abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86553915
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik lekker naar bed gaan, want dit is duidelijk slecht voor je bloeddruk :*
En dat bedoel ik niet gemeen, maar oprecht. Het is het niet waard :*
ff blazen tegen E_M was genoeg hoor :P

de :|W ging over niet lezen wat er staat, staat buiten deze discussie ;) :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553926
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onzin.

Spijt betekent dat je erkent dat je fout zat. Dat is onzin. Je moet erkennen dat andere mensen jou niet begrijpen in bepaalde situaties. Dat is leren ervan en het de volgende keer anders doen.

Spijt is dom.
:? nog een keer... spijt is dom omdat je erkent dat je fout zit.... dan weet je dat toch en kan je daar toch ook van leren .... :?
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:06:35 #228
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553932
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onzin.

Spijt betekent dat je erkent dat je fout zat. Dat is onzin. Je moet erkennen dat andere mensen jou niet begrijpen in bepaalde situaties. Dat is leren ervan en het de volgende keer anders doen.

Spijt is dom.
Dus dan ga je jezelf verloochenen om het anderen naar de zin te maken? Zodat ze je dan wel begrijpen?

Dat klinkt echt krom.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553933
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar zonder spijt kun je dus niet leren.

Spijt is de emotie die ertoe leidt dat je in een toekomstige situatie iets anders doet om het vervelende van spijt te voorkomen.
Evolutionair heel nuttig enzo :Y
Spijt is een emotie en heb je niet nodig om fouten niet nog eens te maken. Ratio werkt daar minstens even goed voor.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553944
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

het is niet zozeer een vertrouwenskwestie.. Het is gewoon net als vliegangst.. Je hebt het niet meer in de hand en daardoor raak je in paniek :)
Ik ken het gevoel :{ Alleen dan net op een iets andere manier.

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Niets waar een flesje wijn niet mee kan helpen :+
Haha :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553947
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onzin.

Spijt betekent dat je erkent dat je fout zat. Dat is onzin. Je moet erkennen dat andere mensen jou niet begrijpen in bepaalde situaties. Dat is leren ervan en het de volgende keer anders doen.

Spijt is dom.
ja, erkennen dat je fout zat is wel het domste wat je kunt doen :|W
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  † In Memoriam † vrijdag 17 september 2010 @ 22:07:12 #232
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86553960
Spijt.. leidt tot berouw.. berouw leidt tot vergiffenis... vergiffenis leidt tot het goede....
Vecht.. nu het.. nog kan! :D
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:07:27 #233
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553968
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

TOEN was ik het me niet bewust. Nu wel. Neemt niet weg dat ik er spijt van heb. En uit die spijt haal ik de energie om er wat aan te veranderen.
^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553976
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:? nog een keer... spijt is dom omdat je erkent dat je fout zit.... dan weet je dat toch en kan je daar toch ook van leren .... :?
Fout zitten bestaat niet. Het is jezelf, je eigen gevoel. Daar kan je niet "fout" in zitten. Want jouw eigen gevoel is van jou.

Het enige dat kan gebeuren, is dat anderen jouw gevoelens FOUT interpreteren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553986
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Spijt is een emotie en heb je niet nodig om fouten niet nog eens te maken. Ratio werkt daar minstens even goed voor.
alle emoties zijn nuttig.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553993
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ja, erkennen dat je fout zat is wel het domste wat je kunt doen :|W
Inderdaad. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86554012
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Spijt.. leidt tot berouw.. berouw leidt tot vergiffenis... vergiffenis leidt tot het goede....
Vecht.. nu het.. nog kan! :D
w/ Hi D_K........
pi_86554013
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

TOEN was ik het me niet bewust. Nu wel. Neemt niet weg dat ik er spijt van heb. En uit die spijt haal ik de energie om er wat aan te veranderen.
Maar dan was het toch geen bewuste keuze en kun je er ook geen spijt van hebben.


Ik ga er over ophouden, want ik ga naar bed, anders heb ik morgen spijt dat ik zo laat naar bed ben gegaan ;)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86554020
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dus dan ga je jezelf verloochenen om het anderen naar de zin te maken? Zodat ze je dan wel begrijpen?

Dat klinkt echt krom.
Nee, niet jezelf verloochenen. De ander de keuze laten; accept me like I am or not.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86554024
Leuke discussie weer :D Ik denk altijd maar zo..je wordt geboren en de dood staat vast. Daar tussenin moet je zo veel mogelijk genieten,en teveel achterom kijken heeft weinig nut. Leer van het heden,en geniet vd toekomst *O*
What is understood,need not be discussed...
pi_86554049
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef YipYip het volgende:
Leuke discussie weer :D Ik denk altijd maar zo..je wordt geboren en de dood staat vast. Daar tussenin moet je zo veel mogelijk genieten,en teveel achterom kijken heeft weinig nut. Leer van het heden,en geniet vd toekomst *O*
Wijze woorden van wijze oude man!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86554060
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dat zeggen ze :+
'Ze' bestaan niet heb ik altijd geleerd :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:09:35 #243
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86554081
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel :{ Alleen dan net op een iets andere manier.
[..]

Haha :D
ik associeer een relatie met verwachtingen. Ik kan niet tegen verwachtingen. Ik associeer het ook met de controle verliezen en stiekem ben ik best een controlfreak :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86554088
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Spijt.. leidt tot berouw.. berouw leidt tot vergiffenis... vergiffenis leidt tot het goede....
Vecht.. nu het.. nog kan! :D
Yoda?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86554090
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef YipYip het volgende:
Leuke discussie weer :D Ik denk altijd maar zo..je wordt geboren en de dood staat vast. Daar tussenin moet je zo veel mogelijk genieten,en teveel achterom kijken heeft weinig nut. Leer van het heden,en geniet vd toekomst *O*
Nu zeg je dus letterlijk wat ik een paar pagina's terug zei en waar deze hele discussie door begon :P
Sarcasme. Herken het.
pi_86554095
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef YipYip het volgende:
Leuke discussie weer :D Ik denk altijd maar zo..je wordt geboren en de dood staat vast. Daar tussenin moet je zo veel mogelijk genieten,en teveel achterom kijken heeft weinig nut. Leer van het heden,en geniet vd toekomst *O*
op zich wel, maar dit is net zo nuttig als over het geloof discussieren vrees ik: beide kanten zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze niet van mening te veranderen zijn. :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:09:57 #247
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86554096
Spijt is ook iets dat je kan anticiperen (euh... anticipate in het Engels :') ). En daarmee voorkom je dat je een fout maakt, waardoor je geen spijt hoeft te hebben.

Blijft dus (evolutionair) nuttig :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86554111
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik associeer een relatie met verwachtingen. Ik kan niet tegen verwachtingen. Ik associeer het ook met de controle verliezen en stiekem ben ik best een controlfreak :7
In een goede relatie heb je die verwachtingen niet en loopt het vanzelf zoals het moet. Is dat niet het geval; dumpen. Geen goede relatie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:10:50 #249
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86554135
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, niet jezelf verloochenen. De ander de keuze laten; accept me like I am or not.
Hier spreek je jezelf tegen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:10:50 #250
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86554136
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

'Ze' bestaan niet heb ik altijd geleerd :P
ze zijn er wel, maar de kabouters weten zich erg goed te verstoppen :+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')