quote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen.
En daar ben ik enorm blij meeen trots op
.
Zo beter?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kut een i teveel in de tt maar ik kan t niet meer aanpassen![]()
Goedzo Annaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen.
En daar ben ik enorm blij meeen trots op
.
Je bent zwartquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kut een i teveel in de tt maar ik kan t niet meer aanpassen![]()
omfg wat gaafquote:Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dag kind.
Een hele kleine voorproef van 2 bejaarden op een scooter:
[ afbeelding ]
Moet je maar niet zo veel zuipenquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:54 schreef Vork het volgende:
Oja goedemorgen. Ik heb zo erg geen zin om naar m'n werk te gaan (normaal gesproken zat ik er nu dan ook al) en de alcohol is er volgens mij ook nog niet helemaal uit.
Wens me maar succes, ik ga nu fijn een uurtje of 8 teveel zitten chagrijnen. Hier met dat weekend.
Jeejquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:18 schreef flying-dutchman het volgende:
interrrrrrrrnet
eindelijk aan de pruttel
ja maar, maar. hou kan ik dan anthony bourdain kijken op discovery travel & living (dat laatste weet ik niet 100% zeker)quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeejEn digitale TV is zo overrated joh
Heb je allemaal niet nodig.
Digitale TV >>>>>>>>>> Analoog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:35 schreef flying-dutchman het volgende:
trouwens P als jij zegt dat digitale tv overrated is: ga es je beeldbuis inwisselen voor een platte tv
erg groot verschil. Analoog is vaak om te huilen en digitaal wel ok, maar HD is weer
Dat staat nog wel op de planning, maar ik gisteren ook loop bedenken dat ik volgend jaar leuke trips wil makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:35 schreef flying-dutchman het volgende:
trouwens P als jij zegt dat digitale tv overrated is: ga es je beeldbuis inwisselen voor een platte tv
erg groot verschil. Analoog is vaak om te huilen en digitaal wel ok, maar HD is weer
Vakantiegangerquote:
Boek is besteld hoorquote:
Oe vakantieplannenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
Dat staat nog wel op de planning, maar ik gisteren ook loop bedenken dat ik volgend jaar leuke trips wil makenNew York, Berlijn, 2-3 weken Schotland
En verder heb ik geen kabel, alleen een XBox Classic (met mod en XBMC en een 2 TB nasje
)
Oh yeahquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe vakantieplannen
Heb je zin in scotland ?
Ik ben in Mei nog geweest, het eten is minder goed dan het vroeger was, en het is best lang hoor die tijd op de boot. Maar zeker wel leuk als je maar niet verwacht dat het écht een cruise isquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
de boot van DFDS is echt briljant fijn
check voor de zekerheid even of je niet toevallig een hut precies boven het entertainmentgedoe hebt gekregen als je boardt... want da's echt niet tof
die levertijd, ja dat had ik niet hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boek is besteld hooralleen ... die levertijd
![]()
Ren jij trouwens elke dag of om de dag?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
de boot van DFDS is echt briljant fijn
check voor de zekerheid even of je niet toevallig een hut precies boven het entertainmentgedoe hebt gekregen als je boardt... want da's echt niet tof
ik vind het een erg fijne boot, vooral omdat er genoeg zitruimte is buiten de cafées en restaurants is zodat je je eigen eten mee kunt nemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben in Mei nog geweest, het eten is minder goed dan het vroeger was, en het is best lang hoor die tijd op de boot. Maar zeker wel leuk als je maar niet verwacht dat het écht een cruise is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef Anthraxx het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties.
Nu weer aan het werk. Laatste dag en dan 2 weken vrij.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Goed idee
Maar mijn grootste angst is vooral het niet genoeg ruimte hebben om in- en uit te stappen..Uit wil meestal nog wel lukken, maar al dat geduw en gerotzooi om dan je auto weer in te komen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen last van gehad met de motor
Daar ging ik ook niet van uit, maar daar adverteren ze wel mee ''minicruise'' staat bij alle overtochten. Dus niks wakker worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het een erg fijne boot, vooral omdat er genoeg zitruimte is buiten de cafées en restaurants is zodat je je eigen eten mee kunt nemen
en mensen die er van uit gaan dat een overtocht naar de UK een cruise is moeten ook wakker worden
We zullen zien zondagmiddagquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
het is denk ik sowieso iets minder druk nu.. wij gingen ook vlak voor 't hoofdseizoen en dan kunnen ze de auto's wel zo neerzetten dat 't niet al te benauwd is...
ik ben zó jaloersquote:
Ik heb mijn eigen entertainment bij mequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
och, entertainment (slecht), eten (buffet) en café's, prima 'mini'cruise![]()
/care
Mja, zo kan je het zien natuurlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
och, entertainment (slecht), eten (buffet) en café's, prima 'mini'cruise![]()
/care
Ik wil eigenlijk ook nog naar Zuid-Engelandquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben zó jaloershad het liefst deze vakantie weer naar Schotland gewild. Wales was ook leuk, maar toch geen Schotland
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
Maar ik wilde P even waarschuwen dat je je er ook niet teveel van moet voorstellen
goed planquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen entertainment bij me700 albums op een iPod
En wat tijdschriften. En ik wil er toch niet te laat inliggen eigenlijk
Volgende ochtend weer fris en vrolijk links autorijden
Neequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:12 schreef flying-dutchman het volgende:
ja hoor eens even. Jij mag helemaal die loterij niet winnen. Die moet ik winnen!
kan ik tenminste eindelijk eens een keertje een huisje aan de Keizersgracht in Amsterdam kopen
Sterktequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef flying-dutchman het volgende:
krijg net even de melding... vanmiddag conferencecall tussen 4 en 5
Sterktequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:14 schreef borisz het volgende:
Vier uur management accounting voor de boeg.
Tot vanmiddag
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeEerst wil ik de oude winkel van mijn opa en oma kopen en daarna ga ik leuke reizen doen. Dus het is voor mij en niet voor jou
vertel eens: waar woont je huisquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
nou, he, waar twee honden vechten om 'n been
ik win 'm wel
Lekker wat gaan drinken op bovendek of bij de muzikant in de bar. Aanspraak en gezelligheid redelijk gegarandeerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En aangezien ik niet zo heel goed met onbekende dingen ben, heb ik Sun woensdagavond helemaal uit zitten horen over die bootreis
hmm, interessant, zijn die dingen makkelijk te krijgen voor Ziggo? Zou een stuk prettiger werken dan via het extra kastje nu.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja maar, maar. hou kan ik dan anthony bourdain kijken op discovery travel & living (dat laatste weet ik niet 100% zeker)
vandaag of volgende week even een kaartje halen voor in mijn tv
[ afbeelding ] dan kan ik ook in HD kijken
Kijk voor borden bij Xenos. Ze hebben er vierkante borden die goedkoper zijn dan in een A-winkel, maar wel prima totdat je je financieringstekort verholpen hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:06 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik koop een huis en heb nog nodig:
• Nieuw TV meubel waar boel ruimte in is(PS3, wiiiiiiii, xbox 360, dikke versterker (staat nog op verlanglijst), stekkerdozen, MediaTank, kabelmodem en nog wat meer dingen)
• Nieuw dressoir voor in het eetgedeelte waar de borden, bestek enzo inkomen
• Kastje waar mijn oven op kan staan
• DECT telefoon systeem ( http://gigaset.com/nl/nl/product/GIGASETSL400A.html zit ik aan te denken)
• Alarm systeem opnieuw bestellen
• Nieuwe set borden (vierkant ga ik denk ik voor)
• Nieuwe bestek set (niet een bij elkaar geraapt zooitje als dat ik nu heb)
Op den duur wil ik ook nog die dikke versterker met bij behorende speakers
Waarom moeten die dingen toch altijd zo belachelijk veel geld kosten
Dat ja, zijn mooie borden hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kijk voor borden bij Xenos. Ze hebben er vierkante borden die goedkoper zijn dan in een A-winkel, maar wel prima totdat je je financieringstekort verholpen hebt.
*grinquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
het is idd mooi hardloopweermorgen hopelijk nog steeds.. was ergens, ondanks het gehijg
wel lekker om weer door t park te lopen
Evy 5 - 10 eys?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin
komt vanzelf weer goed.
Hoewel ik op t einde ook moest hijgen hoor: 25 minuten waarvan in de laatste 3 minuten 3x 30 seconden versnellen , pfff
Nee ik heb Evy adieu gezegdquote:
Interessant! Je loopt met stopwatch? of gewoon horloge ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee ik heb Evy adieu gezegd
ik doe de 5 km onderhoud van de Atletiek Unie, dit was training 9. T zijn er 12.
Daarna ga ik door met de 10 km, ook van de AU
Eigenlijk zat ik te denken aan 'gewone' opgeleukte salade. Aardappelsalade klinkt als teveel werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, geen idee of je het lekker lijkt natuurlijk hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
oh okquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk zat ik te denken aan 'gewone' opgeleukte salade. Aardappelsalade klinkt als teveel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |