quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:48 schreef Riann het volgende:
[..]
proeft ie echt zoveel anders als gewoon belegen. Ik vind van de voorverpakte kaas van de albert hein en als ik bij de plus en dan van plus zelf wel het lekkerste.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:48 schreef Riann het volgende:
[..]
proeft ie echt zoveel anders als gewoon belegen. Ik vind van de voorverpakte kaas van de albert hein en als ik bij de plus en dan van plus zelf wel het lekkerste.
quote:En jij denkt dat de Aldi is die dat doet? Ken mensen die in een kaasfabriek in Nieuw Zeeland werken en kaas produceren voor AH.Op zondag 24 oktober 2010 03:20 schreef romski het volgende:
Was laatst van alles over Goudse kaas bij de keuringsdienst van waarde. Het word zelfs in Polen gemaakt. Vandaar die blokken boter bij de Aldi
quote:Schapenkaas?Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij denkt dat de Aldi is die dat doet? Ken mensen die in een kaasfabriek in Nieuw Zeeland werken en kaas produceren voor AH.
quote:Ik denk? Nee dat kwam ook ter sprake. Als je dat programma gezien had.. Alle goedkopere kaas in de supermarkten komt uit het buitenland. Nieuw zeeland ook. Maar wat het nut ervan is om daar goudse kaas te bestellenOp zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij denkt dat de Aldi is die dat doet? Ken mensen die in een kaasfabriek in Nieuw Zeeland werken en kaas produceren voor AH.
Je bedoeld waarom goudse kaas uit NZ halen (of waar dan ook) ?quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:43 schreef romski het volgende:
[..]
Ik denk? Nee dat kwam ook ter sprake. Als je dat programma gezien had.. Alle goedkopere kaas in de supermarkten komt uit het buitenland. Nieuw zeeland ook. Maar wat het nut ervan is om daar goudse kaas te bestellen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef romski het volgende:
Wie heeft er nog meer een kaasverslaving?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand de nieuwe kaas van de AH al geproefd?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef FruitenCo het volgende:
http://www.kaas.nl/kaas_verslaving.html
?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |