Mja dat beest was niet echt van het formaat dat doorrijden veiliger zou zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan rijdt er iemand achter je en dan heb je 'flitsdode' nummer 2Of je slipt zelf en vliegt de vangrail in
Dan nog. Als je keihard remt en iemand knalt vol op je, of doordat je remt verlies je de controle over het stuur, ben je ook het haasje. Het is gewoon fucking domquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moet je ook verwachten dat er iemand bijvoorbeeld naar links kan gaan zodat je altijd klaar bent om te remmen.
Als je hard rijd terwijl je geen mogelijkheid hebt om te remmen of uit te wijken dan ben je een mongool en mogen ze die persoon van de weg af plukken.
Zie lapo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Cool-cool-kast-kast! B-b-b-b-baas-baas-baas-baas!
Hebben ze getest bij Myth Busters toch? Dat je beter gas bij kan geven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja dat beest was niet echt van het formaat dat doorrijden veiliger zou zijn.
Ik had ook een Hummer moeten kopen, dan was als iemand tegen me aan crashte hij de lul ipv ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog. Als je keihard remt en iemand knalt vol op je, of doordat je remt verlies je de controle over het stuur, ben je ook het haasje. Het is gewoon fucking dom
Aja, dus checken of je voor je genoeg ruimte hebt, achter je, naast je, uitwijkmogelijkheden! Blijft er flink lol over als je dat constant moet checkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef xyzyx het volgende:
Daarom Bart, moet je zorgen dat je genoeg ruimte hebt achter je.. Zodat als je een keer vol in de ankers moet de persoon achter je ook nog optijd kan remmen.
Als je in een lada rijdt is het denk ik het beste om gewoon tegen een boom te knallen en jezelf uit je lijden te verlossen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben ze getest bij Myth Busters toch? Dat je beter gas bij kan geven?
Mits je niet in een Lada rijdt iig
Ja, 12 uur is te kort.quote:
Hoe kun je de controle over het stuur verliezen als je remt? Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog. Als je keihard remt en iemand knalt vol op je, of doordat je remt verlies je de controle over het stuur, ben je ook het haasje. Het is gewoon fucking dom
Ik denk dat als je tegen een boom rijdt de linker- en rechterhelft van de auto na de klap gewoon doorrijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als je in een lada rijdt is het denk ik het beste om gewoon tegen een boom te knallen en jezelf uit je lijden te verlossen.
Krijg je niet een medaille als je daarin harder dan 100 gaat?
Uuh kan prima hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe kun je de controle over het stuur verliezen als je remt? Dan doe je iets niet goed![]()
En als iemand achter op mij klapt dan moet die persoon ook veelst te hard gereden hebben en zodra ik merk dat iemand dat doet dan ga ik braaf 120 rijden..
Ik denk dat de boom wegloopt omdat die niet geraakt wilt worden door zo'n misbaksel van een autoquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat als je tegen een boom rijdt de linker- en rechterhelft van de auto na de klap gewoon doorrijden
't was een Seat bestelbusje en we moesten nog een slordige 600 km en ook weer 900 terug. Dus nah, toch maar niet geprobeerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben ze getest bij Myth Busters toch? Dat je beter gas bij kan geven?
Mits je niet in een Lada rijdt iig
Mensen vinden karten enzo toch ook leuk? Dan moet je ook de hele tijd kijken wie waar rijd en inschatten hoe de ander zal rijden, wanneer hij afremt, zo laat mogelijk proberen af te remmen enz.. Dat maakt het juist leuk.. Alleen als je zo rijd dan ben je over het algemeen gevaarlijk bezig omdat je dan het uiterste wilt halen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, dus checken of je voor je genoeg ruimte hebt, achter je, naast je, uitwijkmogelijkheden! Blijft er flink lol over als je dat constant moet checken
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk dat de boom wegloopt omdat die niet geraakt wilt worden door zo'n misbaksel van een auto
Ja alleen is het bij karten iets minder desastreus als je per ongeluk van de baan vliegtquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen vinden karten enzo toch ook leuk? Dan moet je ook de hele tijd kijken wie waar rijd en inschatten hoe de ander zal rijden, wanneer hij afremt, zo laat mogelijk proberen af te remmen enz.. Dat maakt het juist leuk.. Alleen als je zo rijd dan ben je over het algemeen gevaarlijk bezig omdat je dan het uiterste wilt halen.
Ik rij gewoon relaxed maar toch stevig door.. Zo dra er een personen auto vlak achter een vrachtwagen/andere auto rijd dan laat ik het gas los en zet de voet alvast op de rem omdat de kans dan bestaat dat hij/zij naar links gaat.
4 wiel aandrijving, traction controll, absquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh kan prima hoorHoewel het met ABS al een stuk minder zal zijn, maar verwachten dat je netjes rechtdoor slide als je vol op de rem gaat is naïef
Ik vlieg ook niet van de weg af heur.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja alleen is het bij karten iets minder desastreus als je per ongeluk van de baan vliegtDaarom vinden mensen het zo leuk.
wacht maar tot je stuntman mike tegenkomt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vlieg ook niet van de weg af heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |