abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:58:44 #201
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553575
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo? Waar gaat het over? Ik kom net binnenzetten..
Spijt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553588
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nu spreek je jezelf tegen.
I know. Zie reactie op Yuki.
Sarcasme. Herken het.
pi_86553591
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat is het dus niet. dat is een persoonlijke eigenschap van mij ben ik achter gekomen op het moment dat oppotten niet meer werkt. Dat gaat geheel automatisch, ik moet er heel bewust voor oppassen dat juist niet te doen.
Net als dat oppotten trouwens, over m'n problemen praten moet ik ook heel bewust doen.
Klinkt als een verbetering, Joe! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553599
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

samenvatting: bindingsangst :7
Vastgebonden worden is juist :9~
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553606
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Spijt.
Niet hebben. Ervan leren. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553616
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

*aait Joe over het bolletje.. Heb je er spijt van? :P
:|W
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:00:49 #207
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553666
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:

[..]


[..]

:|W
ja. Ik ben dus niet heel erg helder vandaag. sorry daarvoor :+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553675
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vastgebonden worden is juist :9~
Alleen dan moet je diegene wel durven vertrouwen en dat is lastig met bindingsangst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553681
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat is het dus niet. dat is een persoonlijke eigenschap van mij ben ik achter gekomen op het moment dat oppotten niet meer werkt. Dat gaat geheel automatisch, ik moet er heel bewust voor oppassen dat juist niet te doen.
Net als dat oppotten trouwens, over m'n problemen praten moet ik ook heel bewust doen.
Dat het een persoonlijke eigenschap is wil niet zeggen dat het niet bewust is. Je geeft zelfs aan dat je je ervan bewust bent dat dat een eigenschap van je is, dus kun je maatregelen treffen om niet steeds in die valkuil te vallen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:01:17 #210
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553690
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vastgebonden worden is juist :9~
het andere binden :P
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553706
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klinkt als een verbetering, Joe! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx, ik ga er van uit dat het dat ook is. Maar makkelijk is het zeker niet.
Ow en om van je spijt te kunnen leren, moet je het wel eerst hebben. En dat mag niet wordt hier dus beweerd....
Nu snap ik er niks meer van :'(
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:01:53 #212
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553713
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet hebben. Ervan leren. ^O^
Maar zonder spijt kun je dus niet leren.

Spijt is de emotie die ertoe leidt dat je in een toekomstige situatie iets anders doet om het vervelende van spijt te voorkomen.
Evolutionair heel nuttig enzo :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553746
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tja, dit gaat over 2 verschillende dingen waar geen verschillende woorden voor zijn... Het spijt me dat ik iemand gekwetst hebt, het spijt me niet dat ik de woorden heb uitgesproken, al zou ik het niet nogmaals op die manier aanpakken. Dus ja, ik heb wel spijt van het kwetsen, maar niet van de actie op zich omdat ik niet wist dat het zo zou uitpakken en het me op dat moment het beste leek om te doen.
Ah, zo bedoel je. Dan heb je per ongeluk iemand gekwetst dus. ja, daar kan je dan wel oprecht excuses voor maken, maar je hoeft er geen spijt van te hebben.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:02:25 #214
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553747
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

thnx, ik ga er van uit dat het dat ook is. Maar makkelijk is het zeker niet.
Ow en om van je spijt te kunnen leren, moet je het wel eerst hebben. En dat mag niet wordt hier dus beweerd....
Nu snap ik er niks meer van :'(
Zie mijn reactie :)

Psychologie O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:03:01 #215
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553767
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dan moet je diegene wel durven vertrouwen en dat is lastig met bindingsangst
het is niet zozeer een vertrouwenskwestie.. Het is gewoon net als vliegangst.. Je hebt het niet meer in de hand en daardoor raak je in paniek :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553781
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat het een persoonlijke eigenschap is wil niet zeggen dat het niet bewust is. Je geeft zelfs aan dat je je ervan bewust bent dat dat een eigenschap van je is, dus kun je maatregelen treffen om niet steeds in die valkuil te vallen.
TOEN was ik het me niet bewust. Nu wel. Neemt niet weg dat ik er spijt van heb. En uit die spijt haal ik de energie om er wat aan te veranderen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553803
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar zonder spijt kun je dus niet leren.

Spijt is de emotie die ertoe leidt dat je in een toekomstige situatie iets anders doet om het vervelende van spijt te voorkomen.
Evolutionair heel nuttig enzo :Y
Onzin.

Spijt betekent dat je erkent dat je fout zat. Dat is onzin. Je moet erkennen dat andere mensen jou niet begrijpen in bepaalde situaties. Dat is leren ervan en het de volgende keer anders doen.

Spijt is dom.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553808
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:

[..]


[..]

:|W
Als ik jou was zou ik lekker naar bed gaan, want dit is duidelijk slecht voor je bloeddruk :*
En dat bedoel ik niet gemeen, maar oprecht. Het is het niet waard :*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553816
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

thnx, ik ga er van uit dat het dat ook is. Maar makkelijk is het zeker niet.
Ow en om van je spijt te kunnen leren, moet je het wel eerst hebben. En dat mag niet wordt hier dus beweerd....
Nu snap ik er niks meer van :'(
Waarom niet.... ik heb het vaak zat..... maar dan blamen we het gewoon mijzelf..... de fucking rest en door....
(en hopen dat je niet weer op die manier gebeurd/die keuzes maakt etc )
pi_86553838
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dan moet je diegene wel durven vertrouwen en dat is lastig met bindingsangst
Niets waar een flesje wijn niet mee kan helpen :+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:05:04 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553854
WOOOOOOOOOOOOOOW *O* *O* *O*

The Voice of Holland... WAT EEN GAST O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553855
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

TOEN was ik het me niet bewust. Nu wel. Neemt niet weg dat ik er spijt van heb. En uit die spijt haal ik de energie om er wat aan te veranderen.
idd.... dat is het doel van spijt :Y
pi_86553865
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

het andere binden :P
Bestaat dat? :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:05:43 #224
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553876
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Bestaat dat? :o
dat zeggen ze :+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553909
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ah, zo bedoel je. Dan heb je per ongeluk iemand gekwetst dus. ja, daar kan je dan wel oprecht excuses voor maken, maar je hoeft er geen spijt van te hebben.
Juist. Ik heb geen spijt van de actie op zich, wel van de onvoorziene gevolgen. Maar ik weet niet of "spijt" dan wel het goede woord is.. :{
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')