quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik ookDacht dat het aan mij lag
Gelukkig ben ik niet de enige.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Erg is dat he? Normaal heb ik een huis kapster maar ik kan moeilijk vragen of ze even naar Arnhem komt vanuit Druten. En soms knip ik het zelf. Maar ga nu highlights laten zetten, weet alleen niet welke kleur het mooiste bij mijn haar nu staat.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zenuwachtig voor de kapper!
Vrouwenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als het mooi word.Ik laat mijn haar verven door een ander. Gruwel.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat kan jij heel niet weten, maar dat is helemaal niet zo!
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He jij speelt ook Modern Warfare 2!
Op de xdoos.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
UiteraardMaar vanavond krijg ik (eindelijk) Halo:Reach
wooohooo
![]()
Speel je op xdoos of ps?
Gamertag? Voeg ik je vanaaf ff toequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op de xdoos.Ik speel op het account van mijn vriendje. Ben echt verslaafd geraakt aan het online spelen.
SlappyJoezquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gamertag? Voeg ik je vanaaf ff toeIk speel trouwens met veeeeuuul meer Fok!kers
Ga je ook Reach spelen dan?
Shame on you!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SlappyJoezNee Halo vind ik helemaal niet leuk.
Ik houd gewoon niet zo van die robot achtige dingen.quote:
MW2 'lijkt' realistisch, is het echter he-le-maaal nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet zo van die robot achtige dingen.Ik vind een spel dat er realistischer uit ziet een stuk leuker.
quote:
Nee ik zeg ook niet dat MW2 realistisch lijkt, ik zeg dat ik van zulke games houd. MW2 is gewoon leuk, lekker beetje in het rond schieten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
MW2 'lijkt' realistisch, is het echter he-le-maaal niet
In Halo zitten geen robots hoorjij bedoelt star wars
Er zit een mensje in hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat MW2 realistisch lijkt, ik zeg dat ik van zulke games houd. MW2 is gewoon leuk, lekker beetje in het rond schieten.
Maar dit vind ik toch echt een soort robot.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geld zat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef Adelante het volgende:
Iedereen maar shoppen hier, kapitalisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |