Ja die poesjes, zoooo super lief, en we hebben lekker nog een rustig weekend voor de boegquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
verslag gelezen en foto's bekeken van B&G![]()
krijg gewoon heimwee naar Italië! Dat ei met truffel bleek dus helaas maar 1 eitje te zijn![]()
wel lekker hopelijk voor die prijs. die kleine poesjes zien er ook zo lief uit! en leuke acco's hadden jullie.
veel gezien, en hopelijk nu relaxed aan het nagenieten
Oh dat is fijn, alleen je energierekening is omhoog geschoten omdat je vriezer enorm hard gewerkt heeft vandaagquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
Ons diepvriesfiasco viel mee trouwens. Er was nog nauwelijks iets ontdooid
Ja, nouja, wat ik al zei: oepsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, alleen je energierekening is omhoog geschoten omdat je vriezer enorm hard gewerkt heeft vandaag
Oh jij bent al klaar voor de sintquote:
ja, ik heb een foto, even uploadenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Cupcakes, is dat een ander woord voor ronde cakejes in een kartelpompiertje?
altijd wel lekker om nog een paar dagen vrij te houden na je vakantie, bijkomen moet ook gebeuren. met mij gaat alles goed, ben lekker drukquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die poesjes, zoooo super lief, en we hebben lekker nog een rustig weekend voor de boeg
Hoe is het met jou?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Proefabo op de Delicious genomen. Had nog een tijdschriftenbon van 20 euro liggen en daarvoor ingezet
staan erg veel lekkere dingen inquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Proefabo op de Delicious genomen. Had nog een tijdschriftenbon van 20 euro liggen en daarvoor ingezet
Komt goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mocht ik je niet meer spreken: geniet van je vakantie!!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh P, net te laat.. ben je net weg
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Komt goedMAar ik ben er morgen en zondagochtend nog hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar hij zat op msn.. te stuiteren.. en toen reageerde ik dus niet..
Geweldige film hequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfieuw.. gave film gekeken zeg: The Wrestler.. Had het niet verwacht maar hij is echt heel goed!
Ik met niemand hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
msnt iedereen met elkaar? ik wil ook erbij horen!!
Ja echt onverwacht mooi!! En zo gaaf gefilmd zeg, briljant!!quote:
Neuhquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
wat jij wiltquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neuh, iedereen msnt niet met elkaar. Of neuh, je mag er niet bijhoren?
He bah nee, Skypen is net bellenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef DarkElf het volgende:
msn is toch passéskypen is veel leuker
Euhm, op welk moment heb ik jou beledigd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, hoeft niet hoorKom ik straks alleen bij Sun op visite, niet bij jou
Ik heb geen msn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
Toen je niet zei: Natuurlijk mag je erbij horen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, op welk moment heb ik jou beledigd?
ja je bedoelde je posts toch tegen mij nietwaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, op welk moment heb ik jou beledigd?
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga lekker offline, filmpje kijken...
morgen lekker uitslapen en verder de hele dag weg.
fijn weekend allemaal
Ik vind het zo niksquote:
Preciesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja je bedoelde je posts toch tegen mij nietwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik voel me snel aangesprokenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja je bedoelde je posts toch tegen mij nietwaar?
Ik vind het leuk, gezellig op de bank, kopje thee erbij, lekker bijkletsen met mensenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies
figuresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He dat is raar ik editte net ook en mijn post verdween!!!
wat ik postte; ik gebruik msn zelden meer, heb ook niet voor niets t adres uit mijn profiel gesloopt een paar jaar terug. Allemaal mensen die mij niets meer zeiden of mensen die je bespringen zodra je ff online komt; zo annoying!
grote schoonmaak gehouden dus, fijn: rust!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Bijkletsen is irl leuk, aan de telefoon zelden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, gezellig op de bank, kopje thee erbij, lekker bijkletsen met mensen
Euhm, tenzij ik ook nu nog totaal verkeerd begrepen wordt zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, moet ik nu popcorn pakken voor een rel of hoe zit dat?
Gelukkig, ik lust geen popcorn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, tenzij ik ook nu nog totaal verkeerd begrepen wordt zou ik het niet doen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelukkig, ik lust geen popcorn.
Geeft niks DE, we kennen je.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef DarkElf het volgende:
ik heb mijn post geedit maar er gebeurde allemaal rare dingen, mijn post verdween ineens... ja ja ineensik drukte echt niet verkeerd.
zet de popcorn weer terug in de kastquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, tenzij ik ook nu nog totaal verkeerd begrepen wordt zou ik het niet doen
Jammer!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef DarkElf het volgende:
en ik rel niet hoormijn reldays zijn waaaaaaaaay behind me
ik plaag wel graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef TAV74 het volgende:
jum, glaasje water
Levens water dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh en ik msn eigenlijk alleen met mensen van de culscVerder heb ik bijna iedereen er uit gegooid..
![]()
ja zie je wel opruimen is fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Levens water dus![]()
![]()
Oh en ik msn eigenlijk alleen met mensen van de culscVerder heb ik bijna iedereen er uit gegooid..
En dan vooral ook schoon houdenquote:
slaap lekker! ben je morgen niet online dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef DarkElf het volgende:
oh ja ik ging offline, fijn weekend allemaal
Komt omdat je de lui van de sc er nog niet bij hebt staanquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens doen. Ik gebruik het eigenlijk alleen om te zien of er mail binnenkomt.
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Komt omdat je de lui van de sc er nog niet bij hebt staan
Dat zijn de types die jou lastig vallen als je danst volgens mij......quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil trouwens Oh Oh Cherso wel eens zien. ik hoor er zoveel mensen over... zelfs mn ouders vinden het grappig en normaal haten ze dat platte programma's. als ik tijd heb maar eens uitzending gemist bekijken.
ow ja... laat maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat zijn de types die jou lastig vallen als je danst volgens mij......
Al gaat heel Nederland huilend van het lachen in polonaise over straat, dan nog ga ik niet kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil trouwens Oh Oh Cherso wel eens zien. ik hoor er zoveel mensen over... zelfs mn ouders vinden het grappig en normaal haten ze dat platte programma's. als ik tijd heb maar eens uitzending gemist bekijken.
Het zij je vergevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar hij zat op msn.. te stuiteren.. en toen reageerde ik dus niet..
Voeg me maar toequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool FF! Hij danst mooi!! Klassieker dan ik had verwacht van een dansleraar van iemand die de dingen danst die jij danst (als je snapt wat ik bedoel)
Heb je ff toegevoegdquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo maar eens slapen. Wil nog even lezen, ben nog niet lui, mijn ritme is nog een beetje wisselvallig![]()
Voor de msn-cullers dan, mij vind je met: mijn voornaam apenstaartje live punt nl
Ik weet je voornaamquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo maar eens slapen. Wil nog even lezen, ben nog niet lui, mijn ritme is nog een beetje wisselvallig![]()
Voor de msn-cullers dan, mij vind je met: mijn voornaam apenstaartje live punt nl
Idem dito hieroquote:
hihi ik krijg ook showdance en hiphop les van em. maar ook klassiek. alleen dat zie je niet want in discotheken staat het beetje stom om pirouettes te draaienquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool FF! Hij danst mooi!! Klassieker dan ik had verwacht van een dansleraar van iemand die de dingen danst die jij danst (als je snapt wat ik bedoel)
volgens mij is het met een knipoog bedoeld, niet alles serieus nemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Al gaat heel Nederland huilend van het lachen in polonaise over straat, dan nog ga ik niet kijken
*checkt msn even*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb er 24 offline en 5 online.. en eigenlijk moet ik nog een keer de bezem er door halen
Ben daar te lui voor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb er 24 offline en 5 online.. en eigenlijk moet ik nog een keer de bezem er door halen
Euhm, ok. Weet niet waarom deze toelichting nodig was, maar bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is het met een knipoog bedoeld, niet alles serieus nemen![]()
maar ik heb ook nog niet gekeken hoor.... als het is wat Krak zegt dan liever niet nee. die mensen zie ik al vaak zat
weet ik eigenlijk ook niet. ik lul graag slap, zeker zo laat op de avondquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, ok. Weet niet waarom deze toelichting nodig was, maar bedankt voor de informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |