Ga er dan niet heenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik mopper altijd over de H&M.
Ga naar de V&D die naam is veel coolerquote:
Ik houd niet van de V&D.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga naar de V&D die naam is veel cooler
Je houd toch ook niet van de h&mquote:
Een taxi is nog goedkoper.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef xyzyx het volgende:
Vraagt zo'n kerel of ik hem bij school op kom halen en vanavond naar huis breng..
Dus ik zeg zo ja is goed betaal jij dan de benzine.. hij zo jaa is goed 5 euro ofzoo toch
Ik zo nee 25 euro deze rijd 1:4.
Hij zo: jaaaaaa laat dan maar
Kanker paupers wel altijd mee willen als ze niets hoeven te betalen en als ze dan x wat moeten betalen gaan ze huilie doennouja had toch geen tijd om hem op te halen want mag zo weer paar paarden ophalen
Weet ik.quote:
Dat is wel leuk spul ja. Ik hoop dat de nieuwe apple tv ook spotify kan streamenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:27 schreef Hyman het volgende:
Yeah, ik kan mijn spotify muziek streamen naar de squeezebox van stage
Puicke winkel ja, de Vroom & Dreesman!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga naar de V&D die naam is veel cooler
Ruil tegen jullie zolder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een vet mooie kamer gevonden voor maar 380 euro met eigen keuken en douche enzo, maar diegene wil alleen ruilen voor een kamer.
Mijn ouders hebben een groot deel vn hun geld aan die winkel te dankenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Puicke winkel ja, de Vroom & Dreesman!
Toevallig die van mij ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een groot deel vn hun geld aan die winkel te danken
Hoezo dat?quote:
Mijn opa had een pand en dat hebben ze aan de V&D verkochtquote:
Hahahahahahaha faal van jouw kantquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:37 schreef xyzyx het volgende:
En zojuist smste iemand mij heel trots dat ze voor haar verjaardag een heuse APPLE COMPUTER gekregen had.
T is een Mac stomme kut![]()
Maar ik ga ff de trailer weer achter de auto hangen
Dankzij onze familie bestaat de V&Dquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef TripleP het volgende:
[..]
Mijn opa had een pand en dat hebben ze aan de V&D verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |