Dan kan ik mij indeken dat je zo je mandje inkruipt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik nog niet, de productie begon vanochtend om half 6
Daarna nog 5,5 uur auto gereden
quote:
En ik blijf nog wel even, de wekker gaat om 8 uur pas morgenquote:
Mooi, dan ben jij straks mijn aflossing. Want tegen die tijd ben ik thuis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik blijf nog wel even, de wekker gaat om 8 uur pas morgen
Primaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan ben jij straks mijn aflossing. Want tegen die tijd ben ik thuis.
Morgen weer klussen?quote:
Jep, plafonds rachellen en dan beginnen met de electraquote:
En die sla je tegen de balklaag van het plafond, h.o.h 30 cm, zodat je daar je gips weer tegen kunt bevestigenquote:
Monthy Pythonquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de kenners, welke film?
[ afbeelding ]
quote:
Ik voel me Remi. Ik weet alleen niet of ik de film moet gaan kijken of het boek lezen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe gaat het met de nachtploeg?
hier heb je een kwartje, kan je al je vrienden bellen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voel me Remi. Ik weet alleen niet of ik de film moet gaan kijken of het boek lezen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier heb je een kwartje, kan je al je vrienden bellen.
Goedemorgen
Damn, echt goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
[Veronica mode] Herinner je deze (zangeres) nog.....nog.....nog.... [/Veronica mode]
quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Bart het volgende:
Zingen is ook echt helemaal haar ding, ze laat zich helemaal gaan aan haar uitdrukking te zien! Daar hou ik wel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
Wat je via google, met dank aan een betrouwbare bron al niet van Dewi kunt vinden.
Niet zo mooie Playboy fotos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Zie hier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo mooie Playboy fotos?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet trouwens nog wel dat Dewi eruit ging. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Dat mens kon zingen. Daarna vrijwel niets meer gehoord en dat snap ik echt niet.
Ja ik had ze al gezien en ik vind ze niet mooiquote:
Juistem. Er is toen veel aan sms-en verdiendquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Volgens mij was ze de favoriet van Nederland. Uitgezonderd de jonge meisjes die voor sjim waren.
Ik vind ze ook niet mooi. Zelfs ik met mijn Polaroid ervaring had haar wel wat mooier op de foto gekregen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had ze al gezien en ik vind ze niet mooi
Ja en Playboy schiet zichzelf daarme in de voet want als ze nu ook maar iets afwijken van dit soort fotos en ze wat pikanter gaan maken, dan wil niemand er meer in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet mooi. Zelfs ik met mijn Polaroid ervaring had haar wel wat mooier op de foto gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |