Copy/paste in de openingspostquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef FruitenCo het volgende:
http://www.kaas.nl/kaas_verslaving.html
?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef FruitenCo het volgende:
?
Copy/paste ? Ja 1 alinea. Dusss?? Nu vroeg ik niet eens of je wou googlen. dat had ik zelf al gedaan. Jullie lijken wel aivd'ers!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Copy/paste in de openingspost
Máár kaas is idd erg lekker. Graskaas
Fok!-inspecteur van de veiligheidsdienst?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef FruitenCo het volgende:
?
Niet, want het gaat hier om verslaving en gezondheid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Meld hier of je van kaas houdt.
Tsja, kaasverslavingen gaan meestal samen met rauwe ham/schwarzwalder schinken/boerenlandham luchtgedroogt..quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Mirjam het volgende:
verslaving?
ik kan niet zonder kaas
kaas is lekker, nomnomnom
maar een verslaving?welnee.
--> CUL trouwens, terwijl ik wat parmaham met geitenkaas eet
die ken ik idd, al laat ik de paprika weg wegens bah, maar die is idd heel lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef romski het volgende:
[..]
Tsja, kaasverslavingen gaan meestal samen met rauwe ham/schwarzwalder schinken/boerenlandham luchtgedroogt..
Probeer eens;
een rolletje rauwe ham, blokje monchou en een reepje rode rode paprika.
Nee, geen verslaving, ik eet het wel veel maar ben niet verslaafdquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Mirjam het volgende:
verslaving?
ik kan niet zonder kaas
kaas is lekker, nomnomnom
maar een verslaving?welnee.
--> CUL trouwens, terwijl ik wat parmaham met geitenkaas eet
Nee dat begrijpt iedereen, wij zijn ook niet verslaafd. Maar als het er inene niet meer was... Dan mis ik het.. Vooral dat broodje kaas met beschuit smorgens af en toe enne dat snoepen..quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, geen verslaving, ik eet het wel veel maar ben niet verslaafd
Ja ook lekker! En sommige 20+ gaan wel, zoals mediterane van goudzilverkuipje. Alleen er zit in gewone 48+ smeerkaas ook maar 20% vet, dus geef mij die maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Smeerkaas misschien, daar zijn ook 20+ versies van.
De koelkast staat hier ook vol smeerkaasquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Smeerkaas misschien, daar zijn ook 20+ versies van.
Tip: ga naar een goede kaasboer. Ik haal mijn 20+ kaas bij de lokale kaasboer en het is een heerlijke boeren kaas. Bijna net zo lekker als een 48+ kaasquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef romski het volgende:
Nu vind ik die van Milner 30+ gerijpt wel lekker, 18% vet (ipv 32% van beemster)
Maargoed.. Ik wil enkele kilo's afvallen, alleen die milner is nogal duur. Ik heb 30+ kaas geprobeert van de lidl en de aldi en van andere merkenvan bijv. c1000, alleen dat zijn net plakken rubber. Dan helemaal niet te spreken over 20+ kaas!!
NOFI TSquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef romski het volgende:
[..]
Copy/paste ? Ja 1 alinea. Dusss?? Nu vroeg ik niet eens of je wou googlen. dat had ik zelf al gedaan. Jullie lijken wel aivd'ers!
En voor mijn overtuiging::Het bestaat dus echt! Kaasverslaving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |