Ja ho, jij trok je terug en begon over het weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Mondig om te praten? Of eehhh...?
Ja, tis nat hierquote:
zeg je moet niet steeds dingen gaan hinten en er zelf weer over beginnen hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
zeg je moet niet steeds dingen gaan hinten en er zelf weer over beginnen hoor
Goed gebekt is hetzelfde he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
Dus, hij moet mondig zijn![]()
Wat nog meer?
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan goed bekkenIk heb altijd m'n mondje bij iig
Uhuquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ja jij houdt wel van daad-kracht?
Nice guys finish lastquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
Mannen die, als puntje bij paaltje komt, gewoon doorzetten
Oh ja ik ook hehequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Condooms?
Ik had het over LED-verlichting in de slaapkamer
Nee, woekeren is niet goed. Die natuurtuinen waren leuk in de jaren '70 maar tegenwoordig moet het toch meer strak betegeld zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Over hoe 'duurzaam' en 'biologisch' en 'lekker de natuur' praten we eigenlijk.
Het gazon moet je natuurlijk wel gewoon zo af en toe maaien. Anders gaat het woekeren. En ik hou niet van woekeren.
Krullen op mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
Verder hou ik wel van krullenJij, -Miauw-?
Zekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, woekeren is niet goed. Die natuurtuinen waren leuk in de jaren '70 maar tegenwoordig moet het toch meer strak betegeld zijn.
En krullen bij de ander?quote:Krullen op mijn hoofd
praatjes vullen geen gaatjesquote:
wapper jij ook zo met je handen na het nemen van experimentele medicijnen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Best wel. Zie Raj in The Big Bang Theory
Ligt eraan wat voor medicijnen en hoeveel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wapper jij ook zo met je handen na het nemen van experimentele medicijnen?
Bij de ander prima, als goed bijgehoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
En krullen bij de ander?
GMTAquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij de ander prima, als goed bijgehouden
Tja... Mannen...quote:
En het knuffelen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
post, post, post, post, post, post, POSTPOSTPOSTPOST, VOL!
klaar, slapen
Ik was het niet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het stinkt hier naar seks.
Tombooooooo???
Wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was het niet!
Ik heb vandaag heul geen seks gehad
Nou, niet meer sinds ik vanmorgen gedoucht heb, dus mij kun je niet ruikenquote:
Maar wel toen je vanochtend wakker werd dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, niet meer sinds ik vanmorgen gedoucht heb, dus mij kun je niet ruiken
Nope, ik werd heul alleen wakkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wel toen je vanochtend wakker werd dus
Logee gehad?
Wassie 'm toen al gesmeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, ik werd heul alleen wakker
Zeg, nieuwsgierige meneerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De verspreider van de seksgeur
Als je echt details wilt, dan pm je maarquote:
JIJ ging doorvragen hequote:
Ja hequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
OH NEE WAT EEN SCHOKKENDE ONTHULLING
What would Freud say?quote:Op zaterdag 18 september 2010 06:30 schreef Schenkstroop het volgende:
alle mooie vrouwen hebben altijd neukertjes. zij komen ook nooit wat tekort. 'tekort' bestaat niet in hun wereldje.
vrouwen wat een kutgedrochten.
IT-faggots trouwens ook!
Waar staat dat nou weerquote:
Goedemorgen ook, leuk dat je in dit topic postquote:Op zaterdag 18 september 2010 06:30 schreef Schenkstroop het volgende:
alle mooie vrouwen hebben altijd neukertjes. zij komen ook nooit wat tekort. 'tekort' bestaat niet in hun wereldje.
IT-faggots trouwens ook!
Ik gok dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar bedoel je nou dat IT-faggots wat te neuken hebben of gedrochten zijn?quote:Op zaterdag 18 september 2010 06:30 schreef Schenkstroop het volgende:
IT-faggots trouwens ook!
Maar ben jij een faggot dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar bedoel je nou dat IT-faggots wat te neuken hebben of gedrochten zijn?
Want dat eerste klopt natuurlijk wel. Nou ja, in mijn geval dan. Dus dan maakt dat tweede me eigenlijk weinig meer uit
Oh ja wacht, dat betetekentquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ben jij een faggot dan?
TOCH?![]()
![]()
Ach, het is nog vroeg hequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja wacht, dat betetekent
Tja, hier zijn geen gedrochten dus voor hemquote:Nou ik doe het met vrouwenDus nee, geen faggot.
Sorry Schenkieje zal toch verder moeten zoeken naar een lekkere man
Raar he, dat mensen dan twijfelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er trouwens geen flikker meer van wie nou wat doen en met wie en wanneer dan.
quote:Het enige wat hier nu als een paal boven water staat ( hihi ) is dat Schenkstroop niks doet, maar dat was al ff bekend.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Raar he, dat mensen dan twijfelen
Ik weet genoeg, laten we het daar op houden![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er trouwens geen flikker meer van wie nou wat doen en met wie en wanneer dan.
Het enige wat hier nu als een paal boven water staat ( hihi ) is dat Schenkstroop niks doet, maar dat was al ff bekend.
Hoe was de wandeling?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, vrije liefde
![]()
Jáááquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
zal ik hier ook m'n flammkuchen spammen?
Topic is my middle namequote:
Ik heb net een mckroket op en nu ben ik misselijkquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 01:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aan m'n trek. Dus nu is het over
Ja, ik had een leuke droomquote:Op zondag 19 september 2010 08:24 schreef JJH het volgende:
Wat ben jiij vrolijk zo vroeg op de morgen.
Hier is het minder engquote:Op zondag 19 september 2010 10:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook dat nogquote:
Oh wat gaaf! Je gaat in Zaandam staan?quote:Op zondag 19 september 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook dat nog![]()
Ik ga straks mijn zwager binnenhalen, die rent vandaag de dam-tot-dam
Ja, op het eind echt, mn zusje wil hem na de finish binnenhalenquote:Op zondag 19 september 2010 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat gaaf! Je gaat in Zaandam staan?
Mijn broer rent hem ook vandaag, ik blijf wel aan de Amsterdamse kant denk ik
Ik wil morgen een vliegtuig missen.quote:Op zondag 19 september 2010 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben je weer in Nederland? Of zit je nu op een Japanse
Wat leukquote:Op zondag 19 september 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, op het eind echt, mn zusje wil hem na de finish binnenhalen
Blijf je toch gewoonquote:Op zondag 19 september 2010 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil morgen een vliegtuig missen.
Zonder inkomsten? Niet handig.quote:
WHUT! Jij bent toch altijd serieus?quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT! Jij bent toch altijd serieus?
Pffff, gelukkigquote:
Ongecontroleerd?quote:Op zondag 19 september 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
*Begint ongecontroleerd op een borst te drukken in een poging om dit topic te reanimeren.*
JJH blijf van m'n tetten af!quote:Op zondag 19 september 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
*Begint ongecontroleerd op een borst te drukken in een poging om dit topic te reanimeren.*
Jij houdt wel van een beetje manboobs?quote:Op zondag 19 september 2010 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind je dat niet prettig?
[ [url=_O- _O- _O- ]afbeelding[/url] ]
moobsquote:Op zondag 19 september 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een beetje manboobs?
uhuh, flikkerde je uit de kast zonder dat je het doorhadquote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef JJH het volgende:
Ben ik nu opeens een homo die van 'moobs' houd?
Ja, dat laatste wisten we inderdaad nog nietquote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef JJH het volgende:
Ben ik nu opeens een homo die van 'moobs' houd?
Sterktequote:Op maandag 20 september 2010 08:11 schreef Pheno het volgende:
Zo, de laatste uren in Japan. Ik ga eens binnen nu en een uur een poging doen tot een trein pakken naar het vliegveld.
I WANT IT ALLquote:Op maandag 20 september 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben nu al mijn ogen en mijn mond kunnen zien
Dat laatste met ijs, dat dan weer wel.
Hier?quote:
PM mag ookquote:Op maandag 20 september 2010 08:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier?
Open en bloot op het forum?
Maar dat vind ik eng!quote:
Okquote:Op maandag 20 september 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
Sommige dingen in het leven zijn nu eenmaal een beetje eng
Succesquote:Op maandag 20 september 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
Of ik naar het vliegveld ga. Oke, cya all muchos later.
quote:Op maandag 20 september 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
Of ik naar het vliegveld ga. Oke, cya all muchos later.
Nee hoorquote:
En het is gelukt ookquote:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat geval...
*geeft tombo aandacht
Oh, wat dan?quote:
quote:
Ehm...quote:
quote:
OF IK MET WIE NEUKEN KAN???quote:Op maandag 20 september 2010 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Loop maar naar de keuken dan
Zo makkelijkquote:
zeg het niet, zeg het nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
Finansiejeel management is killing me
Ook datquote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon lastig, en zou opzicht wel te doen zijn, als het niet zo freaking saaaaaaai zou zijn
quote:Op maandag 20 september 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tis zo droog... en droog is nooit goed
Koffie graagquote:
Leuk! Veel plezier er mee!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef einschtein het volgende:
Goeiemorgen.
Ik krijg morgen hoogst waarschijnlijk de via-hier-aangeschafte iPhone binnen. Ben benieuwd. :p Ben blij dat ik hier tussen heb gezocht, vertrouw het hier meer dan op Marktplaats.
trekquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[ http://www.gzvgrave.nl/Eendenborstfilet.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[ http://www.gzvgrave.nl/Eendenborstfilet.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
Oooh is Tombo die vriendin die je mee wil nemen, Miauw?
Ik wist heul niet dat het vandaag was?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Waar waren julliezat ik hier met mn eendenborst
De katten hebben het uiteindelijk maar op
Ik mocht pas komen als de hunnebillen in orde warenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Waar waren julliezat ik hier met mn eendenborst
De katten hebben het uiteindelijk maar op
Dat zijn ze toch wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mocht pas komen als de hunnebillen in orde waren
En ik dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nog ff een Two and a Half Men kijken en mn bed in.
Dag Hunnebilletjes
Slaap lekker Lovelyquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nog ff een Two and a Half Men kijken en mn bed in.
Dag Hunnebilletjes
Nee, dat hebben ze niet dus ik ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 08:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze Hunnebedden in Belgie? Dan heb jij ook Hunnebillen
Awwquote:Op woensdag 22 september 2010 09:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet dus ik ook niet![]()
Dus ik word afgedankt zeker?quote:
Nee hoor, ik heb toch nooit gezegd dat hunnebillen de enige goede billen zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 09:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus ik word afgedankt zeker?
*zucht*quote:Op woensdag 22 september 2010 09:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar je zei mij geen gedag dus... Omdat ik geen hunnebillen heb
quote:
quote:Ik zal volgende keer je ook speciaal vernoemen, goed? Ik ging er nu gewoon vanuit dat je ook wel hunnebillen hadOf iets gelijkwaardigs. Duinenbips ofzo
Overigens was het een kutvlucht.quote:
Hoi Phenoquote:Op woensdag 22 september 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens was het een kutvlucht.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef JJH het volgende:
Hallo, ik wil wat verkopen hier.
[TK] Volvo 940 2.3i Estate 'rood blok'
Omdat ik kleiner wil. Plat gezegd gebruik ik maar de helft van de auto.quote:
Wat heb je?quote:
Ik ookquote:
quote:
Nou ja, het zijn luxe/dure/ver-weg-gehaaldequote:
Ja, dan verlies ik mijn duinenbipsquote:Op donderdag 23 september 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
En dan krijg je een dikke Tombooty
Dat moet je niet hebben natuurlijk. Dan is het meer een stormvloedkeringbipsquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan verlies ik mijn duinenbips
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je niet hebben natuurlijk. Dan is het meer een stormvloedkeringbips
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
En geen subtiele, door de natuur gevormde, met schalkse rondingen duinenbipsje meer
zandbipsquote:Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
En geen subtiele, door de natuur gevormde, met schalkse rondingen duinenbipsje meer
Graven er Duitsers in je?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan verlies ik mijn duinenbips
nee, maar er zwerven wel wat verkreukelde bierblikjes, lege patatbakjes en gebruikte condoomsquote:
NOU!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar er zwerven wel wat verkreukelde bierblikjes, lege patatbakjes en gebruikte condooms
IKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |