abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86498604
hoop ik :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86498617
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.

Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou. :)

Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen. ^O^
Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?
pi_86498626
Goede tt O+
en nu ben ik echt weg :W
Fijne avond alvast iedereen!
pi_86498641
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt O+
Veel plezier :*
pi_86498656
Tijd voor siësta 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 14:46:18 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86498661
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?
Nee :)
Confidence through competence
pi_86498676
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel mensen (vooral op fok!) zullen me toch nog steeds te dik vinden volgens mij
post nu mobiel, dus kan dat plaatje even niet vinden van die nerd die zegt dat een meisje echt niet aan zijn eisen voldoet, maar come on!

Mensen op internet die zeggen dat ze iets van jouw uiterlijk vinden en daar een waardeoordeel mee geven...Wat FOK!kers in het algemeen (dus niet de mensen die je kent of nou ja, eigenlijk zelfs dan) van je vinden boeit geen flikker. Ook wat de buurman denkt boeit niet. Alleen wat jij vindt, en als jij je sexy, goed en gelukkig voelt, wat heeft een stelletje internethelden daar aan te veranderen? :P
Ja doei.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:47:06 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86498690
zo net gedoucht, beetje gerommeld in huis en nu ff boodschappen doen.
Tot zo :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86498776
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou en of! ik sprong als een kind zo blij van de weegschaal af zaterdag en vanmorgen zei hij t ook weer *)
Gek :D _O- Je bent ook goed bezig ja :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86498823
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, en ondervoed zijn, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven wanneer jij honger hebt, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.

Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou. :)

Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen. ^O^
gewoon blij zijn voor Windigo! *O* en huurtoeslag en cadeautjes *O*
pi_86498835
Ik heb vanmorgen opdruk-oefeningen gedaan. Ben niet verder gekomen dan 10 stuks maar ik begin nu mijn bovenarmen te voelen :') Het lijkt in de verte op spierpijn :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 16 september 2010 @ 14:50:41 #12
55709 Stereotomy
pi_86498838
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gewoon blij zijn voor Windigo! *O* en huurtoeslag en cadeautjes *O*
Hengels en vissen. :)
  donderdag 16 september 2010 @ 14:50:51 #13
55709 Stereotomy
pi_86498841
:W aan de studie
pi_86498853
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee :)
Oké Steer :* Mijn felle reactie kwam niet echt door wat jij zei, maar eerder door mn eerdere ervaringen buiten Fok. Sorry voor de felheid.

Ik word een beetje moe van mensen die bij ieder dingetje dat je krijgt als je een uitkering (nu heb ik even geld van iemand gehad om iets leuks te doen omdat dat al een tijd niet kan) krijgt vinden dat je je moet verantwoorden en gaan vragen hoe je er aan komt en of je niet beter iets noodzakelijks had kunnen kopen.

Ik kan nooit voor mezelf iets kopen, dus ik ben heel blij als iemand anders me daar de ruimte voor geeft. Maar volgens sommige mensen mag je in een uitkering geloof ik alleen maar in een gevangnisuniform met stempelkaart rondlopen want anders ben je een parasiet.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:51:59 #15
55709 Stereotomy
pi_86498879
:* voor Windigo

Dat is inderdaad vervelend.
pi_86498917
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:46 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor siësta 8-)
in het bubbelbad? 8-)
pi_86498922
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Dankje O+
pi_86498949
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:

Dat is inderdaad vervelend.
Oké zijn we nu weer vriendjes? ;)
pi_86498966
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt O+
have fun Sarabi! tot vnv? nou ja, ik ben er vanaf 1u weer maar dan ben ik vast de enige ;(
  donderdag 16 september 2010 @ 14:54:40 #20
55709 Stereotomy
pi_86498976
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:53 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oké zijn we nu weer vriendjes? ;)
Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch? ;)
pi_86499013
tt klopt overigens niet :')
Ja doei.
pi_86499025
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch? ;)
Ja da's waar :) Maar ik had het idee dat ik je echt gekwetst had, wat niet de bedoeling was. Maar t valt dus mee gelukkig :)

En ik ben écht heel dankbaar met mn kookboekjes, júist omdat ik besef dat ze luxe zijn.
pi_86499028
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

in het bubbelbad? 8-)
nee even powernapje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86499037
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Whehe :')

Wat is er aan de hand MoBlo?
  donderdag 16 september 2010 @ 14:57:01 #25
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86499067
quote:
Missend teken? of je velletje is niet lekker ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 16 september 2010 @ 14:57:04 #26
55709 Stereotomy
pi_86499071
quote:
Voor de CUL SC moet dat zijn: Waar iedereen weer lekker aan z'n vel zit :9~ :9~ :9~
pi_86499073
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oké Steer :* Mijn felle reactie kwam niet echt door wat jij zei, maar eerder door mn eerdere ervaringen buiten Fok. Sorry voor de felheid.

Ik word een beetje moe van mensen die bij ieder dingetje dat je krijgt als je een uitkering (nu heb ik even geld van iemand gehad om iets leuks te doen omdat dat al een tijd niet kan) krijgt vinden dat je je moet verantwoorden en gaan vragen hoe je er aan komt en of je niet beter iets noodzakelijks had kunnen kopen.

Ik kan nooit voor mezelf iets kopen, dus ik ben heel blij als iemand anders me daar de ruimte voor geeft. Maar volgens sommige mensen mag je in een uitkering geloof ik alleen maar in een gevangnisuniform met stempelkaart rondlopen want anders ben je een parasiet.
gelijk, en die mensen hebben het meestal zo goed dat ze zich niet kunnen voorstellen hoe het is om niks kleins/leuks te hebben voor jezelf ipv alleen maar bezig zijn met uitrekenen hoe je rondkomt in de supermarkt :(
al die oordelen van mensen....
pi_86499098
niets specifieks hoor :P

ben nog bezig mn leefstijl weer op de rails te krijgen :P
Ja doei.
pi_86499127
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:

Je bedoelt dieëten ? :P Daar wordt je ook ongelukkig van.. Da's algemeen bekend :P
pi_86499143
Ik zit ook nog niet helemaal lekker in m'n vel hoor.. Maar dat zal wel weer komen ;)

Het zonnetje schijnt in elk geval weer even :s)
pi_86499158
ik dieet niet
Ja doei.
pi_86499165
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Je bedoelt dieëten ? :P Daar wordt je ook ongelukkig van.. Da's algemeen bekend :P
en chagrijnig :P
pi_86499179
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik dieet niet
*O*
wat was er dan?
pi_86499206
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:

Ja doei.
pi_86499207
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelijk, en die mensen hebben het meestal zo goed dat ze zich niet kunnen voorstellen hoe het is om niks kleins/leuks te hebben voor jezelf ipv alleen maar bezig zijn met uitrekenen hoe je rondkomt in de supermarkt :(
al die oordelen van mensen....
Mja, zit hier meteen te trillen van de emotie die dat bij me oproept. Het gevoel constant zelfs aan wildvreemden uit te leggen te hebben is gewoon heel vervelend. Vooral als je zoals ik écht ziek bent en geen keus hebt. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon werken en doen wat iedereen deed, echt, ik zou zo ruilen met de meeste werkenden zonder mijn klachten. En toch word ik vaak behandeld alsof ik hier zelf voor kies, dat is gewoon pijnlijk.

(Ik heb het nu niet over Steer trouwens)

Ja, dit is een overdreven heftige reactie, ik weet het.. Maar zo voel ik het, terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Daarom zit ik ook in therapie, omdat zulke kleine dingen me al van slag maken.
pi_86499214
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik dieet niet
Goed zo ^O^
pi_86499326
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja, zit hier meteen te trillen van de emotie die dat bij me oproept. Het gevoel constant zelfs aan wildvreemden uit te leggen te hebben is gewoon heel vervelend. Vooral als je zoals ik écht ziek bent en geen keus hebt. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon werken en doen wat iedereen deed, echt, ik zou zo ruilen met de meeste werkenden zonder mijn klachten. En toch word ik vaak behandeld alsof ik hier zelf voor kies, dat is gewoon pijnlijk.

Ik ken het.
De situatie is al vervelend genoeg zonder dat al die dingen erbij komen. -O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499392
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ken het.
De situatie is al vervelend genoeg zonder dat al die dingen erbij komen. -O-
Zelf ook zoiets gehad? Dan ben ik blij dat je er uit bent gekomen :*

Geeft mij hoop :)
pi_86499399
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:58 schreef LieLie het volgende:
Ik zit ook nog niet helemaal lekker in m'n vel hoor.. Maar dat zal wel weer komen ;)

Het zonnetje schijnt in elk geval weer even :s)
Net scheen de zon terwijl het regende, ik blijf het apart vinden.

Ik zit wel lekker in mijn vel, er zit alleen een beetje veel mij in mijn vel. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499428
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Net scheen de zon terwijl het regende, ik blijf het apart vinden.

Ik zit wel lekker in mijn vel, er zit alleen een beetje veel mij in mijn vel. :+
Niks mis mee, fat means flavour! :Y
pi_86499440
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee even powernapje.
wil ik ook -O-
pi_86499442
samenvatting:

druk jaar gehad: andere studie maar wel bestuur studievereniging oude studie, samen met ex-beste-vriend die ook mn getuige zou zijn, maar wat is foutgelopen. niet gezellig, veel energie verloren, te moe voor sporten...

Daarnaast studie, Propedeuse wel gehaald, maar vraag niet hoe :') wel nieuwe mensen leren kennen maar te weinig tijd om daar echt wat mee te doen :')

Zat ooit op 68kg na structureel teveel sporten/te weinig eten, voor bestuursjaar op 70 en nu 75 en het voelt niet goed :P dus moet mn energie weer goed verspreiden, voldoende eten en sporten, want van sporten word ik ook blij. Daarom was ik afgelopen jaar nog eens chago :') en nu ben ik weer aan het opbouwen, en bestuur afbouwen. Nog een week tot de wissel :)
Ja doei.
  donderdag 16 september 2010 @ 15:06:57 #43
55709 Stereotomy
pi_86499448
quote:

[..]

Ja, dit is een overdreven heftige reactie, ik weet het.. Maar zo voel ik het, terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Daarom zit ik ook in therapie, omdat zulke kleine dingen me al van slag maken.
:* ik voelde me niet aangesproken ;)

En we hebben allemaal onze gevoelige onderwerpen he? :)
pi_86499464
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:

[..]

Zelf ook zoiets gehad? Dan ben ik blij dat je er uit bent gekomen :*

Geeft mij hoop :)
Nou ja, ik zit in de bijstand. ;) Maar zonder terugbetalen enzo. Bovendien heb ik langdurigheidstoeslag, dat scheelt ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499517
quote:

[..]

weet je je hoeft het helemaal niet uit te leggen. net als als je net zwanger bent, een miskraam hebt... dan zeggen mensen ook niet altijd wat er is want dan wordt er teveel rekening mee gehouden en naar gevraagd. alleen dat valt nog mee want echt oordelen kunnen ze dan niet, en bij jouw situatie ook niet maar toch doen ze het. als jij iets wilt kopen voor jezelf doe je dat lekker. je bent zelf volwassen genoeg om je eigen tijd en geld in te delen en je zult vast wel voor zorgen dat je genoeg voor eten/drinken overhoudt. probeer ondanks je situatie positief te blijven (makkelijk gezegd maar daar word je zelf het meest blij van) en uiteindelijk worden dingen beter, hoe lang het ook kan duren.
dikke kus!
pi_86499523
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nou ja, ik zit in de bijstand. ;) Maar zonder terugbetalen enzo. Bovendien heb ik langdurigheidstoeslag, dat scheelt ook.
Oh ik had in mijn hoofd dat jij net een huis had gekocht 8)7 Ja, dan ken je het wel :) Soms is het niet leuk.
pi_86499525
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Windigo het volgende:

[..]

Niks mis mee, fat means flavour! :Y
Dat is alleen als ik gebraden wordt. Hellup! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499566
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:* ik voelde me niet aangesproken ;)

En we hebben allemaal onze gevoelige onderwerpen he? :)
Tsja dat is zo :) Ben blij dat je het zo opvat. Ik heb alleen misschien iets meer gevoelige onderwerpen dan een ander :P
pi_86499685
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

weet je je hoeft het helemaal niet uit te leggen. net als als je net zwanger bent, een miskraam hebt... dan zeggen mensen ook niet altijd wat er is want dan wordt er teveel rekening mee gehouden en naar gevraagd. alleen dat valt nog mee want echt oordelen kunnen ze dan niet, en bij jouw situatie ook niet maar toch doen ze het. als jij iets wilt kopen voor jezelf doe je dat lekker. je bent zelf volwassen genoeg om je eigen tijd en geld in te delen en je zult vast wel voor zorgen dat je genoeg voor eten/drinken overhoudt. probeer ondanks je situatie positief te blijven (makkelijk gezegd maar daar word je zelf het meest blij van) en uiteindelijk worden dingen beter, hoe lang het ook kan duren.
dikke kus!
Mja, zo zit ik in elkaar. Ik wil het liefst vrienden zijn met iedereen maar ik heb wel sterke idealistische ideeën over vanalles en een duidelijke mening dus die twee dingen botsen nog wel eens met elkaar :')

En zoals het nu is hou ik inderdaad genoeg geld over voor eten en drinken met 113 e per maand en af en toe iemand die me iets geeft. In dit geval was dat mijn vader, want hij wil me niet structureel financieël helpen maar wil wel dat ik af en toe iets leuks heb.

En ik postte mn post over die boeken om iets vrolijks te posten, zo van er zijn ook lichtpuntjes, maar het had niet helemaal het effect waar ik op hoopte :')
pi_86499815
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
samenvatting:

druk jaar gehad: andere studie maar wel bestuur studievereniging oude studie, samen met ex-beste-vriend die ook mn getuige zou zijn, maar wat is foutgelopen. niet gezellig, veel energie verloren, te moe voor sporten...

Daarnaast studie, Propedeuse wel gehaald, maar vraag niet hoe :') wel nieuwe mensen leren kennen maar te weinig tijd om daar echt wat mee te doen :')

Zat ooit op 68kg na structureel teveel sporten/te weinig eten, voor bestuursjaar op 70 en nu 75 en het voelt niet goed :P dus moet mn energie weer goed verspreiden, voldoende eten en sporten, want van sporten word ik ook blij. Daarom was ik afgelopen jaar nog eens chago :') en nu ben ik weer aan het opbouwen, en bestuur afbouwen. Nog een week tot de wissel :)
gelukkig zijn de mindere dingen nu dan (bijna) voorbij, dan kun je je nu richten op een positievere periode. maar 68 kg voel je je dus ook niet lekker als ik zie dat je te veel sport en te weinig at. dus het beste rond de 70-72 kg?
pi_86499951
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig zijn de mindere dingen nu dan (bijna) voorbij, dan kun je je nu richten op een positievere periode. maar 68 kg voel je je dus ook niet lekker als ik zie dat je te veel sport en te weinig at. dus het beste rond de 70-72 kg?
70 en dan stabiel is voorlopig het doel :Y
Ja doei.
pi_86499958
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:13 schreef Windigo het volgende:

En ik postte mn post over die boeken om iets vrolijks te posten, zo van er zijn ook lichtpuntjes, maar het had niet helemaal het effect waar ik op hoopte :')
nou ja één iemand maar niet maar die is ook bijgedraaid inmiddels :)
en leuk dat je vader je cadeautjes geeft. weet je; als hij je niet constant bijfinanciert ben je ook onafhankelijk *O*
pi_86499995
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou ja één iemand maar niet maar die is ook bijgedraaid inmiddels :)
en leuk dat je vader je cadeautjes geeft. weet je; als hij je niet constant bijfinanciert ben je ook onafhankelijk *O*
Dat wil ik dan ook niet van hem, tenzij uiterste nood ;) Wil niet afhankelijk zijn ;)
pi_86500067
ieeeh een hele lelijke enge monteur met een vreselijke tattoo van boven zn borst tot ergens onder zn navel, borsthaar en knoopjes open heeft al een tijdje een oogje op me en ik vind het vreselijk iedere keer als ie gedag komt zeggen (3x per week). en nu komt ie binnen: "hee lekker ding"
is heel onschuldig maar bij hem krijg ik rillingen omdat ik van collega's weet dat hij een oogje op me heeft :{
pi_86500094
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat wil ik dan ook niet van hem, tenzij uiterste nood ;) Wil niet afhankelijk zijn ;)
dat snap ik. aah jammer dat je net jarig bent geweest -O- anders had ik legaal cadeau's kunnen kopen :D
pi_86500119
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ieeeh een hele lelijke enge monteur met een vreselijke tattoo van boven zn borst tot ergens onder zn navel, borsthaar en knoopjes open heeft al een tijdje een oogje op me en ik vind het vreselijk iedere keer als ie gedag komt zeggen (3x per week). en nu komt ie binnen: "hee lekker ding"
is heel onschuldig maar bij hem krijg ik rillingen omdat ik van collega's weet dat hij een oogje op me heeft :{
Nou, dan zeg je toch dat je op het werk niet op die manier benaderd wenst te worden?
pi_86500136
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat snap ik. aah jammer dat je net jarig bent geweest -O- anders had ik legaal cadeau's kunnen kopen :D
Dat kan nog steeds :P ;)
pi_86500161
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Hè wat vervelend, is daar niks aan te doen? Komt hij elke week 3 keer of is het eenmalig?
pi_86500345
Zo :9 Net lekker gezondigd :9 Zakje Dorito chips :@ Na bijna drie liter water had ik wel trek in iets hartigs :X
pi_86500400
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Zo :9 Net lekker gezondigd :9 Zakje Dorito chips :@ Na bijna drie liter water had ik wel trek in iets hartigs :X
3 liter water :o Da's niet gezond hoor
pi_86500504
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, dan zeg je toch dat je op het werk niet op die manier benaderd wenst te worden?
hij gaat niet te ver en dan vind ik het stom om al wat te zeggen. een collega (van 67!) die ik wel eens (per ongeluk) richting mn tieten zie kijken heb ik wel eens gezegd: "gaat het? ik zie je kijken". en hij zei: "oh dan zal ik mn ogen dichthouden. ben je nu al het kijken niet meer waard dan?"
en dan weet ik niks meer te zeggen..
pi_86500528
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Windigo het volgende:

[..]

Hè wat vervelend, is daar niks aan te doen? Komt hij elke week 3 keer of is het eenmalig?
vaste monteur, elke week wel 3x
pi_86500560
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij gaat niet te ver en dan vind ik het stom om al wat te zeggen. een collega (van 67!) die ik wel eens (per ongeluk) richting mn tieten zie kijken heb ik wel eens gezegd: "gaat het? ik zie je kijken". en hij zei: "oh dan zal ik mn ogen dichthouden. ben je nu al het kijken niet meer waard dan?"
en dan weet ik niks meer te zeggen..
Leuke collega's heb jij :{
pi_86500586
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
klein zakje tikt niet aan. ik heb ook allemaal kleine zakjes chips hier liggen en is net zoveel kcal als gewoon tussendoortje
pi_86500587
DE, wat was nu ook alweer de titel van dat low carb kookboek?
pi_86500601
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Windigo het volgende:

[..]

Leuke collega's heb jij :{
pi_86500621
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef Windigo het volgende:

[..]

3 liter water :o Da's niet gezond hoor
Oh...jawel hoor. De een drinkt nu eenmaal meer dan de ander :) En ik heb verder alleen twee kopjes koffie op. That's it.
pi_86500666
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

klein zakje tikt niet aan. ik heb ook allemaal kleine zakjes chips hier liggen en is net zoveel kcal als gewoon tussendoortje
Uhm....dat klopt niet helemaal hoor! Een normaal tussendoortje is voor mij 70-80 kcal. Een zakje chips 244 en aanzienlijk meer vet en zout.
pi_86500688
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Maar de bestanddelen zijn misschien wat minder slim dan een gewoon tussendoortje :P

Ik zeg overigens niks, want ik ben tegen de hele light-beweging :P
pi_86500786
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uhm....dat klopt niet helemaal hoor! Een normaal tussendoortje is voor mij 70-80 kcal. Een zakje chips 244 en aanzienlijk meer vet en zout.
oh ok ik heb van die kinderzakjes hier liggen met ongeveer 100 - 110 kcal per zakje
pi_86500818
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Maar de bestanddelen zijn misschien wat minder slim dan een gewoon tussendoortje :P

Ik zeg overigens niks, want ik ben tegen de hele light-beweging :P
ja waar chips uit bestaat is wat ongezonder dan een boterham met kaas helaas :P
pi_86500865
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja waar chips uit bestaat is wat ongezonder dan een boterham met kaas helaas :P
Volgens het voedingscentrum is kaas anders even slecht als chips, die lui hebben wat mij betreft al heel lang geleden hun kredietwaardigheid verloren :')
pi_86500923
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:46 schreef Windigo het volgende:

[..]

Volgens het voedingscentrum is kaas anders even slecht als chips, die lui hebben wat mij betreft al heel lang geleden hun kredietwaardigheid verloren :')
De volvette kaas ja. 30+ en 20+ is het advies.
pi_86500968
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja ok maar het is in zn geheel van de schijf van 5 gehaald, dat bedoel ik.
pi_86500978
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

op de een of andere manier vind ik 20+ en 30+ niet behoren tot echte kaas. komt door de smaak, is toch anders. en de structuur. kaas is voor mij 48+ of boerenkaas. :Y)
pi_86501078
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

op de een of andere manier vind ik 20+ en 30+ niet behoren tot echte kaas. komt door de smaak, is toch anders. en de structuur. kaas is voor mij 48+ of boerenkaas. :Y)
De enige kaas onder de 48+ Die ik lekker vind is huttenkäse, waar niemand om me heen iets van snapt. Ik zie het ook maar als een soort perverse hobby :P
pi_86501144
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:

[..]

De enige kaas onder de 48+ Die ik lekker vind is huttenkäse, waar niemand om me heen iets van snapt. Ik zie het ook maar als een soort perverse hobby :P
ik vind het niet zoveel smaak hebben, net als mozzarrella
pi_86501175
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nooit een goeie 30+ kaas geproefd hebt :) Ik ben altijd gewend geweest aan die supermarkt-meuk en de voorverpakte zooi. Bij de kaasboer vond ik uiteindelijk een hele lekkere oude 30+. Daar proef je echt niet aan dat het 30+ is. In ieder geval ik niet!
pi_86501210
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind het niet zoveel smaak hebben, net als mozzarrella
Buffelmozzarella heeft wèl smaak, dat is geloof ik mn favoriete kaas :@ Maar huttekäse is heel mild inderdaad, ik vind het om een of andere bizarre reden lekker met aardbeienjam en crackers :@ Zal wel ongesteld zijn geweest toen ik dat bedacht :P
pi_86501239
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nooit een goeie 30+ kaas geproefd hebt :) Ik ben altijd gewend geweest aan die supermarkt-meuk en de voorverpakte zooi. Bij de kaasboer vond ik uiteindelijk een hele lekkere oude 30+. Daar proef je echt niet aan dat het 30+ is. In ieder geval ik niet!
dat kan ja, idd van die Slankie enzo geproefd. vooral Slankie vond ik echt vies!
kaasboer op de markt zal ik eens vragen als ik er ben of ik een stukkie mag proeven :)
pi_86501264
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:56 schreef Windigo het volgende:

[..]

Buffelmozzarella heeft wèl smaak, dat is geloof ik mn favoriete kaas :@ Maar huttekäse is heel mild inderdaad, ik vind het om een of andere bizarre reden lekker met aardbeienjam en crackers :@ Zal wel ongesteld zijn geweest toen ik dat bedacht :P
buffelmozzarella is idd anders. erg lekker, zelfs gesmolten :9
pi_86501321
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

buffelmozzarella is idd anders. erg lekker, zelfs gesmolten :9
Maar ja da's dan ook t origineel hè, toch meestal beter dan een rip off. Simpele spaghetti met buffelmozzarella en tomatensaus en verse basilicum hoort wel in mn top 10 van favoriete gerechten geloof ik O+
pi_86501347
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Maar ja da's dan ook t origineel hè, toch meestal beter dan een rip off. Simpele spaghetti met buffelmozzarella en tomatensaus en verse basilicum hoort wel in mn top 10 van favoriete gerechten geloof ik O+
ik vind dat ook erg lekker, maar dan de niet vegetarische versie ;)
pi_86501376
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind dat ook erg lekker, maar dan de niet vegetarische versie ;)
Wat is de niet vegetarische versie dan? :o
pi_86501486
met gehakt door de tomatensaus :9 of doe jij dat ook?
pi_86501556
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
met gehakt door de tomatensaus :9 of doe jij dat ook?
Spaghetti bolognese maak ik wel ja, maar daar gebruik ik nooit mozzarella bij, maar daar strooi ik geraspte parmezaanse kaas over. Ik ga eens kijken wat ik er van vind met buffemozzarella, het klinkt namelijk wel lekker ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:15:09 #87
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86501852
zo en weer terug, maar nu (moet) even stofzuigen nog.. echt zo geen zin in :{ maarja soms moeten die dingen nu eenmaal, straks heerlijk eten *O* maar pas rond 19.30 dan is hubsel pas thuis. zometeen een stukje turks brood want zolang red ik het ook niet op mijn ontbijt :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86501891
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
DE, wat was nu ook alweer de titel van dat low carb kookboek?
klik ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86501901
vanavond friet met kipsate :@
Ga straks nog op ff lijken :P
  donderdag 16 september 2010 @ 16:22:46 #90
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86502135
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel mensen (vooral op fok!) zullen me toch nog steeds te dik vinden volgens mij
Je doelt op de puisterige nerds op Fok die alles wat niet naar anorexia neigt dik vinden? Daar zou ik zeker veel op uit doen als ik jou was ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86502434
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je doelt op de puisterige nerds op Fok die alles wat niet naar anorexia neigt dik vinden? Daar zou ik zeker veel op uit doen als ik jou was ;)
En toch hè, als ik dat lees, voel ik me stiekem wel een beetje extra dik. Ondanks dat ik rationeel gezien wel weet dat het nergens over gaat :')
pi_86502566
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
vanavond friet met kipsate :@
Ga straks nog op ff lijken :P
wees blij _O-
ik had trouwens vanmiddag bami met saté, geen friet :{w
pi_86502625
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wees blij _O-
Da's toch ook lekker? :9
pi_86502637
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

op wat voor soort topics zitten dan users die vrouwen gauw dik vinden? nog niet gezien maar ga ook maar af en toe heel even kijken bij een ander topic. heeel af en toe
  donderdag 16 september 2010 @ 16:32:45 #95
55709 Stereotomy
pi_86502642
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

En toch hè, als ik dat lees, voel ik me stiekem wel een beetje extra dik. Ondanks dat ik rationeel gezien wel weet dat het nergens over gaat :')
Ik had ergens gelezen dat wanneer vrouwen dik genoemd worden, het gemiddeld nog 3 dagen extra aan hun blijft knagen. :P
  donderdag 16 september 2010 @ 16:33:05 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86502659
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik snap je wel, het is bijna onmogelijk om niet iets mee te krijgen van het totaal belachelijke schoonheidsideaal dat sommige mensen erop na houden. Als je toch niet overloopt van het zelfvertrouwen als het over je uiterlijk gaat trek je je het toch aan. En dat geldt niet alleen voor vrouwen volgens mij.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 16 september 2010 @ 16:33:46 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86502697
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat wanneer vrouwen dik genoemd worden, het gemiddeld nog 3 dagen extra aan hun blijft knagen. :P
Hoe lang knaagt het aan jou als mensen je negatief beoordelen?
pi_86502710
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Windigo het volgende:

[..]

Da's toch ook lekker? :9
ja gebakken door mijn Indonesische collega. ging er om 5u uit om voor mij te koken O+
alleen erg zout dus ben de hele tijd limonade aan t drinken
pi_86502727
quote:

[..]

Nou, het ligt er een béétje aan wie het doet, maar ja, dat geloof ik best! ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:34:36 #100
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86502731
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja gebakken door mijn Indonesische collega. ging er om 5u uit om voor mij te koken O+
alleen erg zout dus ben de hele tijd limonade aan t drinken
Hmm da's wel jammer dan ;) Wel heel lief O+
pi_86502733
quote:

[..]

bij mij al 12 jaar
pi_86502734
quote:

Als tiener (ik was toen rond de 71 kg) eens op straat een frietje met gegeten met een vriendin. Toen kwamen er een paar leuke jongens langs, en één zei "Lekker, friet! Maar jammer dat je er zo dik van wordt" Dat is echt héél lang blijven hangen, zelfs zo lang dat ik in principe niet meer op straat eet :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86502836
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als tiener (ik was toen rond de 71 kg) eens op straat een frietje met gegeten met een vriendin. Toen kwamen er een paar leuke jongens langs, en één zei "Lekker, friet! Maar jammer dat je er zo dik van wordt" Dat is echt héél lang blijven hangen, zelfs zo lang dat ik in principe niet meer op straat eet :')
jezus das een gemene rotopmerking. een normale met een gemene bedoeling, dat zijn de ergste :(
pi_86502848
quote:

[..]

Oh, heel herkenbaar! Ik voel me ook enorm bekeken als ik dat doe en doe het dus ook niet ;)
pi_86502957
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:

Oh, heel herkenbaar! Ik voel me ook enorm bekeken als ik dat doe en doe het dus ook niet ;)
Ook al is het je eerste ijsje/patatje/broodje worst in een jaar, dan nog zie je mensen denken 'Nou, dat zou ik niet doen met zo'n figuur'. En misschien denkt niemand dat hoor en verbeeld ik het me alleen maar ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86502998
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook al is het je eerste ijsje/patatje/broodje worst in een jaar, dan nog zie je mensen denken 'Nou, dat zou ik niet doen met zo'n figuur'. En misschien denkt niemand dat hoor en verbeeld ik het me alleen maar ;)
Nou, precies.
  donderdag 16 september 2010 @ 16:39:28 #107
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86503006
quote:

[..]

Da's wel een nare ja als je er gevoelig voor bent.

Ik weeg ook wat teveel, maar ik eet nog steeds wel eens een ijsje op straat ofzo. En ik merk wel dat er naar me gekeken word, maar dat kan me niet schelen. Toen ik slank was en als een schoorsteen rookte had niemand commentaar, en nu iedereen opeens wel? Volslagen idioot, dus ik negeer het. Ik heb net zo veel recht te genieten van een ijsje in de zon als een ander :)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:39:34 #108
55709 Stereotomy
pi_86503014
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hoe lang knaagt het aan jou als mensen je negatief beoordelen?
Het gaat hierom om welk specifiek persoonlijk onderwerp het gaat :P
pi_86503083
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef Windigo het volgende:

Ik weeg ook wat teveel, maar ik eet nog steeds wel eens een ijsje op straat ofzo. En ik merk wel dat er naar me gekeken word, maar dat kan me niet schelen. Toen ik slank was en als een schoorsteen rookte had niemand commentaar, en nu iedereen opeens wel? Volslagen idioot, dus ik negeer het. Ik heb net zo veel recht te genieten van een ijsje in de zon als een ander :)
Fijn als je daar immuun voor bent :Y Zou ik ook zo graag zijn.

En ja, slank + als een schoorsteen roken is geaccepteerd, volslank + een ijsje eten kan niet 8-)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:41:20 #110
55709 Stereotomy
pi_86503099
Oeh, m'n Hepatitis titer komt eraan per post :9
pi_86503109
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

veel mensen die je bekijken komt omdat ze zien dat je iets lekkers hebt en dat valt op en krijgen ze dan ook trek in.
of ben ik de enige eetwolf }:|
pi_86503150
Ik ga weer sporten. :W
En van te voren dacht ik dat ze heel erg naar me zouden kijken. Maar dat is helemaal niet zo.
Bovendien dacht ik: ze kijken maar, ik werk eraan. En het kan me niet schelen als ze kijken, aan iedereen mankeert wel wat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 16 september 2010 @ 16:42:23 #113
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86503151
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ja, slank + als een schoorsteen roken is geaccepteerd, volslank + een ijsje eten kan niet 8-)
Misschien eens proberen om het gewoon te doen en je te richten op andere dingen dan de mensen om je heen? Ik ga zo op in de smaak van mn ijsje en de zon op mn hoofd dat ik nauwelijks iets merk :@
pi_86503172
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, m'n Hepatitis titer komt eraan per post :9
En?

Ik denk dat die van mij te ver is afgezakt om nog te beschermen :D
pi_86503177
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef Windigo het volgende:

[..]

ik loop liever niet naast iemand die de hele tijd rookt bah. van een ijsje heb ik geen last. dat gaat tenminste niet in mijn kleding zitten (als je netjes eet :P )
pi_86503231
Ik heb ook het gevoel dat ik door mijn gewicht bij alle andere onderwerpen ook anders wordt aangekeken.
Dat mensen ook meteen denken dat ik minder goed ben in mijn werk/studie/enz.
'Zij is te dik, dus zij is niet leuk

Teamsport is helemaal een no-go :N Want ik voel me nog wel het meest aangekeken bij sport, maar dat komt door de basisschool :')
pi_86503232
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zonde Isa als je daardoor geen ijsje durft te nemen -O-
pi_86503235
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga weer sporten. :W
En van te voren dacht ik dat ze heel erg naar me zouden kijken. Maar dat is helemaal niet zo.
Bovendien dacht ik: ze kijken maar, ik werk eraan. En het kan me niet schelen als ze kijken, aan iedereen mankeert wel wat.
Veel plezier! :W n dat had ik vooral toen ik aan het hardlopen was en onder het viaduct langs een groepje jongeren moest _O- Maar die riepen vaak juist heel leuke dingen :D "Goed bezig, mevrouw!" en zo haha
  donderdag 16 september 2010 @ 16:44:03 #119
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86503243
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik loop liever niet naast iemand die de hele tijd rookt bah. van een ijsje heb ik geen last. dat gaat tenminste niet in mijn kleding zitten (als je netjes eet :P )
Ja nu ik zelf niet meer rook vind ik dat ook heel vies, toch krijg je daar zelden commentaar op maar op te zwaar zijn wel van bekenden en onbekenden die je wel even vertellen wat je met je leven moet doen.
  donderdag 16 september 2010 @ 16:45:08 #120
55709 Stereotomy
pi_86503292
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En?

Ik denk dat die van mij te ver is afgezakt om nog te beschermen :D
Morgen komt hij hier aan dus. :')

En 't is van 4 jaar geleden, weet jij toevallig hoe lang de vaccinaties meegaan?

Moet ook mantoux test weer hebben (ga de OK op) en had beter m'n mond kunnen houden over m'n ziekenhuisbezoek in Tjechië deze zomer want ook nog MRSA test. ;( Dat wordt weer prikken. ;(
pi_86503302
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef LieLie het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat ik door mijn gewicht bij alle andere onderwerpen ook anders wordt aangekeken.

Teamsport is helemaal een no-go :N Want ik voel me nog wel het meest aangekeken bij sport, maar dat komt door de basisschool :')
ik vind het ook heel gek als de ene in een gesprek zegt: "zo, die is lelijk"
zegt de ander: "ja maar ze is wel aardig"
alsof dat er wat mee te maken heeft!! 8)7
  donderdag 16 september 2010 @ 16:45:31 #122
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86503310
quote:
samenvatting:

Dat is wel wat veel allemaal ja pfff petje af hoor meis!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 16 september 2010 @ 16:45:48 #123
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86503323
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef LieLie het volgende:

Oh dat probleem heb ik dan weer helemaal niet, ik kom heel makkelijk met mensen in contact. Maar ja ik schaam me dan ook niet voor mezelf, ik ga maandag zelfs naakt poseren voor een kunstklasje! :D (ok ik geef toe dat is wel een beetje eng)

Tip van mij: probeer je in een gesprek te richten op de ander, en niet op de gedachten die je over jezelf hebt. Dan zul je zien dat het makkelijker gaat :)
pi_86503341
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel plezier! :W n dat had ik vooral toen ik aan het hardlopen was en onder het viaduct langs een groepje jongeren moest _O- Maar die riepen vaak juist heel leuke dingen :D "Goed bezig, mevrouw!" en zo haha
haha wat leuk ^O^
  donderdag 16 september 2010 @ 16:47:10 #125
55709 Stereotomy
pi_86503382
quote:
samenvatting:

Ik herinner me nog dat je zo opgewonden was over je bestuursjaar, en dat gaandeweg het jaar wat minder werd. :')
pi_86503403
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja nu ik zelf niet meer rook vind ik dat ook heel vies, toch krijg je daar zelden commentaar op maar op te zwaar zijn wel van bekenden en onbekenden die je wel even vertellen wat je met je leven moet doen.
op roken heb ik ook geen commentaar. paar jaar geleden rookte iedereen overal, gewoon normaal. het hoorde er gewoon een beetje bij ook al deed ik het bv niet. vind het ook stom dat mensen nu ineens meer commentaar geven sinds dat verbod er is. stap gewoon opzij als je er last van hebt. als diegene wil roken, laat diegene dan. kom op, mensen kunnen voor zichzelf zorgen hoor :Y
pi_86503443
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oh dat probleem heb ik dan weer helemaal niet, ik kom heel makkelijk met mensen in contact. Maar ja ik schaam me dan ook niet voor mezelf, ik ga maandag zelfs naakt poseren voor een kunstklasje! :D (ok ik geef toe dat is wel een beetje eng)

Tip van mij: probeer je in een gesprek te richten op de ander, en niet op de gedachten die je over jezelf hebt. Dan zul je zien dat het makkelijker gaat :)
:o jij durft!! _O_
pi_86503554
we komen er samen uit. *grin. Dat is er uitgeramd door de anti rooklobby :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 16:52:05 #129
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86503575
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

op roken heb ik ook geen commentaar. paar jaar geleden rookte iedereen overal, gewoon normaal. het hoorde er gewoon een beetje bij ook al deed ik het bv niet. vind het ook stom dat mensen nu ineens meer commentaar geven sinds dat verbod er is. stap gewoon opzij als je er last van hebt. als diegene wil roken, laat diegene dan. kom op, mensen kunnen voor zichzelf zorgen hoor :Y
Dus je moet het overal en altijd accepteren als een ander jou voor zijn genot overlast bezorgd?

Ik heb zelf gerookt en ben zeker geen anti rook fundamentalist, maar er zijn wel grenzen natuurlijk.
  donderdag 16 september 2010 @ 16:52:25 #130
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86503589
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:o jij durft!! _O_
Ja, als het me meevalt ga ik het vaker doen. Ik heb al eerder geposeerd (omdat ik kan mediteren kan ik heel lang stil staan/zitten op één plek) en dat is me altijd goed bevallen en ik ken de mensen bij wie ik ga poseren dus ik waag het er maar op. Een beetje eng is het natuurlijk wel, maar ja ik beschouw naaktheid als natuurlijk en niet ''vies'' ofzo dus ik doe het ook om mn eigen principes na te leven :P
pi_86503616
quote:

[..]

ja! Funny is dat hé?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86503621
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dus je moet het overal en altijd accepteren als een ander jou voor zijn genot overlast bezorgd?
meestal heb je er geen last van. als je wacht op het station, ergens wat drinkt of lekker uit eten gaat heb je er sowieso geen last van. verder buiten je auto en je huis om kun je iemand toch laten roken?
pi_86503656
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja, als het me meevalt ga ik het vaker doen. Ik heb al eerder geposeerd (omdat ik kan mediteren kan ik heel lang stil staan/zitten op één plek) en dat is me altijd goed bevallen en ik ken de mensen bij wie ik ga poseren dus ik waag het er maar op. Een beetje eng is het natuurlijk wel, maar ja ik beschouw naaktheid als natuurlijk en niet ''vies'' ofzo dus ik doe het ook om mn eigen principes na te leven :P
krijg je er een beloning voor?
  donderdag 16 september 2010 @ 16:54:31 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86503678
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

meestal heb je er geen last van. als je wacht op het station, ergens wat drinkt of lekker uit eten gaat heb je er sowieso geen last van. verder buiten je auto en je huis om kun je iemand toch laten roken?
Zoals je het net stelde kwam het nogal anders over.
  donderdag 16 september 2010 @ 16:54:49 #135
55709 Stereotomy
pi_86503688
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:')
pi_86503712
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat het daar toch niet mag? ;) hoop ik :P
  donderdag 16 september 2010 @ 16:57:37 #137
55709 Stereotomy
pi_86503813
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ah okee,

Zoals ze het net stelde kwam het nogal anders over. ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:59:25 #138
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86503886
quote:

[..]

Dat was na 3 keer lezen ook mijn aanname idd. :Y
pi_86503997
quote:

[..]

dit ja, ik had t ook over sinds het verbod
pi_86504074
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wees blij _O-
moet ik alleen nog een heel stuk krimpen :)
  donderdag 16 september 2010 @ 17:05:25 #141
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86504085
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dit ja, ik had t ook over sinds het verbod
Ik had je beter gesnapt als je erbij gezet had dat je doelde op de plekken waar je wel mag roken ;)
pi_86504091
goed, ik ga naar Den Haag, met die gekke groene pruik :W
  donderdag 16 september 2010 @ 17:08:21 #143
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86504208
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

krijg je er een beloning voor?
Jup, 35 euro voor 2 1/2 uur poseren. (Geen porno! ) Alleen het is jammer dat ik gemiddeld maar 2x per jaar nodig ben ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 17:08:36 #144
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86504214
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
goed, ik ga naar Den Haag, met die gekke groene pruik :W
Veel plezier! :W
pi_86504444
Tijd voor thuis *O* Vakantie *O*
  donderdag 16 september 2010 @ 17:16:31 #146
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86504505
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker P! Genieten :)
  donderdag 16 september 2010 @ 17:33:43 #147
55709 Stereotomy
pi_86505051
quote:
Waar ga je heen?

of issienietleukmeer? :@
pi_86505208
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waar ga je heen?

of issienietleukmeer? :@
steer }:|
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86505297
wat DE zegt }:|
  donderdag 16 september 2010 @ 17:48:48 #150
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86505457
quote:
Misschien moet je er ook even tussenuit gaan als je toch vakantie hebt :+

Hmm, Sam wil een koekje omdat hij de nieuwe ANWB kampioen heeft gesloopt, denk dat ik daar maar niet aan toegeef.
pi_86505647
Tijd om te kokkerellen, de pancetta/uien/tomaatsoep wordt t hier.

Soep O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86505649
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Misschien moet je er ook even tussenuit gaan als je toch vakantie hebt :+

Misschien is Schotland iets voor 'm?
Ja doei.
pi_86505748
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nou, ondanks dat ik zelf ook de magerste niet ben betrap ik mezelf er wel eens op dat ik dat denk als ik mensen die écht wat te dik zijn met iets vets zie... :@ dan corrigeer ik mezelf wel, kijk ik in de spiegel en denk ik: dat denken ze wrsch ook bij mij, terwijl ik zelden echt ongezond eet.. maargoed...

als ik wel eens in de supermarkt ben en bij de kassa afreken en onze volle band die voornamelijk met groente gevuld is vergelijk met die van anderen (cola, chips, toetjes, alleen maar vet vlees, frituurhappen en ga zo maar door) dan heb ik wel eens de neiging om te roepen 'DOE NORMAAL!!!' :X
Ja doei.
pi_86505818
dat laatste wat je zegt heb ik ook Moblo; wij eten echt gezond, ik laad onze kar vol met groente en fruit en goeie spullen en dan kijk ik soms om mij heen en dan zie ik wat een meuk mensen kopen en dan heb ik ook de neiging om soms te roepen: hallo!!!!! doe eens niet! hoeveel moeite is het om gezond én lekker te eten??

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86505827
quote:

[..]

het enige vervelende daaraan zou ik het 'mevrouw' vinden :+
Ja doei.
pi_86505845
:W Hoi! Hoe is het hier?? Ik zie dat ik 1,5 topic gemist heb.. misschien dat ik dat straks na het eten even ga terug lezen maar nu niet. Koppijn en honger..
Wel blij: mijn nieuwe fiets ziet er puik uit met de gave tassen en het rek voorop! *O*
  donderdag 16 september 2010 @ 18:01:49 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86505882
Lein is er niet vandaag en pappie komt eten dus staat er VIS op het menu in Casa Queso :9
  donderdag 16 september 2010 @ 18:06:15 #158
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86506022
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:08 schreef Windigo het volgende:

Jup, 35 euro voor 2 1/2 uur poseren. (Geen porno! ) Alleen het is jammer dat ik gemiddeld maar 2x per jaar nodig ben ;)
Ik heb 't ook wel eens gedaan, best grappig was dat :P
pi_86506081
Oh ja ik ging koken :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 18:10:02 #160
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86506128
Ik eet overigens zonder enige gene de vetste troep en plein public. Vorige week bestelde ik nog een grote milkshake bij de Burger King, toen pakte 't meisje dat me hielp een kartonnen emmer en zei "deze?" Ik :Y
pi_86506153
kook ze DE. ik ga naar de frietkot :W
pi_86506167
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet overigens zonder enige gene de vetste troep en plein public. Vorige week bestelde ik nog een grote milkshake bij de Burger King, toen pakte 't meisje dat me hielp een kartonnen emmer en zei "deze?" Ik :Y
jij mag wel wat kilo's extra toch ;)
pi_86506185
kaas ziet er idd niet uit alsof hij ook maar een gram teveel vet aan z'n lijf heeft :+
Ja doei.
  donderdag 16 september 2010 @ 18:17:18 #164
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86506305
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
kaas ziet er idd niet uit alsof hij ook maar een gram teveel vet aan z'n lijf heeft :+
Tsja al was dat wel zo, mensen bemoeien zich veel te veel met anderen in dit land.
  donderdag 16 september 2010 @ 18:19:41 #165
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86506367
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:

Tsja al was dat wel zo, mensen bemoeien zich veel te veel met anderen in dit land.
Dat is ook vaak wel goed bedoelt, alleen is het aan jou om er ofwel schijt aan te hebben, ofwel je er iets van aan te trekken :P
  donderdag 16 september 2010 @ 18:21:08 #166
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86506409
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is ook vaak wel goed bedoelt, alleen is het aan jou om er ofwel schijt aan te hebben, ofwel je er iets van aan te trekken :P
Mijn vader zei altijd ''de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen'' ;)
pi_86506469
nou, voorlopig ga ik maar 's hardlopen!

Nieuwe start met Evy, ergens les 8, maar nu proberen sneller te lopen, zeg zo rond de 11 a 12 km per uur :)
Ja doei.
pi_86506684
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
nou, voorlopig ga ik maar 's hardlopen!

Nieuwe start met Evy, ergens les 8, maar nu proberen sneller te lopen, zeg zo rond de 11 a 12 km per uur :)
pittig tempo!
weet je zeker dat je dat volhoud naarmate de tijd dat je rent langer wordt? zo jammer zijn als je straks teleurgesteld bent ofzo en geen zin meer hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 18:39:28 #169
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86506905
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is ook vaak wel goed bedoelt
Vaak zijn het ook gewoon ouwe wijven die zich overal mee bemoeien en op alles en iedereen iets aan te merken hebben behalve op zichzelf :+
pi_86507089
uien en pancetta in een pan, mmmm die lucht die daar af komt :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 18:46:12 #171
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86507111
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef DarkElf het volgende:
uien en pancetta in een pan, mmmm die lucht die daar af komt :D
Lekker! Ik had net bacon, uien en salie in de pan, ook héérlijk :9
pi_86507293
Halloooooo dan!
Wij hebben een gouwe ouwe gegeten. SPinazie, spekjes, pasta, peper, roomkaas. Klaar!
Lekker :9

Vooral als je allemaal koud en doorweekt bent zoals wij waren :D
pi_86507325
studentenpasta! :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86507397
Klinkt goed, Freecell!

Ik hoop dat het mooi fietsweer wordt dit weekend, Sunny ;)

En gaan er nog mensen op vakantie binnenkort?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 september 2010 @ 19:00:13 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86507568
:W

Zo even geshopt in Amsterdam. Mijn avondeten bestond uit een 30cm broodje meatball marinara van de subway. Was best goed te doen :9
Zo door naar een verjaardag :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86507806
wat een attention whore die Peter de vries. beetje die moeder (ook al zo'n attention whore, sorry hoor, tis afschuwelijk wat zij doormaakt maar ik vind haar echt overkomen als een attention dinges om t maar niet weer te herhalen :P) van natalee naar de castro castro gevangenis sturen met een verborgen camera om joran te zien... Ze is eruit geplukt en de directeur heeft haar eruit gezet ofzo...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86507852
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
studentenpasta! :D
Check 8-)
pi_86507854
Klinkt verstandig van die directeur.. :Y Peter R :N :')
pi_86507909
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

pittig tempo!
weet je zeker dat je dat volhoud naarmate de tijd dat je rent langer wordt? zo jammer zijn als je straks teleurgesteld bent ofzo en geen zin meer hebt.
mijn 'normale' tempo is 10km per uur :) dus het is een tikje erbij.
Was wel zwaar na eentijd niet lopen, dus we gaan vanavond onder het genot van een glaasje rode wijn maar eens ene plan de campagne bedenken. 10km per uur houden we vol, 11 moet dus te doen zijn, maar dan wel nog even wachten met dat opbouwen en voorlopig aan tijd gaan werken ipv snelheid *)

zo maar 's aan het eten beginnen :9
Ja doei.
pi_86507952
goed zo Mo, plan om afstand ipv snelheid belangrijker te vinden klinkt goed (dat raden ze je ook altijd aan, langer lopen verbrand je meer mee dan kort en snel ;) )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 19:11:57 #181
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86508003
Poeh, nieuw wereldrecord stamppot rauwe andijvie zojuist verbroken :9
  donderdag 16 september 2010 @ 19:14:57 #182
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86508102
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef TAV74 het volgende:
Poeh, nieuw wereldrecord stamppot rauwe andijvie zojuist verbroken :9
:9

Ik heb ook andijvie bij mn groentepakket deze week, dat word morgen een poging je record te overwinnen :P
  donderdag 16 september 2010 @ 19:17:33 #183
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_86508191
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen *O*.

En daar ben ik enorm blij mee :9 en trots op *D.
pi_86508206
morgen ga ik eens een poging doen om mini cupcakes te bakken :) heb bij 'Kookpunt' in Rotterdam van die lieve kleine vormpjes gekocht en dus ga ik morgen maar eens prutsen ermee :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86508222
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de geinteresseerde: mijn vriendin heeft al haar tentamens gehaald en op 1 A4 na (qua inleveren) heeft ze haar Drs titel en kan ze beginnen met co-schappen *O*.

Nou terecht! ^O^
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 19:19:37 #186
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86508285
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:14 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik heb ook andijvie bij mn groentepakket deze week, dat word morgen een poging je record te overwinnen :P
Dat ga je echt niet redden :{w :N
  donderdag 16 september 2010 @ 19:19:59 #187
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86508291
quote:

Cool! Gefeliciteerd ^O^
pi_86508332
Oh wat goed Annie!! ^O^
pi_86508503
Feli Mevrouw-An!

Ik ga even met youtube erbij wat pilates-oefeningen doen :')
pi_86508575
quote:

Hoppa *O*
pi_86508612
Oh had ik al verteld dat ik een eend "gered" heb vandaag? :D

Ik parkeerde mijn auto in een ondergrondse garage en daar zat dus een meisjes eend en die zat in een hoekje, liep een beetje rond te lopen en er lag allemaal brood naast maar ze liep vooral te kwaken en rondjes..... leek mij niet handig toch? dus ik heb haar opgedreven (handig, eenden kunnen best hard rennen trouwens "flap flap flap" op t beton natuurlijk en kwaken... maar uiteindelijk (ja t duurde wel even, kwam nog een meneer langs rijden die zijn raam open deed en t 'grappig' vond ... de lul, je kan ook ff helpen maar nee hoor, meneer parkeerde en verdween) vonden we samen de ingang en toen vloog ze meteen weg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86508683
Waarom oh waarom is er zo veel gedonder bij de TNT en hoor ik elke dag reclamespotjes op de radio waar ze mensen aanmoedigen om postbezorger te worden bij TNT :?
  donderdag 16 september 2010 @ 19:32:22 #193
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86508749
quote:

gefeliciteerd *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86508753
quote:

Gefeliciteerd!

Ik koop bijna nooit groente in de supermarkt, want ik ga naar de goedkope groentejuwelier. Dat scheelt enorm in prijs, lekkerder en heel veel keus. ^O^
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86508811
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:30 schreef LieLie het volgende:
Waarom oh waarom is er zo veel gedonder bij de TNT en hoor ik elke dag reclamespotjes op de radio waar ze mensen aanmoedigen om postbezorger te worden bij TNT :?
De full-timers moeten eruit en je kan hooguit 15 uur per week werken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 16 september 2010 @ 19:35:39 #196
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86508882
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:28 schreef DarkElf het volgende:
Oh had ik al verteld dat ik een eend "gered" heb vandaag? :D

Ik parkeerde mijn auto in een ondergrondse garage en daar zat dus een meisjes eend en die zat in een hoekje, liep een beetje rond te lopen en er lag allemaal brood naast maar ze liep vooral te kwaken en rondjes..... leek mij niet handig toch? dus ik heb haar opgedreven (handig, eenden kunnen best hard rennen trouwens "flap flap flap" op t beton natuurlijk en kwaken... maar uiteindelijk (ja t duurde wel even, kwam nog een meneer langs rijden die zijn raam open deed en t 'grappig' vond ... de lul, je kan ook ff helpen maar nee hoor, meneer parkeerde en verdween) vonden we samen de ingang en toen vloog ze meteen weg.
Dat is lief gedaan O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 16 september 2010 @ 19:37:22 #197
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86508939
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:33 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

De full-timers moeten eruit en je kan hooguit 15 uur per week werken.
Briljant, dat zal de betrokkenheid en inzet van de postbodes aanzienlijk vergroten ^O^
pi_86509023
Boe! :W

Weer thuis.
Even snel hapje eten, dan poezenoppas bezoeken voor kopje koffie en bedanksouvenirs en dan 290 foto's oploaden en bewerken.

Kort maar krachtig: het was geweldig. *O*
Rest van de verhalen en foto's volgen later wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86509062
Hi B & G :W
Bye B & G :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86509093
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:35 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Dat is lief gedaan O+
je laat zo'n beestje toch niet zitten?

de mr zei; hij had heus wel de uitgang gevonden hoor...

Nou ja ik vond t gewoon zielig :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 19:43:31 #201
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86509165
Hoi Golfer :W Super dat het geweldig was *O*
pi_86509195
Jaaaaaa heb oma B al op MSN hangen! Hai Opa :W
pi_86509203
Welkom terug B&G!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86509212
@ DE: ik had het diertje ook geholpen hoor!!! :Y
pi_86509221
Goed gedaan DE _O_

En welkom thuis, B&g! *O*

Ik heb boodschappen gedaan bij de AH en dat was een keer erg leuk *)
Sperziebonen waren 27 cent (genoeg voor 2 personen), de tomaten 35 cent (5 stuks) en de komkommer 34 cent!

Maar allemachtig wat zijn de aardappels overal toch duur op het moment -O- Echt, 3-4 euro per zak is heel normaal. En ik weet dat je dat niet meer hoort te doen, maar moet je dat eens in guldens omrekenen. Voor aardappels!
pi_86509306
@ Isa: goeie actie is dat he, bij de appie. Alleen soms doen ze het met groentes waar ik nooit zo veel van eet, dan schiet het minder op.. :)
pi_86509332
Oh morgen eens kijken bij de appie :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 19:48:04 #208
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86509336
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:

Maar allemachtig wat zijn de aardappels overal toch duur op het moment -O-
Slechte oogst :Y
pi_86509351
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:39 schreef golfer het volgende:
Boe! :W

Weer thuis.
Even snel hapje eten, dan poezenoppas bezoeken voor kopje koffie en bedanksouvenirs en dan 290 foto's oploaden en bewerken.

Kort maar krachtig: het was geweldig. *O*
Rest van de verhalen en foto's volgen later wel.
Jeej *O* Welcome home *O*
pi_86509390
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaaa heb oma B al op MSN hangen! Hai Opa :W
Dag kind. :W

Een hele kleine voorproef van 2 bejaarden op een scooter:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86509405
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86509408
Hier net roti op :@ En een bara :X :@ En nu een kopje Nespresso :9 En dan eens even richting ouders want er moet wat genaaid worden 8-) Een tasje voor een waterfles that is :7
pi_86509412
_O_ geniale foto!!
pi_86509423
oh my! :D!

briljant _O-
Ja doei.
pi_86509427
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef golfer het volgende:

[ afbeelding ]
Briljant, geweldig _O_ _O_
pi_86509429
quote:

[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 16 september 2010 @ 19:51:08 #217
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86509463
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat ze tegenwoordig al niet organiseren om die oudjes bezig te houden :o :D
pi_86509480
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:48 schreef TAV74 het volgende:

Slechte oogst :Y
Dus dat blijft zo tot volgend jaar? :'(
pi_86509489
ben benieuwd naar de foto's verder :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 19:52:15 #220
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86509510
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus dat blijft zo tot volgend jaar? :'(
Dikke kans ja.
pi_86509515
eten :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86509555
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef DarkElf het volgende:
eten :9
Eet smakelijk :)
pi_86509575
Brrrrr... ik heb het koud... en ik heb koppijn.... en ik ben moe... typische donderdag avond dus :{
Morgen ochtend trouwens met de klas naar een melkveeboerderij :D Ben benieuwd hoe dat is..
pi_86509587
Ik zit te twijfelen: zal ik naar mijn ouders gaan fietsen? Er hangt zo'n vieze regenbui boven Delft volgens mij :P
pi_86509665
Fietsen P!! En als je nat wordt; zie het maar als oefening voor volgende week :P
pi_86509743
Toffe foto B&G!! :D En fijn dat het geweldig was!

Ik heb al twee work-outs van 10 minuten gedaan ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 20:04:16 #227
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86509985
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ook goedeavond! :W
pi_86510526
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Fietsen P!! En als je nat wordt; zie het maar als oefening voor volgende week :P
:P Ja :D Let's go *O* ff mijn iPodje uitproberen met de 128 kbps :P Eens kijken of dat wat is _O-
pi_86510552
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Ik heb al twee work-outs van 10 minuten gedaan ;)
Nice :D Ik was vanmorgen met mijn workout in 11 minuten klaar :P
pi_86510594
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nice :D Ik was vanmorgen met mijn workout in 11 minuten klaar :P
Nouja, twee filmpjes voor beginners he, 't ging nog niet zo snel ;)
pi_86510620
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Is het wat??
pi_86510637
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat voor workout heb jij het over dan :? :P
pi_86510697
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat voor workout heb jij het over dan :? :P
Pilates filmpjes! Dus met beenspier en buikspieroefeningen. Twee filmpjes, dus dan moet je even kijken hoe het moet, en dan een setje oefeningen enz.
pi_86510746
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is het wat??
Nou ja, op zich wel goed te doen hoor. Maar in het echt wil het beter waarschijnlijk, met meer uitleg ook.
pi_86511058
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou ja, op zich wel goed te doen hoor. Maar in het echt wil het beter waarschijnlijk, met meer uitleg ook.
Ja. dat lijkt mij dus ook altijd..

Ik ga eerst volgende week dat Xco maar eens proberen (hupsen met gewichten)..
En maandag hebben we personeelsdag van de stichting en dan ga ik eerst 2 uur kanoën en dan 2 uur mountainbiken op de Sallandse heuvelrug :o Ben benieuwd.. De kano ben ik ingezet door mijn collega die vorig jaar ook bij me in de kano zat. Ze vond het wel handig dat ik, bij vastlopen, gewoon uit de boot stap het water in om de boot weer vlot te duwen :') Dus had ze bij mijn naam vast een kruisje bij het kanoën gezet toen we ons moesten opgeven _O- Grapjas.. Nja vind het wel lollig en vastlopen doen we dit jaar vermoed ik niet aangezien de Regge vrij diep is :P
pi_86511200
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja. dat lijkt mij dus ook altijd..

Ik ga eerst volgende week dat Xco maar eens proberen (hupsen met gewichten)..
En maandag hebben we personeelsdag van de stichting en dan ga ik eerst 2 uur kanoën en dan 2 uur mountainbiken op de Sallandse heuvelrug :o Ben benieuwd.. De kano ben ik ingezet door mijn collega die vorig jaar ook bij me in de kano zat. Ze vond het wel handig dat ik, bij vastlopen, gewoon uit de boot stap het water in om de boot weer vlot te duwen :') Dus had ze bij mijn naam vast een kruisje bij het kanoën gezet toen we ons moesten opgeven _O- Grapjas.. Nja vind het wel lollig en vastlopen doen we dit jaar vermoed ik niet aangezien de Regge vrij diep is :P
Hahaha, lekker dan ;)

Ik vond kanoën op de Gardon in Frankrijk erg leuk! Twee jaar terug op een klein meertje hier in de buurt in de kou was het minder succesvol ;) En ik ben niet zo'n held op een fiets :P
Ik ga denk ik volgende week even naar die sportschool toe ga, om te kijken wat er is en wat het kost (want dat wilden ze aan de telefoon niet vertellen) zodat ik in de winter ook wat kan doen. Maar ben bang dat het veel te duur is.
pi_86511309
Ik vind kanoën wel leuk, maar ik heb niet heel erg sterke armen, dus ga niet al te snel.. Overigens wat het vorig jaar een kajak, met ieder zo'n enkele peddel.. Dat vind ik iets gemakkelijker..

Hier is de sportschool echt helemaal niet duur vind ik.. Kan me bijna niet voorstellen dat hij bij jou heel veel duurder zal zijn eigenlijk..
pi_86511326
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind kanoën wel leuk, maar ik heb niet heel erg sterke armen, dus ga niet al te snel.. Overigens wat het vorig jaar een kajak, met ieder zo'n enkele peddel.. Dat vind ik iets gemakkelijker..

Hier is de sportschool echt helemaal niet duur vind ik.. Kan me bijna niet voorstellen dat hij bij jou heel veel duurder zal zijn eigenlijk..
Wat kost het bij jou ongeveer?
pi_86511385
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat kost het bij jou ongeveer?
Ik meen 24,- per maand voor 1x in de week en 34,- voor oneindig. Andere opties hebben ze niet.
pi_86511462
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik meen 24,- per maand voor 1x in de week en 34,- voor oneindig. Andere opties hebben ze niet.
Hm, ik geloof dat ze hier al op 40 zaten of zo. Er is ook nog een sportschool hier in de buurt, die is goedkoper, maar dat is gewoon een loods met apparaten er in eigenlijk.
pi_86511535
Oh, dat is wel duur vind ik dan!!
Het is trouwens 26 en 36..
pi_86511663
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh, dat is wel duur vind ik dan!!
Het is trouwens 26 en 36..
ja, maar misschien bedoelde hij iets uitgebreiders hoor. Zal wel eens gaan kijken.
Heb volgens mij alleen geen binnenschoenen..
pi_86511692
Typisch sportscholen om dat aan de telefoon niet te vertellen _O- Het is zulk achterlijk gedrag! Want natuurlijk hebben ze wel vaste prijzen, alleen verschillen die vaak of je nou een maand of een jaarabonnement neemt en of je nou 1x, 2x of onbeperkt in de week wilt komen etc. Maar dat kan je verdorie toch wel aan de telefoon vertellen? Ze willen je gewoon makkelijk kunnen overhalen :P
pi_86511708
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:

[..]

ja, maar misschien bedoelde hij iets uitgebreiders hoor. Zal wel eens gaan kijken.
Heb volgens mij alleen geen binnenschoenen..
Och, ik heb gewoon mijn buitenschoenen afgeborsteld ;) En ik doe ze gewoon thuis al aan :Y
pi_86511787
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Typisch sportscholen om dat aan de telefoon niet te vertellen _O- Het is zulk achterlijk gedrag! Want natuurlijk hebben ze wel vaste prijzen, alleen verschillen die vaak of je nou een maand of een jaarabonnement neemt en of je nou 1x, 2x of onbeperkt in de week wilt komen etc. Maar dat kan je verdorie toch wel aan de telefoon vertellen? Ze willen je gewoon makkelijk kunnen overhalen :P
Ja, ik weet het ;) Maar ja, wat moet ik :D
pi_86511812
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat is bij 'mijn' sportschool anders. Ze hebben echt maar 2 prijzen en je kan altijd opzeggen (2 maanden termijn geloof ik, dat wel). Maar geen jaarabbo's of zo.
pi_86511822
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef LieLie het volgende:
Ja, ik weet het ;) Maar ja, wat moet ik :D
Als je niet graag een sportschool zocht zou je eigenlijk moeten zeggen dat je dan maar geen lid wordt omdat je eerst een prijsindicatie wilt weten. Een goede middag nog.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:45:24 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_86511857
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Op een ongelofelijk irritante bureaustoel :+ Ik heb weer eens zo'n werkplek gepakt van iemand met een aangepaste stoel, iedere keer dat ik daar op zit snap ik wel waar de fysieke problemen vandaan komen.

Maar dit bedoelde je vast niet. Ik zi op een steenworp afstand van het station.
waar ergens?
zit zelf naast het station voor mijn werk.

quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

ah :+ dan zit je ook vlakbij remlof :+

ik zit iets verder: uni :+
en waar zit remlof?

ja ik lees even terug.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_86511877
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is bij 'mijn' sportschool anders. Ze hebben echt maar 2 prijzen en je kan altijd opzeggen (2 maanden termijn geloof ik, dat wel). Maar geen jaarabbo's of zo.
Mijn sportschool heeft maand, half jaar en jaar abonnementen. Allemaal voor onbeperkt sporten en hoe langer je lid blijft, hoe goedkoper.
pi_86511909
Remlof woont toch in Arnhem?
pi_86511982
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn sportschool heeft maand, half jaar en jaar abonnementen. Allemaal voor onbeperkt sporten en hoe langer je lid blijft, hoe goedkoper.
Dat laatste is wel heel handig ^O^
  donderdag 16 september 2010 @ 21:07:33 #252
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_86512834
Welkom thuis Golfer & Bluezz!

't was hier matig nazomerweer met af en toe een zonnetje. Jullie hebben vast beter weer gehad in het warme Italië :P Lekker uitgerust ook?
pi_86513347
Wat een rust hier!
pi_86513407
Ja, saai zeg..
pi_86513418
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, saai zeg..
Vertel eens wat leuks ;)
pi_86513452
weet niets leuks.. anders was het hier ook niet zo saai geweest :P
pi_86513569
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
weet niets leuks.. anders was het hier ook niet zo saai geweest :P
We zijn hier echt helemaal alleen!
pi_86513583
boe!
Ja doei.
pi_86513620
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
Welkom thuis Golfer & Bluezz!

't was hier matig nazomerweer met af en toe een zonnetje. Jullie hebben vast beter weer gehad in het warme Italië :P Lekker uitgerust ook?
Vanmorgen was het nog maar 27 graden toen we weggingen uit San Gigmignano. ;)
Nu even uitbuiken en uitrusten, want echt uitgerust hebben we niet echt. Er waren gewoon veel te veel mooie plekken om te zien en te bezoeken. :)

Oh en LieLie, we hebben gisteren in Siena het door jou gezochten biergist gevonden en gekocht.
Als je even je adresgegevens aan ons PMt zorgen we dat je het na het weekend in huis hebt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_86513655
Mijn bmi is trouwens weer een puntje gezakt! *O*
pi_86513677
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Vanmorgen was het nog maar 27 graden toen we weggingen uit San Gigmignano. ;)
Nu even uitbuiken en uitrusten, want echt uitgerust hebben we niet echt. Er waren gewoon veel te veel mooie plekken om te zien en te bezoeken. :)

Oh en LieLie, we hebben gisteren in Siena het door jou gezochten biergist gevonden en gekocht.
Als je even je adresgegevens aan ons PMt zorgen we dat je het na het weekend in huis hebt.
_O_ _O_
Ga ik doen!
pi_86513678
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
boe!
:o Schrik me rot joh!
pi_86513704
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:
Mijn bmi is trouwens weer een puntje gezakt! *O*
:D cool!! Waar zit je nu op dan?
pi_86513705
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o Schrik me rot joh!
het is een gave *)
Ja doei.
pi_86513763
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D cool!! Waar zit je nu op dan?
26, dus bijna weer gezond ;)
pi_86513990
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

26, dus bijna weer gezond ;)
Ohja, maar dat was toch al zo?? :? Dacht iig dat je dat al gezegd had..
Ik schommel momenteel tussen 26 en 25 :D zit nu echt op het randje zeg maar..
pi_86514102
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohja, maar dat was toch al zo?? :? Dacht iig dat je dat al gezegd had..
Ik schommel momenteel tussen 26 en 25 :D zit nu echt op het randje zeg maar..
Geloof het niet? Ik heb gezegd dat ik met de kerst weer op gezond wil zitten. Dacht dat dat 77 was, maar zie nu dat het 78,5 is. Nouja, maakt ook niet zoveel uit. Wil gewoon onder de 80 en dan verder ;)
pi_86514328
Oh, dan heb ik me dat verbeeld :P
Het hangt wel een beetje van het metertje wat je kiest af of ie vind dat het al gezond is trouwens. Bij de een zit ik met 77 kilo nog op net ongezond, bij een ander ligt de grens bij 77,6 of zo..
Eigenlijk zou je het dus zelf moeten uitrekenen om het nauwkeurig te weten, maar dan verschillen de meningen nog.
pi_86514560
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh, dan heb ik me dat verbeeld :P
Het hangt wel een beetje van het metertje wat je kiest af of ie vind dat het al gezond is trouwens. Bij de een zit ik met 77 kilo nog op net ongezond, bij een ander ligt de grens bij 77,6 of zo..
Eigenlijk zou je het dus zelf moeten uitrekenen om het nauwkeurig te weten, maar dan verschillen de meningen nog.
Ja, het zal wel verschillend, en dan nog zegt het niet alles. ;)
Maar wat ik zei, ik wil die 7!

Overigens, ik zag laatst een foto weer uit maart, toen ben ik begonnen.
Maar daar zie ik toch ook echt zelf het wel verschil wel :P
pi_86514769
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, het zal wel verschillend, en dan nog zegt het niet alles. ;)
Maar wat ik zei, ik wil die 7!

Overigens, ik zag laatst een foto weer uit maart, toen ben ik begonnen.
Maar daar zie ik toch ook echt zelf het wel verschil wel :P
Haha ja, herkenbaar!! Het gaat hier toch ook wel hard hoor!! Zelf vind ik dat er nog van alles teveel aan zit, maar als ik nu foto's van mezelf zie (vooral van achter :P ) dan scheelt dat enorm met foto's van een half jaar terug :Y
pi_86514869
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Haha ja, herkenbaar!! Het gaat hier toch ook wel hard hoor!! Zelf vind ik dat er nog van alles teveel aan zit, maar als ik nu foto's van mezelf zie (vooral van achter :P ) dan scheelt dat enorm met foto's van een half jaar terug :Y
Nou precies. Wat alleen nog niet zo goed lukt is om daar ook tevreden mee te zijn. Bij vlagen wel, vaak ook niet ;)
pi_86514918
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou precies. Wat alleen nog niet zo goed lukt is om daar ook tevreden mee te zijn. Bij vlagen wel, vaak ook niet ;)
Ja, dat is moeilijk idd.. op zich zit ik al enorm veel lekkerder in mijn vel, maar ik ben er echt nog niet!
pi_86515147
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, dat is moeilijk idd.. op zich zit ik al enorm veel lekkerder in mijn vel, maar ik ben er echt nog niet!
Nee, als ik soms ook bedenk wat ik er nog af wil. Pff!

We hebben iedereen weer weggejaagd geloof ik :P
pi_86515204
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee, als ik soms ook bedenk wat ik er nog af wil. Pff!

We hebben iedereen weer weggejaagd geloof ik :P
Het lijkt er op ja :P Ik zal ze gerust stellen: ik ga zo naar bed.. ben dood moe ;)
pi_86515344
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het lijkt er op ja :P Ik zal ze gerust stellen: ik ga zo naar bed.. ben dood moe ;)
Ik wacht nog even op m'n vriendje ;) Die is weer an 't vergoader'n :s)
pi_86515398
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik wacht nog even op m'n vriendje ;) Die is weer an 't vergoader'n :s)
Nou, ik ga er niet op wachten hoor! Ik ga vast :P ;)

Truste iedereen! :W
pi_86515449
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, ik ga er niet op wachten hoor! Ik ga vast :P ;)

Truste iedereen! :W
Truste! :W
pi_86516171
w/
pi_86516274
*O*
pi_86517475
Goeieavond *O* Ben d'r weer :D
pi_86517524
Jaa! *O*
pi_86517857
Goedeavond :W
Heel veel visjes in mijn buik en wat heb ik toch een geweldige vriendinnen O+
En morgen ook alweer leuke plannen, 1000 dagen samen met mijn vriend dus gaan we tapas eten :D
pi_86517924
Goedenavond :W
pi_86517966
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
Jaa! *O*
Ben je zo blij me te zien? :D Ik heb lekker gefietst. Moet ik toch vaker doen :9 Heerlijk O+
pi_86517988
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Memento-Marlies-Dekkers-Mori :W *O*
pi_86518065
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben je zo blij me te zien? :D Ik heb lekker gefietst. Moet ik toch vaker doen :9 Heerlijk O+
Er was he-le-maal niemand!

Maar nu ga ik zo naar bed ;)
pi_86518140
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Er was he-le-maal niemand!

Maar nu ga ik zo naar bed ;)
He-le-maal niemand? :o Belachelijk :{w
pi_86520459
Nou, dan ga ik ook maar :P :W
pi_86520538
avond :W
pi_86520555
Wat een werk. Al die foto's uitzoeken', sorteren en dan nog een beetje toonbaar maken.
Eerste dag is nu wel klaar. Nog 9 te gaan, maar dat gaan we morgen verder wel doen. :)

Dag 1 is door B. gepubliceerd op haar blog.
Poef.....gone! ©golfer
pi_86520884
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Wat een werk. Al die foto's uitzoeken', sorteren en dan nog een beetje toonbaar maken.
Eerste dag is nu wel klaar. Nog 9 te gaan, maar dat gaan we morgen verder wel doen. :)

Dag 1 is door B. gepubliceerd op haar blog.
Ik zie het ja....jullie hebben het echt heel rot gehad :P Drank, drank, meer drank :D En mooie blauwe luchtjes O+
pi_86521066
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
pi_86521267
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

:9~
pi_86521301
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

:9~
*; O+ :9~
pi_86521509
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:57 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

*; O+ :9~
neuken? :9
pi_86521586
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

neuken? :9
Thought you never asked :Y
pi_86521727
IBTL :D en teruglezen. Bluezz en golfer, welkom terug :*
pi_86521884
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Thought you never asked :Y
ik wacht op je :9
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:11:15 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_86521890
MeMo zwart?
Wat hebben we verder nog gemist?
Qua echt belangrijke zaken?
Nog leuke nieuwe relaties ontstaan of uitgegaan?
En echt belangrijke zaken qua gezondheid?
Poef.....gone! ©golfer
pi_86521937
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik wacht op je :9
welk setje trek je aan? :9
pi_86521992
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

welk setje trek je aan? :9