quote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen.
En daar ben ik enorm blij meeen trots op
.
Zo beter?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kut een i teveel in de tt maar ik kan t niet meer aanpassen![]()
Goedzo Annaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen.
En daar ben ik enorm blij meeen trots op
.
Je bent zwartquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kut een i teveel in de tt maar ik kan t niet meer aanpassen![]()
omfg wat gaafquote:Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dag kind.
Een hele kleine voorproef van 2 bejaarden op een scooter:
[ afbeelding ]
Moet je maar niet zo veel zuipenquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:54 schreef Vork het volgende:
Oja goedemorgen. Ik heb zo erg geen zin om naar m'n werk te gaan (normaal gesproken zat ik er nu dan ook al) en de alcohol is er volgens mij ook nog niet helemaal uit.
Wens me maar succes, ik ga nu fijn een uurtje of 8 teveel zitten chagrijnen. Hier met dat weekend.
Jeejquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:18 schreef flying-dutchman het volgende:
interrrrrrrrnet
eindelijk aan de pruttel
ja maar, maar. hou kan ik dan anthony bourdain kijken op discovery travel & living (dat laatste weet ik niet 100% zeker)quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeejEn digitale TV is zo overrated joh
Heb je allemaal niet nodig.
Digitale TV >>>>>>>>>> Analoog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:35 schreef flying-dutchman het volgende:
trouwens P als jij zegt dat digitale tv overrated is: ga es je beeldbuis inwisselen voor een platte tv
erg groot verschil. Analoog is vaak om te huilen en digitaal wel ok, maar HD is weer
Dat staat nog wel op de planning, maar ik gisteren ook loop bedenken dat ik volgend jaar leuke trips wil makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:35 schreef flying-dutchman het volgende:
trouwens P als jij zegt dat digitale tv overrated is: ga es je beeldbuis inwisselen voor een platte tv
erg groot verschil. Analoog is vaak om te huilen en digitaal wel ok, maar HD is weer
Vakantiegangerquote:
Boek is besteld hoorquote:
Oe vakantieplannenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
Dat staat nog wel op de planning, maar ik gisteren ook loop bedenken dat ik volgend jaar leuke trips wil makenNew York, Berlijn, 2-3 weken Schotland
En verder heb ik geen kabel, alleen een XBox Classic (met mod en XBMC en een 2 TB nasje
)
Oh yeahquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe vakantieplannen
Heb je zin in scotland ?
Ik ben in Mei nog geweest, het eten is minder goed dan het vroeger was, en het is best lang hoor die tijd op de boot. Maar zeker wel leuk als je maar niet verwacht dat het écht een cruise isquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
de boot van DFDS is echt briljant fijn
check voor de zekerheid even of je niet toevallig een hut precies boven het entertainmentgedoe hebt gekregen als je boardt... want da's echt niet tof
die levertijd, ja dat had ik niet hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boek is besteld hooralleen ... die levertijd
![]()
Ren jij trouwens elke dag of om de dag?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
de boot van DFDS is echt briljant fijn
check voor de zekerheid even of je niet toevallig een hut precies boven het entertainmentgedoe hebt gekregen als je boardt... want da's echt niet tof
ik vind het een erg fijne boot, vooral omdat er genoeg zitruimte is buiten de cafées en restaurants is zodat je je eigen eten mee kunt nemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben in Mei nog geweest, het eten is minder goed dan het vroeger was, en het is best lang hoor die tijd op de boot. Maar zeker wel leuk als je maar niet verwacht dat het écht een cruise is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef Anthraxx het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties.
Nu weer aan het werk. Laatste dag en dan 2 weken vrij.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Goed idee
Maar mijn grootste angst is vooral het niet genoeg ruimte hebben om in- en uit te stappen..Uit wil meestal nog wel lukken, maar al dat geduw en gerotzooi om dan je auto weer in te komen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen last van gehad met de motor
Daar ging ik ook niet van uit, maar daar adverteren ze wel mee ''minicruise'' staat bij alle overtochten. Dus niks wakker worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het een erg fijne boot, vooral omdat er genoeg zitruimte is buiten de cafées en restaurants is zodat je je eigen eten mee kunt nemen
en mensen die er van uit gaan dat een overtocht naar de UK een cruise is moeten ook wakker worden
We zullen zien zondagmiddagquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
het is denk ik sowieso iets minder druk nu.. wij gingen ook vlak voor 't hoofdseizoen en dan kunnen ze de auto's wel zo neerzetten dat 't niet al te benauwd is...
ik ben zó jaloersquote:
Ik heb mijn eigen entertainment bij mequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
och, entertainment (slecht), eten (buffet) en café's, prima 'mini'cruise![]()
/care
Mja, zo kan je het zien natuurlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
och, entertainment (slecht), eten (buffet) en café's, prima 'mini'cruise![]()
/care
Ik wil eigenlijk ook nog naar Zuid-Engelandquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zó jaloershad het liefst deze vakantie weer naar Schotland gewild. Wales was ook leuk, maar toch geen Schotland
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
Maar ik wilde P even waarschuwen dat je je er ook niet teveel van moet voorstellen
goed planquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen entertainment bij me700 albums op een iPod
En wat tijdschriften. En ik wil er toch niet te laat inliggen eigenlijk
Volgende ochtend weer fris en vrolijk links autorijden
Neequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:12 schreef flying-dutchman het volgende:
ja hoor eens even. Jij mag helemaal die loterij niet winnen. Die moet ik winnen!
kan ik tenminste eindelijk eens een keertje een huisje aan de Keizersgracht in Amsterdam kopen
Sterktequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef flying-dutchman het volgende:
krijg net even de melding... vanmiddag conferencecall tussen 4 en 5
Sterktequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:14 schreef borisz het volgende:
Vier uur management accounting voor de boeg.
Tot vanmiddag
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeEerst wil ik de oude winkel van mijn opa en oma kopen en daarna ga ik leuke reizen doen. Dus het is voor mij en niet voor jou
vertel eens: waar woont je huisquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
nou, he, waar twee honden vechten om 'n been
ik win 'm wel
Lekker wat gaan drinken op bovendek of bij de muzikant in de bar. Aanspraak en gezelligheid redelijk gegarandeerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En aangezien ik niet zo heel goed met onbekende dingen ben, heb ik Sun woensdagavond helemaal uit zitten horen over die bootreis
hmm, interessant, zijn die dingen makkelijk te krijgen voor Ziggo? Zou een stuk prettiger werken dan via het extra kastje nu.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja maar, maar. hou kan ik dan anthony bourdain kijken op discovery travel & living (dat laatste weet ik niet 100% zeker)
vandaag of volgende week even een kaartje halen voor in mijn tv
[ afbeelding ] dan kan ik ook in HD kijken
Kijk voor borden bij Xenos. Ze hebben er vierkante borden die goedkoper zijn dan in een A-winkel, maar wel prima totdat je je financieringstekort verholpen hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:06 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik koop een huis en heb nog nodig:
• Nieuw TV meubel waar boel ruimte in is(PS3, wiiiiiiii, xbox 360, dikke versterker (staat nog op verlanglijst), stekkerdozen, MediaTank, kabelmodem en nog wat meer dingen)
• Nieuw dressoir voor in het eetgedeelte waar de borden, bestek enzo inkomen
• Kastje waar mijn oven op kan staan
• DECT telefoon systeem ( http://gigaset.com/nl/nl/product/GIGASETSL400A.html zit ik aan te denken)
• Alarm systeem opnieuw bestellen
• Nieuwe set borden (vierkant ga ik denk ik voor)
• Nieuwe bestek set (niet een bij elkaar geraapt zooitje als dat ik nu heb)
Op den duur wil ik ook nog die dikke versterker met bij behorende speakers
Waarom moeten die dingen toch altijd zo belachelijk veel geld kosten
Dat ja, zijn mooie borden hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kijk voor borden bij Xenos. Ze hebben er vierkante borden die goedkoper zijn dan in een A-winkel, maar wel prima totdat je je financieringstekort verholpen hebt.
*grinquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
het is idd mooi hardloopweermorgen hopelijk nog steeds.. was ergens, ondanks het gehijg
wel lekker om weer door t park te lopen
Evy 5 - 10 eys?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin
komt vanzelf weer goed.
Hoewel ik op t einde ook moest hijgen hoor: 25 minuten waarvan in de laatste 3 minuten 3x 30 seconden versnellen , pfff
Nee ik heb Evy adieu gezegdquote:
Interessant! Je loopt met stopwatch? of gewoon horloge ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee ik heb Evy adieu gezegd
ik doe de 5 km onderhoud van de Atletiek Unie, dit was training 9. T zijn er 12.
Daarna ga ik door met de 10 km, ook van de AU
Eigenlijk zat ik te denken aan 'gewone' opgeleukte salade. Aardappelsalade klinkt als teveel werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, geen idee of je het lekker lijkt natuurlijk hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
oh okquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk zat ik te denken aan 'gewone' opgeleukte salade. Aardappelsalade klinkt als teveel werk
Ja maar ik lust geen visquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
avocadosalade met ei en zalm? Mag ze dat wel?en dan met wat krulsla ofzo
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet op mn werk, 4e keer deze week![]()
heeft je TV CI+ LET OP DE PLUS?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hmm, interessant, zijn die dingen makkelijk te krijgen voor Ziggo? Zou een stuk prettiger werken dan via het extra kastje nu.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Van de 290 foto's bleven er toch nog 164 over die we de moeite waard vonden en die worden nu dag-voor-dag verwerkt in het reisverslag op de site van Bluezz.
Wat is het precies?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Even de stad in geweest ondanks die &*%$-kermis (ik ben al geen fan, maar waarom moet er altijd van die wanstaltige piratenmuziek bij) en eindelijk hadden ze The Killing liggen. Aangeschaft dus
Top-aanschaf. We hebben er van genoten en gelijk er achteraan deel 2 aangeschaft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Even de stad in geweest ondanks die &*%$-kermis (ik ben al geen fan, maar waarom moet er altijd van die wanstaltige piratenmuziek bij) en eindelijk hadden ze The Killing liggen. Aangeschaft dus
Het is dan ook volledig jullie schuld dat ik hem gekocht hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Top-aanschaf. We hebben er van genoten en gelijk er achteraan deel 2 aangeschaft.
Zijn jullie er al achter wat die slotjes betekenen? Ik heb er toevallig laatst wat over gelezen, dus ik weet het.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, druk, maar ik ben ook met het verslag bezig, ga zo met dag 6 beginnen
Was wel wat aangekomen, dus hier gaat de rem weer op de carbs
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer, als alle foto's op de blog staan, zijn er als je goed zoekt 2 steertjes bij
officiele pasfoto nodig....quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes
Vraagje mensen: mijn rijbewijs gaat verlopen en heb een nieuwe nodig. Er zijn tegenwoordig van die strikte regels voor kleurenpasfoto's: zijn die uit een machine komen prima geschikt of kan ik beter naar een fotozaak gaan?
Liever machine want goedkoper, maar wil niet dat het afgekeurd wordt natuurlijk...
Op die machines staan ook dat ze aan de officiele voorwaardes voldoen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
officiele pasfoto nodig....
Da is ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 't risico niet nemen nóg een keer geld uit te geven zodat je op meer uitkomt...
Dat bedoel ik nietquote:
Ja, we zijn er intussen ook achter gekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef krakkemieke het volgende:
Zijn jullie er al achter wat die slotjes betekenen? Ik heb er toevallig laatst wat over gelezen, dus ik weet het.....
Domboquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik dacht, ik doe ff de boodschappen alleen. scheelt een hoop tijd morgen. neem alleen mee naar boven wat in de koelkast moet.
Leuk ideezeker als je vooral vers kookt etc dus uiteindelijk toch maar bijna alles naar boven gesjouwd (kan t moeilijk in de auto laten liggen) maar die tas was echt veel te zwaar voor mijn arme buikje
. Voelt niet lekker, pfff.
Goed plan in wezen, maar voortaan laat ik de mr wel weer sjouwen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef golfer het volgende:
Zo. Het vakantieverslag en foto's zijn klaar.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
Ah t verslag, even kijken ..
fruit!mango geslacht, granaatappel erbijin geslacht, blauwe bessen erbij en honing:
soms moet ik echt ineens een flinke portie fruit eten
Heel erg leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef golfer het volgende:
Zo. Het vakantieverslag en foto's zijn klaar.
Altijd prettigquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef LieLie het volgende:
in de bus terug! ietsje eerder dan verwacht.
En wat heb je geleerd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Weeeekeeeeeend!!
![]()
Was vandaag naar de boerderie met de kidslachen!
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Weeeekeeeeeend!!
![]()
Was vandaag naar de boerderie met de kidslachen!
![]()
Yes, tukje gedaan, lekker veel fruit gegeten en ik voel mij weer prima.quote:
oeps ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:10 schreef LieLie het volgende:
Oeps, vriend belde, heb vanmorgen de diepvries open laten staan
Dat je uit 10 liter melk 1 liter kaas maakt.. Idem boter..quote:
Oh, maar G staat hier ons huis in de fik te stekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef LieLie het volgende:
Zeg B, G reageert niet op mijn pm
de eerste foto's die ik gezien heb waren leuk!!
natuurlijk! t ging niet over wanneerquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, maar G staat hier ons huis in de fik te steken![]()
Ik ga jouw zakkies maandag op mijn werk in een grote envelop op kosten vd zaak opsturen, dus nog ff geduld kan dat?
en dat ja..quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
P gaat ergens heen op vakantie maar houdt de bestemming angstvallig geheim
Steer heeft een kamer in Maastricht!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog iets gebeurd, de laatste 10 dagen, wat we moeten weten eigenlijk?
Iets raars, leuks, geks, bewonderenswaardigs, liefs of ander tumult in de SC?
En hij zegt ook niet wanneer hij vertrekt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
P gaat ergens heen op vakantie maar houdt de bestemming angstvallig geheim
En met wie hij gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En hij zegt ook niet wanneer hij vertrekt.
Ik sport heul niet en ik val niet afquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steer heeft een kamer in Maastricht!Hij moet nog wennen aan het idee van afstuderen.
![]()
Iedereen sport nog en valt nog af. Behalve ik, sinds de vakantie op hetzelfde gewicht.![]()
Ik bedoelde de sporters die sportten voordat B&G vertrokken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik sport heul niet en ik val niet af
En ik ga nu naar de teken/schildercursus die me gratis is aangeboden omdat ik zo aardig ben
En of hij wel genoeg muziek meeneemt..... Ik maak me best bezorgd.quote:
Ja het helpt wel om al een tijdje bekend te zijn bij de scholen in de kunst hier. Maandag poseren en voorlopig een half jaar gratis op cursusquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, crea bea doen WindigoVeel plezier!
De 6 vooraan staan? Skinny thingquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja B ik ben begonnen met Pilates en zie op de weegschaal de 6 vooraan staan sinds vorige week
Echtquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En Pee gaat gewoon naar Sctland.
Nee, we plagen hem alleen! En dan gaat hij een mooi verslag plaatsen en zijn we allemaal stikjaloers!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
hmm, heb zin in pizza, maar het afvallen gaat na de meet juist zo goed, wil niet zomaar weer een shitload carbs erin proppen
WZZquote:
Jij denkt dat er nog een openbaar verslag komtquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, we plagen hem alleen! En dan gaat hij een mooi verslag plaatsen en zijn we allemaal stikjaloers!
Dat dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ken dat. wel willen maar toch maar niet.
je kan t weekend ook zelf een pizza maken (kleintje) en met eigen toppings dus je kan best goeie dingen erop gooien dan. Wel deniet t schuldgevoel
Zeg je nu jaquote:
Ah, lekker, super Petjequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt...ik ga nog een keer whiskybrownies bakken
Waarom wil je een ander hoedje? Of wil je een waterdichte?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WZZEcht...ik ga nog een keer whiskybrownies bakken
No way he
Net terug uit de stad: de angus-beef-burger-met-aardappeltjes-uit-de-oven was weer lekkerEens kijken hoe ze die op mijn vakantiebestemming maken
Een EHBO-kitje is gescoord. Helaas niet waterdicht maar klein genoeg voor mijn fototas. Een regen-dichte zaklamp idem dito alsmede een poncho
Ik wilde nog kijken naar een nieuw hoedje, maar mijn hoedje is hartstikke hip dus jullie hebben pech
Alsof jij niet wilt pronken met de ongetwijfeld briljante plaatjes die je gaat schietenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij denkt dat er nog een openbaar verslag komtNa deze ongein
![]()
Oi ik heb je er (volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof jij niet wilt pronken met de ongetwijfeld briljante plaatjes die je gaat schieten
Ja natuurlijk! Dan zijn we allemaal jaloers en geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij denkt dat er nog een openbaar verslag komtNa deze ongein
![]()
Strikt genomen houdt die zin in dat je jezelf een eikel vindt. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oi ik heb je er (volgens mij) nooit mee gepest, dat waren die andere eikels
Voor Schotland had je op zich een waterdichte versie kunnen aanschaffenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde nog kijken naar een nieuw hoedje, maar mijn hoedje is hartstikke hip dus jullie hebben pech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor Schotland had je op zich een waterdichte versie kunnen aanschaffen
ah die is ook mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Mijn hoedje is waterdichtquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom wil je een ander hoedje? Of wil je een waterdichte?Misschien hebben ze in Sc
tland wel fijne hoedjes!
Niet bij jullie nu neequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof jij niet wilt pronken met de ongetwijfeld briljante plaatjes die je gaat schieten
Ok. Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oi ik heb je er (volgens mij) nooit mee gepest, dat waren die andere eikels
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor Schotland had je op zich een waterdichte versie kunnen aanschaffen
Had gekund jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Harmisol!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn hoedje is waterdicht![]()
tot een zeker moment
![]()
Ik heb nu een ponchoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Is wel aan te raden hoor, het schijnt er nog wel eens te regenen
Echt waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Is wel aan te raden hoor, het schijnt er nog wel eens te regenen
Een molenwinkelquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef DarkElf het volgende:
morgen weer eens een molenwinkel bezoeken, we gaan naar mijn schoonouders en daar vlakbij hebben ze zo'n winkel. Ben benieuwd wat ze hebben.
Echt waar jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echt waar?
* krakkemieke kijkt twijfelend
een winkel waar ze molenpructen verkopen dus versgemalen meel etcquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een molenwinkelIs dat zo'n winkel waar je een molen kan kopen
Wat moet je in godsnaam met een molen
Lijkt me leuk. Ik heb met kerst speltbrood gegeten, dat was zo lekker! Ik hoop voor je dat ze er spannend meel hebben, kan je weer brood bakken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef DarkElf het volgende:
morgen weer eens een molenwinkel bezoeken, we gaan naar mijn schoonouders en daar vlakbij hebben ze zo'n winkel. Ben benieuwd wat ze hebben.
Je mag me ook slaan hoor Pe!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt waar jaOp dit moment 60% kans op neerslag gedurende de twee volle dagen dat ik er ben
Misschien toch een all inclusive in Turkije boeken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt waar jaOp dit moment 60% kans op neerslag gedurende de twee volle dagen dat ik er ben
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen goed idee, zelf pizza maken?
Sorry, ik kan het niet laten......quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien toch een all inclusive in Turkije boeken?
Neuhquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien toch een all inclusive in Turkije boeken?
Je bent gek als je er niet op uit gaat. Sinds Schotland kan regen me veel minder schelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhBeetje avontuur kan geen kwaad. En ik heb genoeg leesvoer en muziek bij me voor als het echt niets wordt
![]()
Wij liepen ook in de stromende regen door t bos te sjouwen en klauteren omdat het een mooi plekje was. Regen en Schotland, niets ergs aan. Als je regen in Toscane hebt is het veel vervelender, daar verwacht je t niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bent gek als je er niet op uit gaat. Sinds Schotland kan regen me veel minder schelen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bent gek als je er niet op uit gaat. Sinds Schotland kan regen me veel minder schelen.
Schots landschap is ook mooi in de regen, veel andere gebieden worden al snel deprimerend.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wij liepen ook in de stromende regen door t bos te sjouwen en klauteren omdat het een mooi plekje was. Regen en Schotland, niets ergs aan. Als je regen in Toscane hebt is het veel vervelender, daar verwacht je t niet.
wij hebben geen hele dagen regen gehad en (op de een of andere manier) vooral als we aan het rijden waren. Die keer toen in het bos waren we goed nat maar toen we daarna aankwamen in Ullapool was het weer stralend!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
En het zijn toch meestal buien? Niet zoals hier de he-le dag regen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die dag van de foto die ik net spoilerde was er sprake van een bui van 48 uur geloof ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
En het zijn toch meestal buien? Niet zoals hier de he-le dag regen?
Normandie in de regen is ook tof hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schots landschap is ook mooi in de regen, veel andere gebieden worden al snel deprimerend.
Ja klopt, met elk weer heeft het zoveel charmequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schots landschap is ook mooi in de regen, veel andere gebieden worden al snel deprimerend.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders pak ik de auto en ga ik de omgeving verkennen whisky proeven.
Niet met de auto, lieve schatquote:
Prachtig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Het mooiste is Schotland als je de zonnenstralen ziet met de fikse bui die net over is gedreven nog op de achtergrond.. of in de zon rijdend met een enorme bui in de verte..![]()
zo iets dus
Daar zit ik dus op te hopen iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Het mooiste is Schotland als je de zonnenstralen ziet met de fikse bui die net over is gedreven nog op de achtergrond.. of in de zon rijdend met een enorme bui in de verte..![]()
zo iets dus
Nja, die punt die je ziet. daar wilden we dus heen wandelen.. we zagen het op het moment van de foto even somber in, maar toen we eenmaal vlak onder die punt zaten (The old man of Storr) was dit het uitzicht. Met links die zelfde bui nog die over zee weg trokquote:
Nu begrijp ik de opmerking dat Schotland ook mooi is zonder zon, al die kleuren!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, die punt die je ziet. daar wilden we dus heen wandelen.. we zagen het op het moment van de foto even somber in, maar toen we eenmaal vlak onder die punt zaten (The old man of Storr) was dit het uitzicht. Met links die zelfde bui nog die over zee weg trok
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef DarkElf het volgende:
schotland
maar ook zo is het heel schoon:
toch?
Mooie foto's!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef DarkElf het volgende:
schotland
toch?
Lekkerquote:
De grote aantrekkingskracht van Schotland (nog meer dan Normandie voor mij) is het ruige. Ik hoop dat volgende week ook een beetje te zien ondanks dat ik niet in de Highlands zit. Maar voor het ruige is zon prettig, maar je kan ook zonderquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de opmerking dat Schotland ook mooi is zonder zon, al die kleuren!
Ik ging een paar jaar met de trein naar Amsterdam, langs het Naardermeer. En ik vond het in elk jaargetijde mooi. Ik denk dat het een manier van kijken is, zodat je ook mooie dingen kan herkennen als het rotweer is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De grote aantrekkingskracht van Schotland (nog meer dan Normandie voor mij) is het ruige. Ik hoop dat volgende week ook een beetje te zien ondanks dat ik niet in de Highlands zit. Maar voor het ruige is zon prettig, maar je kan ook zonderMits het licht een beetje goed is.
Oh prachtig stukje is dat ja!! Zeker met een laagstaande zon in de ochtend in de winter..quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ging een paar jaar met de trein naar Amsterdam, langs het Naardermeer. En ik vond het in elk jaargetijde mooi.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef DarkElf het volgende:
schotland
toch?
Ben jij al bijgekomen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
weer thuis en lekker een bordje Chinees gegeten![]()
alleen nog 3/4 over natuurlijk, dat mogen mn ouders morgen opeten.
ooh ik ga even de link checken van de vakantie in Italië. weer beetje bijgekomen Golfer & Bluezz? kus voor jullie
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Nou ik hoop dat de kerstmarkt dolletjes wordt dit jaar
Dat valt tegen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
Iedereen kan een foto maken van een bounty-strand, zeg maar.
Hoe ging het vandaag bij de specialist?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
Hmmm.Ouderwets avondtukkie na het eten op je eigen bedje is toch lekkerder dan in een vreemd bed. Gewoon echt geslapen dus.![]()
En Steer gaat naar Meestrich en gelijk stellen ze een homo aan als burgemeester. Is er een verband?
Mr. Cheesequote:
hehe dankjequote:
My god, ik zou in Limboland overnachten als ik jou wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe dankjemaar ja hoor. lekker gegeten net en nu relaxed op de bank. morgen wordt een zware dag alleen. wel leuk maar zwaar. om 11u weg naar Den Haag. Modeshows lopen en zingen tot 16u. dan hopelijk om 17.30u thuis en om 19.45u weer in de auto naar Den Haag. Vanaf daar rijden naar Noord Limburg en tot 3.30u optreden.. Dan meisje thuis brengen in Den Haag en naar verwachting kom ik om 06.30u zondagochtend thuis.
als ik maar niet in slaap val onderweg, dat vind ik het enige enge.
hoe wordt jouw dag morgen?
Druk is lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
Hai pee, ik ben een beetje moehoedrukke dag gehad op 't werkie
Dat dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
My god, ik zou in Limboland overnachten als ik jou was
70 views is best goed na 2 uur, en ik heb maar 1 koper nodigquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Steer, die gitaar van jou? Krijg je daar nog een beetje reacties op?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Druk is lekker
Ik zit hier in slaap te kachelen achter de PC![]()
Speciale prijzen zijn altijd goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
70 views is best goed na 2 uur, en ik heb maar 1 koper nodig
Maar voor iemand van de CUL SC kunnen we uiteraard wel eens een special plice legelen![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zooo, ex net tegengekomen bij de supermarkt, gelijk ff afscheid genomen
Mooie laarzen met hakken had ze trouwens aan zeg![]()
Ja dat weten we, het is een Piaggio scooter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
Leuke foto's & reisverslag Bluezz & Golfer! Jullie hebben veel gezien zeg, tjee![]()
Ik vond Umbrië wel tof eruitzien op de foto's. Mooi bergachtig en desolaat.![]()
Btw die Ape, dat is een Vespa. De dealer zit toevallig hier om de hoek. Ze hebben met een bakje of met een huif, maar ook een soort van Tuk-Tukdie dingen rijden alleen voor geen meter, er zit gewoon een soort scootermotortje in
zou ik wil willen maar krijg geen hotel vergoed, dus dan hou ik niet zoveel meer over aan het werken zelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
My god, ik zou in Limboland overnachten als ik jou was
oh dat is leuk thuiskomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
En ik hoor dat ik volgende week vrijdagavond jawel, als ik uit Schotland terug ben gekomennaar een showcase ga van Beth Hart in A'dam
In a nutshell:quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe ging het vandaag bij de specialist?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
In a nutshell:
Niets nieuws onder de zon. Verder niets aan te doen, leren leven met de beperkingen die ik nu heb en proberen te voorkomen dat het allemaal verslechtert.
En de rest invriezen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef DarkElf het volgende:
cupcakejes zijn klaar, afkoelen en straks een eten , ben benieuwd
eens zien hoeveel er over blijven, ik heb 12 mini's gemaakt (eenhaps zeg maarquote:
Ik hoor je steeds vaker over snoepen en trek, klinkt alsof het goed gaat!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eens zien hoeveel er over blijven, ik heb 12 mini's gemaakt (eenhaps zeg maar)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |