Ach, ik ben wel voor ergere dingen uitgemaakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:26 schreef Xebber het volgende:
Nu lijkt het er op dat de posters in dit topic allemaal dikke varkens zijn.
Yes!quote:
Wat is de varkenrangorde eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:39 schreef Meddo het volgende:
Veertje meegenomen![]()
Zwarte varkens hoef ik niet meerMijn laagste zijn nu de strawberries
Ah nice, thanks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:42 schreef Meddo het volgende:
weet ik niet precies, gaat om welke truffels ze vinden
zie:
http://farmville.wikia.com/wiki/Pigpen
Welke veranderingen?Ik heb nog niets gemerkt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:36 schreef ry4life het volgende:
Goede veranderingen in de craftingbuildingEventjes wennen maar veel handiger zo!
Je weet dat je 2x kan updaten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef Kimbell het volgende:
Ik kom om in de flesjes en dekentjes maar kan ze nog steeds niet regiften
You can do a re-gift feed up to 3 times over an unknown number of hours, regardless of how many items you share each time you re-gift.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:02 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel voor ergere dingen uitgemaakt.
Ik kon vanochtend drie dingen regiften, daarna ging het niet meer. Zit daar een grens aan of zo?
Oh?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Welke veranderingen?Ik heb nog niets gemerkt.
mja, helaasquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef trainfreak het volgende:
Je hebt een paginasuggestie.
Trade Farmville Coins for Farm Cash! FIND OUT HOW
Zijn hier echt mensen die daar nog in geloven?
* just me is snotverkouden en heeft watten in haar hoofdquote:
Ik niet, ik heb al een varken jwt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Nursery expanded!Wie wil er een beest?
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
Ik had heel veel schepjes en harkjesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef sbientje het volgende:
tnx hara, eindelijk weer eens een shears... was al weer veel weg trouwens, en dat op dit tijdstip
ik heb de shears meegenomen en een bol wolquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had heel veel schepjes en harkjes
Hierzo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef The_Dean het volgende:
Hoe kan ik mijn account verwijderen? Ik speel het nooit meer...
Je hebt de afbeelding gepakt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:49 schreef trainfreak het volgende:
De ochtendstond heeft blauwe veren in de mond
quote:
Ik zou wel willen maar zit er nog in een die toch niet meer gaat lukkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Kimbell het volgende:
Wie heeft er zin in een tea party coop? Ik heb er net één gestart.
Ik zo welquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Kimbell het volgende:
Ik moet die bus ook nog, voor de Gearhead blue ribbon, maar Wheat duurt zo lang.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik vergeet de co-ops altijd.Ik wil nog een keer een wheat co-op doen, voor die landbouwbus.
Danke sehr!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:26 schreef ry4life het volgende:
Fertilize all:
http://apps.facebook.com/(...)48kLRpuoQLzVf&ref=nf
Waarom moet je de bus daarvoor hebben dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik moet die bus ook nog, voor de Gearhead blue ribbon, maar Wheat duurt zo lang.
Ik doe mee denk ik?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Kimbell het volgende:
Ik wil niet 3 dezelfde voertuigen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom moet je de bus daarvoor hebben dan?![]()
Oh, goede redenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik wil niet 3 dezelfde voertuigen.
Ik ben inmiddels bezig om 2 3 of 4 verschillende soorten te planten. Hierdoor heb ik tenminste mijn marktstalletjes nog een beetje vol als ik ook iets van 4 dagen wil hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, goede reden
Dan moeten we eigenlijk een grote groep maken die mee wil doen, en dan allemaal een paar plots, zodat je op de rest leuke dingen kunt planten
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, goede reden
Dan moeten we eigenlijk een grote groep maken die mee wil doen, en dan allemaal een paar plots, zodat je op de rest leuke dingen kunt planten
Dat doe ik allang.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bezig om 2 3 of 4 verschillende soorten te planten. Hierdoor heb ik tenminste mijn marktstalletjes nog een beetje vol als ik ook iets van 4 dagen wil hebben.
ik niet.... Kreeg meer plots voor de co-op s door niet elke keer verschillende soorten te planten.quote:
Weer een centipede!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef Kimbell het volgende:
Bugje terug:
http://apps.facebook.com/(...)HZnrgOZq%28fU&ref=nf
Gewoon verwijderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
Jammer dat je die Unwithers per drie moet kopen, dat haal ik dus niet met mijn FV cash
Dat kost je je eigen unwitherquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
Oef, alles is al verdord bij mij
Had het gisteravond moeten harvesten, vergeten.
Is er heel toevallig iemand die bij mij langs kan komen en dat je dan de vraag krijgt of je alles kunt unwitheren? Ik heb dat bij anderen wel eens gedaan en volgens mij kostte dat mij niets. Dus als er iemand in de buurt is...?
Serieus?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kost je je eigen unwither
WACHT!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, nevermind dan!
Dan had ik meer unwithers dan ik dacht, want ik heb het al een paar keer gedaan bij anderen
Ik ga nu alles opnieuw omploegen en zaaien! Thanks!
Er staat dan toch of je een gratis unwither kan gebruiken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WACHT!
Volgens mij kan het wel bij anderen hoor...
Nu niet meer hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:48 schreef ry4life het volgende:
[..]
Er staat dan toch of je een gratis unwither kan gebruiken?
Ja ik heb dat wel eens gehad volgens mij, drie keer zelfs, en ik had echt geen drie unwithers in mijn giftboxquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:48 schreef ry4life het volgende:
[..]
Er staat dan toch of je een gratis unwither kan gebruiken?
Oja nu je het zegt dat is waarquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor
Je kan 4 of 5 plots unwitheren bij buren, net als bemesten
Dus allemaal naar Greys!![]()
![]()
Ja je hebt volgens mij gelijk, ik heb dan die twee of drie keer mijn eigen Unwither gebruikt zonder dat ik het wistquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb die vraag alleen gekregen toen ik er zelf nog 2 had, nu heb ik er 0 en krijg ik die vraag ook nooit meer.
Nee, het is nieuw, je kan anderen unwitherenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb dat wel eens gehad volgens mij, drie keer zelfs, en ik had echt geen drie unwithers in mijn giftboxMaar het geeft niet hoor, ik wil echt niet dat het iemand zijn/haar eigen unwither kost
Nee joh, het is veranderd dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je hebt volgens mij gelijk, ik heb dan die twee of drie keer mijn eigen Unwither gebruikt zonder dat ik het wistStaat er ook niet bij, bij die vraag, lekker sneaky
Ja per 5 plots ja, ipv fertilizen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het is nieuw, je kan anderen unwitheren
We halen goud als ik het zo uitreken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Kimbell het volgende:
Ja, we hebben die vraag hier ook wel eens gesteld, maar ik ben net bij je langs geweestg en heb 5 plots tot leven gebrachtquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je hebt volgens mij gelijk, ik heb dan die twee of drie keer mijn eigen Unwither gebruikt zonder dat ik het wistStaat er ook niet bij, bij die vraag, lekker sneaky
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, we hebben die vraag hier ook wel eens gesteld, maar ik ben net bij je langs geweestg en heb 5 plots tot leven gebracht
Ja, daar gaat het ook overquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, het is veranderd dus
Vroeger kon je soms je eigen gebruiken, maar dan vroegen ze het altijd
Nu kun je 4/5 vakjes pp unwitheren
Life is sweet <Kimbell verheugt zich op tea party>quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We halen goud als ik het zo uitreken.
Ja, als je er 1 had. Als je er geen had, was het gratis.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja per 5 plots ja, ipv fertilizen.
Maar ik heb echt al een paar keer gehad, als ik bij buren kwam, dat er een melding kwam met 'Ohoh, het lijkt er op dat alles verdord is. Wil je unwitheren?'. En dan zei ik ja en was ALLES unwithered. Nu blijkt dus dat het me mijn eigen unwither uit mijn gift box kostte
Oh okquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja per 5 plots ja, ipv fertilizen.
Maar ik heb echt al een paar keer gehad, als ik bij buren kwam, dat er een melding kwam met 'Ohoh, het lijkt er op dat alles verdord is. Wil je unwitheren?'. En dan zei ik ja en was ALLES unwithered. Nu blijkt dus dat het me mijn eigen unwither uit mijn gift box kostte
Wat krijgen we eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Life is sweet <Kimbell verheugt zich op tea party>
Ik parasiteer even meequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Life is sweet <Kimbell verheugt zich op tea party>
Your heb ik er nooit bij gehadquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ok
Ik heb ook wel eens gehad dat het me wat zou kosten, maar niet altijd op de een of andere manier
Volgens mij staat er de eerste paar keer "use free unwither" en daarna "use your unwither", als je toch al snel alles wegklikt
Een tea party dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat krijgen we eigenlijk dan?
Als je fertilized bij je buren heb je volgens mij kans om dat te vinden, tenminste ik vond er vandaag eentje bij catquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik parasiteer even mee![]()
Even een vraagje, soms komen de feritlize all langs op de feed? Hoe krijg je dat? Ik heb er regelmatig één voor mezelf maar kan niks delen
mij mag je iig toevoegen als je dat nog niet gedaan hebtquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef Blistering het volgende:
Kan ik gewoon mensen uit de OP adden? Heb sinds kort Facebook en FV is wel erg tof. Maar ik denk ik vraag het toch maar ff. Heb wel wat mensen al geadd en dan toegevoegd dat ik van Fok ben en het voor FV is. Dan is het goed lijkt me?
Daar is die lijst voorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef Blistering het volgende:
Kan ik gewoon mensen uit de OP adden? Heb sinds kort Facebook en FV is wel erg tof. Maar ik denk ik vraag het toch maar ff. Heb wel wat mensen al geadd en dan toegevoegd dat ik van Fok ben en het voor FV is. Dan is het goed lijkt me?
ik had het al gedaan maar je mag helaas maar 1x per dagquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Een tea party dus![]()
Ik heb net 4 plotjes kunnen unwitheren bij Greys, als iedereen dat nu even doet is het probleem zo uit de wereld.
heb ik nu ook last vanquote:
Dat sowieso.quote:
Ik wil wel, en mijn farm is vanavond vrij (laat ons zeggen vanaf 18u)quote:Op zondag 19 september 2010 08:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Zijn er mensen die vanavond rond 6 uur willen beginnen met de Bakery Delivery Coop op die rode kar te krijgen? Zie net dat Wheat maar 12 uur duurt om te groeien, was eerst 3 dagen.
Thanksquote:
Ik ook wel, heb al een deel ingezaaid staanquote:Op zondag 19 september 2010 08:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Zijn er mensen die vanavond rond 6 uur willen beginnen met de Bakery Delivery Coop op die rode kar te krijgen? Zie net dat Wheat maar 12 uur duurt om te groeien, was eerst 3 dagen.
Zal ik doen! En bedankt voor de Paddle Ball!quote:Op zondag 19 september 2010 09:33 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik wil wel, en mijn farm is vanavond vrij (laat ons zeggen vanaf 18u)
Je geeft maar een seintje als je er aan begonnen bent...
Jij mag 'm ook beginnen van mij, maar wel liefst vanaf 18.00 uur, anders kan ik midden in de nacht opstaan om 't te oogsten.quote:Op zondag 19 september 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook wel, heb al een deel ingezaaid staanAls dat rijp is zal ik eens kijken of ik m kan starten al?
Ik snapte al niet waar jullie het over hadden met je "duurt zo lang"
Hoezo?quote:Op zondag 19 september 2010 09:58 schreef Nizno het volgende:
deze ochtend geen plaatje van de blauwe veer.... maar een linkje
http://apps.facebook.com/(...)rU6jNpJ808EJd&ref=nf
geen idee of jij iets gemist hebtquote:Op zondag 19 september 2010 10:15 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb ik wat gemist dan?![]()
Bedankt trouwens!
Onder "mijn account" en dan meldingen?quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef Blistering het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat ik niets te zien qua FV nieuws op m'n newsfeed? Snap er echt niets van. Ben ook nog maar net 2 dagen bekend met FV, maar dan nog vind ik het frappant dat ik echt niets te zien krijg. Ik moet echt naar de profielen van m'n Facebook vrienden om dingen m.b.t. FV te zien. Heel irritant.
Net zo irritant overigens als dat m'n FV neighbors in FV zelf niet te zien zijn onderin, maar dat schijnt een bekende bug te zijn..
Gewoon 3x banded quilquote:
Daar is alles aangevinkt. Wellicht dat het ook komt omdat ik nog niet zo lang facebook gebruik en FV speel. Ik w8 het nog wel ff af.quote:Op zondag 19 september 2010 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Onder "mijn account" en dan meldingen?
Top news, edit options rechts onderaanquote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef Blistering het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat ik niets te zien qua FV nieuws op m'n newsfeed? Snap er echt niets van. Ben ook nog maar net 2 dagen bekend met FV, maar dan nog vind ik het frappant dat ik echt niets te zien krijg. Ik moet echt naar de profielen van m'n Facebook vrienden om dingen m.b.t. FV te zien. Heel irritant.
Net zo irritant overigens als dat m'n FV neighbors in FV zelf niet te zien zijn onderin, maar dat schijnt een bekende bug te zijn..
yay.quote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Copper
wie heeft 'm nou?quote:
Dan krijg ik een leeg venster.quote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Top news, edit options rechts onderaan
Yay voor de copper en ik was te laat voor je varken.quote:
Ik de Tap Tap Bus (50 dingen). Benieuwd of die te upgraden is.quote:Op zondag 19 september 2010 13:51 schreef sbientje het volgende:
vind dat schaap wat bij die school hoort zeg maar, wel erg leuk
mja.quote:Op zondag 19 september 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik dat met de heel leuke dingen voortaan ook ga doen, of via de FV chat ofzo naar iemand die dan online is
Zeker jammer.quote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja.
't is hier net als op de feed tegenwoordig, jammer.
Ja dat gebeurt vaak... ik snap het ook wel (dat dat niet leuk is).quote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef Mirjam het volgende:
volgende keer stuur ik zol'n leuk varken wel per pm naar iemand.
Maar zo'n varkentje is toch wel de moeite om even voor te jubelen als je die hebtquote:Op zondag 19 september 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vaak... ik snap het ook wel (dat dat niet leuk is).
Maar een topic met 90% bedankjes leest ook niet echt lekker als je het mij vraagt.
welnee, ik bedankt ook niet overal voor.quote:Op zondag 19 september 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar een topic met 90% bedankjes leest ook niet echt lekker als je het mij vraagt.
nou ja, dat ben ik wel met je eens, maar voor zoiets kan je toch wel ff melden lijkt me..quote:Op zondag 19 september 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zo'n varkentje is toch wel de moeite om even voor te jubelen als je die hebt
ik pak wel even de lucifersquote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Meestal zeg ik het wel als ik zoiets te pakken heb, maar nu blijkbaar vergeten. Mag ik nog van die brandstapel of moet ik blijven staan?
Zijn je voeten al warm?quote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Meestal zeg ik het wel als ik zoiets te pakken heb, maar nu blijkbaar vergeten. Mag ik nog van die brandstapel of moet ik blijven staan?
Nee, maar ik ga wel vinken nuquote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
nou...quote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
Lucky me!quote:Op zondag 19 september 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
En hier hebben jullie een Fertilize All
Probeer je ons nu af te kopen met een f#cking knikker?quote:Op zondag 19 september 2010 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Forgive me Mothers, for I have sinned. Ik dacht niet na, hier heb je een marble.
Danke sehr!quote:Op zondag 19 september 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
En hier hebben jullie een Fertilize All
Ja die liggen niet voor het grijpen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
Probeer je ons nu af te kopen met een f#cking knikker?Kom dan op zijn minst met een Shears of Cowbell of zo.
Zo te zien werkte hetquote:Op zondag 19 september 2010 14:33 schreef Xebber het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=mf
Kunnen jullie me wat Purple Poppy Bushels sturen?
Weet niet of 't zo werkt met die links.
Dat was die marble wel waard.quote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Xebber het volgende:
Iemand een Tap Tap Bus?
[ link | afbeelding ]
Ja ik had nog aardig wat plotjes door jullie die unwithered warenquote:
heb niets meegekregen van de commotie... druk bezig om mn ebooks op de ipad te knikkeren... maar deze heb ik welquote:Op zondag 19 september 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
Heeeeyy, een fertilize all, daar zijn jullie vast mee te paaien. Mijn eerste, voor jullie.
quote:Op zondag 19 september 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
Heeeeyy, een fertilize all, daar zijn jullie vast mee te paaien. Mijn eerste, voor jullie.
Ik dacht dat de boel bij mij weer niet goed liep, gelukkig maar danquote:Op zondag 19 september 2010 16:02 schreef sbientje het volgende:
wat reteirri dat die school steeds opent als je een schoolsupply toevoegt
inderdaad knetterirritantquote:Op zondag 19 september 2010 16:02 schreef sbientje het volgende:
wat reteirri dat die school steeds opent als je een schoolsupply toevoegt
Geen punt, mijn vriendin moet zo nodig uit eten, dus ik ben ook wel wat later.quote:Op zondag 19 september 2010 17:12 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn farm vol gezaaid met dingen..
Ik kan wel meedoen met de co-op, maar dan wel pas vanaf (ongeveer) 21u, ik kan er dan 400 zaaien.
ja alleen ontkomt me het nog wel eens als de fertilize ineens op de plek staat van mn eitjes of boxjes die ik na elkaar open omdat er dan ineens fuel als eerste in mn giftbox staat.quote:Op zondag 19 september 2010 18:54 schreef ry4life het volgende:
Heb besloten de fertilize all pas te gebruiken net voor ik ga oogsten (als het nodig is dan)![]()
[ link | afbeelding ]
Gejoinedquote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Ow, ik heb net een graan-co-op gestart omdat ik jullie nog niet zag
Kijk maar of je hem joined
Primaquote:Op zondag 19 september 2010 19:30 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Gejoined![]()
Ik kan er wel maar 400 zetten..
*kuch46kuch*quote:
Als FV opent dan doe ik mee! Ik moet net gaan oogsten.quote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Ow, ik heb net een graan-co-op gestart omdat ik jullie nog niet zag
Kijk maar of je hem joined
Morgenavond is ook goed toch? er staat een dag en zeven uur voor goudquote:Op zondag 19 september 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als FV opent dan doe ik mee! Ik moet net gaan oogsten.
Ow, maar ik kan morgenvroeg niet oogsten, dan hebben jullie er weinig aan natuurlijk.
Ah mooi.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgenavond is ook goed toch? er staat een dag en zeven uur voor goud
al een tijdje niet meerquote:Op zondag 19 september 2010 20:17 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Deze gaan niet bij mij.
Zijn wij buren?
Je krijgt hem zelfs als je niks bijdraagt (bij kunt dragen). Joinen is al genoeg, als de rest dan het goud haalt. Ik dacht dat ik de laatste plotjes had ingezaaid maar zag geen tellertje, dus wellicht ben jij me net voor geweest.quote:Op zondag 19 september 2010 20:33 schreef Xebber het volgende:
Als ik die coop nu join en het laatste beetje zaai, krijg ik dan ook zo'n auto?
Nope, ik heb (nog) niks gezaaid, maar hij is nu wel vol.quote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je krijgt hem zelfs als je niks bijdraagt (bij kunt dragen). Joinen is al genoeg, als de rest dan het goud haalt. Ik dacht dat ik de laatste plotjes had ingezaaid maar zag geen tellertje, dus wellicht ben jij me net voor geweest.
Truck seeder is dat toch? Die kan je in je garage ja.quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nope, ik heb (nog) niks gezaaid, maar hij is nu wel vol.
Ik join dan gewoon alleen, 't gaat mij ook alleen maar om die wagen zodat ik die kan upgraden (toch?).
Meeloper!quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nope, ik heb (nog) niks gezaaid, maar hij is nu wel vol.
Ik join dan gewoon alleen, 't gaat mij ook alleen maar om die wagen zodat ik die kan upgraden (toch?).
quote:
Ik vind het allemaal prima joh.quote:Op zondag 19 september 2010 20:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen de eerste die deze coop voorstelde, maar omdat vriendinlief zo graag naar de vreetschuur moest (wokchinees) ben ik nu de laatste.
beschuit met muisjes!quote:Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Mijn eerste cream draft foal is geboren![]()
O wauw, dankjewel!quote:Op zondag 19 september 2010 23:58 schreef Nizno het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)6e3dbe4162925&ref=nf
een mooit kalfje met hoorntjes
Je hebt idd kans op een volwassen beestquote:Op maandag 20 september 2010 08:22 schreef Xebber het volgende:
Ik heb 'm ook, dank.
Maar hoe werkt die hele Nursery Barn nou eigenlijk? Heb 'm al 3 dagen halfvol zitten met van alles, maar d'r groeit niks op.
Of is 't zo bij 't harvesten dat je een káns hebt op een volwassen beest?
Ja, maar de vraag wasw of je kans had op een volwassen dier, of dat je elke keer een volwassen dier kreegquote:Op maandag 20 september 2010 08:27 schreef ry4life het volgende:
Heb er ook nog een![]()
En ja alleen bij het harvesten heb je kans op een volwassen dier toch?
Het is nog vroeg hequote:Op maandag 20 september 2010 08:32 schreef ry4life het volgende:
Ja zag al dat ik de vraag verkeerd begreep
Echte boeren staan om half 5 op om de koeien te melken.quote:
Wat je zegt, kom net mn bed uitquote:
Nah, half zes tegenwoordig, met die melkmachinesquote:Op maandag 20 september 2010 08:38 schreef Xebber het volgende:
[..]
Echte boeren staan om half 5 op om de koeien te melken.
De helft is al geoogst, dus het komt goed johquote:Op maandag 20 september 2010 08:40 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wat je zegt, kom net mn bed uit![]()
Oh en ik zal vanmiddag na school pas oogsten voor de co-op, teveel gedoe met die app...
Nee, want de helft is al geoogst, dus als er meer vroeg oogsten komt het eerder goedquote:Op maandag 20 september 2010 08:46 schreef Xebber het volgende:
Dan moet ik tot vanmiddag wachten op mijn truck!
Volgens mij tellen ze pas als je ook gezaaid hebtquote:Op maandag 20 september 2010 12:43 schreef ry4life het volgende:
dus ik hoef niet meer te oogsten, als ik er nu nog een zal starten en ik oogst tellen die toch gelijk mee?
Heb nog een heel veld vol staan nu
Ja, dan zaai ik de helft in, en als dat rijp is zaai ik de andere helft in, en dan kan je die eerste helft weer oogstenquote:Op maandag 20 september 2010 12:53 schreef ry4life het volgende:
Ooh echt, ik dacht dat zo omdat ik soms mensen een co-op zie starten en dan gelijk al wat geoogst hebbenNaja heb iig weer wat wheatbushels denk ik maar...
er staat een truffel op je feedquote:Op maandag 20 september 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan zaai ik de helft in, en als dat rijp is zaai ik de andere helft in, en dan kan je die eerste helft weer oogsten
Ik kan pas meedoen vanaf 22u30quote:Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef Xebber het volgende:
Half 9 start ik de "A Very Berry Field Trip"-Coop. Deal?
Heb je de mailtruck al? Want die is voor de sier hèquote:Op maandag 20 september 2010 13:30 schreef Xebber het volgende:
* Xebber blij is met zijn Truck Seeder.
Nou die Schoolbus nog. Interesse, iemand?
Mailtruck?quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je de mailtruck al? Want die is voor de sier hè
op zich vind ik het geen gezeik, alleen wel vervelend dat die schoolboeken elke keer er voor zorgen dat de rugzak opent... dat je niet kan sluiten in de tussentijd.quote:
bandiet en blauwquote:
hebburtquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik niet in één keer al mijn gifts accepteren?
60 gifts in 2 dagen dat ik niet gespeeld hebquote:
same shit herequote:Op maandag 20 september 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf maar nieuwe mensen krijgen, maar zie niemand in dit topic die nieuw is, ik denk dat ik maar eens de accept-knop niet indruk, anders eindig ik met 200 buren
Dat had ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf maar nieuwe mensen krijgen, maar zie niemand in dit topic die nieuw is, ik denk dat ik maar eens de accept-knop niet indruk, anders eindig ik met 200 buren
ik laat mijn barn lekker altijd verpakt in pleepapierquote:Op maandag 20 september 2010 14:58 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Zolang er geen berichtje bijstaat dat het van fok, voor Farmville is dan accepteer ik niet..
Ik ben trouwens langzaamaan mijn buren aan het opkuisen. Bij sommigen zie ik nog dingen van Nieuwjaar staan, barns verpakt in toiletpapier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |