Meneer ik zeg wat ik kan doen. U begint beledigend te worden ik wens u een fijne dag en tot ziensquote:
Heb ik niet gedaan wel tegen de meneer gezegd dat zijn mening is. En dat ik niet van plan mijn mening over hem te ventileren omdat ik netjes ben opgevoed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou direct de verbinding verbreeken
Netjes hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan wel tegen de meneer gezegd dat zijn mening is. En dat ik niet van plan mijn mening over hem te ventileren omdat ik netjes ben opgevoed.Daarna heb ik hem verteld dat mij uitschelden niet helpt omdat mijn collega niet aanwezig is en ik daarom niet kan doorverbinden. Toen legde klant neer.
Netjes opgelost.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Heb ik niet gedaan wel tegen de meneer gezegd dat zijn mening is. En dat ik niet van plan mijn mening over hem te ventileren omdat ik netjes ben opgevoed.Daarna heb ik hem verteld dat mij uitschelden niet helpt omdat mijn collega niet aanwezig is en ik daarom niet kan doorverbinden. Toen legde klant neer.
je bent te braafquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja zo. Terwijl je ondertussen wilt zeggen. Luister halve gare toen god de hersens en het spraakvermogen uitdeelde stond jij waarschijnlijk achteraan. Als jij met jouw domme hoofd nog een keer zo tegen mij praat trek ik jou door de telefoon of kom ik jou in elkaar slaan met mijn mattiesquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Meneer ik zeg wat ik kan doen. U begint beledigend te worden ik wens u een fijne dag en tot ziens
Althans dat is de vriendelijke manier dan hé
Ik kan heeeeeeeeeel braaf doenquote:
idd. je had minstens kunnen zeggen dat hij zelf hard faalde en dat zijn moeder nou ja.... van alles over zijn moederquote:
Netjes hoor, je 1 seconde voor de middag melden!quote:
Dat doe ik wel in een privesituatie. Tegen klanten ben ik altijd vriendelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd. je had minstens kunnen zeggen dat hij zelf hard faalde en dat zijn moeder nou ja.... van alles over zijn moeder
OAquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes hoor, je 1 seconde voor de middag melden!
Je zou planner kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Fha het volgende:
Mijn voorspelling is uitgekomen! Het is 12 uur en ik heb niks meer te doen
Ja of medium. Volgens mij valt er in oplichting veel meer te verdienenquote:
Whehe...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een collega van mij werkt vandaag niet toen ik dat aan de klant vertelde kreeg ik het volgende antwoord.
Je lult maar uit je nek domme doos. Ik wil hem spreken EN WEL NU.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of medium. Volgens mij valt er in oplichting veel meer te verdienen
Hoe is het met je Fwh0000t?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Fha het volgende:
Mijn voorspelling is uitgekomen! Het is 12 uur en ik heb niks meer te doen
ahjaquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe...
"Sterf, bal gehakt!"
en ophangen.
Ik wou dat ik zo lang in bed kon blijvemquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ahja, ik ben net wakker geworden ... om 1 uur ging ik eindelijk slapen.. toen werd mijn hoest minder
Heerlijk uit geslapeneven tussendoor gemeld dat ik afwezig ben
.
Hij zit er nog aanquote:
Dat zou zeker fijn zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ben ik ook wel aan toe, al is een avong ook wel lekker.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of medium. Volgens mij valt er in oplichting veel meer te verdienen
dat zou mijn reactie zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe...
"Sterf, bal gehakt!"
en ophangen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ben ik ook wel aan toe, al is een avong ook wel lekker.
kabelquote:
Half opgedroogde sperma in je sok?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan* Fha trekt schoen en sok uit om nader te bestuderen
Beetje dikkig en ik ben niet helemaal zeker of alles er uit is. Maar ik gok dat ik dat vanzelf wel voel![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat zou mijn reactie zijn
ermm?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Half opgedroogde sperma in je sok?
tot 2 uurquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij kan nu liggen lamballen
jij werkt toch nooitquote:
oh ja, inderdaad... en die palmbomen op het strand iedere dag vervelen na al die jaren ook nog altijd niet.quote:
In mijn sok zit eigenlijk alleen stof en kattenhaar (en dus mijn voet zo nu en dan). Maar in mijn voet zit mogelijk nog wat glasquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Half opgedroogde sperma in je sok?
ieuw.. da's niet prettigquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]
In mijn sok zit eigenlijk alleen stof en kattenhaar (en dus mijn voet zo nu en dan). Maar in mijn voet zit mogelijk nog wat glas
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Stinkende Pakistaan Lastige klanten ook.. ticket bestellen van 60 euro, en dan lopen klagen dat het ook voor 2 euro minder kan. Nou, ga je gang dan maar, mij ook best. Na drie dagen... "nee, het kan toch niet, ik wil graag die 60 euro betalen", maar toen was de reservering al verlopen en werd het 66 euro... whehe..
jij zit op hetzelfde strand als ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh ja, inderdaad... en die palmbomen op het strand iedere dag vervelen na al die jaren ook nog altijd niet.
Nee dus als het zo blijkt te zijn dan moet ik het er maar uit (laten) peuterenquote:
Gelukkig maar, dattie er nog aanzit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan* Fha trekt schoen en sok uit om nader te bestuderen
Beetje dikkig en ik ben niet helemaal zeker of alles er uit is. Maar ik gok dat ik dat vanzelf wel voel![]()
Ja hinkelen is vet vermoeiendquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:46 schreef MPG het volgende:
Gelukkig maar, dattie er nog aanzit.
Beterschaps met voet.
Whaaaaat daar gaat je ladaatjequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lunchpauze
En en en en ik ben mijn auto definitief kwijt!![]()
Vanmiddag de pechhulp bellen en hopen dat ze em dan meteen kunnen meenemen naar de opkoper
Ja, ben ik verlost van die klote auto!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Whaaaaat daar gaat je ladaatje
Dankje lieve Fha!quote:
Neh, da's een petjesvolk wagenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben ik verlost van die klote auto!Echt friem, het was 1 groot drama
Dus ik ben d'r klaar mee
Jeej Lunchquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lunchpauze
Vanmiddag de pechhulp bellen en hopen dat ze em dan meteen kunnen meenemen naar de opkoper
Geeft niets, geen sorryquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik niet meegekregen, lang afwezig geweest enzow
Jeej lunchquote:
jeejquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lunchpauze
friemelquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef friemelaar het volgende:
GF![]()
alles nog goed ?
groetjes aan Nic.
* Panda72 Zwaait met beide handen naar de Lada van Marijke daaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben ik verlost van die klote auto!Echt friem, het was 1 groot drama
Dus ik ben d'r klaar mee
[..]
Dankje lieve Fha!![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeej lunch
En jeej voor de jeej
Alles goed daar?
* Fha geeft stukkie van foccasia (ofzo) met olijf en tomaat STUKKIE!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft stukkie van foccasia (ofzo) met olijf en tomaat STUKKIE!
een audi tt is te duur voor petjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, da's een petjesvolk wagen![]()
Ik wil wel een Mazda of een NissanOoit, als ik genoeg geld heb om een jongere wagen te kopen
Ja hoor, alleen moe... Maar ga een beetje op tijd naar huis om dingen voor de auto te regelen en em leeg te halenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Op het op zijn van het brood na
. Daar ook?
* MPG vreet hele dinges op. Ownee, wacht. tomaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft stukkie van foccasia (ofzo) met olijf en tomaat STUKKIE!
Awwwwwquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen moe... Maar ga een beetje op tijd naar huis om dingen voor de auto te regelen en em leeg te halenDus nu weer aan het werk, tot later allemaal
laters marijkequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen moe... Maar ga een beetje op tijd naar huis om dingen voor de auto te regelen en em leeg te halenDus nu weer aan het werk, tot later allemaal
* Panda72 werpt MPG banaan toequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vreet hele dinges op. Ownee, wacht. tomaat![]()
.
* MPG slaat over...
Maargoed, het blijft een onpraktische uitvoering van een golfquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een audi tt is te duur voor petjes
Jeeeeeejquote:
Jeeej meer voor mij!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef MPG het volgende:
* MPG vreet hele dinges op. Ownee, wacht. tomaat![]()
.
* MPG slaat over...
die vroegere DTM Audi TT met Red Bull bestickering blijft mooi.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Maargoed, het blijft een onpraktische uitvoering van een golf.
Petjesauto.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeej meer voor mij!!(ik zeg pas nadat het op is dat tomatenstukjes afpulkbaar zijn
)
bij nadere inspectie blijkt het trouwens om paprika te gaan
moet je ziek wezen en jezelf wakker hoestenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo lang in bed kon blijvem
hoezo?quote:
dit weekend is er hier een dorp verderop een vliegshow en die kut vliegtuigen draaien hier boven onsquote:
moet je werken dit weekend wok?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
ziet er goed voor komend weekend.
ze bellen nu al steeds
hij had zijn bril niet op en kon de fruitvliegjes niet zien, maar wel de groenvlieg en de huis vliegquote:
yep,quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je werken dit weekend wok?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep,
zeg lieve aardige gozert, wil jij wensen dat ze niet bellen vanacht en het hele weekend?
asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft
bijnaquote:
Ren je tenminste niet zo ver weg heel de tijdquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hinkelen is vet vermoeiend
En komt we lgoed hoor
Bijna. Wel regen nu, heb je daar wat aan?quote:
mja als het morgen maar droog isquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel regen nu, heb je daar wat aan?
Ik ben sowieso niet zo van het rennen over het algemeenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ren je tenminste niet zo ver weg heel de tijd
volgende week gaat het mooi weer wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel regen nu, heb je daar wat aan?
das niet fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit weekend is er hier een dorp verderop een vliegshow en die kut vliegtuigen draaien hier boven ons![]()
en ze vliegen niet echt hoog dus we krijgen hier een hoop herrie
iddquote:
Gelukkig is het maar 1 weekend per jaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
de honden zijn ook elke keer aan het blaffen als zo'n klapjosti hier weer overkomt
gelukkig welquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 1 weekend per jaar?
Look what a beautiful paprikaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
Jeeej meer voor mij!!(ik zeg pas nadat het op is dat tomatenstukjes afpulkbaar zijn
)
bij nadere inspectie blijkt het trouwens om paprika te gaan
Wat voor vliegtuigen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
dit weekend is er hier een dorp verderop een vliegshow en die kut vliegtuigen draaien hier boven ons![]()
en ze vliegen niet echt hoog dus we krijgen hier een hoop herrie
Das niet fijn, rust is savonds altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig wel![]()
dit jaar is het voor het eerst dat ze op de vrijdagavond al een vliegshow geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |