abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86828091
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

deed ik wel, en daarna daktarin erover heen als het droog was.
En toch is dat dus niet verstandig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:53:18 #152
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86836688
Ik heb het ook niet gedaan toen ik spruw had, better safe than sorry. :)

Ik ben zelf een groot voorstander van gv. :@ Het heeft hier twee keer ontzettend goed geholpen, in tegenstelling tot de reguliere middelen. Je zit nu al drie weken te emmeren en kennelijk zit er weinig verbetering in. Als het reguliere middel had geholpen, had je er in een week af moeten zijn, dacht ik?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_86837837
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb het ook niet gedaan toen ik spruw had, better safe than sorry. :)

Ik ben zelf een groot voorstander van gv. :@ Het heeft hier twee keer ontzettend goed geholpen, in tegenstelling tot de reguliere middelen. Je zit nu al drie weken te emmeren en kennelijk zit er weinig verbetering in. Als het reguliere middel had geholpen, had je er in een week af moeten zijn, dacht ik?
3-4 dagen en daarna nasmeren.

Ik vind gv ook heerlijk spul. Binnen 3 uur verbetering qua drinken, 3 dagen geen spruw meer.
pi_86839432
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En toch is dat dus niet verstandig.
Mijn huisarts adviseerde zelfs om een druppeltje melk op mijn tepels te doen 8)7 Ik hoefde zelf ook niet behandeld te worden. Maar wat ze voorschreef hielp dan dus ook niet. Gv hielp gelukkig wel.

Ik weet niet of het wat is, ik heb er zelf geen ervaring mee maar helpen die mother mates of hydrogel compressen van Medela niet bij tepelkloven?
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:49:00 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86840193
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:23 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Mijn huisarts adviseerde zelfs om een druppeltje melk op mijn tepels te doen 8)7 Ik hoefde zelf ook niet behandeld te worden. Maar wat ze voorschreef hielp dan dus ook niet. Gv hielp gelukkig wel.

Ik weet niet of het wat is, ik heb er zelf geen ervaring mee maar helpen die mother mates of hydrogel compressen van Medela niet bij tepelkloven?
Orea heeft ze gebruikt, ik begreep van haar dat ze ze geweldig vond. Ze weet ook waar je ze kunt bestellen dacht ik.
pi_86840461
:Y voor kloven zijn ze geniaal! Echter, als je kloven hebt door spruw, moet je wel eerst de spruw behandelen! Ik had kloven door verkeerd aanleggen :)
pi_86842819
Het 'live voeden' gaat hier vandaag echt rampzalig. Ze is eerst meestal te moe, en dan valt ze gewoon voor mijn borst in slaap, en als ze dan eenmaal wakker genoeg is, is ze boos dat het niet gelijk lukt ofzo. Ze hapt wel aan, maar ze zuigt dan niet, of ze zuigt 1 keer en dan laat ze weer los. Ik raak er een beetje gefrustreerd van.
Kan dat nou verder ook nog kwaad, als ze dus een tijdje niet live drinkt? Kan ze dat verleren ofzo? Want ik heb nu zoiets van morgen gewoon even alleen kolven en het gewoon ook even niet proberen, want hier worden we allebei niet vrolijk van... -O-
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86852515
Tessie, geef je ook een flesje?

Ja, kindjes kunnen de techniek verleren of in de war raken bij fles of speen gebruik.
pi_86853295
Nee, geen flesje, we doen fingerfeeding. En ze krijgt ook nog geen speentje.
Maar hoe snel kunnen ze dat dan verleren? Na 1 dagje al?
pi_86853886
Tessie, ik zou echt even bellen met de LK.! Dan kan ze veel gerichter meteen al wat tips geven of besluiten meteen langs te komen!! Denk wel dat het belangrijk is dat dat snel gebeurd, voordat je straks heel veel tijd hebt gestoken in iets wat misschien wel heel makkelijk opgelost had kunnen worden... :*
  zondag 26 september 2010 @ 11:00:58 #161
12913 GreatWhiteSilence
pi_86853969
Ja, volgens mij kunnen ze dat wel snel vergeten, ik had het met Annicka ook wel eens, ik heb een maand gevingervoed. Uiteindelijk wel weer goedgekomen, maar het is wel heel lastig en vervelend. :(

Ik heb het zelf ook wel eens, dat ik dingen ineens niet meer weet. Ik wist een paar dagen terug opeens het woord 'pincet' niet meer. :@ Pas de volgende dag wist ik het weer, ik durfde niet te vragen hoe dat ding ook alweer genoemd werd :') . Ik heb hetzelfde eens gehad met mijn pincode. :( Ik kan me voorstellen dat het bij kindjes ook wel eens kan gebeuren.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_86854016
Tessie, F heeft precies hetzelfde gedaan. De LK heeft me super adviezen gegeven en ze dronk binnen de korste keren weer. Wat hier de truc was, was aanleggen en met het vingerfeedingspuitje wat in haar mond druppelen (dit moet je wel met z'n tweeen doen want anders gaat je dat echt niet lukken). Dus dan had ze gewoon al heel snel wat resultaat waardoor ze de slag snel weer te pakken had.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86855722
Ik denk dat we toch spruw hebben. Of eigenlijk weet ik het wel zeker. Mijn tepels zijn nu allebei een beetje wittig, en net na het douchen zag ik ook witte stipjes op mijn tepelhof (die ik nu overigens niet meer zie :? ) en net bij Anna ook wat witte puntjes op haar gehemelte gespot.
Ik baal er zo van. Het gaat allemaal al zo lastig, en nu ook nog spruw -O- Moet ik daar nu gewoon morgen de ha voor bellen of moet dat via een lk?
pi_86855788
Tessie -O-

Ik zou beide bellen! Sowieso zou ik echt M. even langs laten komen om eens mee te kijken.. wellicht heeft zij ook nog de gouden tip. En de HA bellen voor de spruw :Y
  zondag 26 september 2010 @ 12:35:32 #165
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86856212
tessie een :* voor al je moeite!

ik zit nu in Blijdorp op een bankje te voeden O+ Als bv loopt en gaat zoals het hoort is het supersimpel O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86856439
Omdat in het openbaar voeden voor mij nogal lastig gaat (zonder kussen dan, bedoel ik! Het lukt me echt niet Leia met 1 hand vast te houden en met de andere mijn borst.. en mijn borst is echt te groot om die niet vast te houden, anders kloven!) heb ik gisteren bij de Wibra echt een te lelijk soort opblaasbaar badkussen gekocht voor 1,5 euro ofzo :')

Straks maar eens proberen of dat dan werkt! Zou wel ideaal zijn!
pi_86857615
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef Orea het volgende:
Omdat in het openbaar voeden voor mij nogal lastig gaat (zonder kussen dan, bedoel ik! Het lukt me echt niet Leia met 1 hand vast te houden en met de andere mijn borst.. en mijn borst is echt te groot om die niet vast te houden, anders kloven!) heb ik gisteren bij de Wibra echt een te lelijk soort opblaasbaar badkussen gekocht voor 1,5 euro ofzo :')

Leia op 1 arm en de andere hand om de borst vast te houden. Ik zal ff kijken of ik er eens een foto van kan maken.
  zondag 26 september 2010 @ 14:09:22 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86859070
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef Orea het volgende:

Orea, het is een kwestie van oefenen. Wat ik wel vaker deed, was Harry in rugby-houding en dan op mijn heup :Y
En anders inderdaad Leia op 1 arm en met de andere je borst vasthouden. Leia's bips laat je dan op je schoot liggen.
pi_86859440
Het zal misschien inderdaad nog wel een kwestie zijn van meer oefenen.. Punt is dat ik echt als ik links voed, mijn borst met mijn linkerhand moet vasthouden.. dus dan is het lastig Leia in die arm te leggen :)

Merk wel dat het aanhappen gewoon goed gaat nu, dus dat hoeft niet 5 keer overnieuw :P misschien thuis maar eens proberen, zonder kussen en kijken hoe dat gaat..
pi_86860502
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
Het zal misschien inderdaad nog wel een kwestie zijn van meer oefenen.. Punt is dat ik echt als ik links voed, mijn borst met mijn linkerhand moet vasthouden.. dus dan is het lastig Leia in die arm te leggen :)

Merk wel dat het aanhappen gewoon goed gaat nu, dus dat hoeft niet 5 keer overnieuw :P misschien thuis maar eens proberen, zonder kussen en kijken hoe dat gaat..
Op 1 arm voeden kan ik ook maar echt makkelijk aan 1 kant. Maar Leyla is wel tevreden met 1 borst dus voor ff 1 voeding tussendoor kan het wel. Anders ga ik wel even apart zitten.

Gister zat ik dus ff snel te voeden bij de la place, 5 minuutjes voltanken en weer door. Dan krijgt ze thuis de andere borst nog ff na.
  zondag 26 september 2010 @ 17:02:34 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86865345
Ylana gaat geloof ik steeds langer doen over een voeding :D Korter is toch logischer?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 26 september 2010 @ 17:41:28 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86866926
ff een vraag voor de wat langere voedenden onder jullie. Ik geef nu bijna 10 maanden BV, en ben alleen nog maar ongesteld geweest toen ik de BV-pil 3 maanden heb geslikt. Sindsdien weer gestopt en ben nu, pilloos, nog niet weer ongesteld geworden..
hebben jullie hier ervaring mee?
Evie drinkt 3 maximaal 4 keer op een dag en ik geef al heeeeeee lang geen nachtvoeding meer.

en ik ben niet zwanger, heb voor de zekerheid getest natuurlijk,
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 26 september 2010 @ 18:12:19 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86867939
over druppeltje bv bij spruw: ik deed het heel eventjes, zeg maar minuutje of zo, dan afvegen / deppen en op de droge tepel dan weer daktarin. dat ff laten trekken en dan nw zoogcompres erop en de boel weer terughangen. mijn gedachte was dat de kans op herbesmetting dan niet supergroot zou zijn, maar dat de melk wel ff de boel iets kon laten helen.
dit deed ik dan ook maar 1x per dag, want ik kolf maar 1x per dag.
en iedere avond ander shirtje aan en voor het slapen gaan nog ff wat daktarin erop.
naja, ik hoop geen spruw meer te krijgen, en voor mij heeft het gewerkt. een ieder moet doen wat zij het beste vindt.

gets tessie, wat onwijs balen, zeg! :*
als je naar de ha gaat, zeg dan ff dat je daktarin orale gel wil ipv nystatine. nystatine schijnt een ontzettende plaktroep te zijn, en daktarin orale gel is supermakkelijk.

orea, vwb aanleggen, heb je geprobeerd benen gekruist op de mannelijke manier? dan blijft je knie hoog. dus als je op links voedt, buik tegen buik, rechterhand achter haar schouder / nek, met de rest van je arm dus op / over haar rug, en met links je borst ondersteunen. doordat je been zo hoog is, steunt haar hoofd zowel op je hand als op je bovenbeen. is het te volgen?

bj, geen ervaring, sorry! kheb een mirena en heb om de haverklap last van spotting, dus wat nou menstruatie is of gewoon bijwerking van mireana, geen idee...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 26 september 2010 @ 18:28:22 #174
12913 GreatWhiteSilence
pi_86868386
Annicka was 13 maanden toen ik voor het eerst weer ongesteld werd. Sinds die tijd probeer ik er weer vanaf te komen ook... O-)
  zondag 26 september 2010 @ 19:42:29 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86871187
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka was 13 maanden toen ik voor het eerst weer ongesteld werd. Sinds die tijd probeer ik er weer vanaf te komen ook... O-)
haha, nou ik hoop toch ook ooit voor een 2e te mogen gaan proberen... (niet nu direct, maar weet dus niet of het 'normaal' is dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben...).
:@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')