Droog en bewolkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het nog steeds zo'n kutweer in Arnhem?
En bij jullie is het weer veel beroerderquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, dan mag ik ook wel even schaamteloos komen melden dat ik niet in Arnhem ben, maar Ko Samui
Ik vanochtend anders nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:36 schreef Xiance het volgende:
ik heb toch vandaag best veel zon gezien in arnhem
Ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:36 schreef Xiance het volgende:
ik heb toch vandaag best veel zon gezien in arnhem
Fusionquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:43 schreef _Loki het volgende:
Ik zoek ook een leuk restaurantje om donderdag m'n verjaardag te vieren met m'n ouders + zus + aanhang.Alleen hoeft die niet goedkoop te zijn. Vertel, wat is leuk?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:21 schreef _Loki het volgende:
Oooee goed idee!
edit: gereserveerdBedankt voor de goede tip
Respect!quote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef donroyco het volgende:
Zo, dat was me het avondje wel.. 7 uur in bed
Have fun in Thailand, het weer hier is gewoon kutquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, dan mag ik ook wel even schaamteloos komen melden dat ik niet in Arnhem ben, maar Ko Samui
Zeg dat welquote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Have fun in Thailand, het weer hier is gewoon kut
Daar hou ik persoonlijk ook meer van (lees: ik HAAT de zomer)quote:Op maandag 27 september 2010 08:24 schreef tliciouz het volgende:
Koud? Wat een watjes zijn jullie! Geef mij maar min zoveel en een dikke laag sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |