abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86498604
hoop ik :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86498617
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.

Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou. :)

Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen. ^O^
Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?
pi_86498626
Goede tt O+
en nu ben ik echt weg :W
Fijne avond alvast iedereen!
pi_86498641
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt O+
Veel plezier :*
pi_86498656
Tijd voor siësta 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 14:46:18 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86498661
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?
Nee :)
Confidence through competence
pi_86498676
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel mensen (vooral op fok!) zullen me toch nog steeds te dik vinden volgens mij
post nu mobiel, dus kan dat plaatje even niet vinden van die nerd die zegt dat een meisje echt niet aan zijn eisen voldoet, maar come on!

Mensen op internet die zeggen dat ze iets van jouw uiterlijk vinden en daar een waardeoordeel mee geven...Wat FOK!kers in het algemeen (dus niet de mensen die je kent of nou ja, eigenlijk zelfs dan) van je vinden boeit geen flikker. Ook wat de buurman denkt boeit niet. Alleen wat jij vindt, en als jij je sexy, goed en gelukkig voelt, wat heeft een stelletje internethelden daar aan te veranderen? :P
Ja doei.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:47:06 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86498690
zo net gedoucht, beetje gerommeld in huis en nu ff boodschappen doen.
Tot zo :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86498776
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou en of! ik sprong als een kind zo blij van de weegschaal af zaterdag en vanmorgen zei hij t ook weer *)
Gek :D _O- Je bent ook goed bezig ja :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86498823
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, en ondervoed zijn, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven wanneer jij honger hebt, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.

Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou. :)

Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen. ^O^
gewoon blij zijn voor Windigo! *O* en huurtoeslag en cadeautjes *O*
pi_86498835
Ik heb vanmorgen opdruk-oefeningen gedaan. Ben niet verder gekomen dan 10 stuks maar ik begin nu mijn bovenarmen te voelen :') Het lijkt in de verte op spierpijn :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 16 september 2010 @ 14:50:41 #12
55709 Stereotomy
pi_86498838
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gewoon blij zijn voor Windigo! *O* en huurtoeslag en cadeautjes *O*
Hengels en vissen. :)
  donderdag 16 september 2010 @ 14:50:51 #13
55709 Stereotomy
pi_86498841
:W aan de studie
pi_86498853
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee :)
Oké Steer :* Mijn felle reactie kwam niet echt door wat jij zei, maar eerder door mn eerdere ervaringen buiten Fok. Sorry voor de felheid.

Ik word een beetje moe van mensen die bij ieder dingetje dat je krijgt als je een uitkering (nu heb ik even geld van iemand gehad om iets leuks te doen omdat dat al een tijd niet kan) krijgt vinden dat je je moet verantwoorden en gaan vragen hoe je er aan komt en of je niet beter iets noodzakelijks had kunnen kopen.

Ik kan nooit voor mezelf iets kopen, dus ik ben heel blij als iemand anders me daar de ruimte voor geeft. Maar volgens sommige mensen mag je in een uitkering geloof ik alleen maar in een gevangnisuniform met stempelkaart rondlopen want anders ben je een parasiet.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:51:59 #15
55709 Stereotomy
pi_86498879
:* voor Windigo

Dat is inderdaad vervelend.
pi_86498917
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:46 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor siësta 8-)
in het bubbelbad? 8-)
pi_86498922
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Dankje O+
pi_86498949
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:

Dat is inderdaad vervelend.
Oké zijn we nu weer vriendjes? ;)
pi_86498966
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt O+
have fun Sarabi! tot vnv? nou ja, ik ben er vanaf 1u weer maar dan ben ik vast de enige ;(
  donderdag 16 september 2010 @ 14:54:40 #20
55709 Stereotomy
pi_86498976
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:53 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oké zijn we nu weer vriendjes? ;)
Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch? ;)
pi_86499013
tt klopt overigens niet :')
Ja doei.
pi_86499025
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch? ;)
Ja da's waar :) Maar ik had het idee dat ik je echt gekwetst had, wat niet de bedoeling was. Maar t valt dus mee gelukkig :)

En ik ben écht heel dankbaar met mn kookboekjes, júist omdat ik besef dat ze luxe zijn.
pi_86499028
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

in het bubbelbad? 8-)
nee even powernapje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86499037
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Whehe :')

Wat is er aan de hand MoBlo?
  donderdag 16 september 2010 @ 14:57:01 #25
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86499067
quote:
Missend teken? of je velletje is niet lekker ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 16 september 2010 @ 14:57:04 #26
55709 Stereotomy
pi_86499071
quote:
Voor de CUL SC moet dat zijn: Waar iedereen weer lekker aan z'n vel zit :9~ :9~ :9~
pi_86499073
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oké Steer :* Mijn felle reactie kwam niet echt door wat jij zei, maar eerder door mn eerdere ervaringen buiten Fok. Sorry voor de felheid.

Ik word een beetje moe van mensen die bij ieder dingetje dat je krijgt als je een uitkering (nu heb ik even geld van iemand gehad om iets leuks te doen omdat dat al een tijd niet kan) krijgt vinden dat je je moet verantwoorden en gaan vragen hoe je er aan komt en of je niet beter iets noodzakelijks had kunnen kopen.

Ik kan nooit voor mezelf iets kopen, dus ik ben heel blij als iemand anders me daar de ruimte voor geeft. Maar volgens sommige mensen mag je in een uitkering geloof ik alleen maar in een gevangnisuniform met stempelkaart rondlopen want anders ben je een parasiet.
gelijk, en die mensen hebben het meestal zo goed dat ze zich niet kunnen voorstellen hoe het is om niks kleins/leuks te hebben voor jezelf ipv alleen maar bezig zijn met uitrekenen hoe je rondkomt in de supermarkt :(
al die oordelen van mensen....
pi_86499098
niets specifieks hoor :P

ben nog bezig mn leefstijl weer op de rails te krijgen :P
Ja doei.
pi_86499127
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:

Je bedoelt dieëten ? :P Daar wordt je ook ongelukkig van.. Da's algemeen bekend :P
pi_86499143
Ik zit ook nog niet helemaal lekker in m'n vel hoor.. Maar dat zal wel weer komen ;)

Het zonnetje schijnt in elk geval weer even :s)
pi_86499158
ik dieet niet
Ja doei.
pi_86499165
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Je bedoelt dieëten ? :P Daar wordt je ook ongelukkig van.. Da's algemeen bekend :P
en chagrijnig :P
pi_86499179
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik dieet niet
*O*
wat was er dan?
pi_86499206
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:

Ja doei.
pi_86499207
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelijk, en die mensen hebben het meestal zo goed dat ze zich niet kunnen voorstellen hoe het is om niks kleins/leuks te hebben voor jezelf ipv alleen maar bezig zijn met uitrekenen hoe je rondkomt in de supermarkt :(
al die oordelen van mensen....
Mja, zit hier meteen te trillen van de emotie die dat bij me oproept. Het gevoel constant zelfs aan wildvreemden uit te leggen te hebben is gewoon heel vervelend. Vooral als je zoals ik écht ziek bent en geen keus hebt. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon werken en doen wat iedereen deed, echt, ik zou zo ruilen met de meeste werkenden zonder mijn klachten. En toch word ik vaak behandeld alsof ik hier zelf voor kies, dat is gewoon pijnlijk.

(Ik heb het nu niet over Steer trouwens)

Ja, dit is een overdreven heftige reactie, ik weet het.. Maar zo voel ik het, terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Daarom zit ik ook in therapie, omdat zulke kleine dingen me al van slag maken.
pi_86499214
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik dieet niet
Goed zo ^O^
pi_86499326
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja, zit hier meteen te trillen van de emotie die dat bij me oproept. Het gevoel constant zelfs aan wildvreemden uit te leggen te hebben is gewoon heel vervelend. Vooral als je zoals ik écht ziek bent en geen keus hebt. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon werken en doen wat iedereen deed, echt, ik zou zo ruilen met de meeste werkenden zonder mijn klachten. En toch word ik vaak behandeld alsof ik hier zelf voor kies, dat is gewoon pijnlijk.

Ik ken het.
De situatie is al vervelend genoeg zonder dat al die dingen erbij komen. -O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499392
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ken het.
De situatie is al vervelend genoeg zonder dat al die dingen erbij komen. -O-
Zelf ook zoiets gehad? Dan ben ik blij dat je er uit bent gekomen :*

Geeft mij hoop :)
pi_86499399
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:58 schreef LieLie het volgende:
Ik zit ook nog niet helemaal lekker in m'n vel hoor.. Maar dat zal wel weer komen ;)

Het zonnetje schijnt in elk geval weer even :s)
Net scheen de zon terwijl het regende, ik blijf het apart vinden.

Ik zit wel lekker in mijn vel, er zit alleen een beetje veel mij in mijn vel. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499428
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Net scheen de zon terwijl het regende, ik blijf het apart vinden.

Ik zit wel lekker in mijn vel, er zit alleen een beetje veel mij in mijn vel. :+
Niks mis mee, fat means flavour! :Y
pi_86499440
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee even powernapje.
wil ik ook -O-
pi_86499442
samenvatting:

druk jaar gehad: andere studie maar wel bestuur studievereniging oude studie, samen met ex-beste-vriend die ook mn getuige zou zijn, maar wat is foutgelopen. niet gezellig, veel energie verloren, te moe voor sporten...

Daarnaast studie, Propedeuse wel gehaald, maar vraag niet hoe :') wel nieuwe mensen leren kennen maar te weinig tijd om daar echt wat mee te doen :')

Zat ooit op 68kg na structureel teveel sporten/te weinig eten, voor bestuursjaar op 70 en nu 75 en het voelt niet goed :P dus moet mn energie weer goed verspreiden, voldoende eten en sporten, want van sporten word ik ook blij. Daarom was ik afgelopen jaar nog eens chago :') en nu ben ik weer aan het opbouwen, en bestuur afbouwen. Nog een week tot de wissel :)
Ja doei.
  donderdag 16 september 2010 @ 15:06:57 #43
55709 Stereotomy
pi_86499448
quote:

[..]

Ja, dit is een overdreven heftige reactie, ik weet het.. Maar zo voel ik het, terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Daarom zit ik ook in therapie, omdat zulke kleine dingen me al van slag maken.
:* ik voelde me niet aangesproken ;)

En we hebben allemaal onze gevoelige onderwerpen he? :)
pi_86499464
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:

[..]

Zelf ook zoiets gehad? Dan ben ik blij dat je er uit bent gekomen :*

Geeft mij hoop :)
Nou ja, ik zit in de bijstand. ;) Maar zonder terugbetalen enzo. Bovendien heb ik langdurigheidstoeslag, dat scheelt ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499517
quote:

[..]

weet je je hoeft het helemaal niet uit te leggen. net als als je net zwanger bent, een miskraam hebt... dan zeggen mensen ook niet altijd wat er is want dan wordt er teveel rekening mee gehouden en naar gevraagd. alleen dat valt nog mee want echt oordelen kunnen ze dan niet, en bij jouw situatie ook niet maar toch doen ze het. als jij iets wilt kopen voor jezelf doe je dat lekker. je bent zelf volwassen genoeg om je eigen tijd en geld in te delen en je zult vast wel voor zorgen dat je genoeg voor eten/drinken overhoudt. probeer ondanks je situatie positief te blijven (makkelijk gezegd maar daar word je zelf het meest blij van) en uiteindelijk worden dingen beter, hoe lang het ook kan duren.
dikke kus!
pi_86499523
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nou ja, ik zit in de bijstand. ;) Maar zonder terugbetalen enzo. Bovendien heb ik langdurigheidstoeslag, dat scheelt ook.
Oh ik had in mijn hoofd dat jij net een huis had gekocht 8)7 Ja, dan ken je het wel :) Soms is het niet leuk.
pi_86499525
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Windigo het volgende:

[..]

Niks mis mee, fat means flavour! :Y
Dat is alleen als ik gebraden wordt. Hellup! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86499566
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:* ik voelde me niet aangesproken ;)

En we hebben allemaal onze gevoelige onderwerpen he? :)
Tsja dat is zo :) Ben blij dat je het zo opvat. Ik heb alleen misschien iets meer gevoelige onderwerpen dan een ander :P
pi_86499685
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

weet je je hoeft het helemaal niet uit te leggen. net als als je net zwanger bent, een miskraam hebt... dan zeggen mensen ook niet altijd wat er is want dan wordt er teveel rekening mee gehouden en naar gevraagd. alleen dat valt nog mee want echt oordelen kunnen ze dan niet, en bij jouw situatie ook niet maar toch doen ze het. als jij iets wilt kopen voor jezelf doe je dat lekker. je bent zelf volwassen genoeg om je eigen tijd en geld in te delen en je zult vast wel voor zorgen dat je genoeg voor eten/drinken overhoudt. probeer ondanks je situatie positief te blijven (makkelijk gezegd maar daar word je zelf het meest blij van) en uiteindelijk worden dingen beter, hoe lang het ook kan duren.
dikke kus!
Mja, zo zit ik in elkaar. Ik wil het liefst vrienden zijn met iedereen maar ik heb wel sterke idealistische ideeën over vanalles en een duidelijke mening dus die twee dingen botsen nog wel eens met elkaar :')

En zoals het nu is hou ik inderdaad genoeg geld over voor eten en drinken met 113 e per maand en af en toe iemand die me iets geeft. In dit geval was dat mijn vader, want hij wil me niet structureel financieël helpen maar wil wel dat ik af en toe iets leuks heb.

En ik postte mn post over die boeken om iets vrolijks te posten, zo van er zijn ook lichtpuntjes, maar het had niet helemaal het effect waar ik op hoopte :')
pi_86499815
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
samenvatting:

druk jaar gehad: andere studie maar wel bestuur studievereniging oude studie, samen met ex-beste-vriend die ook mn getuige zou zijn, maar wat is foutgelopen. niet gezellig, veel energie verloren, te moe voor sporten...

Daarnaast studie, Propedeuse wel gehaald, maar vraag niet hoe :') wel nieuwe mensen leren kennen maar te weinig tijd om daar echt wat mee te doen :')

Zat ooit op 68kg na structureel teveel sporten/te weinig eten, voor bestuursjaar op 70 en nu 75 en het voelt niet goed :P dus moet mn energie weer goed verspreiden, voldoende eten en sporten, want van sporten word ik ook blij. Daarom was ik afgelopen jaar nog eens chago :') en nu ben ik weer aan het opbouwen, en bestuur afbouwen. Nog een week tot de wissel :)
gelukkig zijn de mindere dingen nu dan (bijna) voorbij, dan kun je je nu richten op een positievere periode. maar 68 kg voel je je dus ook niet lekker als ik zie dat je te veel sport en te weinig at. dus het beste rond de 70-72 kg?
pi_86499951
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig zijn de mindere dingen nu dan (bijna) voorbij, dan kun je je nu richten op een positievere periode. maar 68 kg voel je je dus ook niet lekker als ik zie dat je te veel sport en te weinig at. dus het beste rond de 70-72 kg?
70 en dan stabiel is voorlopig het doel :Y
Ja doei.
pi_86499958
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:13 schreef Windigo het volgende:

En ik postte mn post over die boeken om iets vrolijks te posten, zo van er zijn ook lichtpuntjes, maar het had niet helemaal het effect waar ik op hoopte :')
nou ja één iemand maar niet maar die is ook bijgedraaid inmiddels :)
en leuk dat je vader je cadeautjes geeft. weet je; als hij je niet constant bijfinanciert ben je ook onafhankelijk *O*
pi_86499995
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou ja één iemand maar niet maar die is ook bijgedraaid inmiddels :)
en leuk dat je vader je cadeautjes geeft. weet je; als hij je niet constant bijfinanciert ben je ook onafhankelijk *O*
Dat wil ik dan ook niet van hem, tenzij uiterste nood ;) Wil niet afhankelijk zijn ;)
pi_86500067
ieeeh een hele lelijke enge monteur met een vreselijke tattoo van boven zn borst tot ergens onder zn navel, borsthaar en knoopjes open heeft al een tijdje een oogje op me en ik vind het vreselijk iedere keer als ie gedag komt zeggen (3x per week). en nu komt ie binnen: "hee lekker ding"
is heel onschuldig maar bij hem krijg ik rillingen omdat ik van collega's weet dat hij een oogje op me heeft :{
pi_86500094
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat wil ik dan ook niet van hem, tenzij uiterste nood ;) Wil niet afhankelijk zijn ;)
dat snap ik. aah jammer dat je net jarig bent geweest -O- anders had ik legaal cadeau's kunnen kopen :D
pi_86500119
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ieeeh een hele lelijke enge monteur met een vreselijke tattoo van boven zn borst tot ergens onder zn navel, borsthaar en knoopjes open heeft al een tijdje een oogje op me en ik vind het vreselijk iedere keer als ie gedag komt zeggen (3x per week). en nu komt ie binnen: "hee lekker ding"
is heel onschuldig maar bij hem krijg ik rillingen omdat ik van collega's weet dat hij een oogje op me heeft :{
Nou, dan zeg je toch dat je op het werk niet op die manier benaderd wenst te worden?
pi_86500136
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat snap ik. aah jammer dat je net jarig bent geweest -O- anders had ik legaal cadeau's kunnen kopen :D
Dat kan nog steeds :P ;)
pi_86500161
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Hè wat vervelend, is daar niks aan te doen? Komt hij elke week 3 keer of is het eenmalig?
pi_86500345
Zo :9 Net lekker gezondigd :9 Zakje Dorito chips :@ Na bijna drie liter water had ik wel trek in iets hartigs :X
pi_86500400
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Zo :9 Net lekker gezondigd :9 Zakje Dorito chips :@ Na bijna drie liter water had ik wel trek in iets hartigs :X
3 liter water :o Da's niet gezond hoor
pi_86500504
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, dan zeg je toch dat je op het werk niet op die manier benaderd wenst te worden?
hij gaat niet te ver en dan vind ik het stom om al wat te zeggen. een collega (van 67!) die ik wel eens (per ongeluk) richting mn tieten zie kijken heb ik wel eens gezegd: "gaat het? ik zie je kijken". en hij zei: "oh dan zal ik mn ogen dichthouden. ben je nu al het kijken niet meer waard dan?"
en dan weet ik niks meer te zeggen..
pi_86500528
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Windigo het volgende:

[..]

Hè wat vervelend, is daar niks aan te doen? Komt hij elke week 3 keer of is het eenmalig?
vaste monteur, elke week wel 3x
pi_86500560
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij gaat niet te ver en dan vind ik het stom om al wat te zeggen. een collega (van 67!) die ik wel eens (per ongeluk) richting mn tieten zie kijken heb ik wel eens gezegd: "gaat het? ik zie je kijken". en hij zei: "oh dan zal ik mn ogen dichthouden. ben je nu al het kijken niet meer waard dan?"
en dan weet ik niks meer te zeggen..
Leuke collega's heb jij :{
pi_86500586
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
klein zakje tikt niet aan. ik heb ook allemaal kleine zakjes chips hier liggen en is net zoveel kcal als gewoon tussendoortje
pi_86500587
DE, wat was nu ook alweer de titel van dat low carb kookboek?
pi_86500601
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Windigo het volgende:

[..]

Leuke collega's heb jij :{
pi_86500621
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef Windigo het volgende:

[..]

3 liter water :o Da's niet gezond hoor
Oh...jawel hoor. De een drinkt nu eenmaal meer dan de ander :) En ik heb verder alleen twee kopjes koffie op. That's it.
pi_86500666
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

klein zakje tikt niet aan. ik heb ook allemaal kleine zakjes chips hier liggen en is net zoveel kcal als gewoon tussendoortje
Uhm....dat klopt niet helemaal hoor! Een normaal tussendoortje is voor mij 70-80 kcal. Een zakje chips 244 en aanzienlijk meer vet en zout.
pi_86500688
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Maar de bestanddelen zijn misschien wat minder slim dan een gewoon tussendoortje :P

Ik zeg overigens niks, want ik ben tegen de hele light-beweging :P
pi_86500786
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uhm....dat klopt niet helemaal hoor! Een normaal tussendoortje is voor mij 70-80 kcal. Een zakje chips 244 en aanzienlijk meer vet en zout.
oh ok ik heb van die kinderzakjes hier liggen met ongeveer 100 - 110 kcal per zakje
pi_86500818
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Maar de bestanddelen zijn misschien wat minder slim dan een gewoon tussendoortje :P

Ik zeg overigens niks, want ik ben tegen de hele light-beweging :P
ja waar chips uit bestaat is wat ongezonder dan een boterham met kaas helaas :P
pi_86500865
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja waar chips uit bestaat is wat ongezonder dan een boterham met kaas helaas :P
Volgens het voedingscentrum is kaas anders even slecht als chips, die lui hebben wat mij betreft al heel lang geleden hun kredietwaardigheid verloren :')
pi_86500923
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:46 schreef Windigo het volgende:

[..]

Volgens het voedingscentrum is kaas anders even slecht als chips, die lui hebben wat mij betreft al heel lang geleden hun kredietwaardigheid verloren :')
De volvette kaas ja. 30+ en 20+ is het advies.
pi_86500968
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja ok maar het is in zn geheel van de schijf van 5 gehaald, dat bedoel ik.
pi_86500978
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

op de een of andere manier vind ik 20+ en 30+ niet behoren tot echte kaas. komt door de smaak, is toch anders. en de structuur. kaas is voor mij 48+ of boerenkaas. :Y)
pi_86501078
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

op de een of andere manier vind ik 20+ en 30+ niet behoren tot echte kaas. komt door de smaak, is toch anders. en de structuur. kaas is voor mij 48+ of boerenkaas. :Y)
De enige kaas onder de 48+ Die ik lekker vind is huttenkäse, waar niemand om me heen iets van snapt. Ik zie het ook maar als een soort perverse hobby :P
pi_86501144
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:

[..]

De enige kaas onder de 48+ Die ik lekker vind is huttenkäse, waar niemand om me heen iets van snapt. Ik zie het ook maar als een soort perverse hobby :P
ik vind het niet zoveel smaak hebben, net als mozzarrella
pi_86501175
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nooit een goeie 30+ kaas geproefd hebt :) Ik ben altijd gewend geweest aan die supermarkt-meuk en de voorverpakte zooi. Bij de kaasboer vond ik uiteindelijk een hele lekkere oude 30+. Daar proef je echt niet aan dat het 30+ is. In ieder geval ik niet!
pi_86501210
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind het niet zoveel smaak hebben, net als mozzarrella
Buffelmozzarella heeft wèl smaak, dat is geloof ik mn favoriete kaas :@ Maar huttekäse is heel mild inderdaad, ik vind het om een of andere bizarre reden lekker met aardbeienjam en crackers :@ Zal wel ongesteld zijn geweest toen ik dat bedacht :P
pi_86501239
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nooit een goeie 30+ kaas geproefd hebt :) Ik ben altijd gewend geweest aan die supermarkt-meuk en de voorverpakte zooi. Bij de kaasboer vond ik uiteindelijk een hele lekkere oude 30+. Daar proef je echt niet aan dat het 30+ is. In ieder geval ik niet!
dat kan ja, idd van die Slankie enzo geproefd. vooral Slankie vond ik echt vies!
kaasboer op de markt zal ik eens vragen als ik er ben of ik een stukkie mag proeven :)
pi_86501264
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:56 schreef Windigo het volgende:

[..]

Buffelmozzarella heeft wèl smaak, dat is geloof ik mn favoriete kaas :@ Maar huttekäse is heel mild inderdaad, ik vind het om een of andere bizarre reden lekker met aardbeienjam en crackers :@ Zal wel ongesteld zijn geweest toen ik dat bedacht :P
buffelmozzarella is idd anders. erg lekker, zelfs gesmolten :9
pi_86501321
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

buffelmozzarella is idd anders. erg lekker, zelfs gesmolten :9
Maar ja da's dan ook t origineel hè, toch meestal beter dan een rip off. Simpele spaghetti met buffelmozzarella en tomatensaus en verse basilicum hoort wel in mn top 10 van favoriete gerechten geloof ik O+
pi_86501347
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Maar ja da's dan ook t origineel hè, toch meestal beter dan een rip off. Simpele spaghetti met buffelmozzarella en tomatensaus en verse basilicum hoort wel in mn top 10 van favoriete gerechten geloof ik O+
ik vind dat ook erg lekker, maar dan de niet vegetarische versie ;)
pi_86501376
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind dat ook erg lekker, maar dan de niet vegetarische versie ;)
Wat is de niet vegetarische versie dan? :o
pi_86501486
met gehakt door de tomatensaus :9 of doe jij dat ook?
pi_86501556
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
met gehakt door de tomatensaus :9 of doe jij dat ook?
Spaghetti bolognese maak ik wel ja, maar daar gebruik ik nooit mozzarella bij, maar daar strooi ik geraspte parmezaanse kaas over. Ik ga eens kijken wat ik er van vind met buffemozzarella, het klinkt namelijk wel lekker ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:15:09 #87
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86501852
zo en weer terug, maar nu (moet) even stofzuigen nog.. echt zo geen zin in :{ maarja soms moeten die dingen nu eenmaal, straks heerlijk eten *O* maar pas rond 19.30 dan is hubsel pas thuis. zometeen een stukje turks brood want zolang red ik het ook niet op mijn ontbijt :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86501891
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
DE, wat was nu ook alweer de titel van dat low carb kookboek?
klik ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86501901
vanavond friet met kipsate :@
Ga straks nog op ff lijken :P
  donderdag 16 september 2010 @ 16:22:46 #90
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86502135
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel mensen (vooral op fok!) zullen me toch nog steeds te dik vinden volgens mij
Je doelt op de puisterige nerds op Fok die alles wat niet naar anorexia neigt dik vinden? Daar zou ik zeker veel op uit doen als ik jou was ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86502434
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je doelt op de puisterige nerds op Fok die alles wat niet naar anorexia neigt dik vinden? Daar zou ik zeker veel op uit doen als ik jou was ;)
En toch hè, als ik dat lees, voel ik me stiekem wel een beetje extra dik. Ondanks dat ik rationeel gezien wel weet dat het nergens over gaat :')
pi_86502566
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
vanavond friet met kipsate :@
Ga straks nog op ff lijken :P
wees blij _O-
ik had trouwens vanmiddag bami met saté, geen friet :{w
pi_86502625
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wees blij _O-
ik had trouwens vanmiddag bami met saté, geen friet :{w
Da's toch ook lekker? :9
pi_86502637
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

op wat voor soort topics zitten dan users die vrouwen gauw dik vinden? nog niet gezien maar ga ook maar af en toe heel even kijken bij een ander topic. heeel af en toe
  donderdag 16 september 2010 @ 16:32:45 #95
55709 Stereotomy
pi_86502642
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

En toch hè, als ik dat lees, voel ik me stiekem wel een beetje extra dik. Ondanks dat ik rationeel gezien wel weet dat het nergens over gaat :')
Ik had ergens gelezen dat wanneer vrouwen dik genoemd worden, het gemiddeld nog 3 dagen extra aan hun blijft knagen. :P
  donderdag 16 september 2010 @ 16:33:05 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86502659
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik snap je wel, het is bijna onmogelijk om niet iets mee te krijgen van het totaal belachelijke schoonheidsideaal dat sommige mensen erop na houden. Als je toch niet overloopt van het zelfvertrouwen als het over je uiterlijk gaat trek je je het toch aan. En dat geldt niet alleen voor vrouwen volgens mij.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 16 september 2010 @ 16:33:46 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86502697
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat wanneer vrouwen dik genoemd worden, het gemiddeld nog 3 dagen extra aan hun blijft knagen. :P
Hoe lang knaagt het aan jou als mensen je negatief beoordelen?
pi_86502710
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Windigo het volgende:

[..]

Da's toch ook lekker? :9
ja gebakken door mijn Indonesische collega. ging er om 5u uit om voor mij te koken O+
alleen erg zout dus ben de hele tijd limonade aan t drinken
pi_86502727
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, het ligt er een béétje aan wie het doet, maar ja, dat geloof ik best! ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:34:36 #100
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86502731
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja gebakken door mijn Indonesische collega. ging er om 5u uit om voor mij te koken O+
alleen erg zout dus ben de hele tijd limonade aan t drinken
Hmm da's wel jammer dan ;) Wel heel lief O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')