Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is MBO school?
Guilty as charged, dan. En het was niet eens voor herhaling vatbaar.
Weer verder met de Italiaanse make-up pitch.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te lezen om te weten wat er staan. Teuntje toch!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jij zeurt ook wel eens en voorlopig studeer jij al jarenlang voor een flink deel op kosten van de samenleving. Ook nog eens een opleiding die in ieder geval economisch nauwelijks geld zal opleveren, maar daar wil ik dan verder, naast het vermelden, weer niet over zeuren.
Niet janken, ook niet knipperen met je ogen, nergens voor nodig. De man vrouw zeurde niet, maar stelde terecht iets aan de kaakquote:
Doe/deed jij het met een MBOert?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is MBO school?
Guilty as charged, dan. En het was niet eens voor herhaling vatbaar.
Weer verder met de Italiaanse make-up pitch.
Anniebabs!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Anniebab het volgende:
Goeie titel!!!![]()
BTW gefeliciteerd Laysa....
Ze bleven even plakkenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Anniebab het volgende:
Goeie titel!!!![]()
BTW gefeliciteerd Laysa....
Ik jank om jouw opmerking over educatie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet janken, ook niet knipperen met je ogen, nergens voor nodig. De man vrouw zeurde niet, maar stelde terecht iets aan de kaak
Gadverdamme! Doe dan ding is in de pan en vlug!quote:
Dat was een reactie op de botte opmerking dat die vrouw niet moest zeuren na 30 jaar werken. Daar kan ik wel om janken, zoveel domheid, tevens hét bestaansrecht van de PVVquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik jank om jouw opmerking over educatie.
Ik heb het idee dat mevrouw simpelweg niet de juiste paden bewandeld heeft....quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk vooral om het verkrijgen van een gratis notebook en daarnaast de constatering dat de dames vermoedelijk gestuurd worden, want niet gemotiveerd.
Die man verdient echt een prijsquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef Deisyy het volgende:
En anders pak je de cc van je hubbie gewoon, kan 24 uur per dagquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, moet nog. Maar ik heb tot 21.00 uur. Komt goed!
ik zoek wel ff voor jequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jammer ben ff naar de kapper, anders had ik een oude lul opgezocht....straks dan maar....
Da's toch een héél rare manier van reageren? Als iemand dus iets zegt wat in jouw ogen dom en onrechtvaardig is counter jij met een soortgelijke opmerking?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de botte opmerking dat die vrouw niet moest zeuren na 30 jaar werken. Daar kan ik wel om janken, zoveel domheid, tevens hét bestaansrecht van de PVV
Die was een parafrasering van je eigen opmerking! Dat je uit bent op een rel ok, maar houdt dat tenminste een notitieblokje bij met je eigen argumenten en standpunten!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de botte opmerking dat die vrouw niet moest zeuren na 30 jaar werken. Daar kan ik wel om janken, zoveel domheid, tevens hét bestaansrecht van de PVV
Alsof Cc het per ongeluk neergezet hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nu weten we het wel hoor Leandra.
Het ging om je inmiddels herstelde quote/edit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Cc het per ongeluk neergezet had
*zuchtquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En anders pak je de cc van je hubbie gewoon, kan 24 uur per dag
Het is wel zo dat er voor nieuwe medelanders beter gezorgd wordt dan voor bestaande. Daar zijn allerlei zaken voor opgetuigd. Vaak ook terecht, want ze hebben niets als ze hier komen (goed gastheer zijn kan nooit geen kwaad). Maar soms ook compleet over de schreef, dit lijkt mij een voorbeeld waarbij je bij de onderkant van de samenleving scheve ogen gaat krijgen en het lijkt mij een bron van ellende waar de PVV dan weer goed garen bij spint.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mevrouw simpelweg niet de juiste paden bewandeld heeft....
Overigens is de noodzaak daartoe bij het ontvangen van WW ook een stuk kleiner (ook voor het UWV) dan bij het ontvangen van een bijstandsuitkering.
Zeker als degene die WW ontvangt ook een partner met inkomen heeft. WW is immers eindig, en bijstand is dat in principe niet.
Daarbij is het voor mensen met recente werkervaring over het algemeen makkelijker om een andere baan te vinden dan voor mensen die geen of geen recente danwel relevante werkervaring hebben.
Het verhaal zoals het er staat zal op zich wel kloppen, maar het verwijt dat er voor buitenlanders beter gezorgd wordt dan voor Nederlanders is onterecht, het zou voor iedereen die door de sociale dienst op cursus wordt gestuurd net zo gaan, ongeacht of die persoon wel of niet buitenlands is.
Ze kan dus wel aan haar toekomst willen werken en het op die manier makkelijker voor zichzelf maken, en dat is prima, maar dat is wel een eigen keuze, het is niet zo dat ze op voorhand kansloos was en geen andere baan kon krijgen. En dat zal voor degenen die een bijstandsuitkering hebben anders liggen.
Oh, die... ja ik dacht tijdens het wachten op het plaatsen nog een zin te kunnen toevoegen, en toen stond het er twee keerquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ging om je inmiddels herstelde quote/edit.
Huh, die posting van mij over die mevrouw had niets met enige rel te makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die was een parafrasering van je eigen opmerking! Dat je uit bent op een rel ok, maar houdt dat tenminste een notitieblokje bij met je eigen argumenten en standpunten!
DK stelde dat ze in ieder geval een dak boven haar hoofd had.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh, die posting van mij over die mevrouw had niets met enige rel te maken
Je wisselt je standpunten in als de gemiddelde pokerspeler kaarten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh, die posting van mij over die mevrouw had niets met enige rel te maken
Nee, als Annie Jansen met alleen een huishoudschooldiploma in de bijstand zou zitten dan zou ze ook op cursus gestuurd worden zodat ze niet kansloos zou zijn in de huidige maatschappij waar je er met middelbare school alleen niet komt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is wel zo dat er voor nieuwe medelanders beter gezorgd wordt dan voor bestaande. Daar zijn allerlei zaken voor opgetuigd. Vaak ook terecht, want ze hebben niets als ze hier komen (goed gastheer zijn kan nooit geen kwaad). Maar soms ook compleet over de schreef, dit lijkt mij een voorbeeld waarbij je bij de onderkant van de samenleving scheve ogen gaat krijgen en het lijkt mij een bron van ellende waar de PVV dan weer goed garen bij spint.
Een goede uitleg aan iedereen over het hoe en waarom zou op z'n plaats zijn om veel ruis te voorkomen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
DK stelde dat ze in ieder geval een dak boven haar hoofd had.
Net als jij stelde dat DK en Laysa niet zo moesten "zeuren" want ze hadden toch een dak boven hun hoofd?
Hier idem en ik kan het niet genoeg horen, mijn heldenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ben dr mee dood gegooid vroeger...niet dat ze niet goed zijn...maar toch
Fijn voor je Teun dat andere mensen wel jouw standpunten noteren!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net als jij stelde dat DK en Laysa niet zo moesten "zeuren" want ze hadden toch een dak boven hun hoofd?
Ik ben dus niet zo slecht in begrijpend lezen als Teun.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |