quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
en ja, dat streepje hoort daar niet, ik weet het
Je wist dat je die mayo ook in de super hebt, hè?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Patat it is!
En ik ga lekker niet dat filmpje kijken, want ik vind patatjes van de McDo lekker.
Omdat die mayo
quote:
De patatfriet is wel lekker en mijn stiefdochter heeft een emmer met kiodingen en een maiskolfquote:
KFC is welquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Maes het volgende:
[..]
De patatfriet is wel lekker en mijn stiefdochter heeft een emmer met kiodingen en een maiskolf
Da's niet! Mad sauce lijkt erop, maar hij is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je wist dat je die mayo ook in de super hebt, hè?![]()
Nu heb ik zin in patat, verdorie![]()
Morgen naar Artissss
Okeee, okeeee, maar wel lekker hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet! Mad sauce lijkt erop, maar hij is niet hetzelfde
hij smaakt anders omdat je em thuis op echte patat doet, niet kartonnen strookjes met een patatfotoprint er opquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet! Mad sauce lijkt erop, maar hij is niet hetzelfde
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
Het is toch ook fritessaus en niet patatsaus.
Is goed, ik heb Blijdorp natuurlijk ook al gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb die McDo mayo wel eens gekocht in de supermarkt, maar met je eigen patatjes is het tóch anders. Misschien moet ik ze voortaan ook in een rood kartonnetje stoppen
Goodbye, leuk, de dierentuin!
Doe jij even uitgebreid verslag achteraf of de dieren er echt zoveel zieliger bij zitten in Artis dan in Blijdorp?
Ik eet mayonaisequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
ja, fritessaus, frites, geen frietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier eten we frietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij smaakt anders omdat je em thuis op echte patat doet, niet kartonnen strookjes met een patatfotoprint er op
Oh dat wil ik ook graag weten. Ik herinner mij Artis (van een schoolreisje vroeger) als een mooi park. Maar nu hoor je vaak negatieve dingen erover.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb die McDo mayo wel eens gekocht in de supermarkt, maar met je eigen patatjes is het tóch anders. Misschien moet ik ze voortaan ook in een rood kartonnetje stoppen
Goodbye, leuk, de dierentuin!
Doe jij even uitgebreid verslag achteraf of de dieren er echt zoveel zieliger bij zitten in Artis dan in Blijdorp?
daar ben ik het wel mee eens, twister friesquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier eten we friet![]()
Twister / curly fries zijn sowieso veel lekkerder
Ja, me tooquote:
boven de rivieren, dus niet in semi-belgiëquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier eten we friet![]()
Ja, ik ga daar maar niet naar luisteren en het zelf bekijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook graag weten. Ik herinner mij Artis (van een schoolreisje vroeger) als een mooi park. Maar nu hoor je vaak negatieve dingen erover.
Wat, Friesland?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
boven de rivieren, dus niet in semi-belgië
Ik ben net geweest, even m'n lok bij laten knippenquote:
Jaaaaaaaaaquote:
nee, beneden de poolcirkelquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat, Friesland?
Ben er maar trots op hoor jongen.
Heb je ook woordenboeken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, beneden de poolcirkel
zuid holland, niet dat dat zoveel beter is maar hier hebben we tenminste verhardde wegen
hij is niet bang van waterquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Je kunt het proberen. Plantenspuit er op elke keer als hij/zij iets doet wat niet mag.
Maar je moet wel een lange adem hebben. Op zich leert de poes jou liever dat jij er maar mee moet leren leven![]()
Oh ik ook hoor! Want in Madagascar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef nokwanda het volgende:
sorry Greys, maar dit vind ik wel gaaf
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_9001000/9001866.stm
Spinnenweb van 25 meter ontdekt
coming to you this summer, madagascar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor! Want in Madagascar!
Eet je dat met bestek of met je handen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef Qwea het volgende:
Wij eten patathet is patat, geen friet
Als Madagascar die spin maar daar laat danquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
coming to you this summer, madagascar!
Ik hou van satesausquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet je dat met bestek of met je handen?
Indien het laatste... was je dan wel eerst even je handen, na die opmerking van net?
dat doet me er aan denken, morgen maar een muts halen, er staat zoveel wind bij m'n school dat ik er constant uitzie als zo'n trollenpoppetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
muts, ik heb het al lang verbeterd, was typfout, niet spelfout
Ja jezus, dat hadden we laatst toch afgesproken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Qwea het volgende:
WANNEER IS DIE DTH MEET NOU! Mijn kalender wil dta weten!
Ja, zie. Je weet het zelf niet eens meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus, dat hadden we laatst toch afgesproken?
Wat was het ook alweer?
6 november ofzo?
oh ohw.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef nokwanda het volgende:
owwww, trouwens... waar ik net achter kwam... er is sinds vandaag ook een LUSH in Rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef nokwanda het volgende:
owwww, trouwens... waar ik net achter kwam... er is sinds vandaag ook een LUSH in Rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogstraatquote:
quote:
Ooooooooooooooh echt?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast niet. Cocoboy.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh jee, ik hoop maar dat ik me kan inhouden hoor...
Ik kwam erachter bij de Lush in den haagquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
Mijn katten zijn echt niet goed wijs...
Ze vlogen net weer de kamer door, vechten, spugend, blazend, krijsend!
Dus ik heb gefilmd
En als ik dan zeg: "NU IS HET OVER! Willen jullie een snoepje?" Dan komen ze naast elkaar aangerend en staan zij aan zij te bedelen en te eten
en bleekwater, helpt dat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef sararaats het volgende:
onze Frasier heeft weer in m'n hand gebeten maar water gaat echt niet helpen. hij heeft er gene schrik van(nee, het is geen schrijffout. Gooreinds dialect)
dan is het ne witte kater en dat wil ik niet op m'n geweten hebbenquote:
In hun eigen topic...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Woar ist fillumke?![]()
Zou het het weer zijn? Naartjie en Yoko waren net ook strontvervelend.
Ah, ik ga kijken! Hier zat net een poes haar staart achterna (en het was niet Yokoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik bij the Voice, maar dat is alweer overZien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik bij the Voice, maar dat is alweer overIs the Voice al af dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Lekker gegeten?quote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!Roodbaarsfilet, salade en patatjes
En een ijstruffel na, bij de thee
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Maes het volgende:
Nee het is nog bezigMijn excuus voor tranen is dat ik heeeeel weinig slaap heb gehad vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jammer dat ik aan het lijnen benquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!Roodbaarsfilet, salade en patatjes
En een ijstruffel na, bij de thee
Ooh ja, tuurlijk.quote:
Ik eigenlijk ookquote:
In dat geval wil ik ook wel zienquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, tuurlijk.
Over het huis bedoel je?
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookMaar ik heb niet alle patat opgegeten en die ijstruffel was niet te groot ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:![]()
Maes, je PM!
Veel minder truttig gelijk dan een 'echte' trouwjurk, hè? Ik vind het ook een plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of moeten we in spoilers praten, nee toch?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaaaaaaaaaaaaa, maar ik vind hem dan wel weer echt chiquequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Veel minder truttig gelijk dan een 'echte' trouwjurk, hè? Ik vind het ook een plaatje!
Of moeten we in spoilers praten, nee toch?
Dat sowieso, het is wel een échte trouwjurk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, maar ik vind hem dan wel weer echt chique
Dat begrijp ik!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Maes het volgende:
Nee natuurlijk niet maar de jurk wil ik nog niet openbaar
Echt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
ja pff, nou wil ik em ook zien hoor
Voor een jurk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe ook es PM. Ben wel benieuwd en ook een beetje globaal aan het orienteren die kant op
Wat een lief jong is het tochquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe ook es PM. Ben wel benieuwd en ook een beetje globaal aan het orienteren die kant op
Is ie in te huren dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ll klust bij in de weekends als Lenna
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor 7,50, standaard tarief in die branche geloof ik
Dat denkt hij de rest van de week waarschijnlijk over jullie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef Qwea het volgende:
Ik heb last van die achterlijke kloten bart boven ons. Die lijer heeft weer eens matties over de vloer met hun geschreeuw en gestamp
nee toch, en Q is nog wel zo'n net meisjequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denkt hij de rest van de week waarschijnlijk over jullie.
Last time I checked woonde ik niet in jouw buurt. Geen tokkie taferelen vanaf hier dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denkt hij de rest van de week waarschijnlijk over jullie.
Keejquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan verhuizen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
Last time I checked woonde ik niet in jouw buurt. Geen tokkie taferelen vanaf hier dus.
Niet met de lieve gele sokjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het koud! Ik zit er uiterst oncharmant bij nu
Nee... bruine... en olifantensloffenquote:
Dat is wel erg drastisch.quote:
NEEquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Snuggies, die zouden ze echt op één grote hoop ritueel moeten verbranden
Ben je moe???quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
GREYS
WAT DOE JE
Ik ben het eens met je
Je dubbelganger woont boven mequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan verhuizen?
My Desire saved my life tonight in mijn Tokkie-buurt!![]()
De 'Torch-app'
Het is ff schrikken iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE
GREYS
WAT DOE JE
Ik ben het eens met je
True, ze zijn lelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Snuggies, die zouden ze echt op één grote hoop ritueel moeten verbranden
Maar er zijn toch wel elegantere manieren te bedenken en te koop om warm te blijven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, ze zijn lelijk
Maar warm
Te koop?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel elegantere manieren te bedenken en te koop om warm te blijven?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten beeb! En laat die vent van je een beetje heel!
Vast niet net zo warm en goedkoperquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Er bestaan kledingstukken met lange mouwen tegenwoordig!
ehhh, in froyo zit toch standaard al een zaklamp?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan verhuizen?
My Desire saved my life tonight in mijn Tokkie-buurt!![]()
De 'Torch-app'
Ja hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hey, als ik nou zo'n bouwval koop aan het spoor, dan komen jullie wel klussen, toch?
Neh dat zal het niet worden, maar wss binnenkort wel even kijken wat er allemaal wel/niet kan, en of het dan huren of kopen word. Hoef hier niet zo snel weg, maar zeker met z'n 2en is iets groters toch wel leuker.quote:
Jullie gaan d'r dus weer voor, voor het samenwonen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh dat zal het niet worden, maar wss binnenkort wel even kijken wat er allemaal wel/niet kan, en of het dan huren of kopen word. Hoef hier niet zo snel weg, maar zeker met z'n 2en is iets groters toch wel leuker.
Ja het is nu praktisch alweer zo dus jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie gaan d'r dus weer voor, voor het samenwonen?
Het is ook niet zo'n grote stap voor jullie natuurlijk
Leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Mijn enorm nuchtere zusje is gewoon head over heels voor iemand die ze nog nooit in het echt gezien heeft! Ze smste vanmiddag. Hij woont vlakbij, maar nu even in Afghanistan nog een paar maanden
Oh wat grappigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Mijn enorm nuchtere zusje is gewoon head over heels voor iemand die ze nog nooit in het echt gezien heeft! Ze smste vanmiddag. Hij woont vlakbij, maar nu even in Afghanistan nog een paar maanden
Ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehhh, in froyo zit toch standaard al een zaklamp?
Jaquote:
Dus ze belt steeds bij jou en je zaklampje aan nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Geen verlichting in het trappenhuis en ik was zo trots op mijn zaklampje.
Arme invalide bovenbuurvrouw, no way dat de woningbouwvereniging de lampen onder onze brug (© Qwea) komen vervangen tijdens het weekend.
En ze laten er ook geen gras over groeien enzoquote:
Waar kent ze hem van dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze laten er ook geen gras over groeien enzo
Zij had hem een kaartje gestuurd via het napo nummer en toen hij die had ontvangen had hij gemaild dat ze haar adres even moest geven (het is maar goed dat ik dat toen niet wist, dan had ik me er vast tegenaan bemoeid) en toen ze haar adres had teruggemaild werden er een uur later 35 rozen bezorgd. Het lijkt wel een film
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze laten er ook geen gras over groeien enzo
Zij had hem een kaartje gestuurd via het napo nummer en toen hij die had ontvangen had hij gemaild dat ze haar adres even moest geven (het is maar goed dat ik dat toen niet wist, dan had ik me er vast tegenaan bemoeid) en toen ze haar adres had teruggemaild werden er een uur later 35 rozen bezorgd. Het lijkt wel een film
Internetquote:
Leuk leuk leuk! Maar ze zal toch wel eens een foto gezien hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Internet
En nu ben ik dus voor haar bang dat het alleen maar kan tegenvallen in december.
Maar ik ga me er nu eens NIET mee bemoeien. Ik heb me altijd met haar bemoeid (moest ook wel een beetje) maar deze keer ga ik alleen maar 'leuk!' roepen
Twee piepkleine fotootjes, ik heb ze ook gezien inmiddels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Maar ze zal toch wel eens een foto gezien hebben?
Ja maar er zijn denk ik maar weinig mensen die dit soort dingen direct tegen d'r ouders vertellen, toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
"Oh en zeg nog maar even niets tegen pap en mam..."Wat lijken we wat dat betreft toch op elkaar.
En en en?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee piepkleine fotootjes, ik heb ze ook gezien inmiddels.
Ah ja is ook zo hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn denk ik maar weinig mensen die dit soort dingen direct tegen d'r ouders vertellen, toch?
Bij mij weten/wisten ze het iig ook altijd als laatste
Bij mij ook hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn denk ik maar weinig mensen die dit soort dingen direct tegen d'r ouders vertellen, toch?
Bij mij weten/wisten ze het iig ook altijd als laatste
Ik kan er amper iemand op ontdekken, dat is het hem nou juist.quote:
Ik doe nooit open als ik geen afspraak oid heb.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
Dus ze belt steeds bij jou en je zaklampje aan nu?
Heb je geen gluurgaatje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe nooit open als ik geen afspraak oid heb.![]()
Ze is waarschijnlijk te blind om in het donker naar beneden te lopen.
OMGquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan er amper iemand op ontdekken, dat is het hem nou juist.
Eentje in een army pakkie met een zonnebril, foto van 3x3 ofzo.
En nog een klein fotootje. En het onderwerp van de mail was "Hier, je zwagert".![]()
Of juist zo blind dat het een eitje is voor haarquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe nooit open als ik geen afspraak oid heb.![]()
Ze is waarschijnlijk te blind om in het donker naar beneden te lopen.
Ik heb een ontzettend groot raam in mijn deur, ik kan niet eens net doen alsof ik er niet ben als er iemand voor de deur staatquote:
Dat werkt ook echt goed als er geen licht in het trappenhuis is.quote:
Hoezo, woon je in de gang?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend groot raam in mijn deur, ik kan niet eens net doen alsof ik er niet ben als er iemand voor de deur staat
Nah, ze is een beetje zielig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Of juist zo blind dat het een eitje is voor haar
Want vond ze mis met je daktuintje dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, ze is een beetje zielig.
Maar ze heeft mij ook jarenlang het leven zuur gemaakt door te protesteren tegen mijn daktuintje (FLORA!) dus ik geef het nog maar even enige tijd enzo.
Nee, ik woon niet in de gangquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, woon je in de gang?
Kan je er niet een trekgordijntje tegenaan timmeren ofzo?
Kweenie, volgens mij had ik jou gisteren een greuzig 3x3 fotootje gestuurd.quote:
What?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij had ik jou gisteren een greuzig 3x3 fotootje gestuurd.
Ohhhhhhhquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij had ik jou gisteren een greuzig 3x3 fotootje gestuurd.
quote:
Geilquote:
Het lukte je anders aardig toen ik net voor de deur stondquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een ontzettend groot raam in mijn deur, ik kan niet eens net doen alsof ik er niet ben als er iemand voor de deur staat
Had je ijs mee?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het lukte je anders aardig toen ik net voor de deur stond
Ja, mooi.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Luistert er nog wel iemand naar mijn liedje eigenlijk?
Praat me er niet overquote:
Don't want to know.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ben je al bij de Beer wezen 'eten' ?
Da kan niet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het lukte je anders aardig toen ik net voor de deur stond
Dus niks voor mij mee?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat me er niet overHeb net een bak B&J leeggelepend bij mams
We hadden twee potten (like duh....) en er is nog een halve overquote:
Wat is er 'erg' aan zusje dan?quote:
Are we really going thát way? Ja?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je al bij de Beer wezen 'eten' ?
Ja, en wie is er nu ineens helemaal he???quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hadden twee potten (like duh....) en er is nog een halve over
Ik mocht kiezen wat we gingen etenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen wat we gingen eten
Patatjes, biefstuk van de haas, B&J met gesuikerde melk, happie snuf & bakkie pleur toe
Uhhhh... mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en wie is er nu ineens helemaal he???
Het is toch een zeer gangbaar eetcafe in de regio Rotterdam / Den Haag.quote:
Je had 2 potten, en nu nog maar een halvequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhhh... mag ik een klinker kopen?
Ben & Jerries!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hadden twee potten (like duh....) en er is nog een halve over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan had ik goed gekeken op je facebook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ufkeurs. Zoals elk jaar op 17 september
Goffer! GREYS! jij zegt ook niks... zit ik met mijn verjaardagskaartjesstuurplanquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ufkeurs. Zoals elk jaar op 17 september
Dat uhm.... is iets tussen mij en Elisa. Ja, dat is het.quote:
Ik en verjaardagen onthoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer! GREYS! jij zegt ook niks... zit ik met mijn verjaardagskaartjesstuurplan
En wie is dan de uhm... hoer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat uhm.... is iets tussen mij en Elisa. Ja, dat is het.![]()
Da's hoerA, ElisaB is jarig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wie is dan de uhm... hoer?
Dat zal de beeb dan wel zijn, want ik ben het nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Je had 2 potten, en nu nog maar een halve
Dusssssssssss, is er nu 1,5 pot straigt toch?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Ben & Jerries!![]()
Hee, ho, wacht eens effe.... ELIESJE!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EergisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ow men, waar haal jij ze toch steeds vandaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Voor Lies, met een strikkie er om.
[ afbeelding ]
En wie is HoerB dan? Ik snap hier weer helemaal niks van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's hoerA, ElisaB is jarig!![]()
Gefeliciteerd meis!
Je hoeft d'r trouwens niet in te pakken hoor. Ik eet d'r hier wel opquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Voor Lies, met een strikkie er om.
[ afbeelding ]
Das het nieuwe Google French Crap filterquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik krijg steeds server errors op Youtube
Daar helpt een jurk jou ook niet mee hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wie is HoerB dan? Ik snap hier weer helemaal niks van.Jullie maken het verdomme weer veel te ingewikkeld voor de simpele man
Sia? French Crap?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das het nieuwe Google French Crap filter
Laat het hem toch maar even proberen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar helpt een jurk jou ook niet mee hoor.
Het is een zeer intelligent filter wat zich aanpast aan de gebruiker. Dus als de gebruiker ineens andere muziek gaat zoeken dan valt het toch nog steeds onder French Crapquote:
*doet de jurk weer uit*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar helpt een jurk jou ook niet mee hoor.
QFTquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie maken het verdomme weer veel te ingewikkeld voor de simpele man
Welke weet je wel? PM die eens? Dan zet ik ze erbij in mijn adresquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik en verjaardagen onthouden![]()
Ik wilde dat ik het beter kon
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das het nieuwe Google French Crap filter
ik wil net zeggen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een zeer intelligent filter wat zich aanpast aan de gebruiker. Dus als de gebruiker ineens andere muziek gaat zoeken dan valt het toch nog steeds onder French Crap
Uit mijn hoofd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welke weet je wel? PM die eens? Dan zet ik ze erbij in mijn adreslijstje
Ja, ik betrapte mezelf er laatst op dat ik Clap Your Hands mee zat te doen in de auto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
Dat vindt zelfs Ll wel een te pruimen nr denk ik
En mij dan?quote:
Oh die vind ik weer niet zóquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik betrapte mezelf er laatst op dat ik Clap Your Hands mee zat te doen in de auto.
Ssst. Ons geheipmje.
Wil je een eerlijk antwoord?quote:
Loser, ik ben een dag na jou jarig hequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord?
Ik weet het niet. Echt niet. Ik weet de verjaardag van mijn zus, mijn vader en moeder.
En dan houdt het op
Oh die ken ik verder niet, ja een aantal van de linkjes hier. Dat ik ze eens gehoord heb, maar echt 'kennen' ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vind ik weer niet zó
Ik hou van die melodramatische nummers van haar
Dat is je geraaaaaaaaaaaaien ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben uitgerookt en moet nodig weer gezellig gaan doen.
I'll be back
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
I'll be back
Fijne nacht nog, HoerA enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
I'll be back
Ik ging laatst bij mijn neef en nicht weg, en toen kwam mijn nicht net aangerend: "ik ga zo uit eten, ik was vergeten dat het mijn trouwdag wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef senesta het volgende:
Ik ben zo blij dat Greys dat zegt he
Ik vergeet ook altijd mijn trouwdag hahaha, maar ik heb een goede vriend die me 's ochtends altijd smstEn dan ga ik snel een berichtje typen voor manlief en dan komt er een nieuw berichtje binnen met: "Je bent J nu zeker aan het sms-en? "
Hij kent me veel te goed
Een dag na mijquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Je hebt nu toch wel genoteerd wanneer Tombo jarig is he? Want ik ben het alweer vergeten.
Have fun!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
I'll be back
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Je hebt nu toch wel genoteerd wanneer Tombo jarig is he? Want ik ben het alweer vergeten.
Hoi Greys en de restquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
CarO!![]()
Ik zit nog ff dramatisch mee te bleren met Sia, daarna met Robbie!
Je bent vast vrijdagavondmeubilair hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Greys en de rest![]()
Sorry dat ik zo binnen kom walsen![]()
Maar tis weer vrijdag heh. En 't mocht van APK.
Hee Kerstboompie, open jij ff de nieuwe?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent vast vrijdagavondmeubilair hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee Kerstboompie, open jij ff de nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |