Ik zoek nog een secretaresse.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef _Loki het volgende:
Allemaal boycotten omdat hij gemeen is!
Oh ik heb weer 2 lopende trouwens, bij de Free Record Shop in Zuid (5min met de bus) en bij de bakker/chocolaterie van de V&D, net gesolliciteerd.
Als een van die twee het niet wordt, dan geef ik het echt op.
Hey psst.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zoek nog een secretaresse.
Voor onder je bureau zekerquote:Op woensdag 22 september 2010 16:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zoek nog een secretaresse.
Als het goed betaald wil ik me wel opofferen. Lekker in laatjes schuumen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef Adelante het volgende:
Ik zoek nog een schoonmaakster voor eens per week
Ja, dat zoeken we dus niet hequote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het goed betaald wil ik me wel opofferen. Lekker in laatjes schuumen.
Jullie hebben serieus een hulp in huis? Of nou ja hadden?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat zoeken we dus niet heOnze oude hulp had het niet heel zwaar, want we hadden alles al redelijk opgeruimd altijd als zij kwam
Er zijn mensen die meer moeten schoonmaken dan 25 m2 hequote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie hebben serieus een hulp in huis? Of nou ja hadden?Luie hond!
Het is 17m2.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er zijn mensen die meer moeten schoonmaken dan 25 m2 heVoor die paar euro per week waren we liever een zaterdag in de week vrij, dan aan het poetsen
Quality time
![]()
Ik weet tquote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Daar kan je ook bier drinken, betaal je alleen 2x zoveel
Oh, al gevondenquote:
Morgen niet, misschien zaterdag.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
Wie gaan er morgenavond nog meer bier drinken in de stad trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |