Ik voel me Remi. Ik weet alleen niet of ik de film moet gaan kijken of het boek lezen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe gaat het met de nachtploeg?
hier heb je een kwartje, kan je al je vrienden bellen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voel me Remi. Ik weet alleen niet of ik de film moet gaan kijken of het boek lezen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier heb je een kwartje, kan je al je vrienden bellen.
Goedemorgen
Damn, echt goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
[Veronica mode] Herinner je deze (zangeres) nog.....nog.....nog.... [/Veronica mode]
quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Bart het volgende:
Zingen is ook echt helemaal haar ding, ze laat zich helemaal gaan aan haar uitdrukking te zien! Daar hou ik wel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
Wat je via google, met dank aan een betrouwbare bron al niet van Dewi kunt vinden.
Niet zo mooie Playboy fotos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Zie hier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo mooie Playboy fotos?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet trouwens nog wel dat Dewi eruit ging. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Dat mens kon zingen. Daarna vrijwel niets meer gehoord en dat snap ik echt niet.
Ja ik had ze al gezien en ik vind ze niet mooiquote:
Juistem. Er is toen veel aan sms-en verdiendquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Volgens mij was ze de favoriet van Nederland. Uitgezonderd de jonge meisjes die voor sjim waren.
Ik vind ze ook niet mooi. Zelfs ik met mijn Polaroid ervaring had haar wel wat mooier op de foto gekregen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had ze al gezien en ik vind ze niet mooi
Ja en Playboy schiet zichzelf daarme in de voet want als ze nu ook maar iets afwijken van dit soort fotos en ze wat pikanter gaan maken, dan wil niemand er meer in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet mooi. Zelfs ik met mijn Polaroid ervaring had haar wel wat mooier op de foto gekregen.
Ik kan niet echt lachen om een rood kruis.quote:
geen idee wat het is dan, bij mij is deze fokke on sukke gewoon zichtbaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan niet echt lachen om een rood kruis.
Het gaat inderdaad niet goed met Playboyquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die hele industrie ligt toch een redelijk eind op z'n gat sinds internet snel werd?
Hoi Etcie.quote:
"Wat pikanter" zou een "open schotwond" betekenen. Playboy is de draad een beetje kwijt denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en Playboy schiet zichzelf daarme in de voet want als ze nu ook maar iets afwijken van dit soort fotos en ze wat pikanter gaan maken, dan wil niemand er meer in.
Nee het kan echt wel veel pikanter zonder de open ruggetjes en ontplofte mollen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Wat pikanter" zou een "open schotwond" betekenen. Playboy is de draad een beetje kwijt denk ik.
Het interessantse vind ik eigenlijk het aller-allerlaatste stukje..maar dan stopt het filmpjequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra,
Heb je deze beelden al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)/d_day_in_kleur.html
Nee, die kende ik nog niet. Dank je wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra,
Heb je deze beelden al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)/d_day_in_kleur.html
Van Velzenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
Wie is die mini-me die met zijn handen zit te wapperen?
Best welquote:
Jij hebt ook nooit gezegd dat ik naar hem moest kijken! Geen wonder dat ik hem niet ken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
C4
Dat is Roel van Velzen
Best wel een toffe gast trouwens,
Steniging is niet toegestaan in Nederlandquote:
Slaapgast? Dan ken ik hem toch eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
hij was ook te gast bij Serious Request afgelopen jaar
Jij kan mij hier zo niet de schuld van geven hequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit gezegd dat ik naar hem moest kijken! Geen wonder dat ik hem niet ken.
Exactquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapgast? Dan ken ik hem toch eigenlijk wel.
Best jammerquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Steniging is niet toegestaan in Nederland
Tuurlijk wel. Jij bent mijn adviseuze mbt te kijken materiaal.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij kan mij hier zo niet de schuld van geven he
Dan neem ik ontslag hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij bent mijn adviseuse mbt te kijken materiaal.
Nee, niet doen!quote:
Maar, maar.... jij bent mijn steun en toeverlaat op dat gebied.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Ga je dan een keer onthouden dat je sommige dingen gewoon kent en gezien hebten niet mij de schuld geven
Ok. Het spijt me Etcetera. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Die moet je juist niet ergens de schuld van geven
Op zich een nobel streven in het weekendquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik heb niet gewerkt en ga ook niet werken vandaag
Leven in de brouwerij!quote:
En ik geniet nog even van het resultaat daarvan voor ik ga slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |