Joker dan, Ja. als ik het huis niet vies maak, is er ook geen huishoudelijk werk te doen. Ja tog?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:15 schreef Schieganger het volgende:
"het enige wat ik thuis kook is een gebakken ei."
Hioe laag moet je IQ voor dat programma zijn
Je hebt net beschreven waarom het programma zo leuk is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef xyzyx het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat programma leuk vinden, paar bosapen en sletjes die de debiel uithangen.
Ik zie daar de lol niet in schijnbaar. Lijkt wel beetje op new jersey shore ofzo.. t enige leuke daar aan was toen die kerel die teef vol op haar bakkes sloegquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je hebt net beschreven waarom het programma zo leuk is.
Kap nahquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef xyzyx het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat programma leuk vinden, paar bosapen en sletjes die de debiel uithangen.
Dat denk ik ook altijd, maar vanochtend moest ik al stofzuigen en de badkamer poetsen, en ik moet om 1 uur op het AMC zijn, en na college ga ik hier alleen even langs om mn tas op te halen, en dan ga ik in der Zug nach Hause. Dus dan had het ook niet gekund. En om nou die zooi een weekend te laten liggen, dat gaat tegen mijn principes inquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan denken, Dat komt morgen wel!
Dat wordt inderdaad wel iets te gek jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar vanochtend moest ik al stofzuigen en de badkamer poetsen, en ik moet om 1 uur op het AMC zijn, en na college ga ik hier alleen even langs om mn tas op te halen, en dan ga ik in der Zug nach Hause. Dus dan had het ook niet gekund. En om nou die zooi een weekend te laten liggen, dat gaat tegen mijn principes in
quote:
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef xyzyx het volgende:
Ik wordt aangestaard door een groepje 15 jarige kut koters.. Met je laptop in de auto zitten is toch niet zo raar?
Mang, dat had je vriendin kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef xyzyx het volgende:
Ik wordt aangestaard door een groepje 15 jarige kut koters.. Met je laptop in de auto zitten is toch niet zo raar?
Alsof ze daar intrappenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef xyzyx het volgende:
Ik plak wel een sticker op het raam, IK BEN JUSTIN BIEBER NIET NOU OPTIEFEN
Gelukkig nog geen s0kquote:
Ik zweer t jequote:
T zijn jongetjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mang, dat had je vriendin kunnen zijn
Dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |