Het heeft mij vooralsnog nog niet kunnen 'pakken'quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ik hoop dat Sumera weer mee gaat doen aan dit programma ofzo.. Zij was echt goed.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Het heeft mij vooralsnog nog niet kunnen 'pakken'
Ik vond het wel leuk om te zien, maar niet leuker of beter dan alle andere TAL's
Jaquote:
Ik denk dat dat te kort geleden is. Misschien over 2 jaar ofzo weer...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ik hoop dat Sumera weer mee gaat doen aan dit programma ofzo.. Zij was echt goed.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben Saunders met Roel van Velzen.
Ik drukte ook op een knop hierquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben Saunders met Roel van Velzen.
Als God bestaat laat hij haar niet meedoenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ik ook meteen tv harderquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drukte ook op een knop hier![]()
Oh ik vind hem geweldig! Die stem, heerlijkEcht een favoriet!
Ik vond ze bijna allemaal ook wel goedniet allemaal favoriet
Heldquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
Ik zou het behoorlijk sneu vinden voor Sumera als ze mee zou hebben gedaan, tegen vier stoelen aankijken is voor niemand leuk.
Hij is gewoon erg muzikaal en weet ook wat-ie wil. Denk dat hij een heel goede is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
John had het erover dat N&S een ontdekking waren qua jury, maar dat zag ik nu vooral in Roel. We kunnen grappen maken over zijn lengte, maar hij deed/doet het wel echt tof
Ja en dat komt ook wel door die negerzoenen denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
*zich een op de bank springende miauw voorstelt
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
Ik zou het behoorlijk sneu vinden voor Sumera als ze mee zou hebben gedaan, tegen vier stoelen aankijken is voor niemand leuk.
Altijd nog beter dan die kutkop van HJ Smits.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dat komt ook wel door die negerzoenen denk ik.
Ben kotsmisselijk![]()
Volgende week kom ik wel hier kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |