Ken jij ouders die dingen tactisch aanpakken dan? Bij eigen kinderen hequote:
Ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ken jij ouders die dingen tactisch aanpakken dan? Bij eigen kinderen he
De uitzondering bevestigd de regelquote:
Euuuh, zoek het op youtube op? Er is een topic in MUZ speciaal daarvoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou ik zoek een nummer dat steeeds gedraaid werd voor de reclame.
Shazamquote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou ik zoek een nummer dat steeeds gedraaid werd voor de reclame.
Jazeker!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart heb je Oh Oh Cherso gezien?
Amsterdam centraal is de enige toch?quote:
Hele Natte Ochtend Poes?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef kanovinnie het volgende:
Wat was het vrouwelijke equivalent van een ODOL ookalweer?
Aan iedereen eigenlijk. Mijn papa en mama hebben nu alles afbetaald, en ze waren heel hard een erfenis aan het opbouwen voor ons, tot ze besloten dat dat eigenlijk helemaal niet leuk is, dus nu geven ze alles uit. Wij erven later allebei 1 euro, of 1 euro schuld, dat weten ze nog niet. En de rest gaan ze uitgeven aan gezellige vakanties met ons enzoquote:Op donderdag 16 september 2010 23:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij geeft het dus allemaal aan jou uit?
Nein!! Sloterdijk auch ja!!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Amsterdam centraal is de enige toch?
Ja, zoiets. MAar dan met 6 woorden.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Aan iedereen eigenlijk. Mijn papa en mama hebben nu alles afbetaald, en ze waren heel hard een erfenis aan het opbouwen voor ons, tot ze besloten dat dat eigenlijk helemaal niet leuk is, dus nu geven ze alles uit. Wij erven later allebei 1 euro, of 1 euro schuld, dat weten ze nog niet. En de rest gaan ze uitgeven aan gezellige vakanties met ons enzo
WOKNOK!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef kanovinnie het volgende:
Wat was het vrouwelijke equivalent van een ODOL ookalweer?
Oja? Daar ben ik al bijna 1.5 jaar niet meer geweestquote:
tquote:Op donderdag 16 september 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigd de regel
Waanzinnige.... kletsnatte ochtend kutquote:
Ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Vooral de 1 euro schuld/winst.
Maargoed, leuke dingen doen met je ouders is meer waar dan geld
Genieten van het leven.. Dat mogen die van mij ook wel eens gaan doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Aan iedereen eigenlijk. Mijn papa en mama hebben nu alles afbetaald, en ze waren heel hard een erfenis aan het opbouwen voor ons, tot ze besloten dat dat eigenlijk helemaal niet leuk is, dus nu geven ze alles uit. Wij erven later allebei 1 euro, of 1 euro schuld, dat weten ze nog niet. En de rest gaan ze uitgeven aan gezellige vakanties met ons enzo
Ik ben er nog nooit geweest (West, bahquote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja? Daar ben ik al bijna 1.5 jaar niet meer geweest
Mijn ouders doen al 25 jaar met dezelfde philips TV van 15 inch. En dat betekend dat ik dat ook doe.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Genieten van het leven.. Dat mogen die van mij ook wel eens gaan doen.
Mijn pa is echt een krent 1e klas, we hebben beneden nog steeds zo'n oude grote lompe tv staan omdat hij het volgens mijn pa nog prima doet.. en dan komt hij heel subtiel aan met het feit dat ik mijn tv te groot vond voor mijn kamer en of ik misschien mijn tv niet beneden wilde zetten
Nu ben ik ook benieuwd.. Van die kansloze afkortingen zoals BBZquote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, zoiets. MAar dan met 6 woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |