Panty's aan hophopquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef loveli het volgende:
Oh crap. Panties: nee, maar blote voeten kan ook niet
ik heb een hele indrukwekkende documentaire over zimbabwe gezien. Samen met al het leed dat ik lees op m'n werk ben ik nu wat van slag. Ik duik er ook maar in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
Net bijna 2 uur met m'n mams aan de telefoon gezeten! Gezellig
nu slapen
Floris isquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn bonkende hoofd en ik zeggen goedemorgen..
Oh potverdorie, ik had al zo'n gevoel dat ik iets vreselijk vergat. Het was wel een leuk uitstapje. Ik heb jouw vent nog gezien toen 'ie nog al z'n vingers had!quote:
En ik heb het naar m'n zin gehadquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoor. Sta alweer te trappelen om aan het werk te gaan.
Ja ik heb het geïntroduceerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij twee jaar geleden Secret Santa georganiseerd, PF? Ik doe hoe dan ook mee!
Nu slapen, want morgen half 8 op en morgenavond een feest wat best wel eens de hele nacht zou kunnen duren.
De sokken waren een goede keus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:14 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik heb het naar m'n zin gehad
- Iedereen die mee wil doen zegt datquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Secret Santa! Hoe werkt het precies![]()
Vandaag heb ik familiedag: we gaan naar de Veluwe en naar het museum als het regent.
Succes met klussen aurum!
ik vind 20euro excl. verzending aardig duur eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
- Iedereen die mee wil doen zegt dat
- Dan spreken we een datum af van opsturen & uitpakken (bijv 10 december versturen en 21 december uitpakken)
- We spreken een bedrag af (ik denk nu aan 20 euro excl verzendkosten. Als je nu elke maand 5 euro spaart lukt dat wel)
- Dan worden er lootjes getrokken. Bijv. Ik heb jou en jij hebt loveli etc. Dit is geheim.
- Dan zoekt iedereen zo leuk mogelijke cadeautjes en pakt die erg mooi in.
- Op de datum dat het uit mag worden gepakt, pakt iedereen zijn cadeautjes uit!!!! En maakt foto's.
C'est tout
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de gezondheidsmanie eigenlijk de laatste tijd?
Ja, en zij die gaan douchen en dan hun fiets gaan laten repareren op Scheveningen groeten u ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zij die graszoden gaan leggen groeten u.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had Co, maar ik had en mijn naam op het pakje gezet, en een lot gegeven waarvan de trekking al was geweest tegen de tijd dat het pakje open mocht.![]()
Maar ze had wel 7 euro gewonnen! Oid![]()
Dus dit jaar ga ik er iets beter bij nadenken, hehe.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh potverdorie, ik had al zo'n gevoel dat ik iets vreselijk vergat. Het was wel een leuk uitstapje. Ik heb jouw vent nog gezien toen 'ie nog al z'n vingers had!
Volgens mij kende de rest elkaar wel inderdaad. Waren een paar mensen van CUL maar ik weet zo ook even geen namen meer.quote:De andere aanwezigen herinner ik met niet echt, die kende ik niet en zij elkaar wel, geloof ik.
Yes, tickets naar duitsland...En misschien naar Nederland en naar Madrid en naar Munchen. ik heb zoveel vrienden die ik moet opzoeken!quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef neen het volgende:
O goedemorgenik ga zo even in bad
![]()
En cadeautjes, vroeger vond ik het leuk nu is het meestal onzin. Maar goed, in materiële zin heb ik alles wat ik hebben wil wel dus wat moet je iemand geven die tevreden is? Als ik straks jarig ben komen ook weer van dat soort vragen terwijl ik niets hoef. En ik wil al helemaal geen geld krijgen van anderen
Mijn ouders willen nu dus misschien verhuizen, zegt m'n vader dat hij in een 55+ complex wil wonen wat m'n moeder absoluut niet wilach uiteindelijk beslist m'n moeder en betaald m'n vader zo gaat dat tegenwoordig.
Tickets naar Deutschland Nynke?
Ik wilde vandaag dus ook een tripje regelen, had ik bedacht waar ik dus naartoe wilde maar ik kan die datum helemaal niet![]()
Wehehe. (Een schildpadje?)quote:
Oh, lol. Dit is wat ik dacht: "schildpad? Maar, dat is toch gewoon een kat?". Duurde beschamend lang voor ik het door hadquote:
Gefeliquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Las iets over secret santa: leuk idee
Vandaag zijn& ik een jaar getrouwd
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Las iets over secret santa: leuk idee
Vandaag zijn& ik een jaar getrouwd
En de stofzuiger?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef nienja het volgende:
[..]
![]()
Ons allerleukste, liefste, grappigste was er een.
Nu hebben we Harrie, een grote kater die in het verkeerde lichaam is geboren. Het is eerder een haas. Een bange haas. Een voorbij vliegende hommel is al reden om onder de tuintafel te duiken. Iemand die zijn voet verzet terwijl hij net voorbij loopt, Har springt een meter de lucht in. Om al die momenten te vermijden slaapt ons hij vooral. En dat kan hij goed!
Deze is ook leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef nienja het volgende:
[..]
![]()
Ons allerleukste, liefste, grappigste was er een.
Nu hebben we Harrie, een grote kater die in het verkeerde lichaam is geboren. Het is eerder een haas. Een bange haas. Een voorbij vliegende hommel is al reden om onder de tuintafel te duiken. Iemand die zijn voet verzet terwijl hij net voorbij loopt, Har springt een meter de lucht in. Om al die momenten te vermijden slaapt ons hij vooral. En dat kan hij goed!
quote:
Fijn dat ze zich wat beter voeltquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd Coco!
Gisteren belde schoonmams, dat ze weer wat beter is! Ze was erg ziek geworden na de bestralingen (darmwandinfectie, veel overgeven enzo) maar nu is ze weer aan de beterende hand/beterdus nu kan ik morgen een lekkere taart voor haar meenemen
Bij het zien van de stofzuiger moet ik wel eens hartmassage toepassen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En de stofzuiger?Wij hebben ook zo'n bange kat. Als je het geluid van de stofzuiger alleen maar nadoet, rent hij al in paniek weg
![]()
Thanks voor de felicitaties allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:54 schreef nienja het volgende:
[..]
Bij het zien van de stofzuiger moet ik wel eens hartmassage toepassen.
Ben je ook 10 jaar
Wat goed! Voel je je wat beter nu?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:04 schreef AKnynke het volgende:
Wow, ik heb bijna een uur gelopen....Nu ben ik doodop...
Ik ben nu ook lekker op de H&M site aan het rondneuzenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb zojuist mn kledingkast winter/herfstklaar gemaakt. zó fijn om je vacuumzakken onder je bed vandaan te trekken en je ineens te herinneren dat je ook die leuke winterjurkjes nog had, en dat ze dan nog steeds passen. met mn nieuwe aankopen erbij (donderdag geshopt en neiuwe h&m bestelling binnen) kan ik de winter voorlopig wel weer door. de herfst in elk geval....
Ja, een heel stuk beter! Nu ga ik douchen en ontbijten/lunchen......M"n zweet begint op te drogen en ik krijg het koud..quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef nienja het volgende:
[..]
Wat goed! Voel je je wat beter nu?
Ik heb vanaf eind mei niet meer gelopen. Voetblessure, moest zelfs naar de neuroloog. Wilde graag een halve marathon in Eindhoven lopen. Het gaat een stuk beter, hopelijk kan ik snel weer lopen.
Ik moet nog even gaan shoppen... dat is mijn conclusie. Maar ik vind dat ik altijd te weinig kleding heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb zojuist mn kledingkast winter/herfstklaar gemaakt. zó fijn om je vacuumzakken onder je bed vandaan te trekken en je ineens te herinneren dat je ook die leuke winterjurkjes nog had, en dat ze dan nog steeds passen. met mn nieuwe aankopen erbij (donderdag geshopt en neiuwe h&m bestelling binnen) kan ik de winter voorlopig wel weer door. de herfst in elk geval....
Ik heb dat altijd met fietsen. Lekker is dat héquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n hoofd word altijd zo heelrijk helder van lopen!
Dan hoef ik minder vaak te wassen!quote:
voornamelijk zwarte leggingsquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben nu ook lekker op de H&M site aan het rondneuzenLeuke herfst/winter-dingetjes inslaan
![]()
Wat heb je nu binnen gekregen van de hm?
Oh ja, leggings moet ik ook nog hebben. Ik vind bijpassende accessoires altijd tof, maar ben er zelf heel slecht in ^^quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voornamelijk zwarte leggingsdaar was ik compleet doorheen...
verder een grijs vest (ruim vallend) en een paarse top. dat was 't.
bij shoeby heb ik van zoi (voor grotere maten maar echt tof) een spijkerrokje, een zijden/katoenmix top, een hemdje en een paarse trui gekocht. oh, met bijpassende ketting en armbanden
Trek gewoon die all stars aan! Ben je nog steeds 100000x mooier/aantrekkelijker/vrouwelijker dan de rest, die wél hakjes aan hebben, wedden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil ze niet aanMaar op hakjes zeilen is gegarandeerd commentaar. Ik kan het wel
Koop een langer lontje, als je toch boodschappen gaat doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef j.t het volgende:
Nou, ik en mn korte lontje gaan maar eens een boodschappenlijstje maken.
En het is 18 september vandaag! Betekent dat meneer en ik 5,5 jaar samen zijn ... en dat met mijn korte lontje
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:58 schreef Swietje het volgende:
[..]
Koop een langer lontje, als je toch boodschappen gaat doen
Jou niet, maar de eigenaar van de boot wel. Hakjes maken het dek kapot.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maakt voor mij geen verschil
Het bleek dat hij niet gehoord had dat ik vast die kant op ging. Ik vond het ook stom van hem dat hij dáár ging staan kijken hoe 'ie er naartoe moest, terwijl we, als we die kant vast op gingen die hele iPhone niet nodig hadden, maar gewoon de winkelstraat in konden kijken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef neen het volgende:
Huh? Hij zoekt de weg naar een plek op waarvan jij weet hoe je erheen moet om er samen heen te gaan dus jullie gaan apart?
Rechtsonderquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
zo, ik ben een uur bezig geweest om te beslissen wat ik aan ging trekken
het werd uiteraard datgene waarmee ik begon
modeshow!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jamaarneemaarja, het steekt wat meer af dan de bloemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nu ook iets heel alledaags aan hoor syrena, die paarse trui is ook niet echt bijzonder![]()
had niet zo'n zin in t opgedirkte gevoel van de jurkjes, dit zit lekker en is leuk genoeg voor "meet the parents part 2" morgen
Mopje toch!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef Merel het volgende:
Ik ben m'n blij kwijt.
En vanavond eet ik patat.
En de beslagkom uitlikken natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mopje toch!De blij komt wel weer. Ik was de mijne vorige week ook kwijt.
Ik ga straks cake bakken met moeders (=zij bakt en ik moet de vorm invetten en overal vanaf blijven). En verder hebben we stoofvlees opstaan en champignons ala escargot in de planning en wraps. Pa is van huis
(die vindt wraps geen eten).
en toen had ik ineens toch rechts onder aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef kwakz0r het volgende:
mehehe ik ga me niet meer verkleden dames, comfy paarse trui it is, maar de andere setjes draag ik sowieso wel komende herfst, naar werk enzo...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en toen had ik ineens toch rechts onder aan
Leuke outfits kwak! Staan je ook goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
modeshow!
vorig jaar bij vero moda. t zijn zomerjurkjes, maar met iets eronder en erover kunnen ze ook in de herfst vind ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuke outfits kwak! Staan je ook goed
Waar heb je die 2 jurkjes met v-hals, print en overslag vandaan? Die vind ik echt heel erg leuk!
QFT!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef Swietje het volgende:
Rechtsonder is ook véél leuker Kwak! Écht!Knap ding
heuj niet te hard mn paarse trui dissen hequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef Swietje het volgende:
Rechtsonder is ook véél leuker Kwak! Écht!Knap ding
Dat paarse ding is ook leuk, maar meer voor gewoon, ik weet niet, als je gaat werken ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heuj niet te hard mn paarse trui dissen hedie wil ik nog zonder low self-esteem aan kunnen komende herfst...
Geen idee. Kom 'm vanzelf wel weer ergens tegen. Mag ik hopen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Merelweet je nog waar je de laatste keer blij hebt gezien?
Mijn vader heeft in zijn vrije tijd nu altijd een groene denim korte broek aan uit het midden van de jaren '90. We verdenken hem ervan dat hij alleen Dr Frank heeft gedaan om die broek weer aan te kunnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Komt wel weer terug Merel! Die is bij iedereen wel is kwijt denk ik...
Hoezo wispelturig, vrouwen
Weer valt wel mee hier, beetje druilerig. Zolang het warmer is dan 15graden heb ik zaterdags een korte broek aan. Heb altijd het gevoel dat mensen me vreemd aankijken, nu weet ik gewoon waarom
Wat een geweldig fout, maar leuke film is 'Rock Star'!
Ik draag mijn zomerjurkjes ook gewoon door in de winter en de herfst hoor... Ik heb een beeldig strapless zwart bloemenjurkje, zwarte maillot eronder en een zwarte dikke bolero erop, laarzen eronder en gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vorig jaar bij vero moda. t zijn zomerjurkjes, maar met iets eronder en erover kunnen ze ook in de herfst vind ik.
Verder dan dat kom ik ook niet... of neutraal beige ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Swietje het volgende:
Alle jurkjes zou ik combineren met zwart geloof ik.. maar ik ben dan ook ergop zwart..
Iehieww, beige..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verder dan dat kom ik ook niet... of neutraal beige ofzo
Vind juist de borstpartij daarin erg mooi uitkomen ...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
de tweede, de eerste die je aan hebt, vind ik erg onflatteus
Hahah, heb ook groene korte broek aan tot over de knieenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader heeft in zijn vrije tijd nu altijd een groene denim korte broek aan uit het midden van de jaren '90. We verdenken hem ervan dat hij alleen Dr Frank heeft gedaan om die broek weer aan te kunnenHet is echt een foeilelijk ding, de kleur en de snit (wijduitlopende pijpen tot net over de knie
). Arnold Schwarzenegger had 'm in het beige aan in Junior
Oh! Geniet er nog even van met het vriendje danquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jurkjes!Roze staat Kwak altijd zo mooi!
Eens met de rest dus
![]()
Hoera voor Coco en Cocomans!![]()
Het vriendje en ik hebben vandaag een dagje York gedaanMorgen gaat ie alweer weg!
![]()
Maar vandaag was iig wel leuk weer!
Dan wordt hij boos:quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Geniet er nog even van met het vriendje dan![]()
Ik ga trouwens ook voor Kwak's roze outfit. Maar dat komt waarschijnlijk vooral voor de kleur, ik hou van roze <3
(daarom dwing ik mezelf om bij voorkeur geen roze te kopen, anders zou ik alleen maar roze hebben. En alleen maar roze spullen combineert niet)
Kun je niet zelf een ceintuur om vest 2 heen binden? Die jurktrui met kol is mooi .. alleen vond ik die kol wat onhandig als je jas dicht moet enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef _Calimero_ het volgende:
wat een leuke outfits en jurkjes allemaal!
Ik kreeg mijn h&m pakketje binnenmaar het kan bijna allemaal weer terug
![]()
Vest 1 is een raar vormloos kleed. vest 2 is veel te groot en zonder ceintuur om nog enige taille te creeeren, blouse 1 zit perfect, maar heeft HELE grote pofmouwen, waardoor het lijkt alsof ik mijn spierballen op mijn schouders draag en alleen een lange trui met weide kol hou ik
En een colquote:
Dat kan wel,maar ook met ceintuur is ie nog veel te groot!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:03 schreef j.t het volgende:
[..]
Kun je niet zelf een ceintuur om vest 2 heen binden? Die jurktrui met kol is mooi .. alleen vond ik die kol wat onhandig als je jas dicht moet enzo![]()
Heb vannacht btw wéér gedroomd dat ik op vakantie was ... echt leukDe 3e keer in 2 weken ofzo
pictures of het is niet gebeurd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef V1z0R het volgende:
Vanmiddag een roze t-shirt gekocht! Iets te strak en met een hele foute opdruk 'Feel the bass'
Zonet een bestelling voor m'n ouders weggebracht, denk 't is een camping dus kan wel in m'n korte broek...
Kom ik binnen, zitten er allemaal mannen in pak en vrouwen in hun nette jurk
hee Tink! hoe is het verder?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
Leuke jurkjesDe jurkjes van Ewelina zou ik ook vooral combineren met zwart, blauw en antraciet. Maar dat zegt neits, want dat zijn naast rood en wit de enige kleuren die ik zelf draag
.
Straks naar Resident Evil in 3D. Zin in . Bij de eerste resident Evil (nog niet in 3D) wist ik niet wat te verwachten en bij het eerste schrikeffect schoot ik zeker 10 cm omhoog in mijn stoel de lucht in
. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
En ik heb wat verkeerds gegeten, dus de mensen om ons heen kijken niet alleen in 3D, maar ook met geureffecten
Of een kurk in de kontquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hee Tink! hoe is het verder?
Veel plezier vanavond, en misschien kun je mondkapjes uitdelen aan de omzittenden
Fijn zeg, ga je nog wat speciaals doen in die dagen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of een kurk in de kont![]()
Verder gaat het goed. Heb een paar daagjes vrij. Met jou gaat het ook een stuk beter he?
Haha, en dat willen we niet!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan wordt hij boos:
http://www.judyink.com/wp(...)02/david-clemmer.jpg.
Zo dat ziet er goed uit Calimero! Slaapkamer ziet er op de foto's al goed uit anders!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef _Calimero_ het volgende:
De woonkamer met wat paars![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close up van het behang
[ afbeelding ]
De slaapkamer, al krijg ik die er niet echt goed op, in het echt is het mooier![]()
[ afbeelding ]
niet op kleren op mijn bed letten![]()
[ afbeelding ]
Moet ineens aan Flat Eric denken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben nu bezig aan mijn 5e bifi-worstje![]()
(da's dus geen sigaar he, maar 't betreffende worstje)
Haha. Zet hem op Coco. Je kunt het. Of zijn het hele saaie vrienden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan douchen. Gaan met een groep vrienden BBQ'en, om 18.30u. En ik zit nog lekker in m'n joggingbroek met enorme trui, vogelnest op mijn hoofd en uitgelopen mascara van gisteren
Hihi, heb al even gegoogled ^^quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:55 schreef nienja het volgende:
[..]
Moet ineens aan Flat Eric denken.
(Wilde een foto toevoegen, maar die doet het niet.)
Hup douchen jij! Gezellig, BBQen, veel plezier!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan douchen. Gaan met een groep vrienden BBQ'en, om 18.30u. En ik zit nog lekker in m'n joggingbroek met enorme trui, vogelnest op mijn hoofd en uitgelopen mascara van gisteren
Leuke vriendenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef nienja het volgende:
[..]
Haha. Zet hem op Coco. Je kunt het. Of zijn het hele saaie vrienden?
Ik ga al!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hup douchen jij! Gezellig, BBQen, veel plezier!
= 700 kcals.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben nu bezig aan mijn 5e bifi-worstje![]()
(da's dus geen sigaar he, maar 't betreffende worstje)
Complimentados aan nachtwachtquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Netjes Calimero!.
Ik wou dat het hier ook eindelijk eens zo netjes was. Nachtwacht zou gaan opruimen, maar ip daarvan is hij nu z'n randapparatuur aan het aansluiten op z'n tv. Mannen(zijn argument: "Als ik die kabels aan het opruimen ben, kan ik ze net zo goed meteen aansluiten")
Daar ben ik al jaloers op! Wil ook weer. Groei dicht, dat ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Blurred86 het volgende:
@Cali: Jij loopt ook al hele afstanden inmiddels he, goed zeg!
Ik kom er niet echt aan toe de laatste tijd om langer dan een half uurtje te lopen, dus lange afstanden trainen zit er voor nu niet echt in voor mij. Vind het wel jammer maar het is even niet anders..
En ach, ik loop al sinds mei meer dan 2 keer per week, daar ben ik eigenlijk ook al best trots op
Hahahahaha. Mannenlogica!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Netjes Calimero!.
Ik wou dat het hier ook eindelijk eens zo netjes was. Nachtwacht zou gaan opruimen, maar ip daarvan is hij nu z'n randapparatuur aan het aansluiten op z'n tv. Mannen(zijn argument: "Als ik die kabels aan het opruimen ben, kan ik ze net zo goed meteen aansluiten")
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef neen het volgende:
Goed bezig met lopen Nynke/Calimero/Blurred! Voorbeelden voor ons allen.
Ja, maar die is hipquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hahah, heb ook groene korte broek aan tot over de knieen
http://www.perrysport.nl/(...)ashAnimatie=liggend/
Die broek met witte sneakers en wit t-shirt
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef neen het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk iets als vrouwenlogica?
Nee, want vrouwen logica is gewoon logica zonde vrouwen ervoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef neen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
*grinnik*quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef neen het volgende:
[..]
't Gaatquote:
Ben zo panisch om alles binnenstebuiten te wassen op 20graden...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef neen het volgende:
Och, op mijn t-shirt staat heel vaak "Electric Boogaloo"maar de print is bijna verrot
quote:
Maak er een vrolijke avond van!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wauw... Mgoed, ben vandaag een jaar getrouwd, dan wordt dat mijn excuus
En morgen maar een balansdag inplannen!
![]()
Net vers gedoucht trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ooo gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wauw... Mgoed, ben vandaag een jaar getrouwd, dan wordt dat mijn excuus
En morgen maar een balansdag inplannen!
![]()
Net vers gedoucht trouwens
Ik had het niet over stiletto'squote:Op zaterdag 18 september 2010 14:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jou niet, maar de eigenaar van de boot wel. Hakjes maken het dek kapot.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:15 schreef V1z0R het volgende:
Nachtwacht heeft gelijk! Anders moet je het nog een keer opruimen tijdens het aansluiten
Foute t-shirt
die is wel fout ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn een beetje té roze (in combi met al die andere felle kleuren../)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Links onder is awesome! Echt mijn nummer 1!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
modeshow!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef _Calimero_ het volgende:
o als ik toch foto's aan het spammen ben, dit is mn nieuwe trui met Col![]()
(tevens nieuwe sjaal en nieuw petje die e eigenlijk net niet bij kleurt
Oeh wat gaaf. Ziet er goed uit Calimero. En allemaal in je nieuwe huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Cocotrimonium op 18-09-2010 23:34:24 ]
Ok, nog even snel hierop reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een schaamteloze post met pica's van onze bruiloft <3 Omdat ik ze net nog eens aan het bekijken was en het stiekem toch wel leuk vind, zo'n trouwdag![]()
Haal ik ze straks wel weer weg. En nu ga ik me echt haastenDoeiiiiiiii!
Prachtig Coco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Je zegt het zelf al maar inderdaad, dat paars met dat blauw kan echt niet meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef neen het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al maar inderdaad, dat paars met dat blauw kan echt niet meid.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een schaamteloze post met pica's van onze bruiloft <3 Omdat ik ze net nog eens aan het bekijken was en het stiekem toch wel leuk vind, zo'n trouwdag![]()
Haal ik ze straks wel weer weg. En nu ga ik me echt haastenDoeiiiiiiii!
Oooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vrolijkmakend gewoon!
Vooral die waarop je in de lach schiet.Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
Ja, als je al meteen het antwoord geeft hoeven we niet meer te radenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:
Raad eens wie er voor 3 maanden in een huis gaat wonen met sauna?
moi!
Bofkont!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:
Raad eens wie er voor 3 maanden in een huis gaat wonen met sauna?
moi!
Loop doordeweeks altijd met overhemd aan, dus 's weekends probeer ik te compenserenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
die is wel fout ja!mijn een beetje té roze (in combi met al die andere felle kleuren../)
QFT. Alleen vind ik op het moment ook nog eens dat ik te weinig geld heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik moet nog even gaan shoppen... dat is mijn conclusie. Maar ik vind dat ik altijd te weinig kleding heb.
Die tweedequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh my.
Nou ben ik hebberig.
Dat model van dat tweede jurkje staat echt goed, gewoon met een panty en hakken tochquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik draag mijn zomerjurkjes ook gewoon door in de winter en de herfst hoor... Ik heb een beeldig strapless zwart bloemenjurkje, zwarte maillot eronder en een zwarte dikke bolero erop, laarzen eronder en gaan![]()
Ik bedoel dus deze
[ afbeelding ]
Ben nog aan het bedenken waarbij ik onderste kan combineren in de winter (kleur vest/maillot etc):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag!
Nice!! En ben je afgevallen of heb je je spiegel zo opgeplakt dat 'ie je oprekt? Ik spiekte in het lijstje en je staat er even niet in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
modeshow!
O ik vind het andersomquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
de tweede, de eerste die je aan hebt, vind ik erg onflatteus
Dat idd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, als je al meteen het antwoord geeft hoeven we niet meer te raden
Ow...ja... daar snap ik echt niks van. En ben te lui om me er in te verdiepenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, Nachtwacht en ik hadden net mijn boekenkast versleept, omdat op die manier meteen het raam tussen onze kamers afgedekt zou zijn. Kast leeggehaald, kast versleept, extra spijkertjes erin en toen besloot ik dat ik het toch niet zou mooi vond staan en hebben we hem terug gezet![]()
.
Vrouwenlogicaquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, Nachtwacht en ik hadden net mijn boekenkast versleept, omdat op die manier meteen het raam tussen onze kamers afgedekt zou zijn. Kast leeggehaald, kast versleept, extra spijkertjes erin en toen besloot ik dat ik het toch niet zou mooi vond staan en hebben we hem terug gezet![]()
.
Dat is wel ideaal tegen het slijtenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef Swietje het volgende:
Hihi, ik draag bijna altijd hakken, loop er toch niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |