Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.
Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou.
Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen.
Veel plezierquote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Fijne avond alvast iedereen!
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik wees je er toen óók al op dat ik het met armoede niet zozeer over mezelf had, als wel over mensen (vooral gezinnen) die in dezelfde situatie zitten en geen stuiver meer per maand krijgen. Dat is WEL armoede, en als ik geen huurtoeslag had gehad had ik inderdaad 30 euro per maand over gehouden. Wat inderdaad niet genoeg is om te eten. Ik snap niet zo goed waarom je zo boos op mij bent Steer, nadat ik al 3x heb aangegeven dat mijn voorbeeld niet klopte. Moet ik nu ook nog formeel mijn excuses aanbieden?
post nu mobiel, dus kan dat plaatje even niet vinden van die nerd die zegt dat een meisje echt niet aan zijn eisen voldoet, maar come on!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel mensen (vooral op fok!) zullen me toch nog steeds te dik vinden volgens mij
Gekquote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou en of! ik sprong als een kind zo blij van de weegschaal af zaterdag en vanmorgen zei hij t ook weer
gewoon blij zijn voor Windigo!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel is dat het geen voedsel kunnen kopen, en ondervoed zijn, armoede is. De hele discussie die we gehad hebben. Als je dan in een situatie zit dat je geen voedsel kunt kopen, maar dan toch kookboeken gaat kopen of in dit geval een weldoener je dan kookboeken cadeau gaat geven wanneer jij honger hebt, dan is dat van een volkomen andere orde dan echte armoede.
Maar ik ben blij dat je maandbudget weer wat opgekrikt is, maakt het fijner voor jou.
Ik gun je je kookboeken uiteraard ontzettend en hoop dat je er veel leuke en creatieve recepten uit kunt halen.
Hengels en vissen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon blij zijn voor Windigo!en huurtoeslag en cadeautjes
Oké Steerquote:
Oké zijn we nu weer vriendjes?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:voor Windigo
Dat is inderdaad vervelend.
have fun Sarabi! tot vnv? nou ja, ik ben er vanaf 1u weer maar dan ben ik vast de enigequote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Goede tt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Fijne avond alvast iedereen!
Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oké zijn we nu weer vriendjes?
Ja da's waarquote:Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook vrienden kunnen soms meningsverschillen hebben zonder dat ze een pauze in de vriendschap hebben genomen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |