ik zal eens zien, t lijkt mij lekker iig.quote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef RobinOok het volgende:
Twee eetlepels sojasaus vind ik niet zout, laat staan "erg zout". Maar je zou dan ook zoutarme sojasaus kunnen gebruiken. Ik vind het eindresultaat eerder zoet dan zout.

We zitten hier niet in FOT jaquote:Op maandag 8 november 2010 23:54 schreef rijsttafel het volgende:
Dat ziet er smakelijk uit! Rare donkere hoekjes in je foto's, trouwens.

Dat ziet er goed uit, DEquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:33 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag heb ik, by far, de meest verrukkelijke stoofpeertjes ooit gemaakt en gegeten.
[ afbeelding ]
Hoe maak je dit?
Men neme de peertjes, je schilt ze (laat ze verder heel en snij alleen t onderste kroontje eruit(. In de pan, een fles port erbij, 2 laurierblaadjes, een kaneelstokje, 3-4 kruidnagels en een schepje bruine suiker. (eventueel nog wat water tot ze onder staan). Dit laat je úren stoven. Vuur uit, lekker een nachtje laten staan en de dag erna nog een uurtje aan. Peertjes uit de pan halen, vocht inkoken tot stroperig. 1 el maizena mengen met 2 el water... dat erdoor heen roeren, nog even doorpruttelen en Voila!

ohhhhhhquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:33 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag heb ik, by far, de meest verrukkelijke stoofpeertjes ooit gemaakt en gegeten.
[ afbeelding ]
Hoe maak je dit?
Men neme de peertjes, je schilt ze (laat ze verder heel en snij alleen t onderste kroontje eruit(. In de pan, een fles port erbij, 2 laurierblaadjes, een kaneelstokje, 3-4 kruidnagels en een schepje bruine suiker. (eventueel nog wat water tot ze onder staan). Dit laat je úren stoven. Vuur uit, lekker een nachtje laten staan en de dag erna nog een uurtje aan. Peertjes uit de pan halen, vocht inkoken tot stroperig. 1 el maizena mengen met 2 el water... dat erdoor heen roeren, nog even doorpruttelen en Voila!

Mooi zeg!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef borisz het volgende:
Nog een oudje wel leuk om te posten
Jamies kip & prei taart
Heb geen foto van 'binnen' helaas. Maar hij smaakte wel
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef Chemiu het volgende:
Gister brownies gebakken![]()
[ afbeelding ]
Nog een beetje vochtig vanbinnen enzo. Toch jammer dat ik ze bijna allemaal ga uitdelen.
[..]

Sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
nu heb ik enorme zin in brownies. Ze zien er heerlijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |