Dat is waar. Maar alsnog niet handig als iemand met je mee de stad in gaat die geen ov chipkaart heeft.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:53 schreef leonie-89 het volgende:
Het is toch juist makkelijk dat je voor bus, trein, tram, metro allemaal 1 vervoersbewijs hebt?!
Je kan zelfs aanvragen dat hij vanzelf weer oplaadt. Als je onder de 5 euro komt wordt hij automatisch opgewaardeerd met een door jou gekozen bedrag.
Dat wil ik dan ook wel eens weten. Anders word je met je NS-OV Chipkaart hard genaaid in Arnhem. Met als gevolg dat je nog met 3 chipkaarten rondloopt straksquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef remlof het volgende:
Kan ik dan ook dalkorting bij Breng op mijn NS-OV Chipkaart krijgen?
Jarig? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komen jullie morgen ook allemaal op bezoek voor een stukje taart?
Jup morgen, dankjewel! Dag tienerjaren, hallo twintiger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook wel eens weten. Anders word je met je NS-OV Chipkaart hard genaaid in Arnhem. Met als gevolg dat je nog met 3 chipkaarten rondloopt straks
[..]
Jarig? Gefeliciteerd!
Rotterdam. En wellicht de komende tijd eerst Utrecht of regio Amsterdam, ivm werk. Maar ik kom terug, ooit.quote:
We wachten met smart op jequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Rotterdam. En wellicht de komende tijd eerst Utrecht of regio Amsterdam, ivm werk. Maar ik kom terug, ooit..
Nou je doet net alsof je 40 jaar bent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:54 schreef donroyco het volgende:
Nog 19 zijn
was ik nog maar 19...
Anyway, alvast gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou je doet net alsof je 40 jaar bent.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef Adelante het volgende:
Nee, ik was nog niet geslachtsrijp toen
In 1990 nog niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef Adelante het volgende:
Nee, ik was nog niet geslachtsrijp toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |