :9 decolleté O+ :9
Ja doei.
pi_86571864
mehehe ik ga me niet meer verkleden dames, comfy paarse trui it is, maar de andere setjes draag ik sowieso wel komende herfst, naar werk enzo...
Kwak
pi_86571895
Om het verwarrend te maken, zeg ik rechtsboven kwak :P

Hockeymeisjes :9~

Nu lekker thuis hangen in m'n korte broek!
pi_86571911
Twee onderste vind ik het mooist Kwak!

Had dus een langer lontje gekocht, en die is inmiddels ook weer opgebrand, meneer deed geïrriteerd in de auto en ging zich bemoeien met wat ik op internet ging doen.
Dus vandaar ...

Heb 2 leggings en een maillot gekocht bij de zeeman. Hopelijk passen ze!

En nu eens gaan kijken wat we kunnen doen. Wil niet hele tijd binnen zitten, maar het regent wel weer. Wat te doen, wat te doen ...
Vanavond eten we Thaise rode curry, zo'n pakketje weet je wel
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:47:19 #148
331 Merel
Be here now.
pi_86571981
Ik ben m'n blij kwijt.

En vanavond eet ik patat.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86572046
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nu ook iets heel alledaags aan hoor syrena, die paarse trui is ook niet echt bijzonder :P

had niet zo'n zin in t opgedirkte gevoel van de jurkjes, dit zit lekker en is leuk genoeg voor "meet the parents part 2" morgen :)
Jamaarneemaarja, het steekt wat meer af dan de bloemen :P Overigens heb ik ongeveer hetzelfde aan :D Spijkerrokje met legging en roze truitje en zwart vest. Alledaags FTW (en de nieuwe bestelling van H&M is onderweg :@ Nu mag ik alleen nog maar schoenen kopen, geen kleding meer).
pi_86572103
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef Merel het volgende:
Ik ben m'n blij kwijt.

En vanavond eet ik patat.
Mopje toch! :* De blij komt wel weer. Ik was de mijne vorige week ook kwijt.
Ik ga straks cake bakken met moeders (=zij bakt en ik moet de vorm invetten en overal vanaf blijven :') ). En verder hebben we stoofvlees opstaan en champignons ala escargot in de planning en wraps. Pa is van huis :+ (die vindt wraps geen eten).
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:53:36 #151
236335 neen
schone schijn
pi_86572138
Wat een regen! Ik wacht even onder deze viaduct :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:54:44 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86572159
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mopje toch! :* De blij komt wel weer. Ik was de mijne vorige week ook kwijt.
Ik ga straks cake bakken met moeders (=zij bakt en ik moet de vorm invetten en overal vanaf blijven :') ). En verder hebben we stoofvlees opstaan en champignons ala escargot in de planning en wraps. Pa is van huis :+ (die vindt wraps geen eten).
En de beslagkom uitlikken natuurlijk :9.

De eerste was is gedraaid en hangt over het nieuwe wasrekje *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86572192
Hier is het echt prachtig weer vandaag! O+ (afkloppen!)

en mijn pizzadeeg wil niet rijzen }:| Misschien zo maar wat extra gist erdoor kneden (werkt dat?). Had wel gist gebruikt uit een pakje dat al erg lang open was, dus misschien dat het daar aan ligt -O- Normaal gaat het altijd prima.
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:56:18 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86572199
Merel :* weet je nog waar je de laatste keer blij hebt gezien?

j.t. fijn he,weekend :') Komt wel goed schatje :Y
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86572239
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef kwakz0r het volgende:
mehehe ik ga me niet meer verkleden dames, comfy paarse trui it is, maar de andere setjes draag ik sowieso wel komende herfst, naar werk enzo...
en toen had ik ineens toch rechts onder aan ;)
Kwak
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:01:27 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86572316
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en toen had ik ineens toch rechts onder aan ;)
:D. De macht van de Slankies *O*.

Goeie keus!
Niet meer actief op Fok!
pi_86572329
Champions a la escarcot :Y)

Hier is het ook prachtig weer.
Volgens mij bij Vizor ook?

Kwak: Staat je goehoed!
pi_86572360
quote:

modeshow!

Leuke outfits kwak! Staan je ook goed :Y

Waar heb je die 2 jurkjes met v-hals, print en overslag vandaan? Die vind ik echt heel erg leuk!
pi_86572399
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Leuke outfits kwak! Staan je ook goed :Y

Waar heb je die 2 jurkjes met v-hals, print en overslag vandaan? Die vind ik echt heel erg leuk!
vorig jaar bij vero moda. t zijn zomerjurkjes, maar met iets eronder en erover kunnen ze ook in de herfst vind ik.
Kwak
pi_86572404
Rechtsonder is ook véél leuker Kwak! Écht! ^O^ Knap ding
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:05:55 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86572437
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef Swietje het volgende:
QFT!
pi_86572450
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef Swietje het volgende:
heuj niet te hard mn paarse trui dissen he ;) die wil ik nog zonder low self-esteem aan kunnen komende herfst...
Kwak
pi_86572462
ik vind midden rechts 't leukst :@

tieten O+
Ja doei.
pi_86572511
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heuj niet te hard mn paarse trui dissen he ;) die wil ik nog zonder low self-esteem aan kunnen komende herfst...
Dat paarse ding is ook leuk, maar meer voor gewoon, ik weet niet, als je gaat werken ofzo :P
pi_86572543
Komt wel weer terug Merel! Die is bij iedereen wel is kwijt denk ik...

Hoezo wispelturig, vrouwen :P

Weer valt wel mee hier, beetje druilerig. Zolang het warmer is dan 15graden heb ik zaterdags een korte broek aan. Heb altijd het gevoel dat mensen me vreemd aankijken, nu weet ik gewoon waarom :D

Wat een geweldig fout, maar leuke film is 'Rock Star'!
pi_86572595
Ik ben hormonaal .. en waarom? Ben niet eens ongesteld. Heb zo'n zin om weekend verpestend boos te worden. Omdat meneer me nergens mee wilt helpen wat ik vraag, want hij wil alleen even gamen.
Ik houd me alleen in omdat mn broertje hier nog een avond moet slapen en ik het niet voor hem wil verpesten. Maar ik voel mn hormoontjes heel hard heen en weer gaan in mn lichaam.

Dus ik ga de was ophangen ...
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:14:23 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86572617
Dat roze Kwak :D

Nynke, wat heb jij lang hard gelopen, respect!! Goed hoor, je mag trots op jezelf zijn :Y

Lijst:
O: 200 vla, 200 yoghurt
T's: appel, peer, tomaat, boterham rosbief
L: 3 boterhammen rosbief/tomaat/komkommer, mosterdsoep met spekjes, beker melk
T's: sinaasappel, blokje choco, volkorenbeschuit met rookvlees
D: Heeeeeeeel veel witlof met ham en kaas, aardappeltje
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:15:30 #168
331 Merel
Be here now.
pi_86572642
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel :* weet je nog waar je de laatste keer blij hebt gezien?

Geen idee. Kom 'm vanzelf wel weer ergens tegen. Mag ik hopen.

Misschien vanavond bij Youp van 't Hek.

En hier is helemaal geen regen :?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86572706
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Komt wel weer terug Merel! Die is bij iedereen wel is kwijt denk ik...

Hoezo wispelturig, vrouwen :P

Weer valt wel mee hier, beetje druilerig. Zolang het warmer is dan 15graden heb ik zaterdags een korte broek aan. Heb altijd het gevoel dat mensen me vreemd aankijken, nu weet ik gewoon waarom :D

Wat een geweldig fout, maar leuke film is 'Rock Star'!
Mijn vader heeft in zijn vrije tijd nu altijd een groene denim korte broek aan uit het midden van de jaren '90. We verdenken hem ervan dat hij alleen Dr Frank heeft gedaan om die broek weer aan te kunnen :') Het is echt een foeilelijk ding, de kleur en de snit (wijduitlopende pijpen tot net over de knie 8)7 ). Arnold Schwarzenegger had 'm in het beige aan in Junior :')
pi_86572798
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

vorig jaar bij vero moda. t zijn zomerjurkjes, maar met iets eronder en erover kunnen ze ook in de herfst vind ik.
Ik draag mijn zomerjurkjes ook gewoon door in de winter en de herfst hoor... Ik heb een beeldig strapless zwart bloemenjurkje, zwarte maillot eronder en een zwarte dikke bolero erop, laarzen eronder en gaan O+

Ik bedoel dus deze

Ben nog aan het bedenken waarbij ik onderste kan combineren in de winter (kleur vest/maillot etc):

Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag!
pi_86572842
Alle jurkjes zou ik combineren met zwart geloof ik.. maar ik ben dan ook erg O+ op zwart..
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:33:20 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86573032
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Swietje het volgende:
Alle jurkjes zou ik combineren met zwart geloof ik.. maar ik ben dan ook erg O+ op zwart..
Verder dan dat kom ik ook niet... of neutraal beige ofzo :')
pi_86573085
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Verder dan dat kom ik ook niet... of neutraal beige ofzo :')
Iehieww, beige.. :o
pi_86573335
@ ewelina: ik vind donkerblauw ook altijd mooi met bruintinten. dus een bruine maillot en bruine laarzen, evt bruine longsleeve eronder of een vestje erover bij die ene blauwe O+
Kwak
pi_86573375
die onderste kan ook met antraciet denk ik/donkergrijs, of een blauwtint die ook in je jurkje zit of met een groenig vestje/blauwgroen... de een na onderste zou ik wel met zwart doen idd.
Kwak
pi_86573415
de tweede, de eerste die je aan hebt, vind ik erg onflatteus :@
Ja doei.
pi_86573502
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Vind juist de borstpartij daarin erg mooi uitkomen ... O+

Ow en de was hangt, de andere was is opgevouwen, bureau is opgeruimd, post is opgeruimd en nu ga ik kop thee drinken en dan maar aan mn werk werken...
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:54:24 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86573599
Jurkjes! O+ Roze staat Kwak altijd zo mooi! :Y Eens met de rest dus :+

Hoera voor Coco en Cocomans! *O*

Het vriendje en ik hebben vandaag een dagje York gedaan :Y) Morgen gaat ie alweer weg! :o :'( Maar vandaag was iig wel leuk weer! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86573664
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn vader heeft in zijn vrije tijd nu altijd een groene denim korte broek aan uit het midden van de jaren '90. We verdenken hem ervan dat hij alleen Dr Frank heeft gedaan om die broek weer aan te kunnen :') Het is echt een foeilelijk ding, de kleur en de snit (wijduitlopende pijpen tot net over de knie 8)7 ). Arnold Schwarzenegger had 'm in het beige aan in Junior :')
Hahah, heb ook groene korte broek aan tot over de knieen :D

http://www.perrysport.nl/(...)ashAnimatie=liggend/
Die broek met witte sneakers en wit t-shirt :D
pi_86573739
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes! O+ Roze staat Kwak altijd zo mooi! :Y Eens met de rest dus :+

Hoera voor Coco en Cocomans! *O*

Het vriendje en ik hebben vandaag een dagje York gedaan :Y) Morgen gaat ie alweer weg! :o :'( Maar vandaag was iig wel leuk weer! O+
Oh! Geniet er nog even van met het vriendje dan O+

Ik ga trouwens ook voor Kwak's roze outfit. Maar dat komt waarschijnlijk vooral voor de kleur, ik hou van roze <3

(daarom dwing ik mezelf om bij voorkeur geen roze te kopen, anders zou ik alleen maar roze hebben. En alleen maar roze spullen combineert niet :+ )
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:00:09 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86573765
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Geniet er nog even van met het vriendje dan O+

Ik ga trouwens ook voor Kwak's roze outfit. Maar dat komt waarschijnlijk vooral voor de kleur, ik hou van roze <3

(daarom dwing ik mezelf om bij voorkeur geen roze te kopen, anders zou ik alleen maar roze hebben. En alleen maar roze spullen combineert niet :+ )
Dan wordt hij boos:

http://www.judyink.com/wp(...)02/david-clemmer.jpg

Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:01:48 #182
277802 _Calimero_
pi_86573811
wat een leuke outfits en jurkjes allemaal!

Ik kreeg mijn h&m pakketje binnen *O* maar het kan bijna allemaal weer terug -O-
Vest 1 is een raar vormloos kleed. vest 2 is veel te groot en zonder ceintuur om nog enige taille te creeeren, blouse 1 zit perfect, maar heeft HELE grote pofmouwen, waardoor het lijkt alsof ik mijn spierballen op mijn schouders draag en alleen een lange trui met weide kol hou ik
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:01:57 #183
236335 neen
schone schijn
pi_86573819
Oh dat gevoel dat je 15 kilo aankomt in 2 dagen, dat heb ik nu. Schop onder m'n hol. Anyways volgende week maar weer hardlopen want het gat is bijna dicht _O_
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:02:36 #184
277802 _Calimero_
pi_86573834
Oh, zal ik even foto's van mijn huis weer maken?
ik heb behang! en wat kleur-details in de woonkamer aangebracht :+
pi_86573851
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef _Calimero_ het volgende:
wat een leuke outfits en jurkjes allemaal!

Ik kreeg mijn h&m pakketje binnen *O* maar het kan bijna allemaal weer terug -O-
Vest 1 is een raar vormloos kleed. vest 2 is veel te groot en zonder ceintuur om nog enige taille te creeeren, blouse 1 zit perfect, maar heeft HELE grote pofmouwen, waardoor het lijkt alsof ik mijn spierballen op mijn schouders draag en alleen een lange trui met weide kol hou ik
Kun je niet zelf een ceintuur om vest 2 heen binden? Die jurktrui met kol is mooi .. alleen vond ik die kol wat onhandig als je jas dicht moet enzo :)

Heb vannacht btw wéér gedroomd dat ik op vakantie was ... echt leuk :D De 3e keer in 2 weken ofzo
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:05:51 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86573927
Een weide kol? Is dat een heks in het gras? :P
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:13:58 #187
277802 _Calimero_
pi_86574215
:@
Wijd natuurlijk :X
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:15:00 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86574255
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef _Calimero_ het volgende:
:@
Wijd natuurlijk :X
En een col ;).
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:16:00 #189
277802 _Calimero_
pi_86574283
hahaha wat erg! normaal let ik wel op mijn spelling, weet niet waar ik dit vandaan tover (tover..kol.. :P )
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:19:41 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86574399
Ik vond 'm wel grappig :P.
pi_86574676
Vanmiddag een roze t-shirt gekocht! Iets te strak en met een hele foute opdruk 'Feel the bass' :D

Zonet een bestelling voor m'n ouders weggebracht, denk 't is een camping dus kan wel in m'n korte broek...
Kom ik binnen, zitten er allemaal mannen in pak en vrouwen in hun nette jurk :@
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:30:31 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86574715
Voel je goed in je nieuwe huis Cali??

Hoe gaat het met jij XM?
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:36:37 #193
277802 _Calimero_
pi_86574913
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:03 schreef j.t het volgende:

[..]

Kun je niet zelf een ceintuur om vest 2 heen binden? Die jurktrui met kol is mooi .. alleen vond ik die kol wat onhandig als je jas dicht moet enzo :)

Heb vannacht btw wéér gedroomd dat ik op vakantie was ... echt leuk :D De 3e keer in 2 weken ofzo
Dat kan wel,maar ook met ceintuur is ie nog veel te groot!

lekker veel en goedkope vakantie heb je zo :D

Uniek: Ja, heerlijk!! En gezellig ook met Floris erbij O+ En HIJ vindt floris ook helemaal te gek, dus dat is fijn (ik kreeg echt een heel lief en grappig smsje vanochtend/vannacht vanuit dronken toestand: " Schatje! ik mis je nog meer dan het plafond draait" _O- )
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:39:46 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86575001
Leuke jurkjes :Y De jurkjes van Ewelina zou ik ook vooral combineren met zwart, blauw en antraciet. Maar dat zegt neits, want dat zijn naast rood en wit de enige kleuren die ik zelf draag :') .

Straks naar Resident Evil in 3D. Zin in . Bij de eerste resident Evil (nog niet in 3D :P ) wist ik niet wat te verwachten en bij het eerste schrikeffect schoot ik zeker 10 cm omhoog in mijn stoel de lucht in :') . Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

En ik heb wat verkeerds gegeten, dus de mensen om ons heen kijken niet alleen in 3D, maar ook met geureffecten *O*
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:39:47 #195
277802 _Calimero_
pi_86575002
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef V1z0R het volgende:
Vanmiddag een roze t-shirt gekocht! Iets te strak en met een hele foute opdruk 'Feel the bass' :D

Zonet een bestelling voor m'n ouders weggebracht, denk 't is een camping dus kan wel in m'n korte broek...
Kom ik binnen, zitten er allemaal mannen in pak en vrouwen in hun nette jurk :@
pictures of het is niet gebeurd!
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:39:59 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86575012
:D Hahaha, super Cali
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:40:56 #197
277802 _Calimero_
pi_86575026
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
Leuke jurkjes :Y De jurkjes van Ewelina zou ik ook vooral combineren met zwart, blauw en antraciet. Maar dat zegt neits, want dat zijn naast rood en wit de enige kleuren die ik zelf draag :') .

Straks naar Resident Evil in 3D. Zin in . Bij de eerste resident Evil (nog niet in 3D :P ) wist ik niet wat te verwachten en bij het eerste schrikeffect schoot ik zeker 10 cm omhoog in mijn stoel de lucht in :') . Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

En ik heb wat verkeerds gegeten, dus de mensen om ons heen kijken niet alleen in 3D, maar ook met geureffecten *O*
hee Tink! hoe is het verder?

Veel plezier vanavond, en misschien kun je mondkapjes uitdelen aan de omzittenden :P
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:41:50 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86575054
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hee Tink! hoe is het verder?

Veel plezier vanavond, en misschien kun je mondkapjes uitdelen aan de omzittenden :P
Of een kurk in de kont :')

Verder gaat het goed. Heb een paar daagjes vrij *O* . Met jou gaat het ook een stuk beter he?
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:44:00 #199
277802 _Calimero_
pi_86575120
De woonkamer met wat paars :+

close up van het behang

De slaapkamer, al krijg ik die er niet echt goed op, in het echt is het mooier O-)

niet op kleren op mijn bed letten :s)

zaterdag 18 september 2010 @ 17:46:15 #200
277802 _Calimero_
pi_86575185
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of een kurk in de kont :')

Verder gaat het goed. Heb een paar daagjes vrij *O* . Met jou gaat het ook een stuk beter he?
Fijn zeg, ga je nog wat speciaals doen in die dagen?

Ja hij gaat wel lekker hier! Alles loop gewoon lekker en ik geniet er van :Y
pi_86575223
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan wordt hij boos:

http://www.judyink.com/wp(...)02/david-clemmer.jpg

Haha, en dat willen we niet!

(wie is hij eigenlijk?)
pi_86575269
Cali, wat een leuk huisje! O+
pi_86575296
Ik ben nu bezig aan mijn 5e bifi-worstje :7

(da's dus geen sigaar he, maar 't betreffende worstje)
pi_86575300
Cali, wat ontzettend leuk je huisje zo! :) Mooi hoor!
pi_86575337
Swietje! C-C-C-Combo Breaker! Ik ging net voor vier op een rij :+
pi_86575342
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef _Calimero_ het volgende:
De woonkamer met wat paars :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
close up van het behang
[ afbeelding ]

De slaapkamer, al krijg ik die er niet echt goed op, in het echt is het mooier O-)

[ afbeelding ]
niet op kleren op mijn bed letten :s)

[ afbeelding ]
Zo dat ziet er goed uit Calimero! Slaapkamer ziet er op de foto's al goed uit anders!
En je wordt gemist *O* Hoe mooi is dat.

Ik zou de jurkjes met antraciet, donkerbruin of donkerblauw combineren. Ben vooral een fan van antraciet en donkerbruin.

Tinkepink. Je kunt ook lucifers meenemen. :+
pi_86575373
@ Ewelina: ik vind jurkjes met relatief veel wit sowieso lastig te combineren in de winter.

Edit: en herfst.
pi_86575429
Echt mooi Cali!!
pi_86575448
Ik moet eigenlijk gaan douchen. Gaan met een groep vrienden BBQ'en, om 18.30u. En ik zit nog lekker in m'n joggingbroek met enorme trui, vogelnest op mijn hoofd en uitgelopen mascara van gisteren *O*
pi_86575496
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

Moet ineens aan Flat Eric denken.
(Wilde een foto toevoegen, maar die doet het niet.)
pi_86575560
mooooi Cali! Ziet er echt gezellig en knus uit O+ En wat fijn dat het zo lekker gaat met je nu!

ik ben net (met het oog op de pizza, wijn en bitterkoekjesijs op de planning :P ) maar even een stukje gaan hardlopen: half uurtje, 10.15 km/u, ik ben tevreden :)
pi_86575591
Mooi huisje cali!

Neem aan dat je van t-shirt bedoelde? Zal zo foto maken ;)

Bifi hot! :9~
pi_86575593
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan douchen. Gaan met een groep vrienden BBQ'en, om 18.30u. En ik zit nog lekker in m'n joggingbroek met enorme trui, vogelnest op mijn hoofd en uitgelopen mascara van gisteren *O*
Haha. Zet hem op Coco. Je kunt het. Of zijn het hele saaie vrienden?
pi_86575623
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:55 schreef nienja het volgende:

[..]

Moet ineens aan Flat Eric denken.
(Wilde een foto toevoegen, maar die doet het niet.)
Hihi, heb al even gegoogled ^^
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:59:11 #215
277802 _Calimero_
pi_86575639
o en een lijstje!

O; 1 biscuitje, 2x mueslinotenbrood met kaas
S: uurtje fitness
L: nog 2 van die boterhammen
T: en nog maar 2 tussen het klussen door, met een glas optimel erbij
T: net op, een handje cashews
D: groene thaise curry
T: misschien een toetje, of anders vast nog wat wijn :)

wat goed dat je hebt gelopen blurred! ik MOET morgen, mijn laatste kans voor de singelloop van 10km!
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:59:51 #216
277802 _Calimero_
pi_86575666
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hup douchen jij! Gezellig, BBQen, veel plezier!
pi_86575683
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef nienja het volgende:

[..]

Haha. Zet hem op Coco. Je kunt het. Of zijn het hele saaie vrienden?
Leuke vrienden :) Die het ook geen probleem zouden vinden als ik met vogelnest en al daarheen zou gaan (maar dat vind ik zelf nog net iets te ver gaan. Iets :P ).

Dus. 18.00u stipt nu, ik ga maar even douchen.
pi_86575706
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hup douchen jij! Gezellig, BBQen, veel plezier!
Ik ga al! :@

Tot later allemaal :W :*
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:01:44 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86575743
Super mooi huisje Cali. ziet er enorm warm uit, erg smaakvol :Y

Veel plezier Coco
pi_86575777
Ik heb trek, ik ga mn D even maken.

O: 2 broodjes pindakaas
T: blokje extra puur choco
L: broodje kipfilet
T: plakje kipfilet
D: rode thaise curry
T: pinda's en beerenburg of toastjes met beerenburg of beide

Hopelijk is het morgen droog weer, wil wandelen.
pi_86575786
@Cali: Jij loopt ook al hele afstanden inmiddels he, goed zeg!
Ik kom er niet echt aan toe de laatste tijd om langer dan een half uurtje te lopen, dus lange afstanden trainen zit er voor nu niet echt in voor mij. Vind het wel jammer maar het is even niet anders..
En ach, ik loop al sinds mei meer dan 2 keer per week, daar ben ik eigenlijk ook al best trots op 8-)
pi_86575795
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

= 700 kcals. :+
:P
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:03:32 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86575796
Netjes Calimero! *O*.

Ik wou dat het hier ook eindelijk eens zo netjes was. Nachtwacht zou gaan opruimen, maar ip daarvan is hij nu z'n randapparatuur aan het aansluiten op z'n tv. Mannen :') (zijn argument: "Als ik die kabels aan het opruimen ben, kan ik ze net zo goed meteen aansluiten")
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:04:24 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86575828
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Per stuk? }) .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:05:30 #225
236335 neen
schone schijn
pi_86575872
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Netjes Calimero! *O*.

Ik wou dat het hier ook eindelijk eens zo netjes was. Nachtwacht zou gaan opruimen, maar ip daarvan is hij nu z'n randapparatuur aan het aansluiten op z'n tv. Mannen :') (zijn argument: "Als ik die kabels aan het opruimen ben, kan ik ze net zo goed meteen aansluiten")
Complimentados aan nachtwacht
pi_86575906
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Blurred86 het volgende:
@Cali: Jij loopt ook al hele afstanden inmiddels he, goed zeg!
Ik kom er niet echt aan toe de laatste tijd om langer dan een half uurtje te lopen, dus lange afstanden trainen zit er voor nu niet echt in voor mij. Vind het wel jammer maar het is even niet anders..
En ach, ik loop al sinds mei meer dan 2 keer per week, daar ben ik eigenlijk ook al best trots op 8-)
Daar ben ik al jaloers op! Wil ook weer. Groei dicht, dat ook ;(
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:07:24 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86575921
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef neen het volgende:

[..]

Complimentados aan nachtwacht
Typisch :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86575929
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Per stuk? }) .
Nee, per 5 :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:08:27 #229
236335 neen
schone schijn
pi_86575955
Goed bezig met lopen Nynke/Calimero/Blurred! Voorbeelden voor ons allen.
pi_86575970
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Netjes Calimero! *O*.

Hahahahaha. Mannenlogica!
pi_86575991
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef neen het volgende:
Goed bezig met lopen Nynke/Calimero/Blurred! Voorbeelden voor ons allen.
_O_
pi_86576001
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hahah, heb ook groene korte broek aan tot over de knieen :D

http://www.perrysport.nl/(...)ashAnimatie=liggend/
Die broek met witte sneakers en wit t-shirt :D
Ja, maar die is hip :9 Dat was die van mijn vader in 1994 nog niet eens :')
pi_86576039
Ziet er leuk uit Cali!

Tink :') _O- Veel plezier vanavond!

Ik heb een verjaardag. En ik heb er niet zo veel zin in, omdat ik om half 9 alweer richting huis moet.
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:11:40 #234
236335 neen
schone schijn
pi_86576051
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef nienja het volgende:

[..]

Hahahahaha. Mannenlogica!
Bestaat er eigenlijk iets als vrouwenlogica?
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:12:08 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86576063
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef neen het volgende:

[..]

o|O!
Niet meer actief op Fok!
pi_86576078
quote:

[..]

Nee, want vrouwen logica is gewoon logica zonde vrouwen ervoor :+
pi_86576119
Hoi!

cali wat een O+ huisje! Echt gaaf. En je man ook O+. Wat een liefde weer.

PF'je zeilen? Bweh ik vind het maar koud :') En Swietje hockey, voelde het lekker om weer wat aan sport te doen? Ik ben net naar buiten geeest en nu heb ik nog meer koppijn en voel me ook draaierig :s) buh buh.

Oh en kwak leuke outfits!!
pi_86576145
Tink hou je een beetje in he voor de mensen om je heen...!!
pi_86576166
Nachtwacht heeft gelijk! Anders moet je het nog een keer opruimen tijdens het aansluiten :P

Foute t-shirt 8)7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86576207
quote:

[..]

*grinnik*
Moet je voor de grap is aan man van Nien vragen... :Y)
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:17:23 #241
236335 neen
schone schijn
pi_86576227
Och, op mijn t-shirt staat heel vaak "Electric Boogaloo" :') maar de print is bijna verrot :(
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:20:20 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86576318
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:

Hoe gaat het met jij XM?
't Gaat :). Vanochtend dus stiekem wezen RPMen, dat was erg prettig :@. Merk dat ik wat gespannen ben voor dinsdag, probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar dat is lastig.

En Cali! O+ Je huis! Wat tof!!
pi_86576453
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef neen het volgende:
Och, op mijn t-shirt staat heel vaak "Electric Boogaloo" :') maar de print is bijna verrot :(
Ben zo panisch om alles binnenstebuiten te wassen op 20graden...
pi_86576485
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef conleche het volgende:

[..]

:o Wauw... Mgoed, ben vandaag een jaar getrouwd, dan wordt dat mijn excuus :+ En morgen maar een balansdag inplannen! :@

Net vers gedoucht trouwens :)
pi_86576497
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Per stuk? }) .
}:|
pi_86576540
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:o Wauw... Mgoed, ben vandaag een jaar getrouwd, dan wordt dat mijn excuus :+ En morgen maar een balansdag inplannen! :@

Maak er een vrolijke avond van!
pi_86576625
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef nienja het volgende:

[..]

Maak er een vrolijke avond van!
Gaat wel lukken, ga alleen te laat komen :p Maar dat geeft niet. Vandaag mag alles O+
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:32:11 #248
277802 _Calimero_
pi_86576641
o als ik toch foto's aan het spammen ben, dit is mn nieuwe trui met Col :D
(tevens nieuwe sjaal en nieuw petje die e eigenlijk net niet bij kleurt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:32:37 #249
277802 _Calimero_
pi_86576658
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ooo gefeliciteerd!! ^)
pi_86576670
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jou niet, maar de eigenaar van de boot wel. Hakjes maken het dek kapot.
Ik had het niet over stiletto's ;) Hangt ook weer van het type boot af.
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:33:40 #251
277802 _Calimero_
pi_86576687
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:15 schreef V1z0R het volgende:
Nachtwacht heeft gelijk! Anders moet je het nog een keer opruimen tijdens het aansluiten :P

Foute t-shirt 8)7
SPOILER
die is wel fout ja! :D mijn een beetje té roze (in combi met al die andere felle kleuren../)
pi_86576705
quote:

modeshow!

Links onder is awesome! Echt mijn nummer 1!
Daarna komt rechtsonder.
pi_86576710
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef _Calimero_ het volgende:

SPOILER
Oeh wat gaaf. Ziet er goed uit Calimero. En allemaal in je nieuwe huis. O+
pi_86576721
Zo is het coco! :D
Veel plezier!

*jaloers op de kerel van cali* :P
pi_86576732
Even een schaamteloze post met pica's van onze bruiloft <3 Omdat ik ze net nog eens aan het bekijken was en het stiekem toch wel leuk vind, zo'n trouwdag O+

Haal ik ze straks wel weer weg. En nu ga ik me echt haasten :+ Doeiiiiiiii!

SPOILER

[ Bericht 42% gewijzigd door Cocotrimonium op 18-09-2010 23:34:24 ]
pi_86576734
Oeh leuk Cali! Ik heb die trui in het paars O+
pi_86576748
quote:

SPOILER
Ok, nog even snel hierop reageren: O+ O+
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:36:38 #258
277802 _Calimero_
pi_86576780
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een schaamteloze post met pica's van onze bruiloft <3 Omdat ik ze net nog eens aan het bekijken was en het stiekem toch wel leuk vind, zo'n trouwdag O+

SPOILER
Prachtig Coco!
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:36:51 #259
236335 neen
schone schijn
pi_86576785
quote:

SPOILER
Je zegt het zelf al maar inderdaad, dat paars met dat blauw kan echt niet meid.
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:38:08 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86576820
Cali, jij knapperd jij!

En Coco, mooi hoor! O+
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:38:08 #261
277802 _Calimero_
pi_86576821
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef neen het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al maar inderdaad, dat paars met dat blauw kan echt niet meid.
O+ helemaal gelijk neen, de sjaal + petje had ik alleen voor de foto om, zijn inmiddels weer af :+
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:39:26 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86576854
Raad eens wie er voor 3 maanden in een huis gaat wonen met sauna?

moi!
pi_86576861
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Oooh! O+ . Vrolijkmakend gewoon!
Vooral die waarop je in de lach schiet.
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:41:16 #264
236335 neen
schone schijn
pi_86576923
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:

moi!
Ja, als je al meteen het antwoord geeft hoeven we niet meer te raden :')
pi_86576927
Whoo nynke wat lekker! Zeker met die Zweedse temperaturen..!

Coco en Cali, mooie foto's O+ knappe dames! (wat klinkt dat fout :') )
pi_86576938
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:

moi!
Bofkont!
pi_86576969
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

die is wel fout ja! :D mijn een beetje té roze (in combi met al die andere felle kleuren../)
Loop doordeweeks altijd met overhemd aan, dus 's weekends probeer ik te compenseren :D
pi_86577026
Nederland zingt op tv.
*even pauze inlast*
pi_86577080
Mooie foto's coco!

Lekker hoor Nynke. Veel plezier!
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:47:10 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86577106

Oh my :9.

Nou ben ik hebberig ;(.
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 18:48:14 #271
70532 loveli
N
pi_86577144
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik moet nog even gaan shoppen... dat is mijn conclusie. Maar ik vind dat ik altijd te weinig kleding heb.
QFT. Alleen vind ik op het moment ook nog eens dat ik te weinig geld heb.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 18:49:13 #272
70532 loveli
N
pi_86577171
quote:
Dat gaat mij ook te ver.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 18:49:30 #273
70532 loveli
N
pi_86577183
Ow, hebberig, ja, ik ook.
crap in = crap out
pi_86577209
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh my :9.

Nou ben ik hebberig ;(.
Die tweede :9

Ik heb honger en ik ga uit want wil niet koken maar heb zo'n koppijn en hier zitten alleen maar van die sper lawaaierige tentjes :') en ik weet niet wat ik wil eten, eigenlijk gewoon iets normaals en geen thais ofzo alhoewel dat wel goed zou zijn voor mijn hoofd :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:51:28 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86577255
Die tweede zijn sléchts ¤270 :').
pi_86577276
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik draag mijn zomerjurkjes ook gewoon door in de winter en de herfst hoor... Ik heb een beeldig strapless zwart bloemenjurkje, zwarte maillot eronder en een zwarte dikke bolero erop, laarzen eronder en gaan O+

Ik bedoel dus deze
[ afbeelding ]

Ben nog aan het bedenken waarbij ik onderste kan combineren in de winter (kleur vest/maillot etc):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag!
Dat model van dat tweede jurkje staat echt goed, gewoon met een panty en hakken toch
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 18:52:32 #277
70532 loveli
N
pi_86577290
quote:

modeshow!

Nice!! En ben je afgevallen of heb je je spiegel zo opgeplakt dat 'ie je oprekt? Ik spiekte in het lijstje en je staat er even niet in.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 18:53:05 #278
70532 loveli
N
pi_86577304
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die tweede zijn sléchts ¤270 :').
eBay
crap in = crap out
pi_86577313
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
O ik vind het andersom :D Bij die andere jurkjes is de stof iets te klein bij de borsten (of de borsten te groot, ook goed)
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:58:42 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86577439
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, als je al meteen het antwoord geeft hoeven we niet meer te raden :')
Dat idd.

Anderzijds: als ze het niet meteen gezegd had, waren we er ws nooit opgekomen :'(. Dus dat siert haar wel weer! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86577457
Leuke foto's Coco! Heb je nog steeds die haarkleur?
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:59:29 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86577467
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:53 schreef loveli het volgende:

[..]

eBay
Ow...ja... daar snap ik echt niks van. En ben te lui om me er in te verdiepen :@.
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:02:01 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86577562
Damn, Cali, wat zie jij er ontzettend leuik eruit!!

Coco, schitterend, dat was een vrolijke bruiloft, spetterd eraf
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:02:21 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86577572
Wij gaan zo naar Scheveningen *O*. En even sportschoenen meenemen voor op het strand :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86577607
Veel plezier Vik ;)
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:03:42 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86577632
Oh ja, Nachtwacht en ik hadden net mijn boekenkast versleept, omdat op die manier meteen het raam tussen onze kamers afgedekt zou zijn. Kast leeggehaald, kast versleept, extra spijkertjes erin en toen besloot ik dat ik het toch niet zou mooi vond staan en hebben we hem terug gezet :@ :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:05:17 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86577694
Uggs op Ebay.com voor USD 99,99 :9~.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:05:35 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86577707
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Uggs op Ebay.com voor USD 99,99 :9~.
:{w
pi_86577768
En leuke trui& petje cali! En leuk huis!!!!!

Nu wil ik ook een kruimeltje pet :D
pi_86577773
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, Nachtwacht en ik hadden net mijn boekenkast versleept, omdat op die manier meteen het raam tussen onze kamers afgedekt zou zijn. Kast leeggehaald, kast versleept, extra spijkertjes erin en toen besloot ik dat ik het toch niet zou mooi vond staan en hebben we hem terug gezet :@ :').
:') OMG
pi_86577839
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwenlogica :') :P
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:14:27 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86578051
Hahaha, Vik! Heerlijk vrouwelijke beslissing ineens :D

Ben niet zo goed in Nederlands, sorry :@
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 19:20:43 #293
70532 loveli
N
pi_86578277
Coco, ik snap waarom je die foto's leuk vindt. Als ik jou was zou ik ze elke dag spammen ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 18 september 2010 @ 19:21:05 #294
70532 loveli
N
pi_86578293
En Cali, was het nou morgen bij jou zuipen met slagroom?
crap in = crap out
pi_86578553
Hahah uniek, zijn er wel meer niet hoor ;)
Heb van die standaard noordoostelijke trekjes :D
'De deur staat los'
'Groter als...'
Als ik drank op heb komt de ergste boven :( 'Hej' in plaats van 'Heb je'
en dan de rest van de zin in het nederlands
pi_86578582
Mooie foto's van iedereen!

Vind die eerste paar laarzen mooi! Alleen jammer dat ik zo lang ben. Doe eigenlijk nooit hakken aan, als staat mn kast er wel redelijk vol mee. Jammer eigenlijk. heb voor de zomervakantie supermooie hoge hakken gekocht, omdat ze zo mooi waren O+ heb ze nog nooit aangehad.
Weet niet waarmee ik ze moet combineren en op het werk zijn ze niet handig en met meneer ben ik veul groter dan meneer. Dus ... hmm ... waarom koop ik ze dan!

Ik liet net glas vallen, dus heb het hele huis maar stofgezogen :')

Eten was lekker, wel pittig, maar lekker! Nu weer even bankhangen.
pi_86578619
Hihi, ik draag bijna altijd hakken, loop er toch niet op O-)
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:33:43 #298
236335 neen
schone schijn
pi_86578645
Ik heb lekker indisch gegeten, morgen weer :9 én bakjes gevuld :~
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:34:52 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86578693
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef Swietje het volgende:
Hihi, ik draag bijna altijd hakken, loop er toch niet op O-)
Dat is wel ideaal tegen het slijten :+. Ik draag eigenlijk altijd hakken. Heb wel sneakers, maar die draag ik eigenlijk alleen op vakantie. Oh heb 1 paar platte laarzen... maar dan voel ik me zo massief :?.
pi_86578722
XM jij had 41 he?
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:36:20 #301
236335 neen
schone schijn
pi_86578731
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
XM jij had 41 he?
DONDERS WAT EEN GROTE VOETEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo