Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is MBO school?
Guilty as charged, dan. En het was niet eens voor herhaling vatbaar.
Weer verder met de Italiaanse make-up pitch.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te lezen om te weten wat er staan. Teuntje toch!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jij zeurt ook wel eens en voorlopig studeer jij al jarenlang voor een flink deel op kosten van de samenleving. Ook nog eens een opleiding die in ieder geval economisch nauwelijks geld zal opleveren, maar daar wil ik dan verder, naast het vermelden, weer niet over zeuren.
Niet janken, ook niet knipperen met je ogen, nergens voor nodig. De man vrouw zeurde niet, maar stelde terecht iets aan de kaakquote:
Doe/deed jij het met een MBOert?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is MBO school?
Guilty as charged, dan. En het was niet eens voor herhaling vatbaar.
Weer verder met de Italiaanse make-up pitch.
Anniebabs!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Anniebab het volgende:
Goeie titel!!!![]()
BTW gefeliciteerd Laysa....
Ze bleven even plakkenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Anniebab het volgende:
Goeie titel!!!![]()
BTW gefeliciteerd Laysa....
Ik jank om jouw opmerking over educatie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet janken, ook niet knipperen met je ogen, nergens voor nodig. De man vrouw zeurde niet, maar stelde terecht iets aan de kaak
Gadverdamme! Doe dan ding is in de pan en vlug!quote:
Dat was een reactie op de botte opmerking dat die vrouw niet moest zeuren na 30 jaar werken. Daar kan ik wel om janken, zoveel domheid, tevens hét bestaansrecht van de PVVquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik jank om jouw opmerking over educatie.
Ik heb het idee dat mevrouw simpelweg niet de juiste paden bewandeld heeft....quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk vooral om het verkrijgen van een gratis notebook en daarnaast de constatering dat de dames vermoedelijk gestuurd worden, want niet gemotiveerd.
Die man verdient echt een prijsquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef Deisyy het volgende:
En anders pak je de cc van je hubbie gewoon, kan 24 uur per dagquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, moet nog. Maar ik heb tot 21.00 uur. Komt goed!
ik zoek wel ff voor jequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jammer ben ff naar de kapper, anders had ik een oude lul opgezocht....straks dan maar....
Da's toch een héél rare manier van reageren? Als iemand dus iets zegt wat in jouw ogen dom en onrechtvaardig is counter jij met een soortgelijke opmerking?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de botte opmerking dat die vrouw niet moest zeuren na 30 jaar werken. Daar kan ik wel om janken, zoveel domheid, tevens hét bestaansrecht van de PVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |