quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
en ja, dat streepje hoort daar niet, ik weet het
Je wist dat je die mayo ook in de super hebt, hè?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Patat it is!
En ik ga lekker niet dat filmpje kijken, want ik vind patatjes van de McDo lekker.
Omdat die mayo
quote:
De patatfriet is wel lekker en mijn stiefdochter heeft een emmer met kiodingen en een maiskolfquote:
KFC is welquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Maes het volgende:
[..]
De patatfriet is wel lekker en mijn stiefdochter heeft een emmer met kiodingen en een maiskolf
Da's niet! Mad sauce lijkt erop, maar hij is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je wist dat je die mayo ook in de super hebt, hè?![]()
Nu heb ik zin in patat, verdorie![]()
Morgen naar Artissss
Okeee, okeeee, maar wel lekker hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet! Mad sauce lijkt erop, maar hij is niet hetzelfde
hij smaakt anders omdat je em thuis op echte patat doet, niet kartonnen strookjes met een patatfotoprint er opquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet! Mad sauce lijkt erop, maar hij is niet hetzelfde
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
Het is toch ook fritessaus en niet patatsaus.
Is goed, ik heb Blijdorp natuurlijk ook al gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb die McDo mayo wel eens gekocht in de supermarkt, maar met je eigen patatjes is het tóch anders. Misschien moet ik ze voortaan ook in een rood kartonnetje stoppen
Goodbye, leuk, de dierentuin!
Doe jij even uitgebreid verslag achteraf of de dieren er echt zoveel zieliger bij zitten in Artis dan in Blijdorp?
Ik eet mayonaisequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
ja, fritessaus, frites, geen frietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier eten we frietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij smaakt anders omdat je em thuis op echte patat doet, niet kartonnen strookjes met een patatfotoprint er op
Oh dat wil ik ook graag weten. Ik herinner mij Artis (van een schoolreisje vroeger) als een mooi park. Maar nu hoor je vaak negatieve dingen erover.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb die McDo mayo wel eens gekocht in de supermarkt, maar met je eigen patatjes is het tóch anders. Misschien moet ik ze voortaan ook in een rood kartonnetje stoppen
Goodbye, leuk, de dierentuin!
Doe jij even uitgebreid verslag achteraf of de dieren er echt zoveel zieliger bij zitten in Artis dan in Blijdorp?
daar ben ik het wel mee eens, twister friesquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier eten we friet![]()
Twister / curly fries zijn sowieso veel lekkerder
Ja, me tooquote:
boven de rivieren, dus niet in semi-belgiëquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier eten we friet![]()
Ja, ik ga daar maar niet naar luisteren en het zelf bekijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook graag weten. Ik herinner mij Artis (van een schoolreisje vroeger) als een mooi park. Maar nu hoor je vaak negatieve dingen erover.
Wat, Friesland?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
boven de rivieren, dus niet in semi-belgië
Ik ben net geweest, even m'n lok bij laten knippenquote:
Jaaaaaaaaaquote:
nee, beneden de poolcirkelquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat, Friesland?
Ben er maar trots op hoor jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |