Jawel, daar word jij lekker schieuwnierig vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou vertel? incrowd gehint heeft niemand wat aan.
quote:
Dat is echt de grootste debielquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Alfisti het volgende:
Schaamteloze knip en plak actie
[ afbeelding ]
Kijk eens op de kaart: het startpunt ligt halverwege. Nouja ... op 1/3 dan. Daarbij rijd ik toch al. En ze vroeg het aan me.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je haalt haar op morgen?terwijl het startpunt van de puzzelrit op 10 km van je huis is?
![]()
jij bent nu echt een voorbeeld van een man die TE lief is![]()
en valt mee geloof ik:)
Alfa dash met jokertje; ideale combiquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Alfisti het volgende:
Schaamteloze knip en plak actie
[ afbeelding ]
Over een paar uurtjes lig ik horizontaalquote:
Bij mij begint het 'gezeik' altijd als ik net wil gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes lig ik horizontaal![]()
Was weer een enorme vermoeiende kutdaghet gezeik begon om 7:30 al
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?quote:
Dat klinkt ook bekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij begint het 'gezeik' altijd als ik net wil gaan.
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeitquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?
Ik moest meteen aan de bak zonder dat ik koffie had gehad, daar maak je echt geen vrienden mee
Mijn bijrijdster komt uit lelystad, dus het startpunt is ECHT op de helft. Over een half uur haal ik haar van station Leeuwarden, de bus rijdt niet voor de sierquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kijk eens op de kaart: het startpunt ligt halverwege. Nouja ... op 1/3 dan. Daarbij rijd ik toch al. En ze vroeg het aan me.
Ik ben helaas nog net zo'n goedzak dat ik de boel niet wil laten klappen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Ik negeerde mn baas altijd tot het moment dat ik de koffie chocomel op hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Nopequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?
quote:Ik moest meteen aan de bak zonder dat ik koffie had gehad, daar maak je echt geen vrienden mee
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas de LPG gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Whehe, die tijd heb ik wel gehad; hard voor de zaak; want de zaak is ook hard voor jouquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben helaas nog net zo'n goedzak dat ik de boel niet wil laten klappen.
Maar dat punt heb ik ongeveer wel bereikt nu.
Dat ik door problemen/fouten van andere in de shit kom moet natuurlijk niet kunnen.
Whehe, ik had pas bij dat projekt op de MV ook zo'n discussie 12 uur werken, 2 keer pauze, en dan nog EISEN dat je om kwart voor 7 daar bént ook... is not gonna happen, en na zulke opmerkingen al helemaal niet niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik negeerde mn baas altijd tot het moment dat ik de koffie chocomel op hadik zorgde er wel voor dat ik die op had als de werkdag officiel begon btw
geen koffie en me nog niet betalen, maar wel van me verwachten dat ik werk. dat doet ie zelf maar lekker, ik niet.
Die mensen zijn vrij algemeen geloof ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een SMS sturen of ik haar vanavond al op zal halen ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn bijrijdster komt uit lelystad, dus het startpunt is ECHT op de helft. Over een half uur haal ik haar van station Leeuwarden, de bus rijdt niet voor de sier
Wat de hell ga jij uitspoken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de muziek voor de rit vannacht ligt klaar (oldskool P.E., Eminem, en een ouwetje van de Prodigy) TT is ingesteld, Benz is loaded, ontbijt en lunch ga ik nu inelkaar knoeien, kleding; check, laarzen : check, hotel gegevens : check, foon opgeladen : ehhhhmm... nu loading, LT is vol en ready to go ..
Nu nog FF naar de kapper, paar uurtjes maffen en om 03.30 gaan we lekker filevrij diagonaal door NL knallen
Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
Wat nog veel erger is:
Overwerken om spullen te regelen die ze die avond op komen halen als je zelf al naar huis bent.
Kom je smorgens op je werk staat al die zooi er nog![]()
Ga je het navragen. "ja het gaat maandag pas weg"Ik ben niet snel kwaad, maar het was toch raak om 7:30
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een SMS sturen of ik haar vanavond al op zal halen ...
... Nah.
Valt weer mee hè. Oh ja, en het commentaar dat na twee maanden komt, moet wel binnen een week verwerkt zijn, we moeten wel een beetje opschieten met het project.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de muziek voor de rit vannacht ligt klaar (oldskool P.E., Eminem, en een ouwetje van de Prodigy) TT is ingesteld, Benz is loaded, ontbijt en lunch ga ik nu inelkaar knoeien, kleding; check, laarzen : check, hotel gegevens : check, foon opgeladen : ehhhhmm... nu loading, LT is vol en ready to go ..
Nu nog FF naar de kapper, paar uurtjes maffen en om 03.30 gaan we lekker filevrij diagonaal door NL knallen
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamer
Achterbank voor de BX?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
In de schuur, bij de hond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
Overal is het wel watquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
Weekendje Arbeiten in Deutschlandquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
Thanks !! komt wel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
quote:
Denk aan mij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben jullie geen last van mental images ofzo?!
Nee.quote:
Geen hond.quote:
Moet dat danquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijk![]()
Tot morgen en neukze !quote:2cv, tot morgen, rest tot zondagavond of zo
Now thát worksquote:
Dat wil jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |