Hoezo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hahahahahahaha faal van jouw kant
quote:
Ja de Telegraaf was er helemaal lyrisch over dat sterretje zoveel nieuwe termen introduceertquote:
Uuh, dan heeft jouw oma echt 0 aandeel in de V&D gehad hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dankzij onze familie bestaat de V&D.. mijn oma had ontzettend veel aandelen alleen een groot deel daarvan heeft ze al verkocht dacht ik.
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, dan heeft jouw oma echt 0 aandeel in de V&D gehad hoorZij heeft er voordeel van gehad, de V&D geenszins
Ja, wie niet tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel hoogbegaafd!!
Ligt eraan wat voor aandelen het waren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, dan heeft jouw oma echt 0 aandeel in de V&D gehad hoorZij heeft er voordeel van gehad, de V&D geenszins
Vertel, welke keuzes waren er allemaal?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor aandelen het waren.
Weet ik veel welke V&D allemaal uitgaven. Maar er zijn gewone aandelen, warrants, preferentie, prioriteitsaandelen etc.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel, welke keuzes waren er allemaal?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Vroom is in 1883 getrouwd met een zuster (Francisca Tombrock) van de vrouw (Helena Tombrock) van Dreesmann, wat hen zwagers maakte
So?quote:
Ik las eerst zwangerquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, omdat ze zwagers waren duuuh1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |