abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 20:20:48 #176
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86872662
Gemiddeld staat er geloof ik 14 maanden voor dat de menstruatie/cyclus weer terugkeert bij borstvoeding. Maar dit kan nogal verschillen per persoon, het zijn nu eenmaal gemiddelden. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_86872682
Hier was het iets van 10 maanden ofzo..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86872864
Hier met 9 maanden al, terwijl hij nog wel een paar keer drinkt 's nachts.

Tessie, hoe gaat het nu? :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86872937
En hier was het 9 weken :')
pi_86873045
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:26 schreef WupWup het volgende:
Dat is echt oneerlijk...
pi_86873138
Vooral omdat ik nog stééds 2-3 nachtvoedingen doe plus de rest
pi_86873140
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is echt oneerlijk...
Echt wel :o
Aawhh :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86873280
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:30 schreef WupWup het volgende:
Vooral omdat ik nog stééds 2-3 nachtvoedingen doe plus de rest
Ik had er vannacht maar 1 :o .

Serieus! Zal het zo zijn dat Leyla straks wel kan doorslapen?
pi_86873617
Oh heerlijk joh!

Ik ben trouwens gisteravond echt even keihard gebeten :X Zag net dat er nóg een tandje staat te dringen. Dat zijn er dus 4 tegelijk bovenin. En ik dacht een paar maanden terug dat bijten zonder tanden zeer deed. What did I know :')
pi_86873763
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:38 schreef WupWup het volgende:
Oh heerlijk joh!

Ik ben trouwens gisteravond echt even keihard gebeten :X Zag net dat er nóg een tandje staat te dringen. Dat zijn er dus 4 tegelijk bovenin. En ik dacht een paar maanden terug dat bijten zonder tanden zeer deed. What did I know :')
Ja echt he? Jen die kwam gewoon nog 3x per nacht toen ze 10 maanden oud was. En nog slaapt ze neit door, minimaal 2x per nacht maakt ze me wakker. Dat was vannacht dus vaker dan Leyla. Gelukkig kwam Leyla meteen na Jen, dus 2x wakker voor 2 kindjes.
pi_86874016
Auch Wup! :o Klinkt idd erg pijnlijk.
Tico, fijn dat Leyla al zo lekker slaapt zeg!

Ik heb vandaag alleen gekolfd en niet geprobeerd om live te voeden. Ff een dagje rust, morgen bel ik de ha en een lk voor verder advies.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 27 september 2010 @ 12:40:02 #187
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86896065
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:26 schreef WupWup het volgende:
Ja, dat had ik bij de 2e ook (eerste nog eerder, maar toen voedde ik al niet meer). Bij de 3e pas na een maand of 7 (terwijl ik nog een half jaar nagebloed heb van de bevalling :{ ).

Wat doe ik hier eigenlijk nog... ik voed al een paar maanden niet meer...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86897285
Morgenochtend komt de LK hier thuis om alles te bespreken! Ben blij dat ik haar toch gebeld heb. En vanmiddag medicijnen voor de spruw ophalen, en dan maar hopen dat vanaf morgen het allemaal wat beter gaat.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 27 september 2010 @ 14:22:56 #189
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86899507
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:40 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ja, dat had ik bij de 2e ook (eerste nog eerder, maar toen voedde ik al niet meer). Bij de 3e pas na een maand of 7 (terwijl ik nog een half jaar nagebloed heb van de bevalling :{ ).

Wat doe ik hier eigenlijk nog... ik voed al een paar maanden niet meer...
Wij zijn zo leuk? O-)

En tessie goed dat je de lk gebeld hebt!
pi_86900923
Goed zo Tessie *O* :*
pi_86902135
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef tessie het volgende:
Morgenochtend komt de LK hier thuis om alles te bespreken! Ben blij dat ik haar toch gebeld heb. En vanmiddag medicijnen voor de spruw ophalen, en dan maar hopen dat vanaf morgen het allemaal wat beter gaat.
Wat fijn dat de LK langskomt om je te helpen, ik hoop dat jullie snel zorgeloos kunnen genieten van de borstvoeding :*
pi_86903572
Oh en Davinia, ik snap je :P heb het net geprobeerd en het is niet echt een heel fijne houding! Heb net ook eens de rugby gedaan zonder kussen en alles en dat ging al een stuk comfortabeler (maar ziet er en public zo vaag uit, al moet ik daar lak aan hebben natuurlijk!)
  maandag 27 september 2010 @ 16:30:36 #193
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86905105
Oh ja borstvoeding in het openbaar:

"Ach gossie, hij heeft honger! Wonen jullie ver weg? Gaan jullie zeker snel naar huis om hem eten te geven?". "Uhm, ik geef borstvoeding, kan ik hier geven, geen probleem" (in het ikea-restaurant :Y) ).
pi_86906579
Tessie, fijn dat er hulp komt! Ik hoop dan ook dat het helpt.

Afgelopen vrijdag heb ik op het CB een enquête ingevuld. Ze willen graag in aanmerking komen voor het BV-certificaat. Nou, eerlijk, ik heb op een flink aantal vragen moeten antwoorden dat ze dat niet verteld hebben.. Dat certificaat laat nog wel ff op zich wachten denk ik.
Ik hoorde vervolgens ook, dat ik met 4 maanden voeden 'het percentage flink omhoog bracht'.. Als ik niet op dit forum rondhing, had ik ook gedacht dat ik een grote uitzondering was. Er is niemand in mijn omgeving die 4 maanden fulltime gegeven heeft.. :{ En ik voed nog maar 4 maanden, zo voelt het echt.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86907240
Wat is het hier gezellig druk! O+

Tessie, succes, wat goed dat je een lk hebt gebeld, hopelijk kan ze net zoveel betekenen voor jou als ze ooit voor ons heeft betekend! :Y
Ik vind het trouwens super dat jij en Anna al zover gekomen zijn!

Tjee, Morretje, dat is wel raar, dat je je zo'n uitzondering moet voelen bij iets wat eigenlijk alleen maar natuurlijk is.

Ik heb gister voor het eerst een echt gesprek met mijn zoon gehad:
Mama?
Ja, Kobus?
Die!
Wil je drinken?
Ja! *O*
O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86907320
Ik word een beetje moe van de mensen om mij heen.. Zo ook gisteren, een buurvrouw van verderop was aan het collecteren, en kwam even snel kijken bij Leia... 'oh borstvoeding! Fijn hè? O+.. Ik heb het 4 maanden gegeven en toen was het klaar hoor. Toen was ik het wel zat en sowieso is langer voeden vaak niet mogelijk omdat je niet genoeg voedingsstoffen meer hebt dan!'

-O-

Ik begin er ook een beetje zat van te worden om aan te geven dat de kans dat je niet genoeg voedingsstoffen in je BV hebt bijna nihil is... Maar schijnbaar is het makkelijk dat op te geven als reden waarom je stopt, zodat je je niet schuldig hoeft te voelen ofzo? Echt, een ieder moet het zelf weten wáárom ze stopt..Maar ga geen kul verkondigen om het 'goed' te praten...

Ik kon het dan ook niet laten om te melden dat ik tot zeker na een jaar wilde blijven voeden :Y) :W
pi_86907343
Oh Oeke en Kobus O+
pi_86907436
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:20 schreef Orea het volgende:
Echt, een ieder moet het zelf weten wáárom ze stopt..Maar ga geen kul verkondigen om het 'goed' te praten...
Collega laatst weer over zijn vrouw: X moest stoppen want ze had niks (stopte toen kind 3 dagen oud was).

Ja, tuurlijk
pi_86907473
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:20 schreef Orea het volgende:
Ik word een beetje moe van de mensen om mij heen.. Zo ook gisteren, een buurvrouw van verderop was aan het collecteren, en kwam even snel kijken bij Leia... 'oh borstvoeding! Fijn hè? O+.. Ik heb het 4 maanden gegeven en toen was het klaar hoor. Toen was ik het wel zat en sowieso is langer voeden vaak niet mogelijk omdat je niet genoeg voedingsstoffen meer hebt dan!'

-O-

Ik begin er ook een beetje zat van te worden om aan te geven dat de kans dat je niet genoeg voedingsstoffen in je BV hebt bijna nihil is... Maar schijnbaar is het makkelijk dat op te geven als reden waarom je stopt, zodat je je niet schuldig hoeft te voelen ofzo? Echt, een ieder moet het zelf weten wáárom ze stopt..Maar ga geen kul verkondigen om het 'goed' te praten...

Ik kon het dan ook niet laten om te melden dat ik tot zeker na een jaar wilde blijven voeden :Y) :W
Ik maak er dan altijd 2 jaar van, om ze echt achterover te laten slaan...
Ik zie wel hoe het hier gaat, als ze net zo eigenwijs is al jennie dan redden we een jaartje, ik denk niet dat ik ga afbouwen ofzo, ik laat het wel lekker aan Leyla over wat zij wilt.
pi_86907497
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:22 schreef lily het volgende:

[..]

Collega laatst weer over zijn vrouw: X moest stoppen want ze had niks (stopte toen kind 3 dagen oud was).

Ja, tuurlijk
Jep, zonder voorlichting kan ik dat begrijpen, de melk komt ook pas bij dag 3 of 4 op gang..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')