Panty's aan hophopquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef loveli het volgende:
Oh crap. Panties: nee, maar blote voeten kan ook niet
ik heb een hele indrukwekkende documentaire over zimbabwe gezien. Samen met al het leed dat ik lees op m'n werk ben ik nu wat van slag. Ik duik er ook maar in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
Net bijna 2 uur met m'n mams aan de telefoon gezeten! Gezellig
nu slapen
Floris isquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn bonkende hoofd en ik zeggen goedemorgen..
Oh potverdorie, ik had al zo'n gevoel dat ik iets vreselijk vergat. Het was wel een leuk uitstapje. Ik heb jouw vent nog gezien toen 'ie nog al z'n vingers had!quote:
En ik heb het naar m'n zin gehadquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoor. Sta alweer te trappelen om aan het werk te gaan.
Ja ik heb het geïntroduceerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij twee jaar geleden Secret Santa georganiseerd, PF? Ik doe hoe dan ook mee!
Nu slapen, want morgen half 8 op en morgenavond een feest wat best wel eens de hele nacht zou kunnen duren.
De sokken waren een goede keus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:14 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik heb het naar m'n zin gehad
- Iedereen die mee wil doen zegt datquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Secret Santa! Hoe werkt het precies![]()
Vandaag heb ik familiedag: we gaan naar de Veluwe en naar het museum als het regent.
Succes met klussen aurum!
ik vind 20euro excl. verzending aardig duur eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
- Iedereen die mee wil doen zegt dat
- Dan spreken we een datum af van opsturen & uitpakken (bijv 10 december versturen en 21 december uitpakken)
- We spreken een bedrag af (ik denk nu aan 20 euro excl verzendkosten. Als je nu elke maand 5 euro spaart lukt dat wel)
- Dan worden er lootjes getrokken. Bijv. Ik heb jou en jij hebt loveli etc. Dit is geheim.
- Dan zoekt iedereen zo leuk mogelijke cadeautjes en pakt die erg mooi in.
- Op de datum dat het uit mag worden gepakt, pakt iedereen zijn cadeautjes uit!!!! En maakt foto's.
C'est tout
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de gezondheidsmanie eigenlijk de laatste tijd?
Ja, en zij die gaan douchen en dan hun fiets gaan laten repareren op Scheveningen groeten u ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zij die graszoden gaan leggen groeten u.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had Co, maar ik had en mijn naam op het pakje gezet, en een lot gegeven waarvan de trekking al was geweest tegen de tijd dat het pakje open mocht.![]()
Maar ze had wel 7 euro gewonnen! Oid![]()
Dus dit jaar ga ik er iets beter bij nadenken, hehe.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh potverdorie, ik had al zo'n gevoel dat ik iets vreselijk vergat. Het was wel een leuk uitstapje. Ik heb jouw vent nog gezien toen 'ie nog al z'n vingers had!
Volgens mij kende de rest elkaar wel inderdaad. Waren een paar mensen van CUL maar ik weet zo ook even geen namen meer.quote:De andere aanwezigen herinner ik met niet echt, die kende ik niet en zij elkaar wel, geloof ik.
Yes, tickets naar duitsland...En misschien naar Nederland en naar Madrid en naar Munchen. ik heb zoveel vrienden die ik moet opzoeken!quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef neen het volgende:
O goedemorgenik ga zo even in bad
![]()
En cadeautjes, vroeger vond ik het leuk nu is het meestal onzin. Maar goed, in materiële zin heb ik alles wat ik hebben wil wel dus wat moet je iemand geven die tevreden is? Als ik straks jarig ben komen ook weer van dat soort vragen terwijl ik niets hoef. En ik wil al helemaal geen geld krijgen van anderen
Mijn ouders willen nu dus misschien verhuizen, zegt m'n vader dat hij in een 55+ complex wil wonen wat m'n moeder absoluut niet wilach uiteindelijk beslist m'n moeder en betaald m'n vader zo gaat dat tegenwoordig.
Tickets naar Deutschland Nynke?
Ik wilde vandaag dus ook een tripje regelen, had ik bedacht waar ik dus naartoe wilde maar ik kan die datum helemaal niet![]()
Wehehe. (Een schildpadje?)quote:
Oh, lol. Dit is wat ik dacht: "schildpad? Maar, dat is toch gewoon een kat?". Duurde beschamend lang voor ik het door hadquote:
Gefeliquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Las iets over secret santa: leuk idee
Vandaag zijn& ik een jaar getrouwd
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Las iets over secret santa: leuk idee
Vandaag zijn& ik een jaar getrouwd
En de stofzuiger?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef nienja het volgende:
[..]
![]()
Ons allerleukste, liefste, grappigste was er een.
Nu hebben we Harrie, een grote kater die in het verkeerde lichaam is geboren. Het is eerder een haas. Een bange haas. Een voorbij vliegende hommel is al reden om onder de tuintafel te duiken. Iemand die zijn voet verzet terwijl hij net voorbij loopt, Har springt een meter de lucht in. Om al die momenten te vermijden slaapt ons hij vooral. En dat kan hij goed!
Deze is ook leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef nienja het volgende:
[..]
![]()
Ons allerleukste, liefste, grappigste was er een.
Nu hebben we Harrie, een grote kater die in het verkeerde lichaam is geboren. Het is eerder een haas. Een bange haas. Een voorbij vliegende hommel is al reden om onder de tuintafel te duiken. Iemand die zijn voet verzet terwijl hij net voorbij loopt, Har springt een meter de lucht in. Om al die momenten te vermijden slaapt ons hij vooral. En dat kan hij goed!
quote:
Fijn dat ze zich wat beter voeltquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd Coco!
Gisteren belde schoonmams, dat ze weer wat beter is! Ze was erg ziek geworden na de bestralingen (darmwandinfectie, veel overgeven enzo) maar nu is ze weer aan de beterende hand/beterdus nu kan ik morgen een lekkere taart voor haar meenemen
Bij het zien van de stofzuiger moet ik wel eens hartmassage toepassen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En de stofzuiger?Wij hebben ook zo'n bange kat. Als je het geluid van de stofzuiger alleen maar nadoet, rent hij al in paniek weg
![]()
Thanks voor de felicitaties allemaal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:54 schreef nienja het volgende:
[..]
Bij het zien van de stofzuiger moet ik wel eens hartmassage toepassen.
Ben je ook 10 jaar
Wat goed! Voel je je wat beter nu?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:04 schreef AKnynke het volgende:
Wow, ik heb bijna een uur gelopen....Nu ben ik doodop...
Ik ben nu ook lekker op de H&M site aan het rondneuzenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb zojuist mn kledingkast winter/herfstklaar gemaakt. zó fijn om je vacuumzakken onder je bed vandaan te trekken en je ineens te herinneren dat je ook die leuke winterjurkjes nog had, en dat ze dan nog steeds passen. met mn nieuwe aankopen erbij (donderdag geshopt en neiuwe h&m bestelling binnen) kan ik de winter voorlopig wel weer door. de herfst in elk geval....
Ja, een heel stuk beter! Nu ga ik douchen en ontbijten/lunchen......M"n zweet begint op te drogen en ik krijg het koud..quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef nienja het volgende:
[..]
Wat goed! Voel je je wat beter nu?
Ik heb vanaf eind mei niet meer gelopen. Voetblessure, moest zelfs naar de neuroloog. Wilde graag een halve marathon in Eindhoven lopen. Het gaat een stuk beter, hopelijk kan ik snel weer lopen.
Ik moet nog even gaan shoppen... dat is mijn conclusie. Maar ik vind dat ik altijd te weinig kleding heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb zojuist mn kledingkast winter/herfstklaar gemaakt. zó fijn om je vacuumzakken onder je bed vandaan te trekken en je ineens te herinneren dat je ook die leuke winterjurkjes nog had, en dat ze dan nog steeds passen. met mn nieuwe aankopen erbij (donderdag geshopt en neiuwe h&m bestelling binnen) kan ik de winter voorlopig wel weer door. de herfst in elk geval....
Ik heb dat altijd met fietsen. Lekker is dat héquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n hoofd word altijd zo heelrijk helder van lopen!
Dan hoef ik minder vaak te wassen!quote:
voornamelijk zwarte leggingsquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben nu ook lekker op de H&M site aan het rondneuzenLeuke herfst/winter-dingetjes inslaan
![]()
Wat heb je nu binnen gekregen van de hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |