Hoe doen moeders met twee kindjes dat nou eigenlijk? Iedereen zegt altijd dat bv zo makkelijk en zo handig is, maar op deze manier vind ik dat echt niet...
Als ik nu dus ga voeden, ben ik 3 kwartier tot een uur bezig. Eerst proberen Anna aan te leggen en aan de borst te laten drinken, daarna met fingerfeeding afgekolfde melk geven, dan met fingerfeeding kunstvoeding geven en dan zelf nog kolven. En eigenlijk voor het kolven nog Anna ongeveer een kwartiertje rechtop houden, want anders gaat ze spugen.
Vanmorgen om 9 uur was het weer tijd om te voeden, en precies toen ik mijn tepelhoedje had opgeplakt werd Graeme wakker. En normaal wordt hij rustig wakker, gaat ie eerst wat brabbelen enzo, maar vandaag, mijn eerste ochtend alleen met 2 kindjes, ging hij gelijk voluit brullen. Aangezien ik al laat was met voeden, toch maar eerst voeden. Zonder Anna eerst proberen aan te leggen, gelijk fingerfeeden dan maar. En na het voeden gelijk neerleggen om ff kort te kolven. Waarbij door de stress natuurlijk ook bijna niks uit kwam, ondertussen op de achtergrond nog steeds Grae een het brullen. Na het kolven snel Anna in haar wiegje gelegd, om naar boven te rennen om Grae uit bed te halen.
Voor het eerst sinds 2 weken weer, want tot nu toe had ik elke dag hulp. (hij ligt op zolder en mijn bekken werkt niet mee :S ) Maar goed, kast open om kleertjes uit te zoeken. De kast die ik net voor de bevalling zo netjes had opgeruimd, één grote puinzooi. Met moeite kleertjes gevonden die hij past (ook Anna's eerste pakje in een prop in zijn kast terug gevonden..). Grae op de commode, pyjama uit. Oh, geen romper eronder. Grae weer terug in bed, romper zoeken in de puinzooi. Grae aankleden, ondertussen de weinige schone kleertjes die Anna past op Graeme's wasmand gevonden

, en Grae mee naar beneden sjouwen. Hem in zijn kinderstoel geparkeerd en snel een boterham voor hem gesmeerd en gegeven.
Snel naar boven om Anna te halen. Die natuurlijk lag te huilen in het wiegje. Pak haar op, natuurlijk ook nat truitje wegens spuug, want te snel plat neergelegd. Maar Graeme zit alleen beneden te eten, dus geen tijd om om te kleden. En nu zit ik beneden, Anna slaapt op mijn borst en Graeme eet zijn boterham.
Hoe kan ik dat voeden/kolven nou volhouden terwijl ik ook gewoon Graeme heb om voor te zorgen? Elke 3 uur ben ik minimaal een uur bezig. Dat is toch niet te doen?