Dat is echt oneerlijk...quote:
Echt welquote:
Ik had er vannacht maar 1quote:Op zondag 26 september 2010 20:30 schreef WupWup het volgende:
Vooral omdat ik nog stééds 2-3 nachtvoedingen doe plus de rest
Ja echt he? Jen die kwam gewoon nog 3x per nacht toen ze 10 maanden oud was. En nog slaapt ze neit door, minimaal 2x per nacht maakt ze me wakker. Dat was vannacht dus vaker dan Leyla. Gelukkig kwam Leyla meteen na Jen, dus 2x wakker voor 2 kindjes.quote:Op zondag 26 september 2010 20:38 schreef WupWup het volgende:
Oh heerlijk joh!
Ik ben trouwens gisteravond echt even keihard gebetenZag net dat er nóg een tandje staat te dringen. Dat zijn er dus 4 tegelijk bovenin. En ik dacht een paar maanden terug dat bijten zonder tanden zeer deed. What did I know
Ja, dat had ik bij de 2e ook (eerste nog eerder, maar toen voedde ik al niet meer). Bij de 3e pas na een maand of 7 (terwijl ik nog een half jaar nagebloed heb van de bevallingquote:
Wij zijn zo leuk?quote:Op maandag 27 september 2010 12:40 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, dat had ik bij de 2e ook (eerste nog eerder, maar toen voedde ik al niet meer). Bij de 3e pas na een maand of 7 (terwijl ik nog een half jaar nagebloed heb van de bevalling).
Wat doe ik hier eigenlijk nog... ik voed al een paar maanden niet meer...
Wat fijn dat de LK langskomt om je te helpen, ik hoop dat jullie snel zorgeloos kunnen genieten van de borstvoedingquote:Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef tessie het volgende:
Morgenochtend komt de LK hier thuis om alles te bespreken! Ben blij dat ik haar toch gebeld heb. En vanmiddag medicijnen voor de spruw ophalen, en dan maar hopen dat vanaf morgen het allemaal wat beter gaat.
Collega laatst weer over zijn vrouw: X moest stoppen want ze had niks (stopte toen kind 3 dagen oud was).quote:Op maandag 27 september 2010 17:20 schreef Orea het volgende:
Echt, een ieder moet het zelf weten wáárom ze stopt..Maar ga geen kul verkondigen om het 'goed' te praten...
Ik maak er dan altijd 2 jaar van, om ze echt achterover te laten slaan...quote:Op maandag 27 september 2010 17:20 schreef Orea het volgende:
Ik word een beetje moe van de mensen om mij heen.. Zo ook gisteren, een buurvrouw van verderop was aan het collecteren, en kwam even snel kijken bij Leia... 'oh borstvoeding! Fijn hè?.. Ik heb het 4 maanden gegeven en toen was het klaar hoor. Toen was ik het wel zat en sowieso is langer voeden vaak niet mogelijk omdat je niet genoeg voedingsstoffen meer hebt dan!'
![]()
Ik begin er ook een beetje zat van te worden om aan te geven dat de kans dat je niet genoeg voedingsstoffen in je BV hebt bijna nihil is... Maar schijnbaar is het makkelijk dat op te geven als reden waarom je stopt, zodat je je niet schuldig hoeft te voelen ofzo? Echt, een ieder moet het zelf weten wáárom ze stopt..Maar ga geen kul verkondigen om het 'goed' te praten...
Ik kon het dan ook niet laten om te melden dat ik tot zeker na een jaar wilde blijven voeden![]()
Jep, zonder voorlichting kan ik dat begrijpen, de melk komt ook pas bij dag 3 of 4 op gang..quote:Op maandag 27 september 2010 17:22 schreef lily het volgende:
[..]
Collega laatst weer over zijn vrouw: X moest stoppen want ze had niks (stopte toen kind 3 dagen oud was).
Ja, tuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |