was dat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
verbind die klant maar door aan mij. Handelen we wel af op de 010-manier.
Preciesquote:
Meneer ik zeg wat ik kan doen. U begint beledigend te worden ik wens u een fijne dag en tot ziensquote:
Heb ik niet gedaan wel tegen de meneer gezegd dat zijn mening is. En dat ik niet van plan mijn mening over hem te ventileren omdat ik netjes ben opgevoed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou direct de verbinding verbreeken
Netjes hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan wel tegen de meneer gezegd dat zijn mening is. En dat ik niet van plan mijn mening over hem te ventileren omdat ik netjes ben opgevoed.Daarna heb ik hem verteld dat mij uitschelden niet helpt omdat mijn collega niet aanwezig is en ik daarom niet kan doorverbinden. Toen legde klant neer.
Netjes opgelost.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Heb ik niet gedaan wel tegen de meneer gezegd dat zijn mening is. En dat ik niet van plan mijn mening over hem te ventileren omdat ik netjes ben opgevoed.Daarna heb ik hem verteld dat mij uitschelden niet helpt omdat mijn collega niet aanwezig is en ik daarom niet kan doorverbinden. Toen legde klant neer.
je bent te braafquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja zo. Terwijl je ondertussen wilt zeggen. Luister halve gare toen god de hersens en het spraakvermogen uitdeelde stond jij waarschijnlijk achteraan. Als jij met jouw domme hoofd nog een keer zo tegen mij praat trek ik jou door de telefoon of kom ik jou in elkaar slaan met mijn mattiesquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Meneer ik zeg wat ik kan doen. U begint beledigend te worden ik wens u een fijne dag en tot ziens
Althans dat is de vriendelijke manier dan hé
Ik kan heeeeeeeeeel braaf doenquote:
idd. je had minstens kunnen zeggen dat hij zelf hard faalde en dat zijn moeder nou ja.... van alles over zijn moederquote:
Netjes hoor, je 1 seconde voor de middag melden!quote:
Dat doe ik wel in een privesituatie. Tegen klanten ben ik altijd vriendelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd. je had minstens kunnen zeggen dat hij zelf hard faalde en dat zijn moeder nou ja.... van alles over zijn moeder
OAquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes hoor, je 1 seconde voor de middag melden!
Je zou planner kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Fha het volgende:
Mijn voorspelling is uitgekomen! Het is 12 uur en ik heb niks meer te doen
Ja of medium. Volgens mij valt er in oplichting veel meer te verdienenquote:
Whehe...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een collega van mij werkt vandaag niet toen ik dat aan de klant vertelde kreeg ik het volgende antwoord.
Je lult maar uit je nek domme doos. Ik wil hem spreken EN WEL NU.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of medium. Volgens mij valt er in oplichting veel meer te verdienen
Hoe is het met je Fwh0000t?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Fha het volgende:
Mijn voorspelling is uitgekomen! Het is 12 uur en ik heb niks meer te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |