Joker dan, Ja. als ik het huis niet vies maak, is er ook geen huishoudelijk werk te doen. Ja tog?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:15 schreef Schieganger het volgende:
"het enige wat ik thuis kook is een gebakken ei."
Hioe laag moet je IQ voor dat programma zijn
Je hebt net beschreven waarom het programma zo leuk is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef xyzyx het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat programma leuk vinden, paar bosapen en sletjes die de debiel uithangen.
Ik zie daar de lol niet in schijnbaar. Lijkt wel beetje op new jersey shore ofzo.. t enige leuke daar aan was toen die kerel die teef vol op haar bakkes sloegquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je hebt net beschreven waarom het programma zo leuk is.
Kap nahquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef xyzyx het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat programma leuk vinden, paar bosapen en sletjes die de debiel uithangen.
Dat denk ik ook altijd, maar vanochtend moest ik al stofzuigen en de badkamer poetsen, en ik moet om 1 uur op het AMC zijn, en na college ga ik hier alleen even langs om mn tas op te halen, en dan ga ik in der Zug nach Hause. Dus dan had het ook niet gekund. En om nou die zooi een weekend te laten liggen, dat gaat tegen mijn principes inquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan denken, Dat komt morgen wel!
Dat wordt inderdaad wel iets te gek jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar vanochtend moest ik al stofzuigen en de badkamer poetsen, en ik moet om 1 uur op het AMC zijn, en na college ga ik hier alleen even langs om mn tas op te halen, en dan ga ik in der Zug nach Hause. Dus dan had het ook niet gekund. En om nou die zooi een weekend te laten liggen, dat gaat tegen mijn principes in
quote:
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef xyzyx het volgende:
Ik wordt aangestaard door een groepje 15 jarige kut koters.. Met je laptop in de auto zitten is toch niet zo raar?
Mang, dat had je vriendin kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef xyzyx het volgende:
Ik wordt aangestaard door een groepje 15 jarige kut koters.. Met je laptop in de auto zitten is toch niet zo raar?
Alsof ze daar intrappenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef xyzyx het volgende:
Ik plak wel een sticker op het raam, IK BEN JUSTIN BIEBER NIET NOU OPTIEFEN
Gelukkig nog geen s0kquote:
Ik zweer t jequote:
T zijn jongetjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mang, dat had je vriendin kunnen zijn
Dus?quote:
Ik ben geen pedofiele homoquote:
Dan doe je zelf ff je best?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ouders willen vanavond gaan gourmetten. Nu heeft mijn moeder dus een gourmetstel gescoord bij de kringloop voor 12.50 euro.
Aangezien ik weet hoe mijn ouders zijn wordt dat vanavond 3 mini stukjes vlees pp met wat groenten erbij, zonder saus etc.
Dan help je je moeder toch een handje vanavond? Pannekoekenbeslag, losgeklopte eieren met een beetje melk, stokbroodjes, genoeg dingen die je kunt maken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ouders willen vanavond gaan gourmetten. Nu heeft mijn moeder dus een gourmetstel gescoord bij de kringloop voor 12.50 euro.
Aangezien ik weet hoe mijn ouders zijn wordt dat vanavond 3 mini stukjes vlees pp met wat groenten erbij, zonder saus etc.
Gewoon die shake it pannekoekenbeslag dinges neme van die omaquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan help je je moeder toch een handje vanavond? Pannekoekenbeslag, losgeklopte eieren met een beetje melk, stokbroodjes, genoeg dingen die je kunt maken!
Kijk even in de kast, er staat vast nog wel een pak pannekoekenmix, en anders maak je zelf even wat van meel, eieren en melk (met een beetje kaneelquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Jullie kennen mijn ouders echt niet. Als ik zodrekt meega naar de supermarkt en wat dingen in het wagentje kwak begint me moeder meteen "Moet dat wel? 'Komt het wel op?
Mijn moeder is soms een beetje suf
Misschien moet ik dat maar doen ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kijk even in de kast, er staat vast nog wel een pak pannekoekenmix, en anders maak je zelf even wat van meel, eieren en melk (met een beetje kaneel).
Reserveren is toch gratis? Dus waarom zou je het niet doen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
Nog een voorbeeld: Niet moeilijk doen om voor 4 euro meer betere mountainbikes te huren, wel moeilijk doen om te reserveren"Maar op die foto hebben ze wel 20 MTB's, wij hebben er maar 4 nodig. Dat gaat vast goed"
Ik heb ook echt geen zin om te gourmetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef xyzyx het volgende:
Mijn ouders kopen altijd wel genoeg.. alleen die kopen dan normale biefstuk, hamburgers enz en snijden dat dan zelf in kleine stukjes
En dan kwak ik gewoon in 1x 5 stukjes op dat ding en dan kijken ze me aan van ja moet dat zo?
Dat was mijn punt dus. Maargoed, mijn moeder snapt het soms niet helemaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Reserveren is toch gratis? Dus waarom zou je het niet doen?
Ja maar jullie zijn rijk thuisquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Merel1808 het volgende:
Wij hebben altijd van alles te veel, mijn moeder kookt altijd voor een heel weeshuis
Beetje een paar uur lang gezellig proberen te doen terwijl je in de blauwe walm en stinkmeur van t gourmetstel zit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen zin om te gourmetten.
Mwah, we hebben gewoon de helft van de tijd ook een half weeshuis hier aan tafelquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn rijk thuis
Juist.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje een paar uur lang gezellig proberen te doen terwijl je in de blauwe walm en stinkmeur van t gourmetstel zit.
Met hoeveel zijn jullie dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, we hebben gewoon de helft van de tijd ook een half weeshuis hier aan tafel
Ouder soms..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was mijn punt dus. Maargoed, mijn moeder snapt het soms niet helemaal
Drinken in de vorm van alcohol?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist.
Dus ga ik er maar voor zorgen dat ik samen met mijn broertje genoeg te drinken heb
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ouder soms..
Die van mij waren ook vergeten te reserveren.. komen ze op het geniale idee om fietsen te kopen alleen toen moesten we ook nog een fietsenrek kopen omdat ze vergeten waren dat we geen fietsen mee hadden genomen dus ook geen fietsenrek mee hadden
T is maar goed dat we toen nog een trekhaak hadden
Nee, GHBquote:
Mijn ouders hadden toch nieuwe fietsen nodig eigenlijk.. Alleen een paar maanden later waren ze al ingepikt door mijn zusjes omdat mn ouders eigenlijk nooit fietsenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dat zouden mijn ouders dan weer net niet doen.
Zeg ma wil je wat drinken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |