En toch is dat dus niet verstandig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
deed ik wel, en daarna daktarin erover heen als het droog was.
3-4 dagen en daarna nasmeren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb het ook niet gedaan toen ik spruw had, better safe than sorry.
Ik ben zelf een groot voorstander van gv.Het heeft hier twee keer ontzettend goed geholpen, in tegenstelling tot de reguliere middelen. Je zit nu al drie weken te emmeren en kennelijk zit er weinig verbetering in. Als het reguliere middel had geholpen, had je er in een week af moeten zijn, dacht ik?
Mijn huisarts adviseerde zelfs om een druppeltje melk op mijn tepels te doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En toch is dat dus niet verstandig.
Orea heeft ze gebruikt, ik begreep van haar dat ze ze geweldig vond. Ze weet ook waar je ze kunt bestellen dacht ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:23 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Mijn huisarts adviseerde zelfs om een druppeltje melk op mijn tepels te doenIk hoefde zelf ook niet behandeld te worden. Maar wat ze voorschreef hielp dan dus ook niet. Gv hielp gelukkig wel.
Ik weet niet of het wat is, ik heb er zelf geen ervaring mee maar helpen die mother mates of hydrogel compressen van Medela niet bij tepelkloven?
Leia op 1 arm en de andere hand om de borst vast te houden. Ik zal ff kijken of ik er eens een foto van kan maken.quote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef Orea het volgende:
Omdat in het openbaar voeden voor mij nogal lastig gaat (zonder kussen dan, bedoel ik! Het lukt me echt niet Leia met 1 hand vast te houden en met de andere mijn borst.. en mijn borst is echt te groot om die niet vast te houden, anders kloven!) heb ik gisteren bij de Wibra echt een te lelijk soort opblaasbaar badkussen gekocht voor 1,5 euro ofzo
Straks maar eens proberen of dat dan werkt! Zou wel ideaal zijn!
Orea, het is een kwestie van oefenen. Wat ik wel vaker deed, was Harry in rugby-houding en dan op mijn heupquote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef Orea het volgende:
Omdat in het openbaar voeden voor mij nogal lastig gaat (zonder kussen dan, bedoel ik! Het lukt me echt niet Leia met 1 hand vast te houden en met de andere mijn borst.. en mijn borst is echt te groot om die niet vast te houden, anders kloven!) heb ik gisteren bij de Wibra echt een te lelijk soort opblaasbaar badkussen gekocht voor 1,5 euro ofzo
Straks maar eens proberen of dat dan werkt! Zou wel ideaal zijn!
Op 1 arm voeden kan ik ook maar echt makkelijk aan 1 kant. Maar Leyla is wel tevreden met 1 borst dus voor ff 1 voeding tussendoor kan het wel. Anders ga ik wel even apart zitten.quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
Het zal misschien inderdaad nog wel een kwestie zijn van meer oefenen.. Punt is dat ik echt als ik links voed, mijn borst met mijn linkerhand moet vasthouden.. dus dan is het lastig Leia in die arm te leggen
Merk wel dat het aanhappen gewoon goed gaat nu, dus dat hoeft niet 5 keer overnieuwmisschien thuis maar eens proberen, zonder kussen en kijken hoe dat gaat..
haha, nou ik hoop toch ook ooit voor een 2e te mogen gaan proberen... (niet nu direct, maar weet dus niet of het 'normaal' is dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben...).quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka was 13 maanden toen ik voor het eerst weer ongesteld werd. Sinds die tijd probeer ik er weer vanaf te komen ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |