Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.
Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou.
Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen.
Veel plezierquote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Fijne avond alvast iedereen!
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?
post nu mobiel, dus kan dat plaatje even niet vinden van die nerd die zegt dat een meisje echt niet aan zijn eisen voldoet, maar come on!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel mensen (vooral op fok!) zullen me toch nog steeds te dik vinden volgens mij
Gekquote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou en of! ik sprong als een kind zo blij van de weegschaal af zaterdag en vanmorgen zei hij t ook weer
gewoon blij zijn voor Windigo!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, en ondervoed zijn, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven wanneer jij honger hebt, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.
Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou.
Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen.
Hengels en vissen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon blij zijn voor Windigo!en huurtoeslag en cadeautjes
Oké Steerquote:
Oké zijn we nu weer vriendjes?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:voor Windigo
Dat is inderdaad vervelend.
have fun Sarabi! tot vnv? nou ja, ik ben er vanaf 1u weer maar dan ben ik vast de enigequote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Fijne avond alvast iedereen!
Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oké zijn we nu weer vriendjes?
Ja da's waarquote:Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch?
Voor de CUL SC moet dat zijn: Waar iedereen weer lekker aan z'n vel zitquote:
gelijk, en die mensen hebben het meestal zo goed dat ze zich niet kunnen voorstellen hoe het is om niks kleins/leuks te hebben voor jezelf ipv alleen maar bezig zijn met uitrekenen hoe je rondkomt in de supermarktquote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oké SteerMijn felle reactie kwam niet echt door wat jij zei, maar eerder door mn eerdere ervaringen buiten Fok. Sorry voor de felheid.
Ik word een beetje moe van mensen die bij ieder dingetje dat je krijgt als je een uitkering (nu heb ik even geld van iemand gehad om iets leuks te doen omdat dat al een tijd niet kan) krijgt vinden dat je je moet verantwoorden en gaan vragen hoe je er aan komt en of je niet beter iets noodzakelijks had kunnen kopen.
Ik kan nooit voor mezelf iets kopen, dus ik ben heel blij als iemand anders me daar de ruimte voor geeft. Maar volgens sommige mensen mag je in een uitkering geloof ik alleen maar in een gevangnisuniform met stempelkaart rondlopen want anders ben je een parasiet.
Je bedoelt dieëten ?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
niets specifieks hoor
ben nog bezig mn leefstijl weer op de rails te krijgen
en chagrijnigquote:Op donderdag 16 september 2010 14:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je bedoelt dieëten ?Daar wordt je ook ongelukkig van.. Da's algemeen bekend
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
niets specifieks hoor
ben nog bezig mn leefstijl weer op de rails te krijgen
Mja, zit hier meteen te trillen van de emotie die dat bij me oproept. Het gevoel constant zelfs aan wildvreemden uit te leggen te hebben is gewoon heel vervelend. Vooral als je zoals ik écht ziek bent en geen keus hebt. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon werken en doen wat iedereen deed, echt, ik zou zo ruilen met de meeste werkenden zonder mijn klachten. En toch word ik vaak behandeld alsof ik hier zelf voor kies, dat is gewoon pijnlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelijk, en die mensen hebben het meestal zo goed dat ze zich niet kunnen voorstellen hoe het is om niks kleins/leuks te hebben voor jezelf ipv alleen maar bezig zijn met uitrekenen hoe je rondkomt in de supermarkt
al die oordelen van mensen....
Ik ken het.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, zit hier meteen te trillen van de emotie die dat bij me oproept. Het gevoel constant zelfs aan wildvreemden uit te leggen te hebben is gewoon heel vervelend. Vooral als je zoals ik écht ziek bent en geen keus hebt. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon werken en doen wat iedereen deed, echt, ik zou zo ruilen met de meeste werkenden zonder mijn klachten. En toch word ik vaak behandeld alsof ik hier zelf voor kies, dat is gewoon pijnlijk.
(Ik heb het nu niet over Steer trouwens)
Zelf ook zoiets gehad? Dan ben ik blij dat je er uit bent gekomenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken het.
De situatie is al vervelend genoeg zonder dat al die dingen erbij komen.
Net scheen de zon terwijl het regende, ik blijf het apart vinden.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:58 schreef LieLie het volgende:
Ik zit ook nog niet helemaal lekker in m'n vel hoor.. Maar dat zal wel weer komen
Het zonnetje schijnt in elk geval weer even
Niks mis mee, fat means flavour!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net scheen de zon terwijl het regende, ik blijf het apart vinden.
Ik zit wel lekker in mijn vel, er zit alleen een beetje veel mij in mijn vel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, zit hier meteen te trillen van de emotie die dat bij me oproept. Het gevoel constant zelfs aan wildvreemden uit te leggen te hebben is gewoon heel vervelend. Vooral als je zoals ik écht ziek bent en geen keus hebt. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon werken en doen wat iedereen deed, echt, ik zou zo ruilen met de meeste werkenden zonder mijn klachten. En toch word ik vaak behandeld alsof ik hier zelf voor kies, dat is gewoon pijnlijk.
Ja, dit is een overdreven heftige reactie, ik weet het.. Maar zo voel ik het, terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Daarom zit ik ook in therapie, omdat zulke kleine dingen me al van slag maken.
Nou ja, ik zit in de bijstand.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zelf ook zoiets gehad? Dan ben ik blij dat je er uit bent gekomen![]()
Geeft mij hoop
weet je je hoeft het helemaal niet uit te leggen. net als als je net zwanger bent, een miskraam hebt... dan zeggen mensen ook niet altijd wat er is want dan wordt er teveel rekening mee gehouden en naar gevraagd. alleen dat valt nog mee want echt oordelen kunnen ze dan niet, en bij jouw situatie ook niet maar toch doen ze het. als jij iets wilt kopen voor jezelf doe je dat lekker. je bent zelf volwassen genoeg om je eigen tijd en geld in te delen en je zult vast wel voor zorgen dat je genoeg voor eten/drinken overhoudt. probeer ondanks je situatie positief te blijven (makkelijk gezegd maar daar word je zelf het meest blij van) en uiteindelijk worden dingen beter, hoe lang het ook kan duren.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, dit is een overdreven heftige reactie, ik weet het.. Maar zo voel ik het, terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Daarom zit ik ook in therapie, omdat zulke kleine dingen me al van slag maken.
Oh ik had in mijn hoofd dat jij net een huis had gekochtquote:Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit in de bijstand.Maar zonder terugbetalen enzo. Bovendien heb ik langdurigheidstoeslag, dat scheelt ook.
Dat is alleen als ik gebraden wordt. Hellup!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niks mis mee, fat means flavour!
Tsja dat is zoquote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik voelde me niet aangesproken
En we hebben allemaal onze gevoelige onderwerpen he?
Mja, zo zit ik in elkaar. Ik wil het liefst vrienden zijn met iedereen maar ik heb wel sterke idealistische ideeën over vanalles en een duidelijke mening dus die twee dingen botsen nog wel eens met elkaarquote:Op donderdag 16 september 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je je hoeft het helemaal niet uit te leggen. net als als je net zwanger bent, een miskraam hebt... dan zeggen mensen ook niet altijd wat er is want dan wordt er teveel rekening mee gehouden en naar gevraagd. alleen dat valt nog mee want echt oordelen kunnen ze dan niet, en bij jouw situatie ook niet maar toch doen ze het. als jij iets wilt kopen voor jezelf doe je dat lekker. je bent zelf volwassen genoeg om je eigen tijd en geld in te delen en je zult vast wel voor zorgen dat je genoeg voor eten/drinken overhoudt. probeer ondanks je situatie positief te blijven (makkelijk gezegd maar daar word je zelf het meest blij van) en uiteindelijk worden dingen beter, hoe lang het ook kan duren.
dikke kus!
gelukkig zijn de mindere dingen nu dan (bijna) voorbij, dan kun je je nu richten op een positievere periode. maar 68 kg voel je je dus ook niet lekker als ik zie dat je te veel sport en te weinig at. dus het beste rond de 70-72 kg?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
samenvatting:
druk jaar gehad: andere studie maar wel bestuur studievereniging oude studie, samen met ex-beste-vriend die ook mn getuige zou zijn, maar wat is foutgelopen. niet gezellig, veel energie verloren, te moe voor sporten...
Daarnaast studie, Propedeuse wel gehaald, maar vraag niet hoewel nieuwe mensen leren kennen maar te weinig tijd om daar echt wat mee te doen
Zat ooit op 68kg na structureel teveel sporten/te weinig eten, voor bestuursjaar op 70 en nu 75 en het voelt niet goeddus moet mn energie weer goed verspreiden, voldoende eten en sporten, want van sporten word ik ook blij. Daarom was ik afgelopen jaar nog eens chago
en nu ben ik weer aan het opbouwen, en bestuur afbouwen. Nog een week tot de wissel
70 en dan stabiel is voorlopig het doelquote:Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig zijn de mindere dingen nu dan (bijna) voorbij, dan kun je je nu richten op een positievere periode. maar 68 kg voel je je dus ook niet lekker als ik zie dat je te veel sport en te weinig at. dus het beste rond de 70-72 kg?
nou ja één iemand maar niet maar die is ook bijgedraaid inmiddelsquote:Op donderdag 16 september 2010 15:13 schreef Windigo het volgende:
En ik postte mn post over die boeken om iets vrolijks te posten, zo van er zijn ook lichtpuntjes, maar het had niet helemaal het effect waar ik op hoopte
Dat wil ik dan ook niet van hem, tenzij uiterste noodquote:Op donderdag 16 september 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja één iemand maar niet maar die is ook bijgedraaid inmiddels![]()
en leuk dat je vader je cadeautjes geeft. weet je; als hij je niet constant bijfinanciert ben je ook onafhankelijk
dat snap ik. aah jammer dat je net jarig bent geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 15:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook niet van hem, tenzij uiterste noodWil niet afhankelijk zijn
Nou, dan zeg je toch dat je op het werk niet op die manier benaderd wenst te worden?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ieeeh een hele lelijke enge monteur met een vreselijke tattoo van boven zn borst tot ergens onder zn navel, borsthaar en knoopjes open heeft al een tijdje een oogje op me en ik vind het vreselijk iedere keer als ie gedag komt zeggen (3x per week). en nu komt ie binnen: "hee lekker ding"
is heel onschuldig maar bij hem krijg ik rillingen omdat ik van collega's weet dat hij een oogje op me heeft
Dat kan nog steedsquote:Op donderdag 16 september 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat snap ik. aah jammer dat je net jarig bent geweestanders had ik legaal cadeau's kunnen kopen
Hè wat vervelend, is daar niks aan te doen? Komt hij elke week 3 keer of is het eenmalig?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ieeeh een hele lelijke enge monteur met een vreselijke tattoo van boven zn borst tot ergens onder zn navel, borsthaar en knoopjes open heeft al een tijdje een oogje op me en ik vind het vreselijk iedere keer als ie gedag komt zeggen (3x per week). en nu komt ie binnen: "hee lekker ding"
is heel onschuldig maar bij hem krijg ik rillingen omdat ik van collega's weet dat hij een oogje op me heeft
3 liter waterquote:Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
ZoNet lekker gezondigd
Zakje Dorito chips
Na bijna drie liter water had ik wel trek in iets hartigs
hij gaat niet te ver en dan vind ik het stom om al wat te zeggen. een collega (van 67!) die ik wel eens (per ongeluk) richting mn tieten zie kijken heb ik wel eens gezegd: "gaat het? ik zie je kijken". en hij zei: "oh dan zal ik mn ogen dichthouden. ben je nu al het kijken niet meer waard dan?"quote:Op donderdag 16 september 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dan zeg je toch dat je op het werk niet op die manier benaderd wenst te worden?
vaste monteur, elke week wel 3xquote:Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hè wat vervelend, is daar niks aan te doen? Komt hij elke week 3 keer of is het eenmalig?
Leuke collega's heb jijquote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij gaat niet te ver en dan vind ik het stom om al wat te zeggen. een collega (van 67!) die ik wel eens (per ongeluk) richting mn tieten zie kijken heb ik wel eens gezegd: "gaat het? ik zie je kijken". en hij zei: "oh dan zal ik mn ogen dichthouden. ben je nu al het kijken niet meer waard dan?"
en dan weet ik niks meer te zeggen..
klein zakje tikt niet aan. ik heb ook allemaal kleine zakjes chips hier liggen en is net zoveel kcal als gewoon tussendoortjequote:Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
ZoNet lekker gezondigd
Zakje Dorito chips
Na bijna drie liter water had ik wel trek in iets hartigs
Oh...jawel hoor. De een drinkt nu eenmaal meer dan de anderquote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
3 liter waterDa's niet gezond hoor
Uhm....dat klopt niet helemaal hoor! Een normaal tussendoortje is voor mij 70-80 kcal. Een zakje chips 244 en aanzienlijk meer vet en zout.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klein zakje tikt niet aan. ik heb ook allemaal kleine zakjes chips hier liggen en is net zoveel kcal als gewoon tussendoortje
Maar de bestanddelen zijn misschien wat minder slim dan een gewoon tussendoortjequote:Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klein zakje tikt niet aan. ik heb ook allemaal kleine zakjes chips hier liggen en is net zoveel kcal als gewoon tussendoortje
oh ok ik heb van die kinderzakjes hier liggen met ongeveer 100 - 110 kcal per zakjequote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....dat klopt niet helemaal hoor! Een normaal tussendoortje is voor mij 70-80 kcal. Een zakje chips 244 en aanzienlijk meer vet en zout.
ja waar chips uit bestaat is wat ongezonder dan een boterham met kaas helaasquote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar de bestanddelen zijn misschien wat minder slim dan een gewoon tussendoortje
Ik zeg overigens niks, want ik ben tegen de hele light-beweging
Volgens het voedingscentrum is kaas anders even slecht als chips, die lui hebben wat mij betreft al heel lang geleden hun kredietwaardigheid verlorenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja waar chips uit bestaat is wat ongezonder dan een boterham met kaas helaas
De volvette kaas ja. 30+ en 20+ is het advies.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Volgens het voedingscentrum is kaas anders even slecht als chips, die lui hebben wat mij betreft al heel lang geleden hun kredietwaardigheid verloren
Ja ok maar het is in zn geheel van de schijf van 5 gehaald, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De volvette kaas ja. 30+ en 20+ is het advies.
op de een of andere manier vind ik 20+ en 30+ niet behoren tot echte kaas. komt door de smaak, is toch anders. en de structuur. kaas is voor mij 48+ of boerenkaas.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De volvette kaas ja. 30+ en 20+ is het advies.
De enige kaas onder de 48+ Die ik lekker vind is huttenkäse, waar niemand om me heen iets van snapt. Ik zie het ook maar als een soort perverse hobbyquote:Op donderdag 16 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik 20+ en 30+ niet behoren tot echte kaas. komt door de smaak, is toch anders. en de structuur. kaas is voor mij 48+ of boerenkaas.
ik vind het niet zoveel smaak hebben, net als mozzarrellaquote:Op donderdag 16 september 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
De enige kaas onder de 48+ Die ik lekker vind is huttenkäse, waar niemand om me heen iets van snapt. Ik zie het ook maar als een soort perverse hobby
Ik denk dat jij nooit een goeie 30+ kaas geproefd hebtquote:Op donderdag 16 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik 20+ en 30+ niet behoren tot echte kaas. komt door de smaak, is toch anders. en de structuur. kaas is voor mij 48+ of boerenkaas.
Buffelmozzarella heeft wèl smaak, dat is geloof ik mn favoriete kaasquote:Op donderdag 16 september 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het niet zoveel smaak hebben, net als mozzarrella
dat kan ja, idd van die Slankie enzo geproefd. vooral Slankie vond ik echt vies!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nooit een goeie 30+ kaas geproefd hebtIk ben altijd gewend geweest aan die supermarkt-meuk en de voorverpakte zooi. Bij de kaasboer vond ik uiteindelijk een hele lekkere oude 30+. Daar proef je echt niet aan dat het 30+ is. In ieder geval ik niet!
buffelmozzarella is idd anders. erg lekker, zelfs gesmoltenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Buffelmozzarella heeft wèl smaak, dat is geloof ik mn favoriete kaasMaar huttekäse is heel mild inderdaad, ik vind het om een of andere bizarre reden lekker met aardbeienjam en crackers
Zal wel ongesteld zijn geweest toen ik dat bedacht
Maar ja da's dan ook t origineel hè, toch meestal beter dan een rip off. Simpele spaghetti met buffelmozzarella en tomatensaus en verse basilicum hoort wel in mn top 10 van favoriete gerechten geloof ikquote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
buffelmozzarella is idd anders. erg lekker, zelfs gesmolten
ik vind dat ook erg lekker, maar dan de niet vegetarische versiequote:Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar ja da's dan ook t origineel hè, toch meestal beter dan een rip off. Simpele spaghetti met buffelmozzarella en tomatensaus en verse basilicum hoort wel in mn top 10 van favoriete gerechten geloof ik
Wat is de niet vegetarische versie dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind dat ook erg lekker, maar dan de niet vegetarische versie
Spaghetti bolognese maak ik wel ja, maar daar gebruik ik nooit mozzarella bij, maar daar strooi ik geraspte parmezaanse kaas over. Ik ga eens kijken wat ik er van vind met buffemozzarella, het klinkt namelijk wel lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
met gehakt door de tomatensausof doe jij dat ook?
klikquote:Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
DE, wat was nu ook alweer de titel van dat low carb kookboek?
Je doelt op de puisterige nerds op Fok die alles wat niet naar anorexia neigt dik vinden? Daar zou ik zeker veel op uit doen als ik jou wasquote:Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel mensen (vooral op fok!) zullen me toch nog steeds te dik vinden volgens mij
En toch hè, als ik dat lees, voel ik me stiekem wel een beetje extra dik. Ondanks dat ik rationeel gezien wel weet dat het nergens over gaatquote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je doelt op de puisterige nerds op Fok die alles wat niet naar anorexia neigt dik vinden? Daar zou ik zeker veel op uit doen als ik jou was
wees blijquote:Op donderdag 16 september 2010 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
vanavond friet met kipsate
Ga straks nog op ff lijken
Da's toch ook lekker?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wees blij![]()
ik had trouwens vanmiddag bami met saté, geen friet
op wat voor soort topics zitten dan users die vrouwen gauw dik vinden? nog niet gezien maar ga ook maar af en toe heel even kijken bij een ander topic. heeel af en toequote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je doelt op de puisterige nerds op Fok die alles wat niet naar anorexia neigt dik vinden? Daar zou ik zeker veel op uit doen als ik jou was
Ik had ergens gelezen dat wanneer vrouwen dik genoemd worden, het gemiddeld nog 3 dagen extra aan hun blijft knagen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
En toch hè, als ik dat lees, voel ik me stiekem wel een beetje extra dik. Ondanks dat ik rationeel gezien wel weet dat het nergens over gaat![]()
Ik snap je wel, het is bijna onmogelijk om niet iets mee te krijgen van het totaal belachelijke schoonheidsideaal dat sommige mensen erop na houden. Als je toch niet overloopt van het zelfvertrouwen als het over je uiterlijk gaat trek je je het toch aan. En dat geldt niet alleen voor vrouwen volgens mij.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
En toch hè, als ik dat lees, voel ik me stiekem wel een beetje extra dik. Ondanks dat ik rationeel gezien wel weet dat het nergens over gaat![]()
Hoe lang knaagt het aan jou als mensen je negatief beoordelen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat wanneer vrouwen dik genoemd worden, het gemiddeld nog 3 dagen extra aan hun blijft knagen.
ja gebakken door mijn Indonesische collega. ging er om 5u uit om voor mij te kokenquote:
Nou, het ligt er een béétje aan wie het doet, maar ja, dat geloof ik best!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat wanneer vrouwen dik genoemd worden, het gemiddeld nog 3 dagen extra aan hun blijft knagen.
Hmm da's wel jammer danquote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja gebakken door mijn Indonesische collega. ging er om 5u uit om voor mij te koken![]()
alleen erg zout dus ben de hele tijd limonade aan t drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |