Oh damn, die zien er echt onweerstaanbaar uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef DarkElf het volgende:
Mini chocolade cupcakes met chocofrosting:
[ afbeelding ]
Nou, die courgettetaart was eigenlijk best grappig. Dat recept kwam uit een origineel Grieks kookboekje wat vertaalt is, maar waar blijkbaar wel enkele vertaalfoutjes zijn gemaakt. Ik heb er dus maar zelf een beetje een draai aangegeven en uiteindelijk kwam alles goed!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tezz![]()
Ik ben ook wel geinteresseerd in een receptje van die courgette-taart
Prachtig hoor!
Je hebt een puntje hoor SQquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef single_queen het volgende:
dit onderwerp begint steeds meer een kwelling te worden![]()
RECEPTEN! beetje lopen lekker maken en dan geen recepten plaatsen![]()
![]()
![]()
DUS PLAATJE + RECEPT![]()
(alsjeblieft!)
ps. veel dank voor degenen die dat wel doen, zoals de pruimencrumble
lekker om binnenkort te makenquote:Op maandag 20 september 2010 14:42 schreef Purdey het volgende:
Natuurlijk heb ik een receptje!
-750 gram pruimen
-50 gram suiker
Voor de kruimellaag:
-150 gram bloem
-100 gram lichtbruine basterd suiker
-100 gram boter
-75 gram amandelen
Pruimen schoonmaken, in vieren snijden en de pitten verwijderen. In een gesloten bakblik met de 50 gram suiker.
Voor de kruimellaag alle ingrediėnten behalve de amandelen in een kom, en dan met je vingertoppen wrijven en kneden tot het lijkt op grof broodkruim. De amandelen er door heen mengen en over de pruimen verdelen. 40 minuten in de oven op 175 graden tot de kruimellaag goedbruin is.
Het is heerlijkquote:
het ziet er vies uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wasabikaastosti
Tijdje terug wasabikaas bij de Lidl gekocht. Kon 'm niet laten liggen. Jammer genoeg smaakte die naar niks. Niet naar kaas en niet naar wasabi, maar je maakt er keileuke tosties mee!
Beetje ui ertussen, had ie tenminste nog wat smaak.
ah, blij dat ik 'm niet gehaald heb danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wasabikaastosti
Tijdje terug wasabikaas bij de Lidl gekocht. Kon 'm niet laten liggen. Jammer genoeg smaakte die naar niks. Niet naar kaas en niet naar wasabi, maar je maakt er keileuke tosties mee!
Zei ik ook op twitter, halloween tosti. Misschien kan fok-foodgawker tijdelijk themed op halloweenquote:
Geniaal!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wasabikaastosti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |