Ja die poesjes, zoooo super lief, en we hebben lekker nog een rustig weekend voor de boegquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
verslag gelezen en foto's bekeken van B&G![]()
krijg gewoon heimwee naar Italië! Dat ei met truffel bleek dus helaas maar 1 eitje te zijn![]()
wel lekker hopelijk voor die prijs. die kleine poesjes zien er ook zo lief uit! en leuke acco's hadden jullie.
veel gezien, en hopelijk nu relaxed aan het nagenieten
Oh dat is fijn, alleen je energierekening is omhoog geschoten omdat je vriezer enorm hard gewerkt heeft vandaagquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
Ons diepvriesfiasco viel mee trouwens. Er was nog nauwelijks iets ontdooid
Ja, nouja, wat ik al zei: oepsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, alleen je energierekening is omhoog geschoten omdat je vriezer enorm hard gewerkt heeft vandaag
Oh jij bent al klaar voor de sintquote:
ja, ik heb een foto, even uploadenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Cupcakes, is dat een ander woord voor ronde cakejes in een kartelpompiertje?
altijd wel lekker om nog een paar dagen vrij te houden na je vakantie, bijkomen moet ook gebeuren. met mij gaat alles goed, ben lekker drukquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die poesjes, zoooo super lief, en we hebben lekker nog een rustig weekend voor de boeg
Hoe is het met jou?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Proefabo op de Delicious genomen. Had nog een tijdschriftenbon van 20 euro liggen en daarvoor ingezet
staan erg veel lekkere dingen inquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Proefabo op de Delicious genomen. Had nog een tijdschriftenbon van 20 euro liggen en daarvoor ingezet
Komt goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mocht ik je niet meer spreken: geniet van je vakantie!!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh P, net te laat.. ben je net weg
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Komt goedMAar ik ben er morgen en zondagochtend nog hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar hij zat op msn.. te stuiteren.. en toen reageerde ik dus niet..
Geweldige film hequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfieuw.. gave film gekeken zeg: The Wrestler.. Had het niet verwacht maar hij is echt heel goed!
Ik met niemand hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
msnt iedereen met elkaar? ik wil ook erbij horen!!
Ja echt onverwacht mooi!! En zo gaaf gefilmd zeg, briljant!!quote:
Neuhquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
wat jij wiltquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neuh, iedereen msnt niet met elkaar. Of neuh, je mag er niet bijhoren?
He bah nee, Skypen is net bellenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef DarkElf het volgende:
msn is toch passéskypen is veel leuker
Euhm, op welk moment heb ik jou beledigd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, hoeft niet hoorKom ik straks alleen bij Sun op visite, niet bij jou
Ik heb geen msn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
Toen je niet zei: Natuurlijk mag je erbij horen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, op welk moment heb ik jou beledigd?
ja je bedoelde je posts toch tegen mij nietwaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, op welk moment heb ik jou beledigd?
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga lekker offline, filmpje kijken...
morgen lekker uitslapen en verder de hele dag weg.
fijn weekend allemaal
Ik vind het zo niksquote:
Preciesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja je bedoelde je posts toch tegen mij nietwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik voel me snel aangesprokenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja je bedoelde je posts toch tegen mij nietwaar?
Ik vind het leuk, gezellig op de bank, kopje thee erbij, lekker bijkletsen met mensenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies
figuresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He dat is raar ik editte net ook en mijn post verdween!!!
wat ik postte; ik gebruik msn zelden meer, heb ook niet voor niets t adres uit mijn profiel gesloopt een paar jaar terug. Allemaal mensen die mij niets meer zeiden of mensen die je bespringen zodra je ff online komt; zo annoying!
grote schoonmaak gehouden dus, fijn: rust!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Bijkletsen is irl leuk, aan de telefoon zelden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, gezellig op de bank, kopje thee erbij, lekker bijkletsen met mensen
Euhm, tenzij ik ook nu nog totaal verkeerd begrepen wordt zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, moet ik nu popcorn pakken voor een rel of hoe zit dat?
Gelukkig, ik lust geen popcorn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, tenzij ik ook nu nog totaal verkeerd begrepen wordt zou ik het niet doen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig, ik lust geen popcorn.
Geeft niks DE, we kennen je.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef DarkElf het volgende:
ik heb mijn post geedit maar er gebeurde allemaal rare dingen, mijn post verdween ineens... ja ja ineensik drukte echt niet verkeerd.
zet de popcorn weer terug in de kastquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, tenzij ik ook nu nog totaal verkeerd begrepen wordt zou ik het niet doen
Jammer!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef DarkElf het volgende:
en ik rel niet hoormijn reldays zijn waaaaaaaaay behind me
ik plaag wel graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef TAV74 het volgende:
jum, glaasje water
Levens water dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh en ik msn eigenlijk alleen met mensen van de culscVerder heb ik bijna iedereen er uit gegooid..
![]()
ja zie je wel opruimen is fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Levens water dus![]()
![]()
Oh en ik msn eigenlijk alleen met mensen van de culscVerder heb ik bijna iedereen er uit gegooid..
En dan vooral ook schoon houdenquote:
slaap lekker! ben je morgen niet online dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ik ging offline, fijn weekend allemaal
Komt omdat je de lui van de sc er nog niet bij hebt staanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens doen. Ik gebruik het eigenlijk alleen om te zien of er mail binnenkomt.
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Komt omdat je de lui van de sc er nog niet bij hebt staan
Dat zijn de types die jou lastig vallen als je danst volgens mij......quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil trouwens Oh Oh Cherso wel eens zien. ik hoor er zoveel mensen over... zelfs mn ouders vinden het grappig en normaal haten ze dat platte programma's. als ik tijd heb maar eens uitzending gemist bekijken.
ow ja... laat maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat zijn de types die jou lastig vallen als je danst volgens mij......
Al gaat heel Nederland huilend van het lachen in polonaise over straat, dan nog ga ik niet kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil trouwens Oh Oh Cherso wel eens zien. ik hoor er zoveel mensen over... zelfs mn ouders vinden het grappig en normaal haten ze dat platte programma's. als ik tijd heb maar eens uitzending gemist bekijken.
Het zij je vergevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar hij zat op msn.. te stuiteren.. en toen reageerde ik dus niet..
Voeg me maar toequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool FF! Hij danst mooi!! Klassieker dan ik had verwacht van een dansleraar van iemand die de dingen danst die jij danst (als je snapt wat ik bedoel)
Heb je ff toegevoegdquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo maar eens slapen. Wil nog even lezen, ben nog niet lui, mijn ritme is nog een beetje wisselvallig![]()
Voor de msn-cullers dan, mij vind je met: mijn voornaam apenstaartje live punt nl
Ik weet je voornaamquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo maar eens slapen. Wil nog even lezen, ben nog niet lui, mijn ritme is nog een beetje wisselvallig![]()
Voor de msn-cullers dan, mij vind je met: mijn voornaam apenstaartje live punt nl
Idem dito hieroquote:
hihi ik krijg ook showdance en hiphop les van em. maar ook klassiek. alleen dat zie je niet want in discotheken staat het beetje stom om pirouettes te draaienquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool FF! Hij danst mooi!! Klassieker dan ik had verwacht van een dansleraar van iemand die de dingen danst die jij danst (als je snapt wat ik bedoel)
volgens mij is het met een knipoog bedoeld, niet alles serieus nemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Al gaat heel Nederland huilend van het lachen in polonaise over straat, dan nog ga ik niet kijken
*checkt msn even*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb er 24 offline en 5 online.. en eigenlijk moet ik nog een keer de bezem er door halen
Ben daar te lui voor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb er 24 offline en 5 online.. en eigenlijk moet ik nog een keer de bezem er door halen
Euhm, ok. Weet niet waarom deze toelichting nodig was, maar bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is het met een knipoog bedoeld, niet alles serieus nemen![]()
maar ik heb ook nog niet gekeken hoor.... als het is wat Krak zegt dan liever niet nee. die mensen zie ik al vaak zat
weet ik eigenlijk ook niet. ik lul graag slap, zeker zo laat op de avondquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, ok. Weet niet waarom deze toelichting nodig was, maar bedankt voor de informatie
http://frontpage.fok.nl/column/404867/1/1/50/oh-oh-cherso.htmlquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
LOL ik had je blijkbaar per ongeluk geblokkeerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef LieLie het volgende:
sun heb ik geaccepteerd! en nu is de laptop uit, dus P had ik niet gezien nog
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef LieLie het volgende:
sun heb ik geaccepteerd! en nu is de laptop uit, dus P had ik niet gezien nog
Ik zie je nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef LieLie het volgende:
P, heb ik je nu geaccepteerd? hij zeurde over synchronisatie.
wie is scotienogwat??
Geen idee. Ik ben mijn fok-nick @ xs4all.nlquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:34 schreef LieLie het volgende:
ik snap t niet P! ik zei toestaan, en nu ben je weg.
zal morgen op de computer kijken.
die scottie staat er wel bij, wie s dat?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Scottie?? geen idee, maar pas op dat je niet opgebeamd wordt
ja, dat zag ik!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben mijn fok-nick @ xs4all.nl
Ik las foknichtquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Geen idee. Ik ben mijn fok-nick @ xs4all.nl
Oeh als dat dezelfde is als bij DWDD dan is ie erg goed jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
Nieuwe talentenprogramma Voice of Holland even bekeken.
Omdat a.s. vrouw van een collega van mij meedoet (en ik weet al dat ze door is).
Maar ze zat nog niet in deze eerste show.
Wel onder de indruk geraakt van een gozer met veel tattoo's en een dijk van een stem.
Zeg je bril dan eens opquote:
Geen idee, want geen DWDD gezien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh als dat dezelfde is als bij DWDD dan is ie erg goed ja
Slaap lekker en vergeet de vrieskist niet te sluiten als je er weer morgen na je slapie uitkruipt.quote:
Wat is het thema? En natuurlijk de bijbehorende nummersquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Zit net mijn nieuwe nummers v/h koor even door te luisterenWennen zeg
Iets met singer-songwriter-achtige dingen volgens mij, toch? Jeff Buckley - Halleluja en zo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is het thema? En natuurlijk de bijbehorende nummers
Ja dat is em iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee, want geen DWDD gezien.
Maar hij heeft al een eigen fantopic:
[VOH] Ben Saunders, tattooguy fantopic
Die gozer is echt goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Het thema is Puur, en w.s in de grote zaal dit keer![]()
Wat zal ik eens uitzoekenHallelujahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel benieuwd hoe jullie dat neer gaan zetten zeg
Ik zie ook toffe staan jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi lijstje Bluezz.. zitten een paar favo's van me tussen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Het thema is Puur, en w.s in de grote zaal dit keer![]()
Wat zal ik eens uitzoekenOld ManSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dit nummer is wel wat voor mij zitten wij net te bedenkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:03 schreef borisz het volgende:
Oh Because the night. Dan maar deze versie even posten.Bruce
& Michael Stipe
Goeie keuze denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb voor B. het volgens mij best bij haar zangstem passende nummer uitgezocht:
Because of the Night.
Met als alternatief The Weight van The Band.
Juist! Overdonderen en overwinnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Precies Pee, als ik hem wil doen moet ik er meteen STAAN he bij de 'auditie', niet twijfelen, gewoon dat hele fokking nummer er uit persen in 1 keer dat iedereen denkt WTF![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Juist! Overdonderen en overwinnenEn daarna niet meer over ouwehoeren
En ik kom weer fotograferen hequote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Juist! Overdonderen en overwinnenEn daarna niet meer over ouwehoeren
In de bittere koude van januariquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
En ik kom weer fotograferen heWanneer was die uitvoering ook al weer?
Dan is mijn agenda nog leegquote:
Ik heb geloof ik dan een begrafenis gepland. Dus nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef flying-dutchman het volgende:
voor de housewarmers: 16 oktober wie kan?
Nee, we kunnen echt niet. Dus show je huisje maar ff hier aubquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef flying-dutchman het volgende:
krijg honger van je, wanneer ga je weer eens voor ons koken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmorgen spareribs uit de vriezer gehaaldMorgenavond spareribs dus
Met aardappeltjes uit de oven denk ik of misschien die aardappelsalade die DE vanmiddag postte. Klonk ook wel ok
En een groene salade erbij.
Ik denk dat ik zo eens lekker met een spa appeltje op de bank ga hangen!
fotos had ik al gepost joh, met alle dozenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, we kunnen echt niet. Dus show je huisje maar ff hier aub![]()
Mag ik even binnen kijken #4
wie ga je afschieten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dan een begrafenis gepland. Dus nee.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef flying-dutchman het volgende:
fotos had ik al gepost joh, met alle dozenwanneer het wat netter is maak ik weer nieuwe pics
quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:45 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Volgens mij ben ik nu echt ziek
Kunnen we binnenkort wel weer eens doen hequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
krijg honger van je, wanneer ga je weer eens voor ons koken?
neem jij je sachtertorte en brownies meequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen we binnenkort wel weer eens doen he
he ben jij mijn date ofzo, die smst net dat ze ziek is en dat het niet kan doorgaan heute abond.quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:45 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Volgens mij ben ik nu echt ziek
Nou nou, wat een strafquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:35 schreef DarkElf het volgende:
voor straf mag de mr lunch regeleneen lekker broodje van de bakker: kaas/hesp smos
Waaroquote:
Ik zou zijn autosleutels meenemen in badquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou moet ie helemaal voor naar de bakker lopen rijden
kan niet. Hij is wat in zijn auto aan t inbouwen. En ik lig er al in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou zijn autosleutels meenemen in bad
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kan niet. Hij is wat in zijn auto aan t inbouwen. En ik lig er al in.
boekje erbij, kopje thee, telefoon, 1 nieuwsgierige kat op de rand. Gezellig hoor.quote:
gewoon de kat in bad nemen, vind die vast leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
boekje erbij, kopje thee, telefoon, 1 nieuwsgierige kat op de rand. Gezellig hoor.
geen idee! Wij hebben toen een partij op marktplaats gekocht voor weinig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
Waar koop je ergens in de stad verhuisdozen, weten jullie dat?
ze hebben allebei ervaring met in bad glijden en nee dat vonden ze niet leuk. Raar hé?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gewoon de kat in bad nemen, vind die vast leuk
Praxis heeft ze volgens mij wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
Gamma/praxis? Maar dat bedoel je vast niet met in de stadquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
praxis heeft dozen die ik erg ok vond. Die van Ikea zijn te groot en niet sterk genoegquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet nog niet of ik kanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoe groot denk je dat ik benquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
Bouwmarkt hebben ze gewoon liggen. Of bij zo'n Shurgard. Daar kun je ook wat grotere kopen
Ook rond die tijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer ga je verhuizen? Mijn verhuisdatum is vermoedelijk 2 oktober. Daarna heb ik een shitload aan dozen over. Die kun je zo van mij krijgen.
Geloof ik graagquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
boekje erbij, kopje thee, telefoon, 1 nieuwsgierige kat op de rand. Gezellig hoor.
aziaten zijn idd niet zo groot.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat ik ben
Nee, niet zoveel om te verhuizen. Wat boeken, wat kleren, wat pafumflesjesen that's about it. Thanks voor je tip.
hoe snel denk jij alles uitgepakt te hebben. Ik weet dat ik daar echt wel een flinke tijd voor nodig hebquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer ga je verhuizen? Mijn verhuisdatum is vermoedelijk 2 oktober. Daarna heb ik een shitload aan dozen over. Die kun je zo van mij krijgen.
Een weekend?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoe snel denk jij alles uitgepakt te hebben. Ik weet dat ik daar echt wel een flinke tijd voor nodig heb
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
FD Ik denk dat ik niet kan komen op je housewarming helaas.
ahum!quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
aziaten zijn idd niet zo groot.
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
...maar heb me weten in te houden voor een betere eerste indruk. Goed he?
Jee, die is knap.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; ik keek het gisteren ook en vind Jennifer Ewbank een goeie concurrente voor die tattoojongen (naam ff kwijt). wat zingt zij mooi ingetogen!![]()
Maar wat een iel stemmetjequote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hey daar hebben we onze Michelle Jordan
mooi meissie ja!! en P. ik vind haar stem juist erg mooi!quote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Wel grappig, het meisje liet me de badkamer zien van haar appartement, zag er twee parfumflesjes, wilde tegen haar schreeuwen: DE BADKAMER IS NIET GOED VOOR JE GEURTJES!!!maar heb me weten in te houden voor een betere eerste indruk. Goed he?
Dat magquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi meissie ja!! en P. ik vind haar stem juist erg mooi!
Niet zo ver als ik weetquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
he ben jij mijn date ofzo, die smst net dat ze ziek is en dat het niet kan doorgaan heute abond.
gamma, praxis, karweiquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zu dat het zijn?quote:
Zwanger, voedselvergiftiging, gastroenteritis?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:09 schreef freecell het volgende:
Zu dat het zijn?
Pfff, vermoeiend eerst een hele nacht boven een emmer hangen en dan overdag twee kinderen
Gezien het gevoel in mijn hoofd: gewoon ziekquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zwanger, voedselvergiftiging, gastroenteritis?
Van buiten ben ik altijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor meMet zo'n trillend ooglid en witte knokkels van de spanning, in zichzelf schreeuwend: Doe Dat Nou Niet!! Maar van buiten:
Wat voor waslijn is dat dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:29 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo wasje opgehangen. Alleen bij afhalen van de andere was die aan de lijn hangt zat er op mijn molton bruine vlekken van het snoer van de waslijnhet is gelukkig niet het hoeslaken dus je ziet het niet direct maar vind het wel kut met peren
Sterkte, Mobloquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en niet ziekde zon schijnt, gisteren van mn schoonmams gehoord dat ze weer wat beter is
(kanker is terug, terminaal, maar nog zonder tijdsindicatie) en dus gaan we daar morgen heen met zelfgebakken taart
straks boodschapjes doen, hardlopen en vanavond genieten van vanalles!
Beterschap aan alle zieken
het is een nylon draad, en had hem schoon gemaakt met doekje... zit geen metaal door die draad heen, dat is het gekke.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Freecell en Sarabi beterschap![]()
fd, nieuwe waslijn ophangen joh!Da's niet fraai als het roestvlekken zijn, hopenlijk is het gewoon viezigheid (en dan had je de waslijn eerst moeten schoonmaken met een doekje
)
Ik had het gisteren superdruk op het werk en 's avonds een gezellige knusse avond met Ross gehadHelaas dus niet alles terug gelezen, maar ik heb wel het filmpje van FF's dansleraar gezien en hij lijkt me leuk
Zag er ook goed uit, maar ik kreeg even tranen in mijn ogen voor dat meisje (zijn vriendin?) zeg
![]()
Straks komt mijn neefje logeren, leukEens kijken wat hij dit weekend wil eten.
Die van mij staan ook bij de wastafelquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:33 schreef DarkElf het volgende:
Waarom is de badkamer niet goed voor flesjes steer?Ik heb zo ook in de badkamer, in een kastje en in hun doosje. is dat ook slecht?
Oh, vanwege de temperatuursschommelingen vooral.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:33 schreef DarkElf het volgende:
Waarom is de badkamer niet goed voor flesjes steer? Ik heb ze ook in de badkamer, in een kastje en in hun doosje. dat is toch ok?
Oh, maar dan snap ik het niet!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:34 schreef flying-dutchman het volgende:
het is een nylon draad, en had hem schoon gemaakt met doekje... zit geen metaal door die draad heen, dat is het gekke.
ik schat in:
Mijn neefje wil altijd spnáázie of pannekoekenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Freecell en Sarabi beterschap![]()
fd, nieuwe waslijn ophangen joh!Da's niet fraai als het roestvlekken zijn, hopenlijk is het gewoon viezigheid (en dan had je de waslijn eerst moeten schoonmaken met een doekje
)
Ik had het gisteren superdruk op het werk en 's avonds een gezellige knusse avond met Ross gehadHelaas dus niet alles terug gelezen, maar ik heb wel het filmpje van FF's dansleraar gezien en hij lijkt me leuk
Zag er ook goed uit, maar ik kreeg even tranen in mijn ogen voor dat meisje (zijn vriendin?) zeg
![]()
Straks komt mijn neefje logeren, leukEens kijken wat hij dit weekend wil eten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, vanwege de temperatuursschommelingen vooral.In een kastje en doosje daar zullen de temperatuursverschillen minimaal zijn omdat ze dan redelijk geïsoleerd zijn. Zij had het gewoon los op een plankje onder de spiegel.
Net als LieLie dus.![]()
![]()
Mijn neefje wil altijd tortelliniquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn neefje wil altijd spnáázie of pannekoeken
Die van mij wil heel vaak spaghetti bolognesequote:Op zaterdag 18 september 2010 11:35 schreef LieLie het volgende:
Mijn neefje wil altijd spnáázie of pannekoeken
!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
Mijn neefje wil altijd tortellini(of pannenkoeken ja)
Dat "of pannenkoeken ja"quote:
Lekker, Sunquote:
ahquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat "of pannenkoeken ja"
Zeg, is P al vertrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En hoofdpijnloos?quote:
Redelijk.. nek zit nog wat vast, maar denk dat ik dat er vandaag wel uit kan lopen.. Straks even boodschappen doen op de fiets (quote:
Mijn Freshup ruikt anders nog primaquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, vanwege de temperatuursschommelingen vooral.In een kastje en doosje daar zullen de temperatuursverschillen minimaal zijn omdat ze dan redelijk geïsoleerd zijn. Zij had het gewoon los op een plankje onder de spiegel.
Net als LieLie dus.![]()
![]()
ik heb bepaalde hele zeldzame / dure geuren in de koelkastquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Suggesties? Ik heb geen plankje of kastje op de slaapkamer.
Ik heb al een week de neiging om cake te bakken, maar dat moet ik niet doen en ik heb geen tijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Redelijk.. nek zit nog wat vast, maar denk dat ik dat er vandaag wel uit kan lopen.. Straks even boodschappen doen op de fiets () en verder lekker niets gepland! Misschien maar eens iets lekkers bakken of zo.
Beterquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Redelijk.. nek zit nog wat vast, maar denk dat ik dat er vandaag wel uit kan lopen.. Straks even boodschappen doen op de fiets () en verder lekker niets gepland! Misschien maar eens iets lekkers bakken of zo.
Ja zat net al te denken aan wortelcackequote:Op zaterdag 18 september 2010 11:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb al een week de neiging om cake te bakken, maar dat moet ik niet doen en ik heb geen tijd
Echt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik heb bepaalde hele zeldzame / dure geuren in de koelkast![]()
Euh. In de drankkast?
alcohol bij alcoholquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euh. In de drankkast?
Lust ie dat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zat net al te denken aan wortelcackeMaar eigenlijk moet ik ff wachten tot dinsdag, dan hebben we wat te vieren (Sam wordt dan 3)
![]()
Kan jij overigens nog aan geuren komen die al van de markt af zijn? Ik wil zo graag weer een flesje Contradiction van Calvin Klein, dat past zo goed bij me (ook qua naamquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Euh. In de drankkast?
De weegschaal was vanmorgen liefquote:
http://www.fragrancex.com(...)rfume__products.htmlquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan jij overigens nog aan geuren komen die al van de markt af zijn? Ik wil zo graag weer een flesje Contradiction van Calvin Klein, dat past zo goed bij me (ook qua naam)
Ik besef het nog niet en er moet nog van alles geregeld worden *insert in paniek rondrennend smileytje*quote:
Dat krijg je van al dat gespringquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De weegschaal was vanmorgen lief
http://www.drogisterij-de(...)icle&aid=275&lang=NLquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Kan jij overigens nog aan geuren komen die al van de markt af zijn? Ik wil zo graag weer een flesje Contradiction van Calvin Klein, dat past zo goed bij me (ook qua naam)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik besef het nog niet en er moet nog van alles geregeld worden *insert in paniek rondrennend smileytje*
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat gespring![]()
Hier trouwens ook! Voor het eerst stond er een 6 voor de komma![]()
(wel met een 9 achter de komma, maar toch..)
Drink je wel genoeg?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Er is alweer een kilo af![]()
Wat heb ik voor raar lichaam
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.fragrancex.com(...)rfume__products.html
Fragrancex is de goedkoopste ter wereld, gratis schipping, maar 't is altijd ff afwachten of hun spullen aankomen bij je.Tot nu toe bij mij altijd, eentje na 2 maanden pas (door de aswolk, zeggen ze).
En een bril:quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet 12,21 shipping betalen hoor!
22 euro duurder dan Steer's linkquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef Leintjeuh het volgende:
http://www.drogisterij-de(...)icle&aid=275&lang=NL
Eerste hit van google
Vaaaag!quote:
Isaquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaaaag!
Eh, wat is die couponcode dan??
Ik zag het netquote:
Ja Dr. Steerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Drink je wel genoeg?
Water bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lie, ik snap het niet![]()
"Free"quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Vaaaag!
Eh, wat is die couponcode dan??
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Dr. SteerGaat het over je spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lie, ik snap het niet
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Dr. SteerMisschien vindt je lichaam dit gewicht wel fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Nee, want dan gaat daar weer allemaal eten inquote:
Ja dat wordt lastig zonder Credit Card of Paypal online in het buitenland altijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de betalingsmethodes te vaagIk snap alleen Ideal
en ik heb geen creditcard.
Ja dat denk ik ook, het is vast een lekkere plaatselijke warme dekenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien vindt je lichaam dit gewicht wel fijn.
Oh ik wil geen marges, ik wil gewoon zakkuhquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz 2 kilo schommelen is niet zo gek toch? Vocht (het was in Italië warmer he..), meer/minder eten en drinken.. Ik hou iig altijd een marge van 1,5 kilo aan ongeveer..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Er is alweer een kilo af![]()
Wat heb ik voor raar lichaam
Bij mij stond er vanmorgen een 7 voor de komma ipv een 8quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat gespring![]()
Hier trouwens ook! Voor het eerst stond er een 6 voor de komma![]()
(wel met een 9 achter de komma, maar toch..)
Oh maar per saldo zak je wel toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik wil geen marges, ik wil gewoon zakkuh![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |