Hoezo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hahahahahahaha faal van jouw kant
quote:
Ja de Telegraaf was er helemaal lyrisch over dat sterretje zoveel nieuwe termen introduceertquote:
Uuh, dan heeft jouw oma echt 0 aandeel in de V&D gehad hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dankzij onze familie bestaat de V&D.. mijn oma had ontzettend veel aandelen alleen een groot deel daarvan heeft ze al verkocht dacht ik.
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, dan heeft jouw oma echt 0 aandeel in de V&D gehad hoorZij heeft er voordeel van gehad, de V&D geenszins
Ja, wie niet tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!
Ligt eraan wat voor aandelen het waren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, dan heeft jouw oma echt 0 aandeel in de V&D gehad hoorZij heeft er voordeel van gehad, de V&D geenszins
Vertel, welke keuzes waren er allemaal?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor aandelen het waren.
Weet ik veel welke V&D allemaal uitgaven. Maar er zijn gewone aandelen, warrants, preferentie, prioriteitsaandelen etc.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel, welke keuzes waren er allemaal?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Vroom is in 1883 getrouwd met een zuster (Francisca Tombrock) van de vrouw (Helena Tombrock) van Dreesmann, wat hen zwagers maakte
So?quote:
Ik las eerst zwangerquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, omdat ze zwagers waren duuuh1!
=D Dan nog snap ik geen bal van z'n bedoeling met die post, maar dat zal wel komen omdat hij hoogbegaafd isquote:
jy ben gwoon kk don xDquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
=D Dan nog snap ik geen bal van z'n bedoeling met die post, maar dat zal wel komen omdat hij hoogbegaafd is
Ja, wij zijn zwakbegaafd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
=D Dan nog snap ik geen bal van z'n bedoeling met die post, maar dat zal wel komen omdat hij hoogbegaafd is
Renesite.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nah, ze zeggen dat hoogbegaafden altijd wereldvreemd zijn enzo.
quote:
quote:"Het is met een é verdulleme"
Hadden ze je niet een nieuwe kunnen geven? Al dan niet met korting?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Hyman het volgende:
Oh ik kreeg een mailtje van de computerwinkel terug, ze wilden met 15€ vergoeding geven voor het toetsenbord dat stuk was gegaan.
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, ookal was het een dood paard die van jezelf was.
Het is een laptoptoetsenbordquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hadden ze je niet een nieuwe kunnen geven? Al dan niet met korting?
Die kan je ook vervangen hoor, onze hond had die van mijn ma geslooptquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is een laptoptoetsenbord, dan moet je een hele laptop aan me geven.
De socket is stukquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die kan je ook vervangen hoor, onze hond had die van mijn ma gesloopt
Is dat wel te vervangen dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
De socket is stuk. niet het toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |